Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 202866 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Doar 15 se vindeau, restul au ajuns la muzeu sau pentru piese.
Well, față de tehnologia noastră... la ce avem în exploatare ca medie pe țară, s-ar putea să fie cu ani lumină peste.
Eu zic să dăm o șansă Astrei cu această achiziție, sigur s-au interesat bine asupra intervențiilor necesare. S-ar putea să fie o surpriză foarte, foarte plăcută, privind dezvoltarea secțiilor regionale și de medie-distanță/navetă... E ideal pentru „consumator” când unul din operatori lansează o ștachetă ridicată.
Una peste alta, am creat un topic de prezentare a acestor automotoare - ar trebui să îl „atacăm” când avem informații despre prețul de achiziție, intervențiile suferite, numere de parc, livrare, omologare, rute operate, etc ~> viewtopic.php?f=149&t=4120&p=255773
Robert wrote:
Nu era o idee rea să le cumpere pe toate, bune și de piese de schimb ținând cont că vor fi trimise direct la fier vechi. Probabil Astra va mai lucra la ele un pic și poate de ce nu vor fura ceva tehnologie (sperăm că aia bună) pentru o viitoare ramă marca Astra. Orice e posibil.
Se știe care este prețul de achiziție/ramă?
Doar 15 se vindeau, restul au ajuns la muzeu sau pentru piese.
WT_fan06 wrote:
Să iei tehnologii de pe rame de 7 ani?...
Well, față de tehnologia noastră... la ce avem în exploatare ca medie pe țară, s-ar putea să fie cu ani lumină peste.
Eu zic să dăm o șansă Astrei cu această achiziție, sigur s-au interesat bine asupra intervențiilor necesare. S-ar putea să fie o surpriză foarte, foarte plăcută, privind dezvoltarea secțiilor regionale și de medie-distanță/navetă... E ideal pentru „consumator” când unul din operatori lansează o ștachetă ridicată.
Una peste alta, am creat un topic de prezentare a acestor automotoare - ar trebui să îl „atacăm” când avem informații despre prețul de achiziție, intervențiile suferite, numere de parc, livrare, omologare, rute operate, etc ~> viewtopic.php?f=149&t=4120&p=255773
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Lasa ca DH2-urile nu s-a gandit nimeni ce tehnologie este, si oricum este ani lumina fata de ce este in EA-urile sau EC-uriule acelea.
Si pana la urma nici nu sunt obligati sa mearga pe motorale lor, leaga 3-4 de un EC si gata, climatizare, usi automate, tot ce-ti trebuie(chiar, AC au?)
Lasa ca DH2-urile nu s-a gandit nimeni ce tehnologie este, si oricum este ani lumina fata de ce este in EA-urile sau EC-uriule acelea.
Si pana la urma nici nu sunt obligati sa mearga pe motorale lor, leaga 3-4 de un EC si gata, climatizare, usi automate, tot ce-ti trebuie(chiar, AC au?)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Nu.
Să nu ajungem asemenea vecinilor moldoveni, să tragem rama nouă cu locomotiva din '65 toamna.
Toate avantajele operative și economice ale unui automotor ar fi anulate astfel...
Cum am scris și în topicul de prezentare, au AC, au sisteme de informare, toalete eco și accesibile persoanelor cu mobilitate redusă, aparate de cafea, chiar și un aparat cu interfață pentru călători în vederea rezervării de bilete la bord din ce am văzut.
Nu.
Să nu ajungem asemenea vecinilor moldoveni, să tragem rama nouă cu locomotiva din '65 toamna.
hqdefault.jpg (18.36 KB; downloaded 6650 times)
Toate avantajele operative și economice ale unui automotor ar fi anulate astfel...
