Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 301398 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Cand o sa vina madama cu elicopterul sau cu metroul la munca. Pana atunci presa aservita o sa taca mâlc.
Mi s-ar parea foarte amuzant (de fapt e chiar realitatea ) : iata, aceasta este solutia, propun sa preiau si metroul. ))
Cand o sa vina madama cu elicopterul sau cu metroul la munca. Pana atunci presa aservita o sa taca mâlc.
Mi s-ar parea foarte amuzant (de fapt e chiar realitatea ) : iata, aceasta este solutia, propun sa preiau si metroul. ))
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
Ion Lixandru, vicepresedintele Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania si Asociaţiei Române de Logistică ARILOG, "educat in cadrul unei familii de soferi", a gasit solutia decongestionarii traficului din Bucuresti, si anume sa se mareasca limita de viteza din oras de la 50 la 60.
Justificarea: "daca strada e goala, de ce sa merg cu 50?"
Ba educatie de sofer, in oras traiesc oameni, daia nu trebuie sa mearga toti soferii analfabeti cu cat le bubuie capatana ca e strada goala.
Ion Lixandru, vicepresedintele Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania si Asociaţiei Române de Logistică ARILOG, "educat in cadrul unei familii de soferi", a gasit solutia decongestionarii traficului din Bucuresti, si anume sa se mareasca limita de viteza din oras de la 50 la 60.
Justificarea: "daca strada e goala, de ce sa merg cu 50?"
Ba educatie de sofer, in oras traiesc oameni, daia nu trebuie sa mearga toti soferii analfabeti cu cat le bubuie capatana ca e strada goala.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
neb1
Oricum nu pastreaza nimeni limita legala.In Afumati de exemplu e 50 limita si toata lumea merge cu 70-80 minim.
Oricum nu pastreaza nimeni limita legala.In Afumati de exemplu e 50 limita si toata lumea merge cu 70-80 minim.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
Da, si pana la urma unu care merge cu, capu in bord ca sa fie acul fix pe 50.0 este mai periculos decat unul care merge cu 60-70 dar care este atent la trafic.
De aceea si politia, daca te vede cu 70-80 dar incetinesti cand ii vezi nu te mai opreste, ca amenda oricum nu e mare si oricum e clar ca esti constient si atent la drum, daca vede pe unu ca se infige in ei cu 90 sau merge peste 100, atunci da.
Cred ca defapt lui gigi asta i-au luat carnetu cu 105, si face teorii ca daca era 60 in loc de 50 atunci nu era cu 50 peste si nu ii lua carnetul, sau ca pietonii se plimba doar ziua asa ca noaptea poate sa fie asa, la liber.
Da, si pana la urma unu care merge cu, capu in bord ca sa fie acul fix pe 50.0 este mai periculos decat unul care merge cu 60-70 dar care este atent la trafic.
De aceea si politia, daca te vede cu 70-80 dar incetinesti cand ii vezi nu te mai opreste, ca amenda oricum nu e mare si oricum e clar ca esti constient si atent la drum, daca vede pe unu ca se infige in ei cu 90 sau merge peste 100, atunci da.
Cred ca defapt lui gigi asta i-au luat carnetu cu 105, si face teorii ca daca era 60 in loc de 50 atunci nu era cu 50 peste si nu ii lua carnetul, sau ca pietonii se plimba doar ziua asa ca noaptea poate sa fie asa, la liber.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Ar fi bine sa mergem cu 60, dar daca e strada goala, mergem cu si mai mult...
Aceste legi oricum nu se respecta, chiar si camioanele merg cu cu cat le permite calculatorul, adica 90 km/h in localitate (comune) si nu pot exista radare pe toate strazile. Atata timp cat nu exista radare fixe si amenda prin posta acasa, astfel de indivizi fac ceva doar ca sa nu para ca stau degeaba.
Ar fi bine sa mergem cu 60, dar daca e strada goala, mergem cu si mai mult...
Aceste legi oricum nu se respecta, chiar si camioanele merg cu cu cat le permite calculatorul, adica 90 km/h in localitate (comune) si nu pot exista radare pe toate strazile. Atata timp cat nu exista radare fixe si amenda prin posta acasa, astfel de indivizi fac ceva doar ca sa nu para ca stau degeaba.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Asta e ca si cu circulatia in Bucuresti si cu parcarile aiurea. Cat timp nu se dau amenzi cu nemiluita, nimeni nu va respecta nimic. Romanul nu respecta reguli si legi, de unde si necesitatea de garduri si ziduri daca vrem benzi unice sau separarea tramvaiului de trafic. Cu vorba buna nu face nimeni nimic. Oricat ar zice unii pe aici ca e urat sa spui si sa crezi ca doar de "bata" se asculta. Astfel de initiative sunt doar gargara, pana la urma cine respecta legea o va respecta si la 50 limita si la 60, 70 sau 80 sau cat vor sa o faca. Cine nu o respecta, nu o va respecta indiferent de limita pusa. Idem pe autostrazi si oriunde se circula pe 4 roti (sau doua daca ne gandim si la motociclete).
