Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]
331 posts, 147389 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
shoppy
La Heathrow este o situatie unica in lume, o pista este doar pentru decolari si una doar pentru aterizari iar la aterizari se aterizeaza 1 avion pe minut, de unde si expresia "the Heathrow minute".
La Heathrow este o situatie unica in lume, o pista este doar pentru decolari si una doar pentru aterizari iar la aterizari se aterizeaza 1 avion pe minut, de unde si expresia "the Heathrow minute".
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
WT_fan06
Acel minut știam că se referă la decolări (?). La aterizări mi se pare destul de greu să aterizezi și să eliberezi în siguranță pista în atât de scurt timp, astfel încât și cel din spate să aterizeze.
Acel minut știam că se referă la decolări (?). La aterizări mi se pare destul de greu să aterizezi și să eliberezi în siguranță pista în atât de scurt timp, astfel încât și cel din spate să aterizeze.
- TibiV
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
cris_m
Da, dar mai e ceva de luat in calcul la Otopeni. Sa nu uitam ca sunt intervale orare cand nu aterizeaza/decoleaza prea multe aeronave si intervale cand vin pe banda rulanta...problema data de multitudinea companiilor low-cost care opereaza pe acest aeroport. Daca ar uniformiza cumva fluxurile si ar fi utilizate terminalele eficient, atunci sigur nu ar mai aparea situatii ca cele suprinse in poza. Ca sa nu mai spun de necesitatea unui alt aeroport in sud...
Da, dar mai e ceva de luat in calcul la Otopeni. Sa nu uitam ca sunt intervale orare cand nu aterizeaza/decoleaza prea multe aeronave si intervale cand vin pe banda rulanta...problema data de multitudinea companiilor low-cost care opereaza pe acest aeroport. Daca ar uniformiza cumva fluxurile si ar fi utilizate terminalele eficient, atunci sigur nu ar mai aparea situatii ca cele suprinse in poza. Ca sa nu mai spun de necesitatea unui alt aeroport in sud...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
TibiV
Cristi, exista alt aeroport la sud de OTP.
Se numeste BBU.
Doar ca si-au facut desteptii case langa pista/in axul pistei si au inceput sa tipe "vai, vai, ce ne chinuie astia cu aeroportul".
Partea proasta este ca OTP este mult mai predispus la ceata decat BBU.
Au fost insa situatii in care avioane cu destinatia OTP au fost trimise la Constanta sa aterizeze pe CND, desi in Baneasa era senin si BBU era deschis traficului...
LE
Un nou aeroport in sud este exact ca topicul asta: viewtopic.php?f=221&t=2073
Se numeste "Alexeni - Aprob decolarea!" si a murit "de moarte buna" in urma cu 6 ani...
Cristi, exista alt aeroport la sud de OTP.
Se numeste BBU.
Doar ca si-au facut desteptii case langa pista/in axul pistei si au inceput sa tipe "vai, vai, ce ne chinuie astia cu aeroportul".
Partea proasta este ca OTP este mult mai predispus la ceata decat BBU.
Au fost insa situatii in care avioane cu destinatia OTP au fost trimise la Constanta sa aterizeze pe CND, desi in Baneasa era senin si BBU era deschis traficului...
LE
Un nou aeroport in sud este exact ca topicul asta: viewtopic.php?f=221&t=2073
Se numeste "Alexeni - Aprob decolarea!" si a murit "de moarte buna" in urma cu 6 ani...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
WT_fan06
Un aeroport la sud de București nu o să existe pentru următorii x zeci de ani decât ca instrument politic bombastic, nu pentru că există, în opinia mea, o nevoie reală de el. OTP are suficient spațiu de a se dezvolta în acest moment, asftel încât să acomodeze pentru mulți ani de acum încolo traficul unei capitale europene de mâna a 5-a (mă refer aici la fluxul de turiști). Doar pentru că în sezon se fac ocazional cozi nu înseamnă că e nevoie de aeroport nou. E loc suficient pentru extinderi (și deja sunt o grămadă de planuri pe această temă). O să ajungem ca Londra, cu aeroporturi multe și cu funcționalitate redusă, care nu ajută prea mult pe nimeni. Deja avem două, din care unul stă mai mult pentru BIAS....
Un aeroport la sud de București nu o să existe pentru următorii x zeci de ani decât ca instrument politic bombastic, nu pentru că există, în opinia mea, o nevoie reală de el. OTP are suficient spațiu de a se dezvolta în acest moment, asftel încât să acomodeze pentru mulți ani de acum încolo traficul unei capitale europene de mâna a 5-a (mă refer aici la fluxul de turiști). Doar pentru că în sezon se fac ocazional cozi nu înseamnă că e nevoie de aeroport nou. E loc suficient pentru extinderi (și deja sunt o grămadă de planuri pe această temă). O să ajungem ca Londra, cu aeroporturi multe și cu funcționalitate redusă, care nu ajută prea mult pe nimeni. Deja avem două, din care unul stă mai mult pentru BIAS....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
andrei11
Așa, ca și întrebare pentru cunoscători :
Mi se pare că nici Heathrow-ul nici London City nu sunt chiar în câmp cum e Otopeniul...
Oricum ambele sunt închise pe timpul nopții. ( 23,00 - 5,00 )
_____________
De New York / Los Angeles ce spuneți ? Oare și acolo tot câmp e ?
