Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3280 posts, 445113 views
📖 Pagination options
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Metroul cu care am mers in aceasta seara a circulat pe "firul fals", deci in mod clar nu se circula normal. Asa cum ne-a avertizat colegul subway guru se lucreaza, trenurile de metrou nu mai vin la ora "clasica", pe care o stiam de luni de zile.
Metroul cu care am mers in aceasta seara a circulat pe "firul fals", deci in mod clar nu se circula normal. Asa cum ne-a avertizat colegul subway guru se lucreaza, trenurile de metrou nu mai vin la ora "clasica", pe care o stiam de luni de zile.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Vin repede pentru ca nu mai stau atat de mult la Straulesti cum stateau inainte.
argos wrote:
Mai mult, am prins cum un metrou s-a dus catre Straulesti pe linia 1, iar altul (nu mi-am dat seama daca aceeasi rama) a venit la foarte scurt timp (estimez 2 minute) catre Gara, dar pe linia 2. S-a suspendat 'pendula'? Or fi dat in functiune macazele de la Straulesti? Incerc aa aflu maine, live
Vin repede pentru ca nu mai stau atat de mult la Straulesti cum stateau inainte.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Probele continuă și astăzi.
O bornă SOS în stația Străulești.
Probele continuă și astăzi.
IMG_7244.JPG (215.86 KB; downloaded 2536 times)
IMG_7245.JPG (200.36 KB; downloaded 2535 times)
IMG_7246.JPG (269.67 KB; downloaded 2535 times)
IMG_7253.JPG (217.98 KB; downloaded 2538 times)
IMG_7251.JPG (257.32 KB; downloaded 2535 times)
O bornă SOS în stația Străulești.
IMG_7243.JPG (196.37 KB; downloaded 2535 times)
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Distractie maxima astazi pe M4. Se circula Straulesti - Jiului apoi Jiului - Gara de Nord 2. Nu stiu daca e vreo defectiune sau doar noul regim de circulatie datorat lucrarilor la sistemul de semnalizare. Metrorex evident, nu anunta nimic in statii, astepti pana vine trenul si mecanicul iti face o surpriza la Jiului cand te invita sa cobori din tren ca el se intoarce la Straulesti. Evident, calatorii sunt dezorientati. Singurul aspect pozitiv e ca trenurile de metrou se intalnesc la Jiului (cel putin asa s-a intamplat in cazul meu) si am asteptat doar 2 minute.
Observ ca mecanicii au puse in geam placaje cu "Jiului", asa ca tind sa cred ca e noul regim de circulatie pe M4.
Distractie maxima astazi pe M4. Se circula Straulesti - Jiului apoi Jiului - Gara de Nord 2. Nu stiu daca e vreo defectiune sau doar noul regim de circulatie datorat lucrarilor la sistemul de semnalizare. Metrorex evident, nu anunta nimic in statii, astepti pana vine trenul si mecanicul iti face o surpriza la Jiului cand te invita sa cobori din tren ca el se intoarce la Straulesti. Evident, calatorii sunt dezorientati. Singurul aspect pozitiv e ca trenurile de metrou se intalnesc la Jiului (cel putin asa s-a intamplat in cazul meu) si am asteptat doar 2 minute.
Observ ca mecanicii au puse in geam placaje cu "Jiului", asa ca tind sa cred ca e noul regim de circulatie pe M4.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Asa este. O sa fie distractiv pana pe 1 Mai, conform comunicatului Metrorex. Interval de succedare de 15 minute.
Guru ne-a atentionat ca vom avea surprize
Asa este. O sa fie distractiv pana pe 1 Mai, conform comunicatului Metrorex. Interval de succedare de 15 minute.
Guru ne-a atentionat ca vom avea surprize
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu spun 1200, spun 1000 călători / tren, asta înseamnă nu 10, hai să fiu permisiv 8 troleibuze. 8 troleibuze ( de pe fosta / viitoare linie 97 ) în 15 minute, hai să spunem 16 minute, nu 15, asta ar însemna un troleu la 2 minute, atenție, troleu care să nu se încurce la semafoare, în trafic, etc.
Eu mi-aș dori un 97 la 2 minute cu bandă dedicată și cu verde la toate intersecțiile de pe traseu.
Vreau să subliniez că un metrou la 15 minute nu e chiar așa o catastrofă pentru zona aceea. Adică 4 / oră, adică dacă ești puțin mai deștept știi când va trece prin stație.
Nu spun 1200, spun 1000 călători / tren, asta înseamnă nu 10, hai să fiu permisiv 8 troleibuze. 8 troleibuze ( de pe fosta / viitoare linie 97 ) în 15 minute, hai să spunem 16 minute, nu 15, asta ar însemna un troleu la 2 minute, atenție, troleu care să nu se încurce la semafoare, în trafic, etc.
Eu mi-aș dori un 97 la 2 minute cu bandă dedicată și cu verde la toate intersecțiile de pe traseu.
Vreau să subliniez că un metrou la 15 minute nu e chiar așa o catastrofă pentru zona aceea. Adică 4 / oră, adică dacă ești puțin mai deștept știi când va trece prin stație.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Sunt si pe afara linii care circula la intervale dintr-astea si nu moare nimeni. Dar cand dau drumul la troleu?
Sunt si pe afara linii care circula la intervale dintr-astea si nu moare nimeni. Dar cand dau drumul la troleu?
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
argos
Daca nu e folosit, sa-l puna la o ora. Sau doar dimineata si seara cand e flux mai mare de calatori. Ca la tren: unul dus la 8, altul intors la 18:30.
