Topic: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivița)
128 posts, 62596 views
📖 Pagination options
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita)
Gabi23
Acest vagon este oarecum impropiu încadrat în acestă serie "21-76". El a fost modernizat la Atelierele Griviţa în anul 2011, fiind la bază un vagon DWA 21-80 al CFR Călători. Griviţa a mai modernizat în trecut vagoane DWA 21-80, fiind încadrate la seria 21-70 (11 vagoane), acest vagon trebuind să devină iniţial 21-70 012. S-a considerat că totuşi sunt diferenţe importante între cele două modernizări, astfel că la prima prezentare a sa publică (ZF 2011) era încadrat într-o nouă serie: 21-96 001. Avea atunci viteza maximă de circulaţie 200 km/h, în prezent scăzând la 160 km/h. S-au mai analizat posibilitatea de încadrare a sa într-o serie cu schemă de poziţionare a locurilor similară, astfel ajungându-se la această posibilitate 21-76. Vagoanele de Arad au 84 de locuri, iar cel de Griviţa are 82 de locuri. Totuşi vagonul încă nu a fost achiziţionat (plătit) de către CFR Călători.
Câteva detalii:
Plăcuţa aplicată cu seria 21-70 012
Boghiu al vagonului:
Plăcuţa DWA:
Inscripţii şi manete:
Sursa vagonului:
ANDU2100HP wrote:
51 53 0 21-76 901-5
Acest vagon este oarecum impropiu încadrat în acestă serie "21-76". El a fost modernizat la Atelierele Griviţa în anul 2011, fiind la bază un vagon DWA 21-80 al CFR Călători. Griviţa a mai modernizat în trecut vagoane DWA 21-80, fiind încadrate la seria 21-70 (11 vagoane), acest vagon trebuind să devină iniţial 21-70 012. S-a considerat că totuşi sunt diferenţe importante între cele două modernizări, astfel că la prima prezentare a sa publică (ZF 2011) era încadrat într-o nouă serie: 21-96 001. Avea atunci viteza maximă de circulaţie 200 km/h, în prezent scăzând la 160 km/h. S-au mai analizat posibilitatea de încadrare a sa într-o serie cu schemă de poziţionare a locurilor similară, astfel ajungându-se la această posibilitate 21-76. Vagoanele de Arad au 84 de locuri, iar cel de Griviţa are 82 de locuri. Totuşi vagonul încă nu a fost achiziţionat (plătit) de către CFR Călători.
Câteva detalii:
21-76 901 - 10.06.2014.jpg (140.44 KB; downloaded 12852 times)
Plăcuţa aplicată cu seria 21-70 012
21-76 901 - 12.06.2014.jpg (204.55 KB; downloaded 12833 times)
Boghiu al vagonului:
21-76 901 - 12.06.2014 (2).jpg (253.42 KB; downloaded 12837 times)
Plăcuţa DWA:
21-76 901 - 12.06.2014 (1).jpg (454.57 KB; downloaded 12823 times)
Inscripţii şi manete:
21-76 901 - 12.06.2014 (3).jpg (120.01 KB; downloaded 12832 times)
21-76 901 - 12.06.2014 (4).jpg (187.71 KB; downloaded 12823 times)
Sursa vagonului:
21-76 901 - 12.06.2014 (6).jpg (177.82 KB; downloaded 12818 times)
21-76 901 - 12.06.2014 (5).jpg (370.3 KB; downloaded 12820 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita)
Gabi23
21-76 904 (Rev 09.03.2016)
21-76 909 (Rev 03.08.2016)
21-76 904 (Rev 09.03.2016)
61 53 21-76 904-9 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (1).JPG (520.43 KB; downloaded 12379 times)
61 53 21-76 904-9 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (2).JPG (3.37 MB; downloaded 12341 times)
21-76 909 (Rev 03.08.2016)
61 53 21-76 909-8 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (1).JPG (543.68 KB; downloaded 12340 times)
61 53 21-76 909-8 - Revizia București Grivița - 05.10.2016 (2).JPG (439.98 KB; downloaded 12332 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita)
Gabi23
Au ieșit de la Atelierele Grivița vagoanele911 și 912 (12.11.2016):
Au ieșit de la Atelierele Grivița vagoanele911 și 912 (12.11.2016):
61 53 21-76 911-4 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (1).JPG (436.9 KB; downloaded 12212 times)
61 53 21-76 912-2 - Revizia Bucuresti Grivita - 15.11.2016 (1).JPG (455.49 KB; downloaded 12226 times)
61 53 21-76 912-2 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (2).JPG (292.28 KB; downloaded 12217 times)
61 53 21-76 912-2 - Revizia București Grivița - 15.11.2016 (3).JPG (78.26 KB; downloaded 12206 times)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita)
Gabi23
Din păcate au tot mai multe geamuri sparte de către cretini...
