Infrastructura rutieră din RomâniaȘtiri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

675 posts, 229174 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Goldmund

Anca Boagiu
"Da. Avem program cu BEI care ne pune la dispozitie incepand cu 1 ianuarie 2011 un pachet de 50 de experti platiti de BEI pentru a dinamiza lucrarile de infrastructura. Experienta internationala trebuie valorificata."
Ceea ce eu am scris si pe acest forum de mai multe ori... Bine ca ii primim pe acesti specialisti, iar eu sper din tot sufletul sa fie mai multi din Franta si ...Germania, desigur - ultimii fiind si cei mai seriosi

 


Re: Stiri, noutati, perspective Goldmund

Întrebarea nr. 17 dan
As vrea sa stiu daca proiectul autostrazii de centura a Bucurestiului a fost abandonat sau mai sunt sperante de realizare intr-un viitor previzibil.

Anca Boagiu
"In prezent se lucrează pe centura rutieră a municipiului Bucureşti în zona de nord pe patru tronsoane. Estimăm ca pana la 1 decembrie să fie date în circulaţie toate cele 4 tronsoane. În plus până la sfârşitul anului se vor declanşa procedurile de achiziţie publică lucrări pentru tronsoanele A1-DN7 şi DN2-A2, proiecte care vor fi finanţate de Comisia Europeana.

Mai avem nevoie de circa 120 de milioane de euro pentru a putea construi cele doua conexiuni la autostrazile A1 si A2."

Am impresia ca doamna  Boiangiu a confundat CB cu Autostrada de Ocolire a Bucurestiului... ;)€

 


Re: Stiri, noutati, perspective Goldmund

Întrebarea nr. 39 octavian
Cum preconizati ca va evolua abosortia de fonduri europene de catre Transporturi in urmatorii ani, in conditiile in care in prezent procentul e undeva la 2%?
M-ar interesa estimari cantitative concrete pentru urmatorii ani.

Anca Boagiu
"Avem un program de accelerarea a absorbtiei fondurilor comunitare, care include atat masuri legislative, cat si schimbari structurale. La masuri legislative: introducerea standardelor de cost, modificarea legii privind regimul exproprierilor, modificarea legii achizitiilor publice pentru a pune capat abuzurilor facute prin contestatii, modificarea procedurii de achizitie prin introducerea regulilor FIDIC pentru a asigura transparenta mult mai mare in procesul de licitatie."

  Nu doresc nici o clipa  sa ma gandesc ce s-ar fi facut Romania daca nu ar fi in UE... Cu tot biciul UE si tot isi da in petic politicianul roman care nu cheltuieste nici ce i se da! :shock: - nu doamna asta, care sper sa faca treaba buna. Eu ii tin pumnii!€

 


Re: Stiri, noutati, perspective mindmasster

Eu o admir pentru simplu fapt ca a iesit in public si a raspuns la toate intrebarile adresate. Macar atat

Vreau sa vad un singur lucru .

"Luna aceasta lansam licitatia pentru 270 de kilometri de autostrada pe coridorul IV Paneuropean si cautam oportunitati de finantare pentru ruta Sibiu-Pitesti. Astfel, licitatiile de proiectare si executie a tronsoanelor Nadlac-Arad, Timisoara - Lugoj si Orastie-Sibiu se vor lansa in noiembrie 2010, iar semnarea contractelor este preconizata pentru luna martie 2011",

Pana acum a fost aprobat,licitat, semnat doar Deva -Orastie (33km ) care includ pe aia 270 de mai sus.

 


Re: Stiri, noutati, perspective fider

Ce mi se pare vesel: probabil ca pentru cei de afara sforariile si aparenta unor persoane infipte precum Anca Boagiu face impresie. Poate ar trebui sa se considere smenurile, tunurile si afacerile de casa ale acestei distinse doamne. In acel caz ar fi bine sa se ia lucrurile asa cum sunt. De aceea doamna B*agiu este "infipta"; infipta bine in afaceri ilicite.

