Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 301321 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
A venit API cu drona
Se vad niste drumuri catre stalpii LEA, or incepe lucrarile de mutare.
A venit API cu drona
Se vad niste drumuri catre stalpii LEA, or incepe lucrarile de mutare.
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Concluzii :
1) Floreasca / Barbu Văcărescu trebuie urgent să fie cu sens unic.
2) Fabrica de Glucoză cu 3 benzi / sens.
3) Pasaje denivelate la Petricani / Barbu Văcărescu.
_______________
Până aici suntem praf și pulbere.
4) Cum se rezolvă prioritățile la str Gherghiței cu acel mare sensgiratoriu
5) Hopa !
Între Popasului și Centură avem 3 ( trei ) benzi de circulație fără bandă de urgență ? Înseamnă că acolo NU e autostradă...Logic așa ar fi, autostrada să se termine la DNCB și de acolo să fie un "DN" normal ca și viteză, eventual limitat la 50 km / h de la calea ferată spre București. La ieșire, de acord, 130 km / h imediat după ce << scapi >> din marele sens giratoriu de la Gherghiței.
Deocamdată acestea sunt observațiile mele asupra filmulețului.
Concluzii :
1) Floreasca / Barbu Văcărescu trebuie urgent să fie cu sens unic.
2) Fabrica de Glucoză cu 3 benzi / sens.
3) Pasaje denivelate la Petricani / Barbu Văcărescu.
_______________
Până aici suntem praf și pulbere.
4) Cum se rezolvă prioritățile la str Gherghiței cu acel mare sensgiratoriu
5) Hopa !
Între Popasului și Centură avem 3 ( trei ) benzi de circulație fără bandă de urgență ? Înseamnă că acolo NU e autostradă...Logic așa ar fi, autostrada să se termine la DNCB și de acolo să fie un "DN" normal ca și viteză, eventual limitat la 50 km / h de la calea ferată spre București. La ieșire, de acord, 130 km / h imediat după ce << scapi >> din marele sens giratoriu de la Gherghiței.
Deocamdată acestea sunt observațiile mele asupra filmulețului.
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Mai sunt sectoare de autostradă fără bandă de urgență, și anume pe porțiunile cu urcare mai accentuată.
Si litera 2, la Primăria Generală încă se doarme, să vedem până când.
Mai sunt sectoare de autostradă fără bandă de urgență, și anume pe porțiunile cu urcare mai accentuată.
Si litera 2, la Primăria Generală încă se doarme, să vedem până când.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Limitarea de 50 km/h la intrarea in oras se va crea "natural", pe baza 1)-4).
Ce flux pot prelua intersectiile alea de cascadorii-rasului ?....
Limitarea de 50 km/h la intrarea in oras se va crea "natural", pe baza 1)-4).
Ce flux pot prelua intersectiile alea de cascadorii-rasului ?....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Bulevard de 3 benzi in oras numai daca o banda este RATB, altfel este gandire bizonica.
Cand o sa se dea drumul la bulevardul urban A3 Gherghitei - Petricani, foarte multi care veneau pe traseul Doamna Ghica - Petricani - FdG o sa se reprofileze pe Gherghitei, deci traficul de pe A3 o sa se gatuie in giratoriu pana sa ajunga in Petricani.
Bulevard de 3 benzi in oras numai daca o banda este RATB, altfel este gandire bizonica.
Cand o sa se dea drumul la bulevardul urban A3 Gherghitei - Petricani, foarte multi care veneau pe traseul Doamna Ghica - Petricani - FdG o sa se reprofileze pe Gherghitei, deci traficul de pe A3 o sa se gatuie in giratoriu pana sa ajunga in Petricani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Puss in Boots
N-ar fi rau o banda RATB pe Glucozei, creste zona respectiva foarte mult si in general ar fi nevoie de un RATB si pe partea aia. Daca nu ducem tramvaiul cum se mai propunea, atunci macar un autobuz.
N-ar fi rau o banda RATB pe Glucozei, creste zona respectiva foarte mult si in general ar fi nevoie de un RATB si pe partea aia. Daca nu ducem tramvaiul cum se mai propunea, atunci macar un autobuz.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
punmeister
Banda RATB ar merge la fix si pe Floreasca si pe Barbu Vacarescu, mai ales ca la Pipera si Titan vin Kenturile lungi ( ) numai bune de pus pe 135 si 605 si transformate in linii BRT.
Banda RATB ar merge la fix si pe Floreasca si pe Barbu Vacarescu, mai ales ca la Pipera si Titan vin Kenturile lungi ( ) numai bune de pus pe 135 si 605 si transformate in linii BRT.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
ByOnu
Pe Barbu Vacarescu? Banda de bus? Nici gand. Acolo trebuie banda comuna tram & bus delimitata clar FIZIC de carosabil. Dar nu stiu de ce vorbim despre 605, ala nu trebuie definitivat.
Pe Barbu Vacarescu? Banda de bus? Nici gand. Acolo trebuie banda comuna tram & bus delimitata clar FIZIC de carosabil. Dar nu stiu de ce vorbim despre 605, ala nu trebuie definitivat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
punmeister
Da, doar ca primaria vrea metrou usor pe acolo, deci 605 o sa circule lejer inca 2-3 ani pana cand vor fi executate lucrarile la 5.
Daca vor sa faca culoar unic tram+bus ar fi bine sa cumpere tramvaie de 2,55m latime ca sa fie la fel ca autobuzele.
Da, doar ca primaria vrea metrou usor pe acolo, deci 605 o sa circule lejer inca 2-3 ani pana cand vor fi executate lucrarile la 5.
Daca vor sa faca culoar unic tram+bus ar fi bine sa cumpere tramvaie de 2,55m latime ca sa fie la fel ca autobuzele.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Nu vad logica culoarului unic tram-bus, daca ai culoar unic tram atunci acesta nu trebuie sa fie dublat de bus ci crescuta frecventa de circulatie pana cand satisface cerinta.
Fiecare culoar unic tram ar trebui sa se termine intr-un terminal si doar de acolo mai departe in afara sa se mearga cu autobuzul. Ideal orasul ar trebui sa aiba culoare unice tram radiale unite intre ele de troleibuze iar autobuzele doar pe preorasenesti.
Nu vad logica culoarului unic tram-bus, daca ai culoar unic tram atunci acesta nu trebuie sa fie dublat de bus ci crescuta frecventa de circulatie pana cand satisface cerinta.
Fiecare culoar unic tram ar trebui sa se termine intr-un terminal si doar de acolo mai departe in afara sa se mearga cu autobuzul. Ideal orasul ar trebui sa aiba culoare unice tram radiale unite intre ele de troleibuze iar autobuzele doar pe preorasenesti.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination