Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4065 posts, 999232 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 106 107 108 109 110 111 112  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse WT_fan06

Nu numai de circulație ci şi de siguranță!! La fel ca şi scosul autobuzului din viteză şi planatul pe bulevard. Motorul ăla când e în viteză ajută la frânare (chiar foarte mult)!
Eram o dată într-un autobuz chiar la prima uşă şi îl văd pe şofer că scoate autobuzul din viteză, după care îi sare o maşină în față. Sincer să fiu primul gând a fost că n-o să frâneze la timp, dar după ce a suprasolicitat plăcuțele de frână cât pentru o zi întreagă a reuşit să oprească.
Cred că se califică pentru unul dintre cele mai penibile momente...
De altfel, dacă observați frâne care scârțâie la Citaro, cel mai probabil se datorează practicii acesteia minunate.

Cât despre tuning, ştiu despre estetica urâtului, dar vestea proastă e că aici nu se aplică. E de prost gust oricum.

 


  • Alex
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Alex

Cu cat ai vrea sa mearga un sofer de autobuz? 60 constant? are un tonaj, niste calatori in spate ca daca pune o frana mai brusca ca-i iese unu in fata tot ei tipa ca ce faci ba transporti cartofi, e conducerea preventiva aia in caz ca nu stiai. Si ia zi nu lucreaza mult nu? Ce dracu doar da din volan asa ganditi voi, dar nu sta asa trebuie sa fereasca toti prostii. De ce nu te faci tu sofer la Ratb (stb) daca ti se pare usor ca e usor sa zici fara sa stii.

 


Re: Discutii diverse Andrei98

Ia mergi tu intr-un oras mai din vest, nu prea departe, sa zicem Budapesta. Acolo se merge si cu 70 la ora, nu vezi autobuze care se taraie cu 30km/h.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Macar cu 40-55 cand este in intarziere, eu consider acel tarait o bataie de joc, mai rau incurca circulatia. Si asta a pornit de la economia motorinei. (nu are rost sa mai vorbesc despre acest subiect ca ii deranjez pe anumiti useri...)
#Alex dar si anumiti soferi ii feresc pe unii nu asa inteligenti de la STB (RATB). Asta este meseria lor, nu sunt in stare sa o practice sa se faca soferi de tractor/combine, pe camp unde nu-i deranjeaza nimeni. Din pacate multi de acolo au venit si se vede...
#WT_fan06 cand autobuzul nu este scos din viteza la apasarea pedalei de frana sau la comanda din dreapta volanului este cuplat si retarderul care ajuta foarte mult frana de serviciu. Pana si DAC/Ikarus aveau o frana de motor mai puternica daca era actionata comanda de oprire a motorului autobuzului cand era intr-o treapta de viteza. Facand acest lucru pompa de injectie este adusa la zero cu ajutorul a doi cilindrii actionati pneumatic iar o clapeta pe evacuare actionata tot pneumatic obtureaza evacuarea aproape de tot rezultatul fiind o frana de motor mai puternica si acel zgomot (galgait) frumos.
______________________
Dupa sosirea autobuzelor Otokar isi va plati STB(RATB) taxa pentru muzica ambientala pentru a asculta si noi, calatorii radio in salon?

 


Re: Discutii diverse Gabi23

Cei mai în măsură să îți răspundă la această întrebare/solicitare sunt cei de la STB S.A. Ar trebui să o adresezi la Biroul Relaţii Publice – Compartiment Secretariat şi Management Superior (Audienţe, Petiţii)Tel: +4021 307 44 26 E-mail: info@stbsa.ro  

 


Re: Discutii diverse Der Hofmeister

O constatare “stupefianta” de astazi: atunci cand am interpelat “defunctul” RATB acum vreo 8-9 ani in legatura cu statistica autobuzelor Citaro Euro 4 echipate cu sistem de numarare a calatorilor, nu am primit nici o informatie pertinenta, astfel ca numaratoarea mea de la vremea respectiva cuprindea doar 99 de bucati si nu 100.

Spre marea mea surprindere, am aflat azi ca al 100-lea exemplar prevazut cu SNC din lista acestor autobuze nu e 4740 al Autobazei Ferentari, ci 4788 al Autobazei Obregia, pentru cine nu stia in mod oficial. In general, este turat in 232, cel putin luna aceasta.

 


Re: Discutii diverse RATBCFR FaN

Intervenție andrei11:
Vezi că ai topic dedicat pentru Mercedes-Benz Citaro NGT . Caută-ți poza acolo !
Ți-a scris Ștefan_br mai jos adresa. Fiți și voi mai atenți unde postați intervențiile ! Mulțumesc.

 


Re: Discutii diverse stefan_br

Discutii legate de acest autobuz (Mercedes-Benz Citaro NGT )  aici: viewtopic.php?f=102&t=4408

 


Re: Discutii diverse andrei11

# dany ți-am șters poza, reposteaz-o acolo unde a indicat stefan_br.Mulțumesc.

 


Re: Discutii diverse 1689

Astept momentul in care UE va forta Romania sa ia masuri in privinta nivelului de poluare a aerului in Bucuresti (asa cum a facut-o deja cu un numar de orase europene - Londra, Paris, Berlin).

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse V2A

Scaunele lui 4886 (cu excepția celor din spate) nu au acele ”perne” de plastic adăugate.


https://flic.kr/p/2aG7usC by Ilie Goruneanu, on Flickr


https://flic.kr/p/2aG7um5 by Ilie Goruneanu, on Flickr

 


Re: Discutii diverse RATBCFR FaN

Și 4652 și 4874 au așa scaune.

 


Re: Discutii diverse dany

Odata cu venirea Otokar, autobaza Titan se pare ca va ceda 60 de MBC euro 4 catre celelalte autobaze, primind 60 euro 3 la schimb. Miscarea pregateste introducerea periferiilor, pe acestea se pare ca vom avea exclusiv euro 3.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

La Titan si Nordului vin primele Otokar, sau mai bine zis au venit  :oops: . La Militari in decembrie pentru 336 si 137 cel putin. De 10 m vom vedea si pe 106, 221 si 185. Chiar sunt curios daca vor baga in sfarsit periferiile alea 65 sau cate sunt.

 


Go to page:  1  ... 106 107 108 109 110 111 112  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use