Oricum, pana in prezent nici un ministru al transporturilor nu a avut vreo intentie de a deranja mafia firmelor de asfaltat, contractele dubioase si sumele exorbitante solicitate. Nimeni nu a vrut sa zgaltaia masina de facut bani pentru pomenile electorale de mai tarziu. Inutil sa mai spun ceva despre afacerile tip capusa si aparitia GFR, falimentarea Posta feroviara, si multe firme de transport cu autocare sau altii imbogatiti in urma diverselor mari smecherii desfasurate cu patrimoniul vechilor societati de stat. Inclusiv primul marinar al tarii este responsabil pentru diverse lucruri dubioase cu flota pentru care nu va fi vreodata judecat cum se cuvine asa cum si altii ca Mitrea sunt basma curata.

 


Re: Stiri, noutati, perspective telvanni

Anca Boagiu: Anul viitor, Romania ar trebui sa aiba taxe pe autostrazi. In decembrie vom afla tarifele. Vezi in articol cati kilometri noi promite ministrul transporturilor ca va construi in urmatorii doi ani
de Redactia HotNews.ro
Luni, 15 noiembrie 2010, 20:43 Actualitate | Esenţial


"Toata lumea trebuie sa constientizeze ca, pentru a avea drumuri si autostrazi, inseamna sa le si intretii. Pentru a putea merge mai departe cu proiectele, avem o conditie pe care trebuie sa o indeplinim. Aprobarea lor de Comisia Europeana este conditionata de a face dovada ca in bugetul CNADR exista resursa financiara pentru intretinere. Si ea nu se poate obtine decat prin taxare, ceea ce se intampla pana la urma in toata lumea, nu se intampla numai in Romania, nu descoperim noi taxarea astazi", a declarat ministrul transporturilor, Anca Boagiu, la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI, realizata de Dan Tapalaga. Boagiu mai spune ca Romania are in executie 243 de km de autostrada si ca, la sfarsitul lunii, va licita alti 288, care ar urma sa fie gata in urmatorii doi ani si jumatate.


Restul pe: http://www.hotnews.ro/stiri-8039089-aud ... oi-ani.htm

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Păi să le întreţinem, mama lor de autostrăzi... ştie doamna Boagiu ce ştie, doar de vreo 2 ori a inaugurat austostrada Bucureşti - Piteşti. Ce dacă avem taxă de drum în preţul benzinei şi motorinei (inclusiv în motorina pentru tracţiune feroviară!), rovinietă, RCA... mai punem şi taxă de autostradă. Deci, ţineţi minte că de fiecare dată când călătoriţi prin românica, indiferent că o faceţi cu maşina personală, autobuz, dubă sau tren, contribuiţi la întreţinerea imensei reţele de autostrăzi a iubitei noastre patrii!€

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Am venit cu o noutate la "club" va rog treceti pe acolo vizavi de taxa de parcare in oras, indiferent unde-ti lasi masina. Si nu e ieftina deloc.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

mindmasster wrote:
Eu o admir pentru simplu fapt ca a iesit in public si a raspuns la toate intrebarile adresate. Macar atat

Intr-adevar a raspuns la toate intrebarile, haideti sa vedem niste exemple de raspunsuri de ministreasa:

Întrebarea nr. 9 DORIAN Doamna Ministru, de ce se construiesc aeroporturi din asfalt cand standardele de cost sunt pe solutia beton de ciment?
 Raspuns Anca Boagiu: Vom publica si standardele de cost pentru aeroporturile cu pista asfaltata de indata ce vor fi gata.

Întrebarea nr. 16 Sebi Dupa cum stiti, o autostrada poate aduce beneficii importante pentru dezvoltarea economica a unei anumite zone - de exemplu, Clujul a pierdut investitia celor de la Mercedes. Cand planuiti sa terminati portiunea dintre Cluj si granita cu Ungaria a Autostrazii Transilvania?
   
 Raspuns Anca Boagiu: Bugetul pe 2011 este concentrat in mod exceptional pe absorbtia fondurilor europene nerambursabile, motiv pentru care investitiile din bugetul de stat se vor face in limita resursei financiare disponibile dupa alocarea cofinantarilor.