Asta e ca si cu circulatia in Bucuresti si cu parcarile aiurea. Cat timp nu se dau amenzi cu nemiluita, nimeni nu va respecta nimic. Romanul nu respecta reguli si legi, de unde si necesitatea de garduri si ziduri daca vrem benzi unice sau separarea tramvaiului de trafic. Cu vorba buna nu face nimeni nimic. Oricat ar zice unii pe aici ca e urat sa spui si sa crezi ca doar de "bata" se asculta. Astfel de initiative sunt doar gargara, pana la urma cine respecta legea o va respecta si la 50 limita si la 60, 70 sau 80 sau cat vor sa o faca. Cine nu o respecta, nu o va respecta indiferent de limita pusa. Idem pe autostrazi si oriunde se circula pe 4 roti (sau doua daca ne gandim si la motociclete).
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Haida, de'! P-asta de unde ai scos-o? Adica unul care vrea sa respecte legea e mai periculos decat ala care fuge cu 70. Si, de ce 70 si nu 90 sau 100? Daca esti atent, de ce nu? Aaaa?
Si, ce inseamna ca "merge cu capul in bord"?
shoppy wrote:
Da, si pana la urma unu care merge cu, capu in bord ca sa fie acul fix pe 50.0 este mai periculos decat unul care merge cu 60-70 dar care este atent la trafic.
...
Haida, de'! P-asta de unde ai scos-o? Adica unul care vrea sa respecte legea e mai periculos decat ala care fuge cu 70. Si, de ce 70 si nu 90 sau 100? Daca esti atent, de ce nu? Aaaa?
Si, ce inseamna ca "merge cu capul in bord"?
- neb1
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
neb1
Din partea mea sa puna si 100 in localitate,nu am mers niciodata cu 50 si nici nu o sa o fac pentru ca te stresezi maxim ,nu merge nici dracu cu 50 in localitate risti sa iti iei flashuri si claxoane din spate.Mai bine mergi putin mai repede dar atent la drum decat sa incurci pe toata lumea cu capul in bord ,vorba lui Shoppy.Nu ma certati pentru postarea asta ca nimeni nu e mai catolic decat Papa .
Din partea mea sa puna si 100 in localitate,nu am mers niciodata cu 50 si nici nu o sa o fac pentru ca te stresezi maxim ,nu merge nici dracu cu 50 in localitate risti sa iti iei flashuri si claxoane din spate.Mai bine mergi putin mai repede dar atent la drum decat sa incurci pe toata lumea cu capul in bord ,vorba lui Shoppy.Nu ma certati pentru postarea asta ca nimeni nu e mai catolic decat Papa .
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Dar mai sunt si unii care merg. Si pe care oricate flash-uri le-ai da si oricat i-ai injura, tre sa ajungi la o zona unde e permisa depasirea (asta daca nu incalci legea sub alta forma inainte) si treci de ei asa. Evident, cred ca te referi la drumurile cu o banda pe sens si unde nu e acel spatiu unde daca circuli cu 50-60 sa te retragi si sa-i lasi pe altii sa te depaseasca daca vor. Asa pe DN1 sunt multi care merg in localitati linistiti pe banda unu si nu vad sa-si ia flashuri sau claxoane. In orice caz, eu ma feresc de afirmatiile categorice facute intr-o directie si pe o anumita tema.
Dar mai sunt si unii care merg. Si pe care oricate flash-uri le-ai da si oricat i-ai injura, tre sa ajungi la o zona unde e permisa depasirea (asta daca nu incalci legea sub alta forma inainte) si treci de ei asa. Evident, cred ca te referi la drumurile cu o banda pe sens si unde nu e acel spatiu unde daca circuli cu 50-60 sa te retragi si sa-i lasi pe altii sa te depaseasca daca vor. Asa pe DN1 sunt multi care merg in localitati linistiti pe banda unu si nu vad sa-si ia flashuri sau claxoane. In orice caz, eu ma feresc de afirmatiile categorice facute intr-o directie si pe o anumita tema.
