Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 418544 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Problema este următoarea. E prea departe să ducem M 4 ( 6 ) dincolo de GdN2, spre Sud.
De la Gdn 2 vor pleca trenuri și spre depou și spre Otopeni. Hai să spunem că la 3,5 minute, ca pe ramuri ( depou / Otopeni ) să avem un tren la 7 minute.
Acum vine întrebarea, ramura spre Otopeni, ducem toate trenurile la aeroport sau " mai rare " ? Adică - să spunem - până la exaero Băneasa unul la 7 minute și din când în când unul să "scape" spre Otopeni ?
Problema este următoarea. E prea departe să ducem M 4 ( 6 ) dincolo de GdN2, spre Sud.
De la Gdn 2 vor pleca trenuri și spre depou și spre Otopeni. Hai să spunem că la 3,5 minute, ca pe ramuri ( depou / Otopeni ) să avem un tren la 7 minute.
Acum vine întrebarea, ramura spre Otopeni, ducem toate trenurile la aeroport sau " mai rare " ? Adică - să spunem - până la exaero Băneasa unul la 7 minute și din când în când unul să "scape" spre Otopeni ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
Am putea chiar mai rar. Gen la 20 de minute.
Problemele sunt altele...
1)Aeroportul nu se inchide la 23:00.
2)Metrorex nu este faimos pentru PIS-urile lor. Deci ce propui tu este sa ai efectiv 3 statii terminus spre care se pleaca de la GdN (Straulesti, Romexpo/???, Otopeni). Iti dai seama ce greu le e metrorezilor sa faca asta clar? Daca mai punem si M1 la calcul...
Am putea chiar mai rar. Gen la 20 de minute.
Problemele sunt altele...
1)Aeroportul nu se inchide la 23:00.
2)Metrorex nu este faimos pentru PIS-urile lor. Deci ce propui tu este sa ai efectiv 3 statii terminus spre care se pleaca de la GdN (Straulesti, Romexpo/???, Otopeni). Iti dai seama ce greu le e metrorezilor sa faca asta clar? Daca mai punem si M1 la calcul...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Da, așa ar fi logic.
Cele 3 capete ar fi :
- Străulești
- Ex aeroBăneasa ( și nu Expoziției ).
- Aero Otopeni.
___________
Nu numai că metroul se închide la ora 23,00 dar e o problemă și cu cu cursele care pleacă până la ora 8,00 ( și sunt destule ), și acelea vor fi ratate...
_____________
Eu zilele acestea am fost de 3 ori la aeroport ( am dus 3 persoane ) -> cursele decolau aprox la ora 7,00 ( a.m. ), așadar de fiecare dată pe la ora 4,15 am fost la << Plecări >>.
Da, așa ar fi logic.
Cele 3 capete ar fi :
- Străulești
- Ex aeroBăneasa ( și nu Expoziției ).
- Aero Otopeni.
___________
Nu numai că metroul se închide la ora 23,00 dar e o problemă și cu cu cursele care pleacă până la ora 8,00 ( și sunt destule ), și acelea vor fi ratate...
_____________
Eu zilele acestea am fost de 3 ori la aeroport ( am dus 3 persoane ) -> cursele decolau aprox la ora 7,00 ( a.m. ), așadar de fiecare dată pe la ora 4,15 am fost la << Plecări >>.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
Corect. Parerea mea e ca aceasta legatura ar trebui sa functioneze non-stop. Cel putin traseul Gara de Nord - Otopeni in cazul in care se extinde spre sud. Odata ajuns la Gara de Nord ai alte mijloace de transport la dispozitie pentru a ajunge unde vrei.
Am putea chiar sa bagam trenurile la 30-40 de minute intre 0:00 - 3:00 cand ar fi fluxul minim. Magistrala ar trebui gandita sa suporte circulatia pe un singur fir pentru mentenanta. Asta inseamna macazuri puse cu cap in locuri alese cu cap. Sistemele de informare si orientare trebuie sa fie brici, exemplare, mai ales ca vor fi multi turisti.