903 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:
904 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:
911 în compunerea lui IR1658 Bacău-București:
Din păcate au tot mai multe geamuri sparte de către cretini...
903 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:
61 53 21-76 903-1 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (1).JPG (342.13 KB; downloaded 11616 times)
904 în compunerea lui IR1651 București-Suceava:
61 53 21-76 904-9 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (1).JPG (344.87 KB; downloaded 11657 times)
61 53 21-76 904-9 - Bucuresti Nord - 12.07.2017 - IR1651 Buc-Sv (2).JPG (216.17 KB; downloaded 11599 times)
911 în compunerea lui IR1658 Bacău-București:
61 53 21-76 911-4 - Bucuresti Nord - 30.06.2017 - IR1658 Bacau-Buc (1).JPG (387.29 KB; downloaded 11592 times)
61 53 21-76 911-4 - Bucuresti Nord - 30.06.2017 - IR1658 Bacau-Buc (2).JPG (196.48 KB; downloaded 11610 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-76.900 (Atelierele Grivita)
Robert24
Mai modernizam 21-80 in varianta 21.76 9xx
(si facem si clasa I - din 19-80 in 19-76 9xx)
Numar anunt: 177375 / 22.07.2017
Denumire contract: Servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 1980, 2180 - serie noua 1976 varianta II, 2176 varianta II
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11,217,777 si 127,234,645 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 6 luni.
Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 11.217.777 lei, fara TVA - maxim: 13.470.862 lei, fara TVA.
Pentru acordul cadru:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim -1 serviciu/vagon -maxim-25 servicii/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II- minim-4 servicii/vagon -maxim 32 servicii/vagon ;
Pentru contractul subsecvent:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim 1 serviciu/vagon -maxim 1 serviciu/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II-minim 4 servicii/vagon -maxim 5 servicii vagon ;
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
Si le facem albastre si p-astea
Mai modernizam 21-80 in varianta 21.76 9xx
(si facem si clasa I - din 19-80 in 19-76 9xx)
Numar anunt: 177375 / 22.07.2017
Denumire contract: Servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 1980, 2180 - serie noua 1976 varianta II, 2176 varianta II
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11,217,777 si 127,234,645 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 6 luni.
Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 11.217.777 lei, fara TVA - maxim: 13.470.862 lei, fara TVA.
Pentru acordul cadru:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim -1 serviciu/vagon -maxim-25 servicii/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II- minim-4 servicii/vagon -maxim 32 servicii/vagon ;
Pentru contractul subsecvent:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim 1 serviciu/vagon -maxim 1 serviciu/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II-minim 4 servicii/vagon -maxim 5 servicii vagon ;
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
caiet de sarcini SNTFC 86-2017-semnat (1).pdf
caiet de sarcini SNTFC 86-2017-semnat (1).pdf (3.55 MB; downloaded 471 times)
MDZ_1980_2180_Cromatica 1976_2176_var II-semnat (1).pdf
MDZ_1980_2180_Cromatica 1976_2176_var II-semnat (1).pdf (290.94 KB; downloaded 416 times)
Si le facem albastre si p-astea
20761976.PNG (278.32 KB; downloaded 11554 times)
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
mureseanu_976
Vagonul "protocolar" 61 53 21-76 914-8 Bmeet in vizita la Tirgu Mures
Imi permit sa intreb pe aceasta cale : se mai aude ceva de cele 25 + 32 cutii DWA propuse pentru modernizare ? Sau nu a fost atribuit contractul, sau a fost anulat tot din vicii de procedura ?
