Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
703 posts, 168482 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
?!?!?!...
pasaje pietonale la capetele peroanelor
?!?!?!...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
WT_fan06
Întrebarea mea este de ce nu au luat în calcul și crearea unui culoar tram+bus+troleibuz între Politehnica și Afi? Lărgeau un pic spațiul dintre linii, mutau stația de tramvai după intersecția de la Poli și așa puteau să oprească și autobuzele și troleibuzele acolo și apoi să se folosească toți de acel culoar. Se desființau stațiile de pe marginea șoselei care încurcă pe absolut toată lumea și toți erau mulțumiți.
Asta înseamnă să n-ai viziune!!
Întrebarea mea este de ce nu au luat în calcul și crearea unui culoar tram+bus+troleibuz între Politehnica și Afi? Lărgeau un pic spațiul dintre linii, mutau stația de tramvai după intersecția de la Poli și așa puteau să oprească și autobuzele și troleibuzele acolo și apoi să se folosească toți de acel culoar. Se desființau stațiile de pe marginea șoselei care încurcă pe absolut toată lumea și toți erau mulțumiți.
Asta înseamnă să n-ai viziune!!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Ideea este chiar foarte interesanta. Nu stiu cat de fezabila, dar merita discutata... DACA primaria ar respecta legea si ar pune in dezbatere publica proiectele. Cred oricum ca le-a cam murit cheful de shared-path inca din etapa de proiectare a sos. Iancului.
Garantat este vorba despre nimic mai mult decat modernizarea liniei si a catenarei, inlocuirea stalpilor, schimbat borduri, semaforizare / marcaje si reasfaltat integral. Iar daca sunt isteti poate schimba si utilitatile.
Ideea este chiar foarte interesanta. Nu stiu cat de fezabila, dar merita discutata... DACA primaria ar respecta legea si ar pune in dezbatere publica proiectele. Cred oricum ca le-a cam murit cheful de shared-path inca din etapa de proiectare a sos. Iancului.
Garantat este vorba despre nimic mai mult decat modernizarea liniei si a catenarei, inlocuirea stalpilor, schimbat borduri, semaforizare / marcaje si reasfaltat integral. Iar daca sunt isteti poate schimba si utilitatile.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
FabiM
punmeister wrote:
Începe REABILITAREA liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea[/b:w4ox44i4][/size:w4ox44i4]Primăria Capitalei va investi 28 de milioane de lei pentru reabilitarea liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea, pe o lungime de 1,1 kilometri cale dublă, cuprinzând şi două peroane modernizate, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat joi în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).[/quote:w4ox44i4]
Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 40 de voturi „pentru" şi o abţinere. El a fost introdus suplimentar pe ordinea de zi.
Lucrările presupun modernizarea liniei de tramvai pe Bulevardul Vasile Milea, de la intersecţia cu Bulevardul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV, linie comună a tramvaielor 1 şi 10.
Valoarea totală a investiţiei va fi de peste 28 de milioane de lei, lucrările urmând să fie realizate într-un an de la începerea lor, pe lungimea de 1,1 kilometri cale dublă.
Potrivit proiectului de hotărâre, se vor face lucrări la linia de tramvai, la reţeaua de contact, precum şi la peroanele liniilor de tramvai, acestea urmând să fie înlocuite cu unele prevăzute cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, pasaje pietonale la capetele peroanelor, gard de protecţie şi adăposturi pentru călători, indicatori de staţie, coşuri de gunoi şi benzi reflectorizante. Peroanele vor fi echipate şi cu marcaj rutier tactil, pentru persoanele cu deficienţă de vedere.
Municipalitatea argumentează necesitatea investiţiei prin faptul că starea liniei de tramvai este precară şi nu mai permite o circulaţie sigură pentru călători, şina fiind uzată, infrastructura s-a tasat neuniform, creând denivelări, dimensiunile peroanelor nu sunt în concordanţă cu standardele în vigoare, fiind degradate. Primăria Capitalei susţine, de asemenea, că linia de tramvai 1 este una din liniile eficiente, având un număr mediu de 50.813 îmbarcări pe zi, în timp ce linia de tramvai 10 are un număr mediu de 51.026 îmbarcări pe zi.
„Acestea leagă cartiere importante ale oraşului şi totodată se realizează legătura cu transportul subteran (metrou). Din traseul total de 26,6 kilometri cale simplă pentru linia 1 şi 26,6 kilometri pentru linia 10, porţiunea de pe Bulevardul Vasile Milea de 1,1 kilometri cale dublă este nemoderinzată şi va fi supusă lucrărilor de modernizare", se arată în proiectul de hotărâre.
CGMB a decis în martie să investească peste 6 milioane de lei în motarea de garduri pe cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 şi 10, prin care să o delimiteze de traficul auto.
Sincer era și cazul...la cum arata...dar Pasajul ăla tot uitat rămâne...in orice caz, sper sa văd investițiile făcute
Întrebare: cu devierile cum fac?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
Cu devierile o sa faca probabil la fel cum au facut cand se lucra la Pasajul Basarab, si anume 1,10 si 35 desfiintate, 34 dus la Romprim si 11 dus la Ghencea.
Cu modernizarea asta 1 si 10 o sa fie apte insfarsit de tramvaie 100% LF.
Cu devierile o sa faca probabil la fel cum au facut cand se lucra la Pasajul Basarab, si anume 1,10 si 35 desfiintate, 34 dus la Romprim si 11 dus la Ghencea.
Cu modernizarea asta 1 si 10 o sa fie apte insfarsit de tramvaie 100% LF.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Pe pariu ca au uitat de cei 500m cale dubla de troleibuz si vor fi discutii si intarzieri: nu era prevazut in proiect.
