Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
416 posts, 150799 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
1689
Cred ca de fapt s-a dovedit ca a functionat cit a fost in garantie. Dupa, nu.
Deci la capitolul fiabilitate as spune ca nu sta cu mult mai bine.
Cred ca de fapt s-a dovedit ca a functionat cit a fost in garantie. Dupa, nu.
Deci la capitolul fiabilitate as spune ca nu sta cu mult mai bine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Tramvaiul e foarte fiabil, a mers ani de zile aproape zilnic, dar ca orice vehicul mai cade, apoi când nu ai mai ai contract de service pentru electronica, mai stai un an pentru piese de reductor si alte nimicuri pe care URAC nu le au ca se cumpara prin licitatie, aia e. Idem si la Bucur LF si restul. Acum e „exilat” prin alte linii ca in 41 le e frica sa nu faca blocari, probabil o sa revina aici pana la sfarsitul anului.
Tramvaiul e foarte fiabil, a mers ani de zile aproape zilnic, dar ca orice vehicul mai cade, apoi când nu ai mai ai contract de service pentru electronica, mai stai un an pentru piese de reductor si alte nimicuri pe care URAC nu le au ca se cumpara prin licitatie, aia e. Idem si la Bucur LF si restul. Acum e „exilat” prin alte linii ca in 41 le e frica sa nu faca blocari, probabil o sa revina aici pana la sfarsitul anului.
- 1689
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
1689
Fiabilitate nu inseamna MTTR mic, ci MTBF mare si asta pe termen lung.
Primii patru ani mi se pare ca a circulat mult si datorita faptului ca s-a investit in intretinere si reparatii. Pentru ca se dorea.
In momentul in care nu i s-a mai acordat atentie, a inceput sa stea.
Sint foarte curios - comparativ - citi km au facut suratele lui CA in intervale similare de timp (cu si fara garantie).
Fiabilitate nu inseamna MTTR mic, ci MTBF mare si asta pe termen lung.
Primii patru ani mi se pare ca a circulat mult si datorita faptului ca s-a investit in intretinere si reparatii. Pentru ca se dorea.
In momentul in care nu i s-a mai acordat atentie, a inceput sa stea.
Sint foarte curios - comparativ - citi km au facut suratele lui CA in intervale similare de timp (cu si fara garantie).
- 1689
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
1689
Fiabilitate nu inseamna MTTR mic, ci MTBF mare si asta pe termen lung.
Primii patru ani mi se pare ca a circulat mult si datorita faptului ca s-a investit in intretinere si reparatii. Pentru ca se dorea.
In momentul in care nu i s-a mai acordat atentie, a inceput sa stea.
Sint foarte curios - comparativ - citi km au facut suratele lui CA in intervale similare de timp (cu si fara garantie).
Fiabilitate nu inseamna MTTR mic, ci MTBF mare si asta pe termen lung.
Primii patru ani mi se pare ca a circulat mult si datorita faptului ca s-a investit in intretinere si reparatii. Pentru ca se dorea.
In momentul in care nu i s-a mai acordat atentie, a inceput sa stea.
Sint foarte curios - comparativ - citi km au facut suratele lui CA in intervale similare de timp (cu si fara garantie).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
shoppy
Garantie la ce? Ofera URAC garantie la ceva? A fost prelungita vreo perioada de garantie din cauza indisponibilitatii mai mare decat cea din contract sau a fost URAC sanctionat vreodata pentru asta?
Cand te duci cu produsul la "garantie" te doare undeva ca acea firma are "niste probleme"? Nu, ii dai cu contractul in cap si tipi ca te duci la OPC.
Asta cu "ofera garantie/mentenanta/service/reparatii/ce_vreti_voi dar nu sunt bani de piese" este un pleonasm si o prostie monumentala care putea aparea doar in organizarea actuala RATB-URAC, inca o dovada ca aceasta organizare este paguboasa pentru bucuresteni si trebuie sa dispara.
Garantie la ce? Ofera URAC garantie la ceva? A fost prelungita vreo perioada de garantie din cauza indisponibilitatii mai mare decat cea din contract sau a fost URAC sanctionat vreodata pentru asta?
Cand te duci cu produsul la "garantie" te doare undeva ca acea firma are "niste probleme"? Nu, ii dai cu contractul in cap si tipi ca te duci la OPC.
Asta cu "ofera garantie/mentenanta/service/reparatii/ce_vreti_voi dar nu sunt bani de piese" este un pleonasm si o prostie monumentala care putea aparea doar in organizarea actuala RATB-URAC, inca o dovada ca aceasta organizare este paguboasa pentru bucuresteni si trebuie sa dispara.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
punmeister
Se refera la garantia celor de la ICPE-SAERP pentru electronica.
Se refera la garantia celor de la ICPE-SAERP pentru electronica.
Gabi23 (09 Oct 2015) wrote:
A revenit in circulatie dupa ce a lipsit cateva saptamani, avand probleme cu unul dintre invertoare. Fiind iesit din garantie, orice problema de mentenanta la SAERP costa...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Si URACul da garantie la RK sau modernizari, dar nu mai tin minte cat era, oricum maxim un an. Iar la echipamentele montate, depinde cat da producatorul sau mai bine zis cat cere RATBul la licitatii.
Si URACul da garantie la RK sau modernizari, dar nu mai tin minte cat era, oricum maxim un an. Iar la echipamentele montate, depinde cat da producatorul sau mai bine zis cat cere RATBul la licitatii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Si el cu noile sigle STB, zi de zi pe 32 si cu rare aparitii pe celelalte linii ale depoului.
Si el cu noile sigle STB, zi de zi pe 32 si cu rare aparitii pe celelalte linii ale depoului.
DSC_5378.JPG (187.55 KB; downloaded 5146 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Victor92
Tancul 205 circula aproape zi de zi pe linia 32.
In Depoul Alexandria se afla astazi si 361.
205 - Linia 32 - Depoul Alexandria
Tancul 205 circula aproape zi de zi pe linia 32.
In Depoul Alexandria se afla astazi si 361.
205 - Linia 32 - Depoul Alexandria
- Tom
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Tom
205 văzut de sus și detalii de pe acoperișul lui.
205 văzut de sus și detalii de pe acoperișul lui.
205_1.jpg (154.54 KB; downloaded 4587 times)
205_2.jpg (104.1 KB; downloaded 4586 times)
205_3.jpg (119.61 KB; downloaded 4586 times)
205_4.jpg (215.61 KB; downloaded 4588 times)
- Mariusv
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Nenea_titi
Coleg de suferință cu 361 probabil.
Coleg de suferință cu 361 probabil.
- V2A
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
V2A
Nu, culmea, 361 circulă constant de câteva săptămâni.
Nu, culmea, 361 circulă constant de câteva săptămâni.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: #205 - Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Andi_C
A revenit 205 dupa mai multe luni de absenta. Il gasiti in 32
A revenit 205 dupa mai multe luni de absenta. Il gasiti in 32
📖 Pagination options