Vagonul "protocolar" 61 53 21-76 914-8 Bmeet in vizita la Tirgu Mures
Imi permit sa intreb pe aceasta cale : se mai aude ceva de cele 25 + 32 cutii DWA propuse pentru modernizare ? Sau nu a fost atribuit contractul, sau a fost anulat tot din vicii de procedura ?
- cris_m
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
Andrei Andraș
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători
CFR Călători a atribuit contractul pentru servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II. Un număr de 15 vagoane de acest tip au fost modernizate în anul 2016, fiind introduse în exploatare pe trenurile de viteză ale companiei. Astfel, contractul cadru, pentru 48 de luni, cu o valoare totală ce poate ajunge la 127 milioane lei, echivalent cu 27,6 milioane de euro a fost atribuit Atelierele CFR Grivița S.A.. Este vorba de modernizarea unui total de 57 de vagoane seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II, in cadrul Atelierele CFR Grivița.
Vor fi modernizate vagoane în varianta pentru Clasa I și Clasa II, cu organizarea salonului după cum urmează.
De asemenea, CFR Călători va implementa pe această serie, noua tematică de vopsire a companiei.
Noile vagoane vor fi echipate cu sisteme de climatizare, informare a călătorilor, finisaje și interioare moderne, fiind destinate trenurilor de mediu parcurs ale companiei. Viteza după modernizare va fi de 160 km/h.
Foto: Andrei Marian
Sursă -> http://newsby.marianandrei.com/ateliere ... -calatori/
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători
CFR Călători a atribuit contractul pentru servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II. Un număr de 15 vagoane de acest tip au fost modernizate în anul 2016, fiind introduse în exploatare pe trenurile de viteză ale companiei. Astfel, contractul cadru, pentru 48 de luni, cu o valoare totală ce poate ajunge la 127 milioane lei, echivalent cu 27,6 milioane de euro a fost atribuit Atelierele CFR Grivița S.A.. Este vorba de modernizarea unui total de 57 de vagoane seriile 19-80, 21-80 în varianta de serie noua 19-76 varianta II, 21-76 varianta II, in cadrul Atelierele CFR Grivița.
Vor fi modernizate vagoane în varianta pentru Clasa I și Clasa II, cu organizarea salonului după cum urmează.
1-4-800x395.jpg (42.11 KB; downloaded 11167 times)
2-1-800x455.jpg (56.86 KB; downloaded 11158 times)
De asemenea, CFR Călători va implementa pe această serie, noua tematică de vopsire a companiei.
Untitled-1-800x329.jpg (20.14 KB; downloaded 11148 times)
Noile vagoane vor fi echipate cu sisteme de climatizare, informare a călătorilor, finisaje și interioare moderne, fiind destinate trenurilor de mediu parcurs ale companiei. Viteza după modernizare va fi de 160 km/h.
Foto: Andrei Marian
Sursă -> http://newsby.marianandrei.com/ateliere ... -calatori/
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
Gabi23
909 în compunerea lui IR1658 Bacău-București (august 2017):
909 în compunerea lui IR1658 Bacău-București (august 2017):
61 53 21-76 909-8 - Bucuresti Nord - 25.08.2017 - IR1658 Bacau-Buc.JPG (366.43 KB; downloaded 10905 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
shoppy
Andrei17 wrote:Sa mai vina directorul de la Astra sa spuna ca se urmareste sabotarea industriei romanesti.