Pe pariu ca au uitat de cei 500m cale dubla de troleibuz si vor fi discutii si intarzieri: nu era prevazut in proiect.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
WT_fan06
Nu văd ce ar putea fi nefezabil. Toate autobuzele și troleibuzele au loc să se încadreze în această bandă unică, având nevoie numai de un timp special la semafor. În rest, mi se pare strigător la cer să schimbi șina de tramvai și să nu îți treacă prin cap să faci un pic de loc ca să intre și celelalte mijloace de transport pe acolo. 9 linii (dacă am reușit să număr bine) ar putea utiliza acest culoar, plus salvări, pompieri, etc., dacă ar gândi cineva. Dar nu e cazul. Dezvoltare durabilă și mobilitate - 0 barat.
Cui și cum aș putea să avansez această idee?
ByOnu wrote:
Nu stiu cat de fezabila, dar merita discutata... DACA primaria ar respecta legea si ar pune in dezbatere publica proiectele.
Nu văd ce ar putea fi nefezabil. Toate autobuzele și troleibuzele au loc să se încadreze în această bandă unică, având nevoie numai de un timp special la semafor. În rest, mi se pare strigător la cer să schimbi șina de tramvai și să nu îți treacă prin cap să faci un pic de loc ca să intre și celelalte mijloace de transport pe acolo. 9 linii (dacă am reușit să număr bine) ar putea utiliza acest culoar, plus salvări, pompieri, etc., dacă ar gândi cineva. Dar nu e cazul. Dezvoltare durabilă și mobilitate - 0 barat.
Cui și cum aș putea să avansez această idee?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
cris_m
Întreb şi eu, cum pot să meargă troleibuzul şi tramvaiul pe acelaşi traseu fără să se agațe unul în "mațele" celuilalt?
Întreb şi eu, cum pot să meargă troleibuzul şi tramvaiul pe acelaşi traseu fără să se agațe unul în "mațele" celuilalt?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
Posibil doar daca achizitioneaza troleibuze cu baterii.
Posibil doar daca achizitioneaza troleibuze cu baterii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
cris_m
Eu ma gandisem la ceva mai practic putin, firul tramvaiului pe mijloc, la inaltime normala, iar cel al troleului de-o parte si de alta a celui de tramvai, dar mai sus o idee, intrucat la troleu pot sta si mai sus captatoarele (vezi reteaua de pe Maniu).
Eu ma gandisem la ceva mai practic putin, firul tramvaiului pe mijloc, la inaltime normala, iar cel al troleului de-o parte si de alta a celui de tramvai, dar mai sus o idee, intrucat la troleu pot sta si mai sus captatoarele (vezi reteaua de pe Maniu).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
WT_fan06
Nu e nevoie.
E o idee, dar cred că ne complicăm.
Basel, 1989: minutul 7:10
Berna, 1989: minutul 3:37
Zurich, 1992: minutul 4:20
Mă opresc la 3 exemple, din motive de lene. Priviți unde erau elvețienii acum 30 de ani și unde suntem noi ACUM. Știu, este chiar amuzant că aduc în discuție astfel de nume de orașe, care sunt fruntașe în materie de transporturi electrice în Europa.
Ca să răspund la întrebarea lui #cris, e suficient să bagi firele de troleibuz în dreapta celor de tramvai și "problemă" rezolvată. Nici vorbă de baterii, sau de alți extratereștri. Eu nu inventez apa caldă aici, ci visez doar să ne apropiem de o fărâmă de civilizație și de un strop de viziune în transporturi.
Dacă propunerea mea nu a fost suficient de vizibilă aici, o să încerc să explicitez mai mult ideea mea în topicul de propuneri pentru asociație. Nu știu, însă, și când voi avea timpul necesar.
punmeister wrote:
Posibil doar daca achizitioneaza troleibuze cu baterii.
Nu e nevoie.
cris_m wrote:
Eu ma gandisem la ceva mai practic putin, firul tramvaiului pe mijloc, la inaltime normala, iar cel al troleului de-o parte si de alta a celui de tramvai, dar mai sus o idee, intrucat la troleu pot sta si mai sus captatoarele (vezi reteaua de pe Maniu).
E o idee, dar cred că ne complicăm.
Basel, 1989: minutul 7:10
Berna, 1989: minutul 3:37
Zurich, 1992: minutul 4:20
Mă opresc la 3 exemple, din motive de lene. Priviți unde erau elvețienii acum 30 de ani și unde suntem noi ACUM. Știu, este chiar amuzant că aduc în discuție astfel de nume de orașe, care sunt fruntașe în materie de transporturi electrice în Europa.
Ca să răspund la întrebarea lui #cris, e suficient să bagi firele de troleibuz în dreapta celor de tramvai și "problemă" rezolvată. Nici vorbă de baterii, sau de alți extratereștri. Eu nu inventez apa caldă aici, ci visez doar să ne apropiem de o fărâmă de civilizație și de un strop de viziune în transporturi.
Dacă propunerea mea nu a fost suficient de vizibilă aici, o să încerc să explicitez mai mult ideea mea în topicul de propuneri pentru asociație. Nu știu, însă, și când voi avea timpul necesar.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Dar cand incep efectiv? Lucreaza firmele primariei sau iar ne frecam cu licitatii si contestatii? Ca de titluri de genul "incep..." de zici ca gata, e maine, sunt satul.
Dar cand incep efectiv? Lucreaza firmele primariei sau iar ne frecam cu licitatii si contestatii? Ca de titluri de genul "incep..." de zici ca gata, e maine, sunt satul.
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)
•
Choose destination