Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 963877 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 224 225 226 227 228 229 230  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Mă refer la malul drept geografic.
Dacă e așa cum spui este o rezolvare jenantă. Nu se va mai putea ieși spre Virtuții dinspre Semănătoarea / Sema Park?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sorin62

^^
SEMA parc are mai multe ieșiri spre str. Fabricii --> str. Apeductului --> Șos. Virtuții.
Pe planurile inițiale apare un sens giratoriu peste Dâmbovița în dreptul străzii Popovăț corespunzător stației de metrou Petrache Poenaru.
De asemenea este posibil să păstreze dublu sens pe malul drept, până la primărie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Unul dintre argumentele de baza ale lucrarii este introducerea sensurilor unice asa cum este pe tot restul Splaiului.

 


  • Don
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Don

Daca am inteles bine, se va modifica traseul strazii dupa pod, catre lac !
Stie cineva care ar putea fi varianta noua ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Am tot vazut nelamuriri legate de ritmul de montare al hobanelor. Aici la primul montaj care a fost acum un an au fost gasite ceva probleme cu rezistenta bratelor de ancorare montate pe grinzi, apoi a urmat o pauza lunga si abia prin noiembrie au inceput sa consolideze primele piese, iar zilele astea se sudeaza permanent la acele brate pentru a se monta hobanele in ritm normal. Ultima imagine este din noiembrie...

DSC_8646-2.JPG (128.58 KB; downloaded 2002 times)


DSC_8651-2.JPG (120.69 KB; downloaded 2060 times)


23674668_1735037933193210_5408144118385631307_o.jpg (191.59 KB; downloaded 2003 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Nu stiu cum sunt montate/fixate acele brate de ancorare pe grinzile metalice.
Din imagini par a fi prinse de grinzi DOAR prin sudura, iar orice inginer mecanic iti va spune ca "asta este o mare buba".
Daca este doar sudura, miroase a Genova...

In plus, mi se pare ciudata "diversitatea" acelor brate de ancorare. Trei dintre ele, succesive, nu seamana una cu alta...



Aici avem asa:
1 - mare, fara nervuri
2 - mica (mult mai mica) si fara nervuri (basca pare si mai scurta, adica distanta de la hobana la tablier pare sa fie considerabil mai mica... Acel "tub" prin care trebuie sa treaca cablurile hobanelor mi se pare dezaxat la 2 fata de 1 si 3...)
3 - mare, cu nervuri de rigidizare (bine macar ca celelalte, de la 4 incolo spre pilon, par sa fie la fel, cu nervuri...)

Pe bune ?!?!...
Nu sunt eu inginer de drumuri si poduri, dar ceea ce vad "imi da cu virgula"....
Bratul de ancorare "2" va fi primul care va "zbura". Sau poate nu, daca lasa o tensiune mai mica in cablu....

Cat despre viteza de montaj...
Chiar daca monteaza doar o pereche de hobane pe saptamana, vor termina hobanele inaintea restului (tabliere metalice, pile nici macar incepute, bretele etc. etc. ... :( )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, este doar sudura.
Se pare ca nu le-a dat bine si acum adauga nervuri de intarire la toate ancorele si deabia apoi monteaza hobanele.
Din ce am vazut hobanele de peste Dambovita se prind de pilon spre interiorul pilonului iar cele dinspre Ciurel se prind spre exteriorul lui, deci ancorele de pe o parte nu seamana cu cele de pe cealalta, poate ca acolo unde este ancora mai mica rolurile se inverseaza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Sudura este prima imbinare care cedeaza.
Intotdeauna, poa' sa fie si in argon...

Dar bine ca s-au prins si sudeaza (acum) nervurile alea.

Dar la podul asta trebuie facut, inca inainte sa fie dat in folosinta, un contract cu o firma specializata in control nedistructiv care sa verifice sudurile alea cel putin o data pe an...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Brațele de ancorare nici nu au cum să semene între ele. Distanța față de pilonul central este diferită și unghiul de prindere tot diferit e de la hobană la hobană. Și oricum nu toate hobanele preiau aceeași sarcină, deci nici suprafața de prindere nu este aceeași.
Sudura este un procedeu pe care o să-l găsești în foarte multe domenii, dacă este executată corect, tensiunea ok, electrodul ok, suprafețele pregătite corespunzător, calculul corect făcut pentru dimensionarea sudurii îmbinarea n-are moarte.  Până și navele maritime folosesc sudura la greu, nu mai vorbesc de șasiul  mașinilor / camioanelor / trenurilor, armătura din stâlpii / pereții de rezistență, țevi sudate în toate domeniile, etc, etc, etc. Nu cedează sudura, eventual materialul de lângă sudură, dar asta se întâmplă dacă nu este sudura calculată corect, cele două elemente nu sunt pregătite corespunzător și nici electrodul nu este conform normelor.
_______________
Oprește-te odată în stația de tramvai de pe Podul Basarab și studiază în liniște sudurile de acolo.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
Brațele de ancorare nici nu au cum să semene între ele. Distanța față de pilonul central este diferită și unghiul de prindere tot diferit e de la hobană la hobană.

Eu nu am pus in discutie unghiul...
Avem cu totii suficente cunostinte de geometrie ca sa stim ca fiecare pereche de ancore TREBUIE sa aiba alt unghi de prindere....
andrei11 wrote:
... oricum nu toate hobanele preiau aceeași sarcină, deci nici suprafața de prindere nu este aceeași.

In schema pusa de mine, explica-mi de ce hobana 2 are sarcina mai mica decat hobanele 1 si 3, deci cele din stanga si din dreapta....

andrei11 wrote:
Sudura este un procedeu pe care o să-l găsești în foarte multe domenii, dacă este executată corect, tensiunea ok, electrodul ok, suprafețele pregătite corespunzător, calculul corect făcut pentru dimensionarea sudurii îmbinarea n-are moarte.  Până și navele maritime folosesc sudura la greu, nu mai vorbesc de șasiul  mașinilor / camioanelor / trenurilor, armătura din stâlpii / pereții de rezistență, țevi sudate în toate domeniile, etc, etc, etc.

In cei 11 ani in care am lucrat intr-o fabrica de avioane, la fiecare RK sudurile erau primele verificate (ultrasonic/feroflux/raze X) si de regula piesele respective erau primele care primeau (conform manualului de reparatii si intretinere al producatorului) decizia de "inlocuire, NU reparare" - deci mult mai scump, dar mult mai sigur...

Te-as provoca la o discutie despre "și navele maritime folosesc sudura la greu" (asa este, dar a fost nevoie de vreo doua decenii...) insa viram in "off-topic"... ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Era clar că pe undeva ceva nu era 100% corect, de au stat pe loc atâtea luni cu hobanele astea. Sper ca măcar acum să fi calculat corect, să nu ne trezim cu mașini în Dâmbovița.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Eu mai am o mare teama la traversarea Sos. Virtutii, mi se pare prea mare deschiderea aia si nu inteleg daca mai e prevazut un rand de pile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Pentru un pod metalic nu e prea mare deschiderea. Montarea grinzilor o să fie însă interesantă, sincer mă așteptam să facă manevra acum in august.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Stiu ca se vor monta niste reazeme provizorii intre sinele lui 41. Dar nu stiu când se va face asta...

 


Go to page:  1  ... 224 225 226 227 228 229 230  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use