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători....
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
mureseanu_976
Daca e atat de avar dupa bani din contracte, DE CE nu s-a oferit Astra sa modernizeze cutiile DWA ? Poate veneau cu un pret mai bun decat Grivita, si fara sa monteze mizeriile de geamuri cu panouri de acril intermediare (care nu fac altceva decat sa mareasca suprafata casanta pentru ciorile care arunca cu pietre). Nu scrie nicaieri ca trebuie doar sa fabrice de la zero - asta daca mai vor sa existe pe piata libera. Acuma a castigat un contract pentru montarea unitatilor de AC pe Citaro-urile neclimatizate ale STB (ex-RATB). Doar asa, de subzistenta...
In 2002-2003 a putut sa modernizeze cutiile vagoanelor Gorlitz, rezultand 30x 19-76 Alee si 10x Bistro-uri 89-76. Au iesit superbe si ar putea sa le "actualizeze" pentru serviciu comercial de inca 15-20 ani. La cehi se poate cu vagoane omoloage, deci si la noi ar trebui sa se poata.
Ultimele vagoane modernizate de Astra au fost seriile 19-54 (001...011) si demonstratorul 20-81 001, in jurul anului 2004. Si-au pus mainile in cap din pricina calitatii indoielnice a tablei vagoanelor IVA (cele fabricate dupa 1984-1985 erau de o calitate cel putin mediocra). Insa nu e acelasi lucru la cutiile Gorlitz / DWA care chiar si din cele abandonate in Basarab, inca se pot gasi exemplare pretabile pentru modernizari. Tabla mai buna decat cea nemteasca de acum 30 ani pe cutii Y nu exista...
shoppy wrote:Andrei17 wrote:Sa mai vina directorul de la Astra sa spuna ca se urmareste sabotarea industriei romanesti.
Atelierele CFR Grivița modernizează 57 de vagoane pentru CFR Călători....
Daca e atat de avar dupa bani din contracte, DE CE nu s-a oferit Astra sa modernizeze cutiile DWA ? Poate veneau cu un pret mai bun decat Grivita, si fara sa monteze mizeriile de geamuri cu panouri de acril intermediare (care nu fac altceva decat sa mareasca suprafata casanta pentru ciorile care arunca cu pietre). Nu scrie nicaieri ca trebuie doar sa fabrice de la zero - asta daca mai vor sa existe pe piata libera. Acuma a castigat un contract pentru montarea unitatilor de AC pe Citaro-urile neclimatizate ale STB (ex-RATB). Doar asa, de subzistenta...
In 2002-2003 a putut sa modernizeze cutiile vagoanelor Gorlitz, rezultand 30x 19-76 Alee si 10x Bistro-uri 89-76. Au iesit superbe si ar putea sa le "actualizeze" pentru serviciu comercial de inca 15-20 ani. La cehi se poate cu vagoane omoloage, deci si la noi ar trebui sa se poata.
Ultimele vagoane modernizate de Astra au fost seriile 19-54 (001...011) si demonstratorul 20-81 001, in jurul anului 2004. Si-au pus mainile in cap din pricina calitatii indoielnice a tablei vagoanelor IVA (cele fabricate dupa 1984-1985 erau de o calitate cel putin mediocra). Insa nu e acelasi lucru la cutiile Gorlitz / DWA care chiar si din cele abandonate in Basarab, inca se pot gasi exemplare pretabile pentru modernizari. Tabla mai buna decat cea nemteasca de acum 30 ani pe cutii Y nu exista...
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/21-76.900 (Atelierele Grivita)
Cosmin Niculiţa
Acum cateva zile, am vazut la Grivita un vagon 21-76 seria 900 vopsit in schema Express.
Acum cateva zile, am vazut la Grivita un vagon 21-76 seria 900 vopsit in schema Express.
📖 Pagination options