Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Brăila

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

161 posts, 93537 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Sunt planuri si pentru linia de tramvai. Sectoarele vizate: Depoul Radu Negru- Parc Monument si Calea Galati.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Victor92

BRĂILA ÎN HAOS

conflictul spontan al salariaţilor de la “Braicar” a aruncat în haos transportul public în comun din municipiu spre nemulţumirea evidentă a brăilenilor care au fost nevoiţi fie să meargă la serviciu pe jos, cei care au avut norocul să locuiască mai aproape de locul de muncă, fie cu taxiul • singura alternativă pentru călători au fost liniile de maxi-taxi 61 şi 62 care circulă pe relaţia Brăila Mall - Vidin, Braila Mall - Chercea • greviştii au declarat că sunt hotărâţi să repete şi astăzi scenariul în care nu ies pe trasee dacă nu li se acordă o creştere salarială consistentă • oferta de până acum a conducerii companiei: o majorare salarială de 7,5%, faţă de 28% cât a cerut sindicatul • aflat în delegaţie în Japonia, primarul Marian Dragomir le-a transmis protestatarilor că nu e de acord cu greva spontană întrucât aduce atingere cetăţenilor oraşului • sindicatul Liber Transloc s-a delimitat de protestul spontan subliniind că nu a reuşit cu nici un chip să-i convingă pe oameni să reia lucrul

Brăilenii au aşteptat în zadar ieri dimineaţă în staţii un autobuz sau un tramvai pentru a ajunge la muncă ori la şcoală, în cazul elevilor. Mulţi dintre ei au fost luaţi prin surprindere de greva spontană declanşată încă de la primele ore ale dimineţii de salariaţii “Braicar”, mai ales că ştiau despre decizia Tribunalului Brăila care declarase drept ilegală greva de avertisment pe care încercase să o organizeze, tot ieri, Sindicatul Liber Transloc. Pe măsură ce treceau minutele de aşteptare oamenii au devenit tot mai nervoşi, până când au cedat şi, fie au plecat pe jos, dacă au avut norocul să fie aproape de serviciu, fie s-au “cuplat” mai mulţi colegi şi au plecat cu taxiul. Pentru cei care au avut treabă în zonele pe itinerarul singurelor linii de maxi-taxi rămase în oraş, traseul 61 Vidin - Brăila Mall şi traseul 62 Chercea - Brăila Mall, mini-autobuzele albastre au fost o “mană cerească”. După primul “val” de călători debusolaţi şi revoltaţi de lipsa din trasee a autobuzelor şi tramvaielor, a venit seria a doua: liceenii şi şcolarii, însoţiţi de părinţi ori bunici, care plecau la cursuri. Şi aici s-a aplicat aceeaşi regulă de mai devreme şi anume mersul pe jos sau “cuplatul” mai multor colegi la un taxi. Una peste alta, întreg oraşul a fost scurt-circuitat de greva spontană declanşată de salariaţii “Braicar” care au refuzat încă de dimineaţă, de la ora 5.00, să iasă pe trasee. Dacă ar fi să facem haz de necaz, am putea spune că ieri a fost Ziua Locală a Mişcării în Aer Liber pentru brăilenii care nu au maşini personale şi nici prieteni sau colegi de serviciu cu autoturism personal. De altfel, gluma a circulat intens pe mediile de socializare online unde, brăilenii s-au împărţit în două tabere: cei care susţin protestul spontan şi-i încurajează pe şoferi şi vatmani să-şi ceară imperios drepturile şi cei care-i înfierează cu mânie proletară pe grevişti.

Ofurile şoferilor şi vatmanilor: salariile mici şi orele suplimentare neplătite

Dincolo de comentariile pro şi contra ale brăilenilor, şoferii “Braicar” au ţinut să-şi facă auzite în mod direct nemulţumirile: “Nu avem un Contract Colectiv de Muncă până la această dată. Suntem trimişi la muncă după multe ore şi zile lucrate care depăşesc norma din Codul Muncii, în timp ce foile de parcurs nu sunt semnate de către revizorul tehnic ceea ce înseamnă că nu-şi asumă nimeni riscul şi recunosc că maşinile nu corespund din punct de vedere tehnic. Sunt maşini vechi dar şi dintre cele noi sunt cu probleme. Organizarea face să nu mai avem suficienţi oameni pentru reparaţii, suficiente spaţii şi suficienţi revizori tehnici”. (...) “Avem un salariu foarte mic, minimul pe economie de nivelul unui măturător de stradă, raportat la riscurile şi responsabilităţile pe care le avem. Suntem agresaţi şi nu s-a luat nici o măsură”. (...) “Avem în total 40.000 de ore suplimentare lucrate şi neplătite”. “Se laudă că au luat autobuze, dar îşi asumă cineva responsabilitatea la ce autobuze au adus? Intraţi şi vedeţi câte sunt trase pe dreapta aici, la garaj. Sunt maşini ieftine şi proaste”. (...) “Un vatman conduce un tramvai de 40 de tone şi ia salariul cât o femeie de serviciu”, sunt doar câteva dintre nemulţumirile salariaţilor care protestau ieri dimineaţă în curtea depoului-garaj din Radu Negru şi cereau să vină reprezentanţi ai administraţiei locale dar şi ai administraţiei companiei să discute cu ei problemele punctuale cu care se confruntă în activitatea curentă.    