Cum am scris și în topicul de prezentare, au AC, au sisteme de informare, toalete eco și accesibile persoanelor cu mobilitate redusă, aparate de cafea, chiar și un aparat cu interfață pentru călători în vederea rezervării de bilete la bord din ce am văzut.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Puss in Boots
Oh saracul, dar ce-a patit de-l trage locomotiva? In orice caz mie personal mi se pare putin aiurea (ca sa nu zic penibil) sa ai automotoare de genul asta si sa fie trase de locomotive. E ca si cand un Ferrari ar fi tras de o caruta. Dar na, confortul din Ferrari.....eheee
Oh saracul, dar ce-a patit de-l trage locomotiva? In orice caz mie personal mi se pare putin aiurea (ca sa nu zic penibil) sa ai automotoare de genul asta si sa fie trase de locomotive. E ca si cand un Ferrari ar fi tras de o caruta. Dar na, confortul din Ferrari.....eheee
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Hmm, nu știu sigur dacă să îi întrebăm pe domnii de la Electroputere VFU Pașcani (care or fi făcut -reconstruit- un automotor mai rău decât cel al AnsaldoBreda) sau pe cei de la CFM care nu or știi să meargă cu ele... Oricum cel puțin unele D1M-uri circulă, dar nu e aici topicul potrivit pentru ele ~> viewtopic.php?f=307&t=2510&hilit=D1m&start=14
Hmm, nu știu sigur dacă să îi întrebăm pe domnii de la Electroputere VFU Pașcani (care or fi făcut -reconstruit- un automotor mai rău decât cel al AnsaldoBreda) sau pe cei de la CFM care nu or știi să meargă cu ele... Oricum cel puțin unele D1M-uri circulă, dar nu e aici topicul potrivit pentru ele ~> viewtopic.php?f=307&t=2510&hilit=D1m&start=14
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Lasa ca pe sina electrificata este altceva, nici sa mergi cu diesel sute de km pe sub catenara nu imi convine.
Asta cu Astra Timisoara ROMANIA face, Astra Timisoara ROMANIA drege, specialistii Timisoara ROMANIA Astra fac, specialistii Timisoara ROMANIA Astra dreg, iara Astra Timisoara ROMANIA, iara specialistii Timisoara ROMANIA, anu trecut se dadea patronu de ceasu mortii ca da faliment, acuma cumpara inspe automotoare, bullshit, asta au stabilit niste banci la care au imprumuturi si Astra, si aia de au facut automotoarele, si aia de le-au refuzat, sigur nu stau bancile in pareea specialistilor romani daca se poate repara sau nu.
Lasa ca pe sina electrificata este altceva, nici sa mergi cu diesel sute de km pe sub catenara nu imi convine.
Asta cu Astra Timisoara ROMANIA face, Astra Timisoara ROMANIA drege, specialistii Timisoara ROMANIA Astra fac, specialistii Timisoara ROMANIA Astra dreg, iara Astra Timisoara ROMANIA, iara specialistii Timisoara ROMANIA, anu trecut se dadea patronu de ceasu mortii ca da faliment, acuma cumpara inspe automotoare, bullshit, asta au stabilit niste banci la care au imprumuturi si Astra, si aia de au facut automotoarele, si aia de le-au refuzat, sigur nu stau bancile in pareea specialistilor romani daca se poate repara sau nu.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
stefan_br
Pana vedem niste declaratii oficiale din partea celor de la Astra v-as ruga sa va abtineti de la speculatii. Pentru comparatii intre tehnologiile de pe diverse rame, locomotive s.a. cred ca mai bine am face un topic separat.
Pana vedem niste declaratii oficiale din partea celor de la Astra v-as ruga sa va abtineti de la speculatii. Pentru comparatii intre tehnologiile de pe diverse rame, locomotive s.a. cred ca mai bine am face un topic separat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Puss in Boots
Nu inteleg ce cauta Timisoara in toata peroratia, Astra nu e la Arad?
Nu inteleg ce cauta Timisoara in toata peroratia, Astra nu e la Arad?
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Videoclipul de mai sus cred că are mai degrabă legătură cu Astra Vagoane Călători.
Astra Trans Carpatic, in schimb a postat pe Facebook o imagine promoțională și o descriere cu 'hint'-uri referitoare la o surpriză... În mersul nou de tren.
Cred ca știm noi la ce se referă ~> viewtopic.php?f=149&t=4120
Videoclipul de mai sus cred că are mai degrabă legătură cu Astra Vagoane Călători.
Astra Trans Carpatic, in schimb a postat pe Facebook o imagine promoțională și o descriere cu 'hint'-uri referitoare la o surpriză... În mersul nou de tren.
Screenshot_20171018-075751.jpg (950.74 KB; downloaded 6448 times)
Cred ca știm noi la ce se referă ~> viewtopic.php?f=149&t=4120
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Andrei Andraș
Surpriza e că vor opera pe Timișoara - Baia Mare cu SH-urile din Danemarca.
Surpriza e că vor opera pe Timișoara - Baia Mare cu SH-urile din Danemarca.
- George
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
drbm
Astra Trans Carpatic își extinde parcul de material rulant cu 15 automotoare
Producătorul român de material rulant, Astra Vagoane Călători, a lansat, in luna ianuarie, trenul ”Transcarpatic”, cel mai nou si modern produs al companiei arădene. Trenul este operat chiar de către de companie, prin intermediul operatorului Astra Trans Carpatic, cu sediul in București.
Astra Vagoane Călători și-a făcut astfel debutul pe piața operatoriei de pasageri din România, cu un tren concepție proprie.
In prezent, trenul Transcarpatic circulă pe ruta Arad-București și retur. Două locomotive cu 12 vagoane formează două garnituri, astfel un tren are șase vagoane: două de dormit cu cabine de duș în compartiment și la capete, trei cușetă cu patru paturi pe compartiment şi un salon. Vagoanele sunt omologate pentru a circula pe rețeaua internaţională RIC.
In Romania, transportul intercity nu este încă suficient de atractiv
Operatorul arădean si-a exprimat intenția de a extinde oferta de servicii pe mai multe linii, inclusiv in afara României.
”Vrem sa mai deschidem încă cel puțin trei linii. Una este Timișoara – Oradea – Baia Mare. Urmează Timișoara – Viena. Pentru a treia linie, încă analizam sa vedem ce trasee sunt mai ocupate”, precizează președintele Astra Vagoane Calatori, Valer Blidar.
Pentru extinderea ofertei de transport feroviar de pasageri, compania Astra Trans Carpatic a decis completarea parcului de material rulant cu noi automotoare.
În ideea de a oferi pasagerilor trenuri viabile si pentru a asigura un confort sporit pe rutele intercity, Astra Trans Carpatic a achiziționat 15 automotoare, de la Căile Ferate din Danemarca DSB. Trei dintre acestea se afla deja in România și urmează să intre în etapa de probe.
Toate cele 15 automotoare vor fi puse în circulație pe rețeaua de transport feroviar din România.
Operatorul Astra Trans Carpatic își diversifica astfel oferta in ideea susținerii unei competiții adecvate cu ceilalți operatori din rețeaua feroviara din Romania. Pe lângă sustinerea competitiei adecvate, Astra Trans Carpatic intentioneaza sa sprijine si consolidarea pietei de transport intercity din Romania.
Un transport regional rapid, confortabil, cu servicii moderne de tipul internet wi-fi, sisteme electronice de informare a calatorilor sau facilități pentru persoanele cu mobilitate redusa, va atrage întotdeauna calatorii, in număr cat mai mare.
Segmentul de transport intercity cunoaste in ultimii ani, cel puțin la nivel european, o creștere semnificativa, deja in avantaj fata de transportul rutier. Spre creșterea acestei cote de piața si de pasageri ar trebui sa tinda si Romania.
In state vest europene precum Austria, Franța, Germania, statele Peninsulei Scandinave, Belgia, Olanda, Italia dar si in tari vecine, din Europa de Est (mai dezvoltate la capitolul transportului de pasageri) precum Polonia, Cehia si chiar Ungaria care dispun de o infrastructura feroviară modernizată, transportul intercity concurează cu succes transportul rutier.
Automotoarele IC2 sunt alimentate de două grupuri motoare diesel, cu emisii scăzute de dioxid de carbon. Fiecare tren este compus din două vagoane articulate cu o lungime totala de 48 m, având o capacitate de a transporta pana la 113 pasageri.
http://clubferoviar.ro/astra-trans-carp ... tomotoare/
______________
Fotografia atașată este parte din articolul citat
Astra Trans Carpatic își extinde parcul de material rulant cu 15 automotoare
Producătorul român de material rulant, Astra Vagoane Călători, a lansat, in luna ianuarie, trenul ”Transcarpatic”, cel mai nou si modern produs al companiei arădene. Trenul este operat chiar de către de companie, prin intermediul operatorului Astra Trans Carpatic, cu sediul in București.
Astra Vagoane Călători și-a făcut astfel debutul pe piața