Topic: Maşini de intervenţii ale STB
248 posts, 156943 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Tom
Probabil că da, pentru că mașinile nu mai sunt făcute să reziste. Așa că are șanse să tracteze destul de multe.
Probabil că da, pentru că mașinile nu mai sunt făcute să reziste. Așa că are șanse să tracteze destul de multe.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Gabi23
E un pas înainte că s-au achiziționat vehicule noi pentru intervenții. Deși după jumătatea anilor 2000 s-au achiziționat, destul de multe utilitare noi, RATB/STB încă deține o bună parte din flotă învechită și depășită pentru cerințele actuale. Era necesar un vehicul gresor, pentru că singurul din parcul RATB (B 19 AJV), a tot avut probleme fiind mai mult defect în ultimii ani, fiind cazuri în care au gresat rețeaua cu autoturnurile si manual cu pensula. Deasemenea era nevoie și de o utilitară pentru lucru la înălțime (B 73 RTB), fiind și ea din alte vremuri.
Buldoexcavatoare și basculantele sunt necesare, pentru că în astfel de vehicule nu s-au făcut deloc investiții în anii 2000. Utilitara cu agregat de sudură (B 89 MKL), e bine venită, deși sunt destul de multe IVECO ”noi”, in general fac ”legea” bătrânele camioane Roman.
Cele 6 camioane de tractare (remorchere) sunt o investiție bună, poate prioritatea nr 1 pentru că cel puțin în anul 2017 a fost un fiasco total la capitolul depanare/tractare spre garaje. Oficial RATB deținea 12 camioane pentru tractarea vehiculelor defecte. Dar din cauza lipsei de piese, a problemelor tehnice, a unui grad mare de uzură, anul trecut au fost multe zile în care funcționale erau 2-3 din 12! Astfel au fost autobuze/troleibuze care au așteptat tractarea și 6 ore. Și funcționale și vopsite care mai de care, aveau unele destule probleme, fiind mâncate de rugină fiind un pericol public...
E un pas înainte că s-au achiziționat vehicule noi pentru intervenții. Deși după jumătatea anilor 2000 s-au achiziționat, destul de multe utilitare noi, RATB/STB încă deține o bună parte din flotă învechită și depășită pentru cerințele actuale. Era necesar un vehicul gresor, pentru că singurul din parcul RATB (B 19 AJV), a tot avut probleme fiind mai mult defect în ultimii ani, fiind cazuri în care au gresat rețeaua cu autoturnurile si manual cu pensula. Deasemenea era nevoie și de o utilitară pentru lucru la înălțime (B 73 RTB), fiind și ea din alte vremuri.
Buldoexcavatoare și basculantele sunt necesare, pentru că în astfel de vehicule nu s-au făcut deloc investiții în anii 2000. Utilitara cu agregat de sudură (B 89 MKL), e bine venită, deși sunt destul de multe IVECO ”noi”, in general fac ”legea” bătrânele camioane Roman.
Cele 6 camioane de tractare (remorchere) sunt o investiție bună, poate prioritatea nr 1 pentru că cel puțin în anul 2017 a fost un fiasco total la capitolul depanare/tractare spre garaje. Oficial RATB deținea 12 camioane pentru tractarea vehiculelor defecte. Dar din cauza lipsei de piese, a problemelor tehnice, a unui grad mare de uzură, anul trecut au fost multe zile în care funcționale erau 2-3 din 12! Astfel au fost autobuze/troleibuze care au așteptat tractarea și 6 ore. Și funcționale și vopsite care mai de care, aveau unele destule probleme, fiind mâncate de rugină fiind un pericol public...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Chev Celios
Daca nu scolarizam si personalul de pe ele degeaba avem vehicule noi.
Daca nu scolarizam si personalul de pe ele degeaba avem vehicule noi.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Tom
În depoul Berceni se vede un utilitar nou portocaliu, avariat destul de grav în față. Știe cineva ce s'a întâmplat cu el?
În depoul Berceni se vede un utilitar nou portocaliu, avariat destul de grav în față. Știe cineva ce s'a întâmplat cu el?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Gabi23
@Tom: Nu știu ce ai văzut exact, dar s-ar putea să fie vorba despre IVECO-ul B 54 GVP, care a fost grav avariat în anul 2011, fiind daună totală...
@Tom: Nu știu ce ai văzut exact, dar s-ar putea să fie vorba despre IVECO-ul B 54 GVP, care a fost grav avariat în anul 2011, fiind daună totală...
B 54 GVP - Sos. Petricani - 21.10.2010.JPG (201.81 KB; downloaded 6062 times)
- GPS
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Masini de interventii ale RATB
Andrei98
Stiu ca sunt mesaje vechi, dar nu am vazut sa raspunda cineva. Acel Scania Vabis #3999 a fost adus o data cu venirea celor 22 de autobuze Saurer in anul 1991, din Elvetia.
IK4-ul B 98 FER #1611 stiu ca mai exista... retras de prin anul 2012 sau 2013, din cate stiu se afla in caietul de sarcini ca fiind propus pentru casare. Desii, prin anul 2014 fostul director spunea ca v-a fi pastrat pentru ”muzeu” (poate sa ia motorul si sa-l puna pe #611).
Ca fapt-divers, KRAZ-urile sunt propuse pentru casare?
nokia2110 wrote:
Caminonul "Scania-Vabis" mai există?
Cum de a ajuns un camion de epocă la R.A.T.B.?