Mai multe puteti citi pe: http://obiectivbr.ro/content/video-br%C ... 3%AEn-haos

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Este a treia zi de greva si nu se zareste o remediere a situatiei.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. andrei11

Un om normal mai mult de o oră și jumătate nu face dintr-un cap în altul al orașului, de la N la S, dacă merge pe jos.   Că de la E  la W mai mult de 40 de minute n-ai cum să depăsești, numai dacă mergi din birt în birt.  Urmăriți filmulețele din Pyongyang să vedeți acolo ce trafic pietonal e. Sau luați legătura cu colegul # adila să vă explice el cum e cu avantajele biclei / a trotinetei.
Persoanele defavorizate sunt rugate să dea click la adresa :
http://www.dasbraila.ro/DespreNoi.php

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Greva a  incetat ieri seara in jurul orei 20. Momentan primaul nu a iesit public sa spuna cum a reusi sa-i faca pe soferi si vatmani sa reintre pe traseu. Probabil astazi va scrie pe Facebook.

Trecand peste neplacerile create, in urma acestui conflict nu trebuie sa uitam ca pe langa cresterile salariale angajatii societatii au mai cerut ceva: conditii de lucru mai bune. In prezent Braicar nu are o autobaza, autobuzele fiind impartite intre depourile Radu Negru si Vidin. Nu pot sa inteleg de ce municipalitatea nu acceseaza fonduri europene pentru modenizarea depourilor. La Vidin exista un spatiu foarte mare unde poate fi construita o hala pentru gararea si mentenanta autobuzelor, de altfel, acel depou era gandit pentru gararea tuturor tramvaielor din oras. Spatiul de garare al tramvaielor de la Vidin ar putea fi redus in timp ce la Radu Negru ar putea fi garate majoritatea vagoanelor cu facilitati de reparare/intretinere.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Linia 43

Parcul auto al “Braicar” se măreşte cu 5 autobuze noi cumpărate la licitaţia de luna trecută organizată de către operatorul public local de transport în comun de persoane. Adjudecatar al contractului pentru acest lot format din 5 autobuze de medie capacitate, este compania BMC (British Motor Corporation), cea de la care, în urmă cu mai mulţi ani, “Braicar” şi-a cumpărat o flotă de autobuze încă aflate în exploatare. Cei de la BMC i-au avut contraofertanţi pe turcii de la “Anadolu Automobil Rom”, importatorul în România al mărcilor Isuzu şi Karsan. Surse din cadrul operatorului local de transport ne-au declarat că în urma analizei comisia de licitaţie a declarat câştigătoare oferta celor de la BMC care sunt dispuşi să livreze cele 5 autobuze de medie capacitate cerute de “Braicar” la preţul de 2,241 milioane lei, fără TVA, faţă de 2,79 milioane lei, preţul estimativ de la care a pornit licitaţia.


http://obiectivbr.ro/content/%E2%80%9Cb ... orporation

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Andrei Andraș

Este vorba de 5 BMC Neocity 900, asemenea celor din Brașov.

 



Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. deprodio

Poza e total neinspirata :D BMC-urile vor fi ca cele aduse in Brasov,nu?

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Andrei Andraș

Da
36872068_781765588880527_4990844481482784768_n.jpg (70.91 KB; downloaded 7784 times)

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Linia 43

Se pare ca Braicar mai pregateste o licitatie pentru inca 15 autobuze :

În acest sens, compania a lansat în SEAP consultarea publică pe tema acestei viitoare achiziții, aspectele supuse consultării fiind "Prețul estimat fără TVA" (pentru plata în 3 rate anuale, pe parcursul a 3 ani), "Modalitate desfășurare".

Cele 15 autobuze destinate transportului public urban de persoane pe care "Braicar" vrea să le cumpere vor avea următoarele caracteristici minimale:
- număr locuri 70 pe scaune și în picioare...

http://obiectivbr.ro/content/braicar-ma ... capacitate

La lista cu caracteristici minimale au uitat sa adauge : turcism.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

Si totusi niste tramvaie noi pe axa 4 nu vrea Braila? E singurul oras unde nu cred ca am vazut sau citit ceva despre treaba asta.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Nu au pe ce sa circule, 3 sferturi din retea este nemodernizata iar niciunul din cele doua depouri nu au dotari suficiente pentru un tramvai nou.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

Si atunci de ce nu au proiecte de reabilitari linii? Tot pe axa 4.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brăila  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419378 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use