Topic: Despre civilizație la metrou
317 posts, 816210 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
subway guru
Tampitii aia nu merg la meci, merg la o partida de cafteala...
Tampitii aia nu merg la meci, merg la o partida de cafteala...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
BodoMinea
Am întâlnit astăzi pe M1/M3 un tren de metrou Bombardier BM2 (1004-2004) cu un geam spart... ceva nou și ce sper să nu mai văd. Să aibă oare legătură cu o inoportună întâlnire cu niște huligani... sau altceva? Spărtura era vizibilă pe stratul „interior”, iar în afară era colantat wholetrain cu o reclamă la pastă de dinți. Vedeți și imaginea: viewtopic.php?f=21&t=797&p=270821#p270821
Am întâlnit astăzi pe M1/M3 un tren de metrou Bombardier BM2 (1004-2004) cu un geam spart... ceva nou și ce sper să nu mai văd. Să aibă oare legătură cu o inoportună întâlnire cu niște huligani... sau altceva? Spărtura era vizibilă pe stratul „interior”, iar în afară era colantat wholetrain cu o reclamă la pastă de dinți. Vedeți și imaginea: viewtopic.php?f=21&t=797&p=270821#p270821
- Costin
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
Costin
Huliganii au fost acum 2 zile. Nu vad cum ar fi putut sa lase sa circule trenul asa. Dar daca e colantat, foarte posibil efectiv sa nu fi vazut in depou...
Huliganii au fost acum 2 zile. Nu vad cum ar fi putut sa lase sa circule trenul asa. Dar daca e colantat, foarte posibil efectiv sa nu fi vazut in depou...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
BodoMinea
Habar nu am cum le-a scăpat acest „mic detaliu” sau ce au făcut, cert e că se observa și de afară, prin mesh-ul ăla - nu la fel de evident dar se observa.
Încep să cred că era o idee foarte bună ca aceste trenuri de metrou, cât și viitoarele să fie prevăzute cu camere de supraveghere: atât în vagoane cât și în cabine, orientate în direcția de mers (dashcam style) - poate că în salon sunt ineficiente/inutile când aglomerația e maximă și vezi numai „capete”, dar pentru situații cu vandali ca aceștia, sau cu regretabilul incident cu crima de acum câteva luni. Am observat astfel de dotări în Milano la metrou (iar imagini de pe camerele din vagoane alternau pe ecranele de informare cu succedarea stațiilor, deci „te vedeai pe monitor”) și probabil sunt standard în multe alte orașe.
Habar nu am cum le-a scăpat acest „mic detaliu” sau ce au făcut, cert e că se observa și de afară, prin mesh-ul ăla - nu la fel de evident dar se observa.
IMG_20180417_133058.jpg (498.91 KB; downloaded 5083 times)
Încep să cred că era o idee foarte bună ca aceste trenuri de metrou, cât și viitoarele să fie prevăzute cu camere de supraveghere: atât în vagoane cât și în cabine, orientate în direcția de mers (dashcam style) - poate că în salon sunt ineficiente/inutile când aglomerația e maximă și vezi numai „capete”, dar pentru situații cu vandali ca aceștia, sau cu regretabilul incident cu crima de acum câteva luni. Am observat astfel de dotări în Milano la metrou (iar imagini de pe camerele din vagoane alternau pe ecranele de informare cu succedarea stațiilor, deci „te vedeai pe monitor”) și probabil sunt standard în multe alte orașe.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
mcosmin
Ei nu s-au chinuit nici macar sa puna panouri de informarie in flori, d-apoi camere de supraveghere...
Plus ca in unele galerii, gabaritul e cam la limita (gen Eroilor M1 - Grozavesti pe firul Republica), cred ca daca ar pune si camerele nu ar mai avea efectiv loc trenul in tunel.
Ei nu s-au chinuit nici macar sa puna panouri de informarie in flori, d-apoi camere de supraveghere...
Plus ca in unele galerii, gabaritul e cam la limita (gen Eroilor M1 - Grozavesti pe firul Republica), cred ca daca ar pune si camerele nu ar mai avea efectiv loc trenul in tunel.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
punmeister
Dorea Alstom la un moment dat sa puna PIS-uri pe BM2-uri, dar asta mai mult ca Metrorex sa nu cumpere tot CAF-uri cand a fost licitatia pentru 51 de trenuri la M5.
