Subiect: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului
347 mesaje, 28580 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Foarte posibil sa aiba dreptate cu revolutia.
Foarte posibil sa aiba dreptate cu revolutia.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Puah ! Până nu văd că se apucă de lucru sunt numai vorbe...
Puah ! Până nu văd că se apucă de lucru sunt numai vorbe...
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
TibiV
A fost lansata astazi licitatia "Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti ( proiectare +executie)".
Valoare estimata: 51,060,897.49 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 03.12.2018
Fonduri: Bugetare
Durata contractului: 17 luni
Caiet de Sarcini - Dublare Mogosoaia - Balotesti.pdf
Studiu de Fezabilitate - Dublare Mogosoaia Balotesti.pdf
A fost lansata astazi licitatia "Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti ( proiectare +executie)".
Valoare estimata: 51,060,897.49 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 03.12.2018
Fonduri: Bugetare
Durata contractului: 17 luni
Conform Caiet de sarcini Valoarea estimata totala este 51.060.897,49 lei fara TVA , respectiv : proiectare – 2.660.412,24 lei fara TVA ; executie – 48.400.485,25 lei fara TVA . Valoarea eventualelor servicii si lucrari suplimentare este de 10.958.347,54 lei fără TVA. (nu sunt incluse în valoarea estimată totală)
Caiet de Sarcini - Dublare Mogosoaia - Balotesti.pdf
Studiu de Fezabilitate - Dublare Mogosoaia Balotesti.pdf
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
TibiV
Plan de incadrare in zona km 13+970pr - km 21+839.594pr

Plan de incadrare in teritoriu km 13+970pr - km 21+839.594pr

Plan de situatie km 13+970pr - km 15+000pr
[img width=900 height=166]https://i.imgur.com/uM31t2Zh.jpg[/img]
Plan de situatie km 15+000pr - 16+300pr

Plan de situatie km 16+300pr - km 17+700pr

Plan de situatie km 17+700pr - km 19+100pr

Plan de situatie km 19+100pr - km 20+500pr

Plan de situatie km 20+500pr -km 21+839.594pr

Planurile sunt preluate de la Ionut „benzinarul”...
Plansele full-size se deschid cu click pe pozele de mai sus.
Plan de incadrare in zona km 13+970pr - km 21+839.594pr

Plan de incadrare in teritoriu km 13+970pr - km 21+839.594pr

Plan de situatie km 13+970pr - km 15+000pr
[img width=900 height=166]https://i.imgur.com/uM31t2Zh.jpg[/img]
Plan de situatie km 15+000pr - 16+300pr

Plan de situatie km 16+300pr - km 17+700pr

Plan de situatie km 17+700pr - km 19+100pr

Plan de situatie km 19+100pr - km 20+500pr

Plan de situatie km 20+500pr -km 21+839.594pr

Planurile sunt preluate de la Ionut „benzinarul”...
Plansele full-size se deschid cu click pe pozele de mai sus.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
andrei11
Și cum vrei să citesc PDF - urile ? Întorc monitorul cu 90°
Și cum vrei să citesc PDF - urile ? Întorc monitorul cu 90°


-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Da, si daca nu ai cablurile destul de lungi atuncea sucesti capul(sau salvezi pdf-ul, il deschizi cu un viewer si acolo ai rotate).
Vedeti ca un link nu merge pentru ca lipseste o "]".
Da, si daca nu ai cablurile destul de lungi atuncea sucesti capul(sau salvezi pdf-ul, il deschizi cu un viewer si acolo ai rotate).
Vedeti ca un link nu merge pentru ca lipseste o "]".
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
- Autor: bobobarosanu
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
bobobarosanu
Asteptam ramificatia spre Aeroportul Otopeni. Senzatia mea e ca la EURO 2020 vom circula la fel, cu microbuzul pana la PO Aeroport si apoi cu trenul pe traseul actual.
Asteptam ramificatia spre Aeroportul Otopeni. Senzatia mea e ca la EURO 2020 vom circula la fel, cu microbuzul pana la PO Aeroport si apoi cu trenul pe traseul actual.
-
- Autor: mindmasster
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
mindmasster
Tot ce pot sa faca pentru Euro 2020 este sa creeze o linie de bus express cu adevarat , nu ce avem acum 783/780 cu 3/4 statii si sa vina la max 15 min. Restu sunt vise.
Tot ce pot sa faca pentru Euro 2020 este sa creeze o linie de bus express cu adevarat , nu ce avem acum 783/780 cu 3/4 statii si sa vina la max 15 min. Restu sunt vise.
- Autor: Puss in Boots
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Puss in Boots
Cred ca asta stiau si ei la momentul cand clamau ca o sa faca si o sa dreaga acum cativa ani si de atunci si pana acum nici macar trenul nu e intr-o faza ....sa-i zic avansata? Cred ca "intr-o faza" si punct
Cred ca asta stiau si ei la momentul cand clamau ca o sa faca si o sa dreaga acum cativa ani si de atunci si pana acum nici macar trenul nu e intr-o faza ....sa-i zic avansata? Cred ca "intr-o faza" si punct