Gabi23 wrote:
Scania 3999 exista si sta in Autobaza Obregia.
nokia2110 wrote:
Sunt curios: cum de ajuns frumuseţea aia la R.A.T.B. şi cum de nu a avut soarta "Saurer"-urilor până acuma?
Camionul e produs în 1965? A fost făcut autoturn de noi sau aşa a venit din Suedia?
IK-4 de intervenţii mai există sau au dispărut toate?
Stiu ca sunt mesaje vechi, dar nu am vazut sa raspunda cineva. Acel Scania Vabis #3999 a fost adus o data cu venirea celor 22 de autobuze Saurer in anul 1991, din Elvetia.
IK4-ul B 98 FER #1611 stiu ca mai exista... retras de prin anul 2012 sau 2013, din cate stiu se afla in caietul de sarcini ca fiind propus pentru casare. Desii, prin anul 2014 fostul director spunea ca v-a fi pastrat pentru ”muzeu” (poate sa ia motorul si sa-l puna pe #611).
Ca fapt-divers, KRAZ-urile sunt propuse pentru casare?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
1689
[oarecum off-topic]E un sasiu de Jelcz (Polonia). Erau relativ populare prin anii '80, cind functiona trocul CAER. Nu stiu, insa, daca ITB-ul a avut asa ceva in dotare
[/oarecum off-topic]
Tin minte insa tragatoarele cehesti Tatra 8x8.
Despre care, apropo, n-am vazut nimic mentionat aici. Au disparut pe la inceputul anilor '90 (desi am mai vazut postate poze cu un vehicul cu numarul de identificare 33 / 3-2 inca in 2006) - tin minte ca erau garate la sectia de la Dristor.
shoppy wrote:Tom wrote:Cred ca cel mai interesant vehicul este automacaraua din spate, nu tin minte sa mai fi vazut pe sasiul acela, scuze de offtopic.
Șoseaua Iancului, anii 80. Autobuz DAC 117 UD (foarte probabil nr. 3651), pe linia 124. Probabil în spate un 119.
Sursa foto: https://www.facebook.com/ImaginiBucures ... 13/?type=3
[oarecum off-topic]E un sasiu de Jelcz (Polonia). Erau relativ populare prin anii '80, cind functiona trocul CAER. Nu stiu, insa, daca ITB-ul a avut asa ceva in dotare
[/oarecum off-topic]
Tin minte insa tragatoarele cehesti Tatra 8x8.
Despre care, apropo, n-am vazut nimic mentionat aici. Au disparut pe la inceputul anilor '90 (desi am mai vazut postate poze cu un vehicul cu numarul de identificare 33 / 3-2 inca in 2006) - tin minte ca erau garate la sectia de la Dristor.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
PaulIP
O mare tampenie casarea Tatrelor (ultimele 2 au prins "epoca digitala"). Piese se puteau procura cu tonele de la Armata.
1689 wrote:
Tin minte insa tragatoarele cehesti Tatra 8x8.
Despre care, apropo, n-am vazut nimic mentionat aici. Au disparut pe la inceputul anilor '90 (desi am mai vazut postate poze cu un vehicul cu numarul de identificare 33 / 3-2 inca in 2006) - tin minte ca erau garate la sectia de la Dristor.
O mare tampenie casarea Tatrelor (ultimele 2 au prins "epoca digitala"). Piese se puteau procura cu tonele de la Armata.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Gabi23
B 26 GID cară de zor și iarna aceasta material anti-derapant:
B 26 GID cară de zor și iarna aceasta material anti-derapant:
B 26 GID - decembrie 2018.jpg (357.93 KB; downloaded 5050 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
subway guru
Mai aveti vreo veste despre vehicolul de polizat sina?
Mai aveti vreo veste despre vehicolul de polizat sina?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
Utilizator anonim
Pai a tot lucrat in ultimele luni pe liniile 1 si 10 in special pentru rectificat sina, si se simte
Pai a tot lucrat in ultimele luni pe liniile 1 si 10 in special pentru rectificat sina, si se simte
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
subway guru
O chestiune foarte buna, elimina uzura ondulatorie. Ca fapt divers, cand s-a pornit programul BEI de modernizare a liniilor de tramvai s-a propus si achizitionarea unui utilaj ceva mai destept de atat, care sa frezeze din ciuperca sinei, sa o completeze la loc cu sudura cu adaos de vanadiu si sa o polizeze in final la profilul initial...vise!!!...ca la vremea aia inca mai erau niste <inteligenti> facuti gramada care-si doreau sa ramanem la patratele OR...
O chestiune foarte buna, elimina uzura ondulatorie. Ca fapt divers, cand s-a pornit programul BEI de modernizare a liniilor de tramvai s-a propus si achizitionarea unui utilaj ceva mai destept de atat, care sa frezeze din ciuperca sinei, sa o completeze la loc cu sudura cu adaos de vanadiu si sa o polizeze in final la profilul initial...vise!!!...ca la vremea aia inca mai erau niste <inteligenti> facuti gramada care-si doreau sa ramanem la patratele OR...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale RATB / STB
punmeister
E bine ca au cumparat acum acest utilaj avand in vedere ca peste 2 ani o sa inceapa nebunia cu tramvaiele noi.
Poate pana atunci o sa elimine si porcaria aia de greentrack CF de pe Progresului
E bine ca au cumparat acum acest utilaj avand in vedere ca peste 2 ani o sa inceapa nebunia cu tramvaiele noi.
Poate pana atunci o sa elimine si porcaria aia de greentrack CF de pe Progresului
📖 Pagination options