Stiu ca nu e o solutie populara pe forum, dar cel mai simplu ar fi ca cele 3 trasee sa fie marcate drept magistrale diferite cu culori diferite pe harta. E mult mai simplu sa explici prin culori decat prin text, mai ales pentru turisti. Si pentru omul de rand nici nu prea conteaza ca fizic e aceiasi linie dar cu 2 capete intr-o parte.
Corect. Parerea mea e ca aceasta legatura ar trebui sa functioneze non-stop. Cel putin traseul Gara de Nord - Otopeni in cazul in care se extinde spre sud. Odata ajuns la Gara de Nord ai alte mijloace de transport la dispozitie pentru a ajunge unde vrei.
Am putea chiar sa bagam trenurile la 30-40 de minute intre 0:00 - 3:00 cand ar fi fluxul minim. Magistrala ar trebui gandita sa suporte circulatia pe un singur fir pentru mentenanta. Asta inseamna macazuri puse cu cap in locuri alese cu cap. Sistemele de informare si orientare trebuie sa fie brici, exemplare, mai ales ca vor fi multi turisti.
Stiu ca nu e o solutie populara pe forum, dar cel mai simplu ar fi ca cele 3 trasee sa fie marcate drept magistrale diferite cu culori diferite pe harta. E mult mai simplu sa explici prin culori decat prin text, mai ales pentru turisti. Si pentru omul de rand nici nu prea conteaza ca fizic e aceiasi linie dar cu 2 capete intr-o parte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
N-am nimic împotriva culorilor, ar fi chiar mult mai intuitive. Nici cu numerotarea n-am o problemă.
Așa, deci am fost la aeroport pe la 4,15, de fiecare dată am parcat la << Sosiri >> ( e mult mai simplu la ora aceea ) după care am ajuns și eu la check-in. ( Prin culoarul de legătură ). Vreau să spun că la ora aceea ( 4,30 ) era chiar agitație la plecări, nu știu să apreciez, dar era lume, nu glumă.
________________
Evident guru nu o să fie de acord cu trenurile de noapte și cu circulația pe un singur tunel, cu << cruce >> în anumite stații...
N-am nimic împotriva culorilor, ar fi chiar mult mai intuitive. Nici cu numerotarea n-am o problemă.
Așa, deci am fost la aeroport pe la 4,15, de fiecare dată am parcat la << Sosiri >> ( e mult mai simplu la ora aceea ) după care am ajuns și eu la check-in. ( Prin culoarul de legătură ). Vreau să spun că la ora aceea ( 4,30 ) era chiar agitație la plecări, nu știu să apreciez, dar era lume, nu glumă.
________________
Evident guru nu o să fie de acord cu trenurile de noapte și cu circulația pe un singur tunel, cu << cruce >> în anumite stații...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Solutia nu este viabila, in cazul in care restul retelei nu functioneaza non-stop. Decat sa pui garduri la peroanele care nu functioneaza noaptea (de ex Basarab) . Ia gardul dimineata, pune gardul seara...
Inca un motiv pentru care legatura cu gara trebuia sa se faca altfel decat cu metroul...
mcosmin wrote:
aceasta legatura ar trebui sa functioneze non-stop. Cel putin traseul Gara de Nord - Otopeni in cazul in care se extinde spre sud. Odata ajuns la Gara de Nord ai alte mijloace de transport la dispozitie pentru a ajunge unde vrei.
Solutia nu este viabila, in cazul in care restul retelei nu functioneaza non-stop. Decat sa pui garduri la peroanele care nu functioneaza noaptea (de ex Basarab) . Ia gardul dimineata, pune gardul seara...
Inca un motiv pentru care legatura cu gara trebuia sa se faca altfel decat cu metroul...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
De ce ai pune garduri la Basarab? Toate statiile de pe traseu vor fi deschise si trenul va opri in ele. E doar firesc sa fie asa. Doar ca M1 nu va functiona, si sistemele PIS de la Basarab vor arata ca urmatorul tren pe M1 vine la ora 5. Iar Metrorex va face clar faptul ca doar M6 functioneaza.
Sunt multe orase din vest in care se intampla treaba asta. Nu vad care e problema, in afara de comoditate, bineinteles.
