Subiect: Fotografii diverse istorice
41 mesaje, 11546 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Goldmund
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Poze de Arhiva
Goldmund
Mai stie cineva de locomotivele cu aburi seria 142 - ? nu doar una dintre cele mai frumoase locomotive construite in tara, dar si una dintre cele mai puternice la acea vreme din....Europa! http://www.oradeapress.ro/wp-content/up ... Stancu.jpg
Viteza max. pt. aceasta locomotiva 110kmh, intre 1937-1939!
Mai stie cineva de locomotivele cu aburi seria 142 - ? nu doar una dintre cele mai frumoase locomotive construite in tara, dar si una dintre cele mai puternice la acea vreme din....Europa! http://www.oradeapress.ro/wp-content/up ... Stancu.jpg
Viteza max. pt. aceasta locomotiva 110kmh, intre 1937-1939!
- Autor: AdrianD
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
AdrianD
Ce gara ar putea fi asta?
Sursa foto: Călătorii cu iz istoric / Facebook
Ce gara ar putea fi asta?
Sursa foto: Călătorii cu iz istoric / Facebook
51158876_2112860665601247_2657339907197894656_n.jpg (229.96 KB; descărcat de 2253 ori)
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
- Autor: AdrianD
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
AdrianD
Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.
Da, pornim de la premisa ca nu au gresit, desi exista si posibilitatea asta. CIneva a scris pe pagina aia de Facebook ca de fapt ar fi fosta Piata Bibescu din zona Unirii. Poza a aparut in revista National Geographic Magazine, in 1934.
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
- Autor: AdrianD
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
AdrianD
Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?
Si sa nu fi fost macar o linie ferata pentru aprovizionare pe acolo? De unde confuzia?
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
aztec
Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca viitoare gara?
Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...
Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/
Nu e confuzie.
Informatia este aproximativ exacta.
Gara in discutie este Gara Justitiei.
De fapt planul ei, imaginea este exact din locul unde trebuia sa fie...fata garii. De fapt piata garii.
Neefectuata. Neconstruita, abandonata.
Posibil piata sa fi planuita ca viitoare gara?
Probabil fotografie facuta cu ocazia unei prezentari a zonei...deci poza prin 1925...
Pentru documentare.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2012 ... -capitala/
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
Se observă (vechiul ) Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.
Muzeul CFR între WW1 și WW2...Parcă arată a muzeu, nu ca cel actual. În spatele Tribunei a II - a a ( vechiului ) Stadion Giulești...Mulțumesc Clubului Rapid București pe al cărui sait am găsit fotografia.
3.jpg (168.49 KB; descărcat de 1939 ori)
Se observă (vechiul ) Pod Grant - dat în exploatare de vreo 20 - 25 de ani și în stânga pe fundal sediul actual al Primăriei Sector 1.
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
aztec
Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..
https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939
Nu e chiar muzeu...este o expozitie.
Insa nu inseamna ca nu asa macar ar trebui sa arate macar un muzeu al CFR..
Imaginea e de la ceferiada din 1939..
https://www.historia.ro/sectiune/genera ... iunie-1939
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
shoppy
Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
Teoretic EP Craiova, scena propagandista, de pe LinkedIn (vezi si WaterMark)
0.jpg (139.47 KB; descărcat de 1541 ori)
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
București - Constanța în 1933. 2 ore și 37 minute
Mulțumesc Facebook - Caleidoscop.
Cică automotorul era denumit << Săgeata Albastră >>
Mai exista o << Săgeată Roșie >> București - Suceava.
1933.jpg (221.31 KB; descărcat de 789 ori)
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
Gabi23
EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii. La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Marian Andrei sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).
EA 776 cu mulți ani în urmă, în vremurile de glorie ale CFR, într-o schemă de vopsire interesantă. Din fotografie se observă că avea montate preferențial pantografe simetrice cu o sanie, o stemă a Depoului București Triaj (modificată probabil din stemele cu care erau echipate locomotivele din Bulgaria) și alte accesorii. La origine a fost fabricată în anul 1987 și iar eu ultima dată am văzut-o în circulație prin anul 2013, când avea aviz de circulație, dar era scadentă la reparații. Poate @Marian Andrei sau altcineva care a mai urmărit evoluția electricelor, are idee ce s-a întamplat cu ea (conservată/modernizată în ED).
EA 776.jpg (285.26 KB; descărcat de 472 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
Marian Andrei
EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.
EA 776 a fost modernizata devenind ED 063. Schema din imagine a fost pusa prin 1993-1994 si desi era titulara si intretinuta nu era o masina stralucita, patinand excesiv fata de altele, in perioada aia a lucrat in general in zona Bucuresti. Era echipata cu vitezometru Hasler si disjunctor DBTF.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Fotografii diverse istorice
andrei11
...
...
M 2.jpg (13.34 KB; descărcat de 90 ori)
M1.jpg (139.38 KB; descărcat de 92 ori)
M 3.jpg (110.55 KB; descărcat de 90 ori)
📖 Opțiuni paginare