Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

216 posts, 114492 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Colaborare Siemens - Astra Arad lecter

smokeone wrote:
Din cate stiu nu numai Coreea de Nord mai este stat comunist,parca si Cuba este tot stat comunist.


Cred ca shoppy a vrut sa zica "ultimul stat stalinist", caz in care Coreea de Nord este intr-adevar ultimul ramas...

In alta ordine de idei, ceva poze, un concept design? :)

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Corect, da, Cuba, vestitele banane, adica remorci de tir convertite in autobuze.  :D

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad bercenicity

Este o poza chiar in articolul de la linkul din primul post.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

Poza cu vagonul mai marita, saptamana viitoare va dau si poze mai bune cu conceptul.
stiri_asta%20siemens%20tramvai_jpg186.jpg (27.81 KB; downloaded 5055 times)

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Chev Celios

Din cate vad in schita tramvaiul ala are doar 3 usi.Cam putine.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad smokeone

Probabil or sa fie mai mari usile si de aceea sunt mai putine sau poate au facut asa ca sa fie mai multe scaune in tramvai :)

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad lecter

OLECO wrote:
Arata superb, dar nu cred ca in final, va arata la fel. Botul mi se pare lung si cred ca ar "rade" bordurile la curbe. Este drept ca in Bucuresti nu avem infrastructura, dar poate ca se vor apuca si ai nostri de treaba.


Am vrea noi sa ajunga si la Bucuresti tramvaiele astea  :lol:

Am senzatia ca in afara de Arad, Timisoara si Iasiul ar fi principalele orase direct interesate de produsul asta...si parca la ei liniile de tramvai modernizate sunt facute mai bine decat la Bucuresti.

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Schita e cam nereusita
- boghiul din fata este plasat muuult prea in spate, cred ca la o curba ar rade si stalpii dintre linii, nu doar bordura
- sunt prea putine usi iar usa din centru este asezata asimetric, iar pe partea cealalta este pe dos, nu inteleg de ce, mai ales ca acum apar atat statii cu peroane laterale cat si statii cu peron central pe acelasit raseu, si el mai are si post de conducere in ambele capete
- are doua pantografe, din nou aiurea, tendinta actuala fiind de pantograf central la vagoanele cu post de conducere in ambele capete, logic de altfel
Oricum, orice achita trebuie sa atraga atentia prin ceva, cum o sa arate mai incolo tramvaiul este alta treaba.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

Ca design este aproape identic cu cel din poze, momentan vor fi produse 30 bucati impreuna cu inginerii de la Siemens cu piese de la Siemens, vagoane ce sunt destinate liniilor din Arad (deci 1000mm). Apoi urmatoarele vor fi realizate de cei de la Arad, cu posibilitatea de a lua piese si din piata interna. Revin si cu pozele promise  ;)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

Cu siguranta nu, doar daca se va face o licitatie si va castiga Aradul...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

OLECO wrote:
Deci noi ramanem la BUCUR LF, V3A PPC si vechile V3A-uri. Draguuuuutz... :x


Asta este avantajul ca avem URACul, altfel inca aveam V3A 1970, V2A, EP... :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

Fabrica de tramvaie din Arad se pregăteşte să scoată la toamnă pe şine tramvaiul Imperio!
Andrei Ando, 19 februarie 2010 00:30
Lucrările de echipare şi amenajare a fabricii de pe Calea Victoriei (fosta fabrică de strunguri) sunt deja avansate, pentru ca în următoarele două luni să poată începe realizarea tramvaielor moderne


Compania Astra Vagoane Călători se pregăteşte pentru fabricarea tramvaielor – ceea ce înseamnă, practic, debutul unei noi ramuri industriale în România. Imediat după semnarea contractului de colaborare cu Siemens, în a doua jumătate a lunii ianuarie, a început pregătirea halelor unde se va realiza tramvaiul Imperio – vagoane de ultimă generaţie în Europa, realizate în colaborare de firma arădeană cu societatea germană experimentată în domeniul materialului rulant. Nici Astra Vagoane Călători SA nu este novice. La Arad s-a dezvoltat proiectul trenului Săgeata Albastră, iar industria constructoare de vagoane are aici o tradiţie de aproape o sută de ani. De altfel, imediat după anunţarea proiectului tramvaiului Imperio, Astra Vagoane Călători pregăteşte deja o a doua inovaţie naţională: un tren electric, care va reduce cu peste 30% consumul de energie electrică.
Într-o emisiune la West TV, Dan Micălăcean, directorul general adjunct al Astra Vagoane Călători SA, preciza că tramvaiul Imperio fabricat la Arad va fi un concept original. Va împrumuta stilul Siemens, însă interioarele şi finisajele vor purta marca arădeană a Astra.
De altfel, această afirmaţie este susţinută de preşedintele companiei, Valer Blidar, care declara imediat după semnarea cu Siemens că în proiectul tramvaiului Imperio, Astra Vagoane Călători îşi va asuma partea leului. Valer Blidar susţine că mai bine de jumătate din proiect va fi marca Astra, ceea ce va conferi firmei posibilitatea creşterii numărului de locuri de muncă.
Proiectul va demara după semnarea contractului definitiv cu Siemens, la sfârşitul lunii februarie 2010. Tramvaiul se va realiza la fosta fabrica de strunguri, despre care Francisc Munteanu a scris şi o carte: „În oraşul de pe Mureş”, considerând-o una dintre mândriile industriei româneşti. După revoluţie, societatea s-a clătinat, dar acum are şansa să redevină acel pilon important pe care Francisc Munteanu l-a descris atât de amănunţit şi de plastic în cartea sa.


http://www.observator.info/eveniment-1/ ... ul-imperio

 


Re: Colaborare Siemens - Astra Arad shoppy

Vezi ca ai bagat de doua ori textul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborare Siemens - Astra Arad Utilizator anonim

OLECO wrote:
Sunt gata sa pun pariu ca in final, tramvaiul nu va fi 100% ca cel din poza. :x


Cel din poza este doar o prezentare a conceptului ca design, ca va mai suferi modificari la partea tehnica e alta treaba. De asemenea vagonul va avea versiune simpla si bidirectionala dar si o versiune cu 4 tronsoane pentru a fi cat mai modular in functie de cerere. La fel si schema de culoare (de ex la RATB daca vine va fi alb  :lol: )

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419407 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use