Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticAeroporturi

 

Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

330 posts, 135738 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 24
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] GPS

Nici racordul A3/A10 nu a fost construit din prima...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Solutia este proasta pentru ca noul terminal este prea departe de terminalul actual, transferul per pedes iese din discutie, in cel mai bun caz o sa fie ca 2 aeroporturi separate legate de un autobuz.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Și unde e problema ? Nu s-au mai văzut aeroporturi cu terminale la kilometri distanță unul de altele ?
Problema e la guru, câte stații proiectează la Otopeni ? Una, două, trei, patru ?
_____________
Lăsând la o parte faptul că Otopeniul NU este  aeroport de tranzit. Tranzitul îl faci în alte aeroporturi, nu aici. Eventual un tranzit de genul ...habar nu am de unde vine -> Otopeni -> Suceava / Baia Mare / Tulcea / etc. Și viceversa.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

andrei11 wrote:
Și unde e problema ? Nu s-au mai văzut aeroporturi cu terminale la kilometri distanță unul de altele ?


Madrid!  :D  :bere:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] George

shoppy wrote:
Solutia este proasta pentru ca noul terminal este prea departe de terminalul actual, transferul per pedes iese din discutie, in cel mai bun caz o sa fie ca 2 aeroporturi separate legate de un autobuz.


Am văzut ceva similar la aeroportul din Madrid, evident cele două terminale foarte îndepărtate erau legate de un tren subteran. La noi se poate și un tren suprateran, eventual, dar e clar că trebuie să existe și o legătură de mare capacitate între terminale.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

La noi e ca in bancul ala (adaptat): "ce a ala tren?"

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] zapacitu

shoppy wrote:
Solutia este proasta pentru ca noul terminal este prea departe de terminalul actual, transferul per pedes iese din discutie, in cel mai bun caz o sa fie ca 2 aeroporturi separate legate de un autobuz.

Solutia asta e aplicata la mai toate aeroporturile mari, inclusiv Paris (CDG), Munchen (MUC), Amsterdam (AMS), Londra (LHR), Barcelona (BCN), Lisabona etc.

In cazul lor, transferul se face fie intern, cu un sistem de transport inter-terminale, fie cu transportul public de la iesirea din termninal. Nu inventam noi roata.

Exista chiar posibilitatea sa nu fie nevoie de transfer inter-terminale, mai ales ca Otopeni nu e aeroport de legatura in mod normal. Iar daca lasa low-cost-urile la T1 si muta liniile la T2 tot iese bine, pentru ca sunt si mai rare legaturile low-cost - linie (si adesea nu sunt pe acelasi bilet...).

Iar daca se face metrou, se poate face cu doua statii si transferul e practic rezolvat fara prea mult chin.




EDIT: Ca mi-am amintit:
zapacitu in 2016 wrote:
Extinderile posibile sunt:
- taxiway complet (si/sau repozitionat) pentru 08R/26L
- apron-uri suplimentare in zona de nord (doar zona de parcare, fara finger cu rampe)
- terminal cargo in partea de nord
- terminal nou in partea de est

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

Daca tot vorbim de Madrid, acolo e un autobuz care leaga terminalele 1-4. Deci e fezabil si la noi sa fie autobuz ca doar nu ne comparam cu Barajas-ul. Nu vorbim de cum se ajunge la aeroport ca acolo sunt mai multe variante (la ei, la noi.....pauza). Oricum, intre T4 si T4S e un tren subteran automat.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Da, nici nu s-a pornit metroul si deja avem 2 statii, sau o sa-si faca Otopeni metro sau rubber-tired metro sau maglev, sau pasaj pietonal subteran cu trotuar rulant intre cele 2 terminale, este o solutie buna pentru tarile civilizate, in republica bananiera marmota invelea...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] orex

Puss in Boots wrote:
Daca tot vorbim de Madrid, acolo e un autobuz care leaga terminalele 1-4. Deci e fezabil si la noi sa fie autobuz ca doar nu ne comparam cu Barajas-ul. Nu vorbim de cum se ajunge la aeroport ca acolo sunt mai multe variante (la ei, la noi.....pauza). Oricum, intre T4 si T4S e un tren subteran automat.

Stim cu totii,cei care am pasit pe acele meleaguri, ca Barajas prin T4 e una din portile de legatura intre Europa si America de Sud. Mi s-a parut ca de cand am aterizat,  in dreptul T4 am mers pe pista pana la T2 o groaza de timp. Oricum intre T4 si oras, respectiv T1-T3, exista metrou pana la Nuevos Ministerios care face fix legatura, pe parcurs, cu 4 linii de metrou (L4,  L6 (Circular), L9 si L10), care te scot in oras. Sa fim corecti, la noi nici nu s-a gandit nimeni la asa ceva ( in speta legaturi firesti spre toate cele patru puncte cardinale ale Bucurestiului)! ;)

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Goldmund

Pana va fi gata T2 de pe OTP, T1 va ajunge usor la 20 milioane de pasageri/an, fara acces la metrou, fara un tren decent suburban care sa-l uneasca de Bucuresti.
Planuri marete exista, mai trebuie si politicieni care fac ceva si pentru cetatenii Romaniei. Si eu sunt un optimist...
:bere:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Cum de-ai calculat cifra asta de 20 de milioane ?
De unde știi că nu se va face metrou și / sau linie CFR până atunci ?

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] zapacitu

Extrapoleaza pe baza cifrelor curente. Si nu e departe de adevar. Vezi numai cati km de magistrala de metrou s-au facut recent (eu numar fix zero - nu e nimic gata), apoi vezi cu cat creste numarul pasagerilor pe OTP anual. Pam pam.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

andrei11 wrote:
Cum de-ai calculat cifra asta de 20 de milioane ?
De unde știi că nu se va face metrou și / sau linie CFR până atunci ?

Dacă luăm considerare creșterea de 17% a traficului de pasageri de pe OTP din 2017, față de 2016 și dacă mai luăm în considerare și faptul că acest trafic va crește cel puțin la fel de mult, ne dăm seama că avem chiar o problemă mare. Metrou 0, tren 0, infrastructură 0, COMPETENȚĂ 0. Lucrurile astea nu se fac peste noapte. Altele sunt preocupările actualei guvernări. Între timp, traficul de pe OTP să tot crească.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeroporturi  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use