Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor

1638 posts, 453314 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 117
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor RATB GPS

Dupa cum a specificat si colegul barbuandrei, a revenit la traseu troleibuzul 5283. L-am surprins Joi pe linia 62.





Din toamna anului 2016 si pana acum au trecut pe la URAC urmatoarele troleibuze:

Depoul Berceni: 5129, 5208, 5231, 5232, 5243, 5244, 5245.
Depoul Bucureștii Noi: 5209, 5238.
Depoul Bujoreni: 5283.
Depoul Vatra Luminoasa: 5187.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB barbuandrei

Pentru 5283 vizita la URAC a fost doar un drum facut degeaba. Inafara de o vopsea pe exterior, un "linoleu" schimbat in salon si niste bari vopsite, nu s-a schimbat mai nimic. Pe parte tehnica, masina nu are frana electrica, la viteza ii sare automatul, cat despre frane....nici nu mai trebuie sa vorbim.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB barbuandrei

Au revenit 5292 si 5302 . La Bujoreni, după cum spuneam si in alte dăți, a început o importantă reparare a troleibuzelor : 5324, 5348, 5350, 5362, 5365, 5385 si 5388 se află pe canalele de reparație, lucrându-se la ele.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB cris_m

De restul, presupun ca nu se mai pune problema sa le repare, nu? Plus ca din cate inteleg, Bujoreni-ul are probleme si cu personalul, asa ca degeaba s-ar mai repara troleibuze.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB barbuandrei

Probleme cu personalul au, în special la capitolul șoferi, având undeva la 180 de șoferi, deci echivalentul la 60-65 de ture. Este un nou șef de atelier ce dorește să le repare pe toate (Irisbus), dacă va avea piese.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB cris_m

Foarte bine, macar acelea sa circule.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB RATBCFR FaN

Dar cu 5273,5290 sau 5300 se mai poate face ceva? :? Sper sa revină intr-o zi... :cry:

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB barbuandrei

5273 a picat anul trecut și este un troleibuz ce a avut un RK undeva in prin 2010, dacă nu mă înșel. Cât despre 5290 si 5300, îți pot spune că sunt într-o stare avansată de dezmembrare. Teoretic șansă are orice troleibuz, cât timp se vor primi piese.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB RATBCFR FaN

Dar de 5253?
La capitolul BN,5103,5213 si 5221 sunt moarte în prezent :( ,titularii lui 5213 fiind pe 5238 (a revenit cu piesele lui 5213+rotile lui rare). Unul sau 2 din cele 3 vor fi descompletate complet si va reveni al 3-lea cu piesele lor (poate si unul din coloana,cum ar fi 5111) :?

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB cris_m

Ce bine era sa se avanseze cu licitatia aia la troleibuze... scuteam carpelile astea ieftine la Ikarus-uri cel putin. Citelis-urile ar mai merge asa inca cativa ani...

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB punmeister

Pe Citelisuri o sa puna accent avand in vedere ca toate o sa primeasca AC in salon.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB cris_m

Daca e instalatie ca la autobuze, mai bine ne lipsim. Sau din aia de asigura si duş calatorilor :twisted:

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB punmeister

Stai linistit, nu sunt chinezarii ca la autobuze.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor RATB barbuandrei

Într-adevăr sunt mai bune decât la autobuze, însă nu funcționează, deoarece nu duce sursa. Cât despre 5253, este descompletată in garaj, cu șanse minime să mai circule.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2333 forum members have written 425677 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use