Întrebarea nr. 20 Cristian Cand se va licita tronsonul Pitesti-Sibiu de autostrada si care va fi termenul de executie? Cum se poate face ca proiectul tehnic sa fie bine intocmit de la inceput pentru ca sa nu se dubleze pretul la finalizarea lucrarilor?
   
Raspuns Anca Boagiu: Pentru tronsonul Sibiu-Piteşti, o secţiune va fi inclusă la finanţare din fonduri europene, urmând ca pentru restul să identificam modul de finantare.

Întrebarea nr. 47 Marius
1. Cand considerati necesar abrogarea art. VIII din OUG 114/2009 privind salarizarea personalului care lucreaza in proiecte cu finantare europeana? Nu considerati ca este DISCRIMINATORIE aceasta situatie (mentionata mai sus) in urma careia beneficiarul (adica ministerul transporturilor) isi plateste subordonatii cu 4-500 lei/luna iar partenerul (ONG, SRL, etc) isi plateste angajatii, in acelasi proiect, cu 150.000 - 180.000 lei desi TOTI cei implicati in proiect lucreaza cot la cot?
3. Nici macar varianta de spor cu 75% (de care oricum nu pot beneficia toti cei din proiecte europene - asa cum s-a ganadit varianta de OUG) nu mai apare odata? In conditiile prezentate CHIAR CREDETI ca se vor implemeta proiectele incepute? Nu uitati ca totusi angajatii le implementeaza nu conducerea MTI indiferent de cate statistici de absorbtie faceti in minister!

Va multumesc!(editat de HotNews.ro)
   
Raspuns Anca Boagiu: Din pacate situatia prezentata este foarte actuala. Pe langa sporul de 75% cred ca utilizam foarte putini din banii de asistenta tehnica prin care poti stimula personalul implicat in proiecte, dar pe baza unor criterii de performanta.

Mai vreti si alte exemple? Raspunsurile sunt ca alea din bancul acela: "Eu te intreb cum te cheama si tu imi raspunzi unde stai".€

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Apropo de ce zicea Dr2005 mai sus in legatura cu taxele de drum (rovinieta etc.), iata o intrebare si un raspuns ca nuca-n perete evident dat de doamna Boagiu:

Intrebare: De ce se percepe rovigneta pentru drumurile nationale? Niciunde in Europa nu se percepe asa ceva. Stiu ca totdeauna trebuie mai multi bani, dar banii colectati din accizele la benzina (si asa mult prea mari) nu cumva sint folositi iresponsabil astfel incit avem "regi ai asfaltului" dar nu avem drumuri?

Raspuns: Accizele nu se intorc ca venit la CNADNR ci merg la bugetul de stat. bineinteles ca am avut o problema cu eficienta cheltuirii banilor si tocmai de aceea introducem standardele de cost.

Nu e asa ca ne-a lamurit "bustean"?

 


Re: Stiri, noutati, perspective vancouver

aprobare constructie si finantare centura Alexandria:
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/VO_Alexandria.pdf

 



Re: Stiri, noutati, perspective mindmasster

Pe baza documentului postat de catre Ministerul Transporturilor  am facut un calcul simplu si anume cati kilometrii de autostrada ar trebuii sa avem pana la sfarsitul lui  2011. Total : 117,4 km de autostrada . Sa vedem cati km din acesti 117 o sa fie dati exploatare . Portiunile de autostrada pe unde va trebuii sa circulam pana la Craciun in 2011 sunt:
 

- Varianta de ocolirea Arad - 12,3 km
-Arad -Timisoara - 32,3 km
-Cernavoda -Constanta - 50,8 km
-Varianta ocolire Constanta-22,1 km

Cati km de autostrada vom avea la finele anului 2011 ? Pornim de la 117 in jos  :lol:

Daca e sa mergem pana in 2012 ar trebuii sa mai adaugam inca 126 km . Un total de 583 de km. In momentul de fata avem 340 km .

 



Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use