TibiV wrote:
Cristi, exista alt aeroport la sud de OTP.
Se numeste BBU.
Doar ca si-au facut desteptii case langa pista/in axul pistei si au inceput sa tipe "vai, vai, ce ne chinuie astia cu aeroportul".
Așa, ca și întrebare pentru cunoscători :
Mi se pare că nici Heathrow-ul nici London City nu sunt chiar în câmp cum e Otopeniul...
Oricum ambele sunt închise pe timpul nopții. ( 23,00 - 5,00 )
_____________
De New York / Los Angeles ce spuneți ? Oare și acolo tot câmp e ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
Chev Celios
O si ce ceata poate sa apara pe OTP. Problema la OTP este una care tine si de locatia pe care este construit. Adica toata platforma aeroportului este facuta pe o fosta mlastina, ceea ce amplifica foarte mult ceata si duce si la degradarea platformei.Sunt momente in care pur si simplu nu mai ai unde sa parchezi avioanele, dar sunt si momente in care bate vantul.Am momente in care pur si simplu nu am pe unde sa circul pe platforma pentru ca circula foarte multe aeronave.In momentul de fata si la noi pista 1(08R-26L)este folosita la aterizari, din cauza aeronavele pot sa degajeze pista mult mai repede, iar pista 2(08L-26R)este folosita la decolari. Problema de la interior este data de faptul ca ghisele de check in sunt impartita intre agenti de handling. Adica in terminalul nou avem doua companii care sunt cu cursele lor,iar in cel vechi sunt alte doua companii, iar sistemul de benzi pentru transportul bagajelor nu permite transferarea bagajelor de la zona veche in zona noua decat manual.
Oricum nu va agitati prea rau. Traficul pe OTP va scadea cat de curand. Iar daca va fi redeschis BBU, OTP va fi inchis pentru reparatie generala si modernizare.
TibiV wrote:
Partea proasta este ca OTP este mult mai predispus la ceata decat BBU.
Au fost insa situatii in care avioane cu destinatia OTP au fost trimise la Constanta sa aterizeze pe CND, desi in Baneasa era senin si BBU era deschis traficului...
.
O si ce ceata poate sa apara pe OTP. Problema la OTP este una care tine si de locatia pe care este construit. Adica toata platforma aeroportului este facuta pe o fosta mlastina, ceea ce amplifica foarte mult ceata si duce si la degradarea platformei.Sunt momente in care pur si simplu nu mai ai unde sa parchezi avioanele, dar sunt si momente in care bate vantul.Am momente in care pur si simplu nu am pe unde sa circul pe platforma pentru ca circula foarte multe aeronave.In momentul de fata si la noi pista 1(08R-26L)este folosita la aterizari, din cauza aeronavele pot sa degajeze pista mult mai repede, iar pista 2(08L-26R)este folosita la decolari. Problema de la interior este data de faptul ca ghisele de check in sunt impartita intre agenti de handling. Adica in terminalul nou avem doua companii care sunt cu cursele lor,iar in cel vechi sunt alte doua companii, iar sistemul de benzi pentru transportul bagajelor nu permite transferarea bagajelor de la zona veche in zona noua decat manual.
Oricum nu va agitati prea rau. Traficul pe OTP va scadea cat de curand. Iar daca va fi redeschis BBU, OTP va fi inchis pentru reparatie generala si modernizare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
shoppy
Pe orice aeroport exista rush hour de dimineata, nu poti sa ii spui companiei sa isi tina avionul nefolosit pana la ora 11.
Daca nu mai este loc de parcare avioane pe aeroport atunci trebuie modificat Apron 2 prin transformarea locurilor de parcare mici(care mai sunt si primele) in locuri de parcare mari(si scos de acolo avionul acela abandonat de il vede toata lumea ca ocupa un loc si creste iarba sub el).
Pe orice aeroport exista rush hour de dimineata, nu poti sa ii spui companiei sa isi tina avionul nefolosit pana la ora 11.
Daca nu mai este loc de parcare avioane pe aeroport atunci trebuie modificat Apron 2 prin transformarea locurilor de parcare mici(care mai sunt si primele) in locuri de parcare mari(si scos de acolo avionul acela abandonat de il vede toata lumea ca ocupa un loc si creste iarba sub el).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
Puss in Boots
Eu nu cred ca in configuratia actuala poti inchide (de tot) OTP si sa te bazezi pe BBU. Exclus.
Eu nu cred ca in configuratia actuala poti inchide (de tot) OTP si sa te bazezi pe BBU. Exclus.
- andrei11
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
Chev Celios
Nu doar pe BBU. Vine tare din urma BRV.
Puss in Boots wrote:
Eu nu cred ca in configuratia actuala poti inchide (de tot) OTP si sa te bazezi pe BBU. Exclus.
Nu doar pe BBU. Vine tare din urma BRV.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
shoppy
Poate sa vina, zona de influenta a OTP este de la Buzau la Varna, astia nu or sa se mute de la OTP la BRV.
Poate sa vina, zona de influenta a OTP este de la Buzau la Varna, astia nu or sa se mute de la OTP la BRV.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
Chev Celios
In momentul de asta cam asta este planul. Probabil pe viitor din cauza traficului va fi modificat.
In momentul de asta cam asta este planul. Probabil pe viitor din cauza traficului va fi modificat.
📖 Pagination options