Dorea Alstom la un moment dat sa puna PIS-uri pe BM2-uri, dar asta mai mult ca Metrorex sa nu cumpere tot CAF-uri cand a fost licitatia pentru 51 de trenuri la M5.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
freyutz
mcosmin wrote:
[...]
Plus ca in unele galerii, gabaritul e cam la limita (gen Eroilor M1 - Grozavesti pe firul Republica), cred ca daca ar pune si camerele nu ar mai avea efectiv loc trenul in tunel.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
BodoMinea
Nu știu, eu oricum mă refeream la camere în interior. Cum se pun în ramele/automotoarele unor operatori feroviari CF (vezi Softrans, TFC, operatorul ăsta polonez care a surprins un accident). Având o cameră în interiorul cabinei, orientată spre șină și având și în vagoane camere, rezolvi muuuult mai repede atât eventuale încăierări și vandalizări în interiorul vagoanelor, cât și incidentele nefericite la nivelul peronului (oameni care ajung în gabarit din diferite motive).
În orice caz, Metrorex ar trebui să se întrebe ce făcea paza în timpul acelei situații cu huligani care sigur au mers nestingheriți lovind trenul acela (și nu numai acela, pe acela l-am surprins eu) multe stații. Șoma sau fugea mâncând pământul eventual.
Să nu mai zicem că indiferent dacă a plecat cu geamul spart din depou sau s-a întâmplat pe parcursul acelei curse, trebuia retras din circulație cu călători. Respectivul defect, în special în condițiile de curent și forțe ceva mai exagerate decât pentru un tren de suprafață, punea în pericol publicul călător. E normal să scoți trenul la traseu cu o ușă defectă, nu moare nimeni că pui acolo o placă cu defect, dar așa... geamul ăla putea răni lume și provoca haos. Mă rog, am încredere în Bombardier că a testat cum se cuvine acele geamuri când a ales furnizorul pentru seria BM2/BM21, iar sticla aia securizată stătea liniștită acolo încă ceva timp.
Nu știu, eu oricum mă refeream la camere în interior. Cum se pun în ramele/automotoarele unor operatori feroviari CF (vezi Softrans, TFC, operatorul ăsta polonez care a surprins un accident). Având o cameră în interiorul cabinei, orientată spre șină și având și în vagoane camere, rezolvi muuuult mai repede atât eventuale încăierări și vandalizări în interiorul vagoanelor, cât și incidentele nefericite la nivelul peronului (oameni care ajung în gabarit din diferite motive).
În orice caz, Metrorex ar trebui să se întrebe ce făcea paza în timpul acelei situații cu huligani care sigur au mers nestingheriți lovind trenul acela (și nu numai acela, pe acela l-am surprins eu) multe stații. Șoma sau fugea mâncând pământul eventual.
Să nu mai zicem că indiferent dacă a plecat cu geamul spart din depou sau s-a întâmplat pe parcursul acelei curse, trebuia retras din circulație cu călători. Respectivul defect, în special în condițiile de curent și forțe ceva mai exagerate decât pentru un tren de suprafață, punea în pericol publicul călător. E normal să scoți trenul la traseu cu o ușă defectă, nu moare nimeni că pui acolo o placă cu defect, dar așa... geamul ăla putea răni lume și provoca haos. Mă rog, am încredere în Bombardier că a testat cum se cuvine acele geamuri când a ales furnizorul pentru seria BM2/BM21, iar sticla aia securizată stătea liniștită acolo încă ceva timp.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
punmeister
Geamurile sunt de la Westberga AB, initial au avut de la Ariño Duglass.
BodoMinea wrote:
Mă rog, am încredere în Bombardier că a testat cum se cuvine acele geamuri când a ales furnizorul pentru seria BM2/BM21, iar sticla aia securizată stătea liniștită acolo încă ceva timp.
Geamurile sunt de la Westberga AB, initial au avut de la Ariño Duglass.
- survola
-
Posted:
-
Re: Despre civilizatie la metrou
survola
Trenurile de metrou circula in ambele directii, din cate stiu eu.
Trenurile de metrou circula in ambele directii, din cate stiu eu.
📖 Pagination options