Sau sa inchida definitiv M4 daca tot exista transport de suprafata.
La fel si cu alte tronsoane de metrou mai putin utilizate.
Daca nu e folosit, sa-l puna la o ora. Sau doar dimineata si seara cand e flux mai mare de calatori. Ca la tren: unul dus la 8, altul intors la 18:30.
Sau sa inchida definitiv M4 daca tot exista transport de suprafata.
La fel si cu alte tronsoane de metrou mai putin utilizate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Nu e putin utilizat. La ora de varf, la 11 minute, e FULL, abia incap oamenii pe peron la Basarab (stapanesc bine termenii si ii folosesc in cunostinta de cauza).
Nu e putin utilizat. La ora de varf, la 11 minute, e FULL, abia incap oamenii pe peron la Basarab (stapanesc bine termenii si ii folosesc in cunostinta de cauza).
- argos
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
1) Nu au dat drumul la troleu și evident nu va fi un troleu la 2 minute.
2) Cât durează ora de vârf ?
3) Oricum GdN 2 - Jiului ei spun că va fi un metrou la 10 minute. Să nu-mi spuneți mie că până la Jiului nu se mai dă lumea jos.
4) Evident că este un disconfort, dar am vrut să subliniez un aspect, adică am așteptat atât Dimetronicul, două luni nu o fi chiar un cap de țară.
5) Maxi - taxiurile de Buftea / Chitila pleacă tot de la 1 Mai ?
1) Nu au dat drumul la troleu și evident nu va fi un troleu la 2 minute.
2) Cât durează ora de vârf ?
3) Oricum GdN 2 - Jiului ei spun că va fi un metrou la 10 minute. Să nu-mi spuneți mie că până la Jiului nu se mai dă lumea jos.
4) Evident că este un disconfort, dar am vrut să subliniez un aspect, adică am așteptat atât Dimetronicul, două luni nu o fi chiar un cap de țară.
5) Maxi - taxiurile de Buftea / Chitila pleacă tot de la 1 Mai ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Era pentru Andrei observatia
Ideea e ca un interval optim ar fi de cam 7 minute la ora de varf, in rest 11 minute e decent.
In plus, calculul lui Andrei este gresit de la bun inceput. Metroul si troleibuzul nu se "concureaza" reciproc pentru ca e vorba de cu totul alte categorii de calatori. Aduni mere cu pere. Un calcul corect e numarul de soferi pe care metroul i-a convins sa lase masinile acasa. Si de cand stiu eu M4, acest numar a crescut constant, o data cu extinderea spre periferie a liniei. Niciodata nu s-a pus problema ca M4 sa fie cu adevarat plin, decat dupa ce a ajuns la Straulesti. Si acum, ca ii vor scadea intervalul de succedare, or sa aiba alta surpriza - probabil va fi la fel de plin desi vine mai repede. Troleibuzul "sufera" doar marginal pierderi de calatori din cauza metroului, mai ales din categoriile elevilor si studentilor.
Asadar, nu mi se pare corect sa masori capacitatea metroului in numarul de troleibuze echivalent. Pur si simplu aia sunt alti calatori care nu vor merge niciodata cu metroul, din diferite motive (in special pentru ca nu e gratis).
In final, problema nu e M4 - o data ce semnalizarea e gata, e foarte usor sa reglezi circulatia - ci M1, a carui capacitate de preluare a calatorilor din M4 e cam pusa la incercare...
argos wrote:
Stiu, eram ironic. Scuze!
Era pentru Andrei observatia
Ideea e ca un interval optim ar fi de cam 7 minute la ora de varf, in rest 11 minute e decent.
In plus, calculul lui Andrei este gresit de la bun inceput. Metroul si troleibuzul nu se "concureaza" reciproc pentru ca e vorba de cu totul alte categorii de calatori. Aduni mere cu pere. Un calcul corect e numarul de soferi pe care metroul i-a convins sa lase masinile acasa. Si de cand stiu eu M4, acest numar a crescut constant, o data cu extinderea spre periferie a liniei. Niciodata nu s-a pus problema ca M4 sa fie cu adevarat plin, decat dupa ce a ajuns la Straulesti. Si acum, ca ii vor scadea intervalul de succedare, or sa aiba alta surpriza - probabil va fi la fel de plin desi vine mai repede. Troleibuzul "sufera" doar marginal pierderi de calatori din cauza metroului, mai ales din categoriile elevilor si studentilor.
Asadar, nu mi se pare corect sa masori capacitatea metroului in numarul de troleibuze echivalent. Pur si simplu aia sunt alti calatori care nu vor merge niciodata cu metroul, din diferite motive (in special pentru ca nu e gratis).
In final, problema nu e M4 - o data ce semnalizarea e gata, e foarte usor sa reglezi circulatia - ci M1, a carui capacitate de preluare a calatorilor din M4 e cam pusa la incercare...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Lasa ca vine si M5, care va "varsa" tot in M1. Si M6... Cred ca Ceausescu s-ar bucura pentru ca ii indeplinim visul cu racordurile.
Lasa ca vine si M5, care va "varsa" tot in M1. Si M6... Cred ca Ceausescu s-ar bucura pentru ca ii indeplinim visul cu racordurile.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Mai degraba ne bucuram noi daca ni l-ar fi indeplinit el
Mai degraba ne bucuram noi daca ni l-ar fi indeplinit el
📖 Pagination options