- essco
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
essco
Eu recunosc ca mai merg. Cam cu 55. De obicei merg pe banda 1. Si sunt destui care merg asa. Dar, da, majoritatea au PESTE 70, inclusiv - sau, mai ales - camioanele. Pe vitejii astia, ii vezi apoi in localitati unde sunt echipaje de politie, mergand cu 45; ii depasesc cu 50
Mi se rupe de flash-uri. Daca vor sa depaseasca sa treaca pe contrasens. Am 5km/h peste limita legala, e de-ajuns.
Mai repede si mai atent? Pe ce va bazati? Care ar fi limita? 90? 100?
@Puss in Boots: foarte corect!
neb1 wrote:
Din partea mea sa puna si 100 in localitate,nu am mers niciodata cu 50 si nici nu o sa o fac pentru ca te stresezi maxim ,nu merge nici dracu cu 50 in localitate risti sa iti iei flashuri si claxoane din spate.Mai bine mergi putin mai repede dar atent la drum... .
Eu recunosc ca mai merg. Cam cu 55. De obicei merg pe banda 1. Si sunt destui care merg asa. Dar, da, majoritatea au PESTE 70, inclusiv - sau, mai ales - camioanele. Pe vitejii astia, ii vezi apoi in localitati unde sunt echipaje de politie, mergand cu 45; ii depasesc cu 50
Mi se rupe de flash-uri. Daca vor sa depaseasca sa treaca pe contrasens. Am 5km/h peste limita legala, e de-ajuns.
Mai repede si mai atent? Pe ce va bazati? Care ar fi limita? 90? 100?
@Puss in Boots: foarte corect!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Cat timp respecti legea ar trebui sa ti se rupa de flash-uri. Pe cei care nu respecta legea nu-i pune nimeni sa nu o respecte. O fac pt ca asa vor ei, ergo sa se descurce daca se grabesc si dau peste unul care -ce crezi- respecta legea. E nasol, dar n-ai ce face. Cand merge ala cu 40 atunci e o problema, sau 45. Dar un 60 n-ar trebui sa supere pe nimeni. Fiecare-si plateste singur amenzile si ia singur deciziile.
Cat timp respecti legea ar trebui sa ti se rupa de flash-uri. Pe cei care nu respecta legea nu-i pune nimeni sa nu o respecte. O fac pt ca asa vor ei, ergo sa se descurce daca se grabesc si dau peste unul care -ce crezi- respecta legea. E nasol, dar n-ai ce face. Cand merge ala cu 40 atunci e o problema, sau 45. Dar un 60 n-ar trebui sa supere pe nimeni. Fiecare-si plateste singur amenzile si ia singur deciziile.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
1) În localități merg cu 55. Și fac în anii mizerabili aproximativ 50.000 km ( pe an ). Nu mi s-au dat ( sau nu am observat ) flashuri.
2) Ion Lixandru, vicepresedintele Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania si Asociaţiei Române de Logistică ARILOG, "educat in cadrul unei familii de soferi", a gasit solutia decongestionarii traficului din Bucuresti, si anume sa se mareasca limita de viteza din oras de la 50 la 60.
Justificarea: "daca strada e goala, de ce sa merg cu 50?"
Individul are o problemă de logică.
Dacă strada e goală înseamnă că nu avem congestie în trafic ca să-l descongestionăm. Corect ?
1) În localități merg cu 55. Și fac în anii mizerabili aproximativ 50.000 km ( pe an ). Nu mi s-au dat ( sau nu am observat ) flashuri.
2) Ion Lixandru, vicepresedintele Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania si Asociaţiei Române de Logistică ARILOG, "educat in cadrul unei familii de soferi", a gasit solutia decongestionarii traficului din Bucuresti, si anume sa se mareasca limita de viteza din oras de la 50 la 60.
Justificarea: "daca strada e goala, de ce sa merg cu 50?"
Individul are o problemă de logică.
Dacă strada e goală înseamnă că nu avem congestie în trafic ca să-l descongestionăm. Corect ?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
)) Right!!
Dar cred ca vrea sa spuna ca daca ar merge primii mai tare, ar trece mai multi pe verde si astfel ar fi mai putine masini la semafor.
Incerc si eu sa ii gasesc argumente, oricum e o prostie ce a zis.
)) Right!!
Dar cred ca vrea sa spuna ca daca ar merge primii mai tare, ar trece mai multi pe verde si astfel ar fi mai putine masini la semafor.
Incerc si eu sa ii gasesc argumente, oricum e o prostie ce a zis.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
TibiV
Dar sigur a spus el asta sau aşa a fost "interpretat" ?..
Dar sigur a spus el asta sau aşa a fost "interpretat" ?..
📖 Pagination options