De ce ai pune garduri la Basarab? Toate statiile de pe traseu vor fi deschise si trenul va opri in ele. E doar firesc sa fie asa. Doar ca M1 nu va functiona, si sistemele PIS de la Basarab vor arata ca urmatorul tren pe M1 vine la ora 5. Iar Metrorex va face clar faptul ca doar M6 functioneaza.
Sunt multe orase din vest in care se intampla treaba asta. Nu vad care e problema, in afara de comoditate, bineinteles.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Ce vrei tu sa faci este complicat in Romania...
Adica oamenii se trezesc ca au gresit metroul dupa doua anunturi automate, dupa cel putin un anunt uman in metrou si dupa atatea monitoare care iti arata in ce directie circula ...Iar tu vrei sa deduca ei doar dupa monitoare ca M1 nu circula...
Nu, lor le trebuie o metoda mai "bruta" de indicare. Cu toate ca la cum este construita Basarab, mai greu...
De aceea spun ca metroul nu rezolva in totalitate problema conexiunii cu aeroportul. Trebuie gandita bine situatia...
Ce vrei tu sa faci este complicat in Romania...
Adica oamenii se trezesc ca au gresit metroul dupa doua anunturi automate, dupa cel putin un anunt uman in metrou si dupa atatea monitoare care iti arata in ce directie circula ...Iar tu vrei sa deduca ei doar dupa monitoare ca M1 nu circula...
Nu, lor le trebuie o metoda mai "bruta" de indicare. Cu toate ca la cum este construita Basarab, mai greu...
De aceea spun ca metroul nu rezolva in totalitate problema conexiunii cu aeroportul. Trebuie gandita bine situatia...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
George
E exact țara în care lumea nu-și citește citațiile.
Nu-i nimic (la metrou - dincolo poți pierde niște chestii), mergi în direcția greșită, te întorci o stație până te înveți minte. Astea nu sunt obstacole peremptorii, important e ca semnalizarea să fie inteligibilă.
E exact țara în care lumea nu-și citește citațiile.
Nu-i nimic (la metrou - dincolo poți pierde niște chestii), mergi în direcția greșită, te întorci o stație până te înveți minte. Astea nu sunt obstacole peremptorii, important e ca semnalizarea să fie inteligibilă.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
Deci?
subway guru wrote:
Retineti data de 09.06.2018
Deci?
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
Daca ne luam dupa logica asta, inchidem tara, lasam natura sa recucereasca locul.
sab wrote:
Ce vrei tu sa faci este complicat in Romania...
Adica oamenii se trezesc ca au gresit metroul dupa doua anunturi automate, dupa cel putin un anunt uman in metrou si dupa atatea monitoare care iti arata in ce directie circula ...Iar tu vrei sa deduca ei doar dupa monitoare ca M1 nu circula...
Nu, lor le trebuie o metoda mai "bruta" de indicare. Cu toate ca la cum este construita Basarab, mai greu...
De aceea spun ca metroul nu rezolva in totalitate problema conexiunii cu aeroportul. Trebuie gandita bine situatia...
Daca ne luam dupa logica asta, inchidem tara, lasam natura sa recucereasca locul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Aerieni si incurca-lume o sa existe intotdeauna, nu judeci sistemul dupa aerianul pe care il fura peisajul si uita sa coboare sau dupa incurca-lume care merge cu siguranta inainte avand convingerea ca mai incolo o sa fie bine sau se descurca el.
Daca 100 de mesaje si panouri nu sunt indeajuns nu inseamna ca trebuiesc bagate 200, insamna ca unii sunt dusi cu mintea pe miriste si aia e.
Aerieni si incurca-lume o sa existe intotdeauna, nu judeci sistemul dupa aerianul pe care il fura peisajul si uita sa coboare sau dupa incurca-lume care merge cu siguranta inainte avand convingerea ca mai incolo o sa fie bine sau se descurca el.
Daca 100 de mesaje si panouri nu sunt indeajuns nu inseamna ca trebuiesc bagate 200, insamna ca unii sunt dusi cu mintea pe miriste si aia e.
📖 Pagination options