Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 86599 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Foarte posibil sa aiba dreptate cu revolutia.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Puah ! Până nu văd că se apucă de lucru sunt numai vorbe...

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

A fost lansata astazi licitatia "Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti ( proiectare +executie)".

Valoare estimata: 51,060,897.49 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 03.12.2018
Fonduri: Bugetare
Durata contractului: 17 luni

Conform Caiet de sarcini Valoarea estimata totala este 51.060.897,49 lei fara TVA , respectiv : proiectare – 2.660.412,24 lei fara TVA ; executie – 48.400.485,25 lei fara TVA . Valoarea eventualelor servicii si lucrari suplimentare este de 10.958.347,54 lei fără TVA. (nu sunt incluse în valoarea estimată totală)

Caiet de Sarcini - Dublare Mogosoaia - Balotesti.pdf

Studiu de Fezabilitate - Dublare Mogosoaia Balotesti.pdf

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Plan de incadrare in zona km 13+970pr - km 21+839.594pr




Plan de incadrare in teritoriu km 13+970pr - km 21+839.594pr




Plan de situatie km 13+970pr - km 15+000pr
[img width=900 height=166]https://i.imgur.com/uM31t2Zh.jpg[/img]

Plan de situatie km 15+000pr - 16+300pr




Plan de situatie km 16+300pr - km 17+700pr




Plan de situatie km 17+700pr - km 19+100pr




Plan de situatie km 19+100pr - km 20+500pr




Plan de situatie km 20+500pr -km 21+839.594pr




Planurile sunt preluate de la Ionut „benzinarul”...
Plansele full-size se deschid cu click pe pozele de mai sus.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Și cum vrei să citesc PDF - urile ? Întorc monitorul cu 90°  :?:   :twisted:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Da, si daca nu ai cablurile destul de lungi atuncea sucesti capul(sau salvezi pdf-ul, il deschizi cu un viewer si acolo ai rotate).
Vedeti ca un link nu merge pentru ca lipseste o "]".

 



Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni bobobarosanu

Asteptam ramificatia spre Aeroportul Otopeni. Senzatia mea e ca la EURO 2020 vom circula la fel, cu microbuzul pana la PO Aeroport si apoi cu trenul pe traseul actual.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni mindmasster

Tot ce pot sa faca pentru Euro 2020 este sa creeze o linie de bus express cu adevarat , nu ce avem acum 783/780 cu 3/4 statii si sa vina la max 15 min. Restu sunt vise.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni Puss in Boots

Cred ca asta stiau si ei la momentul cand clamau ca o sa faca si o sa dreaga acum cativa ani si de atunci si pana acum nici macar trenul nu e intr-o faza ....sa-i zic avansata? Cred ca "intr-o faza" si punct  :lol:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Referitor la ultimele declaratii bombastice ale demisionarului ministru privind cum va baga el cu de-a sila trenul in aeroport pana in 20-20...no comment, bancuri proaste...poate doar daca-l aduce cu helicopterul!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni sab

Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni - CFR SA a publicat licitația în valoare totală de aproape 500 milioane lei
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... ne-lei.htm
CFR SA a publicat licitația pentru selectarea constructorului pentru derularea serviciilor de proiectare și execuție lucrări în vederea modernizării liniei de cale ferată București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București. Valorea totală estimată este de 497 milioane lei. Durata contractului este de 14 luni, dintre care două luni proiectare şi 12 luni execuţie lucrări. Despre proiectul trenului către Otopeni se vorbește de doi ani și istoria o puteți citi aici. Despre soluțiile suplimentare puteți citi aici.

Data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 24 decembrie, se menționează în anunțul publicat pe SEAP.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare – POIM.

Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – preț. Tot în criteriul de atribuire, propunerea tehnică va avea o pondere de 60%, iar prețul ofertei (componenta financiară) va avea o cotă de 40%.

Câteva detalii despre licitație

Obiectul achiziției

Proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiții ”Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București, Faza I: Racord C.F. la terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București”

Descriere succintă

Lucrările aferente obiectivului de investiţie constau în proiectarea şi execuţia lucrărilor în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare. Se vor executa lucrări de infrastructură și suprastructură c.f. , lucrări de artă, construcţii civile, arhitectură, rezistență, semnalizări feroviare, telecomunicații feroviare. Tehnologiile de execuție vor ține seama de toate condiționările impuse de avize şi de încadrarea în durata contractului.

Informații suplimentare

Durata contractului:
- 14 luni proiectare şi execuţie lucrări, din care 2 luni proiectare şi 12 luni execuţie lucrări
- 60 luni perioada de garanţie
Total: 74 de luni.

Ministrul Transporturilor, Lucian Şova declara în august că pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va fi gata „cu siguranţă” calea ferată, nu însă şi tronsonul de metrou, astfel că la Campionatul European din 2020 suporterii vor putea merge cu trenul la aeroport. Soluția propusă ține de construirea unui pod feroviar peste DN1 și apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni WT_fan06

Și cu extinderea spre viitorul T2 cum fac?

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni TibiV

Pentru ei viitorul T2 NU există....

Să îmi fie cu iertare, dar acest proiect mi se pare o mega-bătaie de joc faţă de banul public...

S-a tot spus că M6 este inutil, că va căra aer etc.
Dar M6 ar putea deveni extrem de util în 15-20 de ani.

În schimb această linie CF "pe estacade" va deveni perfect inutilă în 10-15 ani, când va fi dat în folosință T2.
Pentru că această linie CF pur și simplu NU va putea fi prelungită până la T2. Deci se va închide odată cu T1.

Este cea mai mare sifonare de bani publici "ever".
Și proștii se bucură...

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419397 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use