-
- Autor: subway guru
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Referitor la ultimele declaratii bombastice ale demisionarului ministru privind cum va baga el cu de-a sila trenul in aeroport pana in 20-20...no comment, bancuri proaste...poate doar daca-l aduce cu helicopterul!
Referitor la ultimele declaratii bombastice ale demisionarului ministru privind cum va baga el cu de-a sila trenul in aeroport pana in 20-20...no comment, bancuri proaste...poate doar daca-l aduce cu helicopterul!
- Autor: sab
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni - CFR SA a publicat licitația în valoare totală de aproape 500 milioane lei
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... ne-lei.htm
Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni - CFR SA a publicat licitația în valoare totală de aproape 500 milioane lei
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... ne-lei.htm
CFR SA a publicat licitația pentru selectarea constructorului pentru derularea serviciilor de proiectare și execuție lucrări în vederea modernizării liniei de cale ferată București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București. Valorea totală estimată este de 497 milioane lei. Durata contractului este de 14 luni, dintre care două luni proiectare şi 12 luni execuţie lucrări. Despre proiectul trenului către Otopeni se vorbește de doi ani și istoria o puteți citi aici. Despre soluțiile suplimentare puteți citi aici.
Data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 24 decembrie, se menționează în anunțul publicat pe SEAP.
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare – POIM.
Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – preț. Tot în criteriul de atribuire, propunerea tehnică va avea o pondere de 60%, iar prețul ofertei (componenta financiară) va avea o cotă de 40%.
Câteva detalii despre licitație
Obiectul achiziției
Proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiții ”Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroport Internațional Henri Coandă București, Faza I: Racord C.F. la terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București”
Descriere succintă
Lucrările aferente obiectivului de investiţie constau în proiectarea şi execuţia lucrărilor în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare. Se vor executa lucrări de infrastructură și suprastructură c.f. , lucrări de artă, construcţii civile, arhitectură, rezistență, semnalizări feroviare, telecomunicații feroviare. Tehnologiile de execuție vor ține seama de toate condiționările impuse de avize şi de încadrarea în durata contractului.
Informații suplimentare
Durata contractului:
- 14 luni proiectare şi execuţie lucrări, din care 2 luni proiectare şi 12 luni execuţie lucrări
- 60 luni perioada de garanţie
Total: 74 de luni.
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova declara în august că pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va fi gata „cu siguranţă” calea ferată, nu însă şi tronsonul de metrou, astfel că la Campionatul European din 2020 suporterii vor putea merge cu trenul la aeroport. Soluția propusă ține de construirea unui pod feroviar peste DN1 și apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni.
-
- Autor: WT_fan06
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
WT_fan06
Și cu extinderea spre viitorul T2 cum fac?
Și cu extinderea spre viitorul T2 cum fac?
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
TibiV
Pentru ei viitorul T2 NU există....
Să îmi fie cu iertare, dar acest proiect mi se pare o mega-bătaie de joc faţă de banul public...
S-a tot spus că M6 este inutil, că va căra aer etc.
Dar M6 ar putea deveni extrem de util în 15-20 de ani.
În schimb această linie CF "pe estacade" va deveni perfect inutilă în 10-15 ani, când va fi dat în folosință T2.
Pentru că această linie CF pur și simplu NU va putea fi prelungită până la T2. Deci se va închide odată cu T1.
Este cea mai mare sifonare de bani publici "ever".
Și proștii se bucură...
Pentru ei viitorul T2 NU există....
Să îmi fie cu iertare, dar acest proiect mi se pare o mega-bătaie de joc faţă de banul public...
S-a tot spus că M6 este inutil, că va căra aer etc.
Dar M6 ar putea deveni extrem de util în 15-20 de ani.
În schimb această linie CF "pe estacade" va deveni perfect inutilă în 10-15 ani, când va fi dat în folosință T2.
Pentru că această linie CF pur și simplu NU va putea fi prelungită până la T2. Deci se va închide odată cu T1.
Este cea mai mare sifonare de bani publici "ever".
Și proștii se bucură...
📖 Opțiuni paginare
Prima pagină
•
Forum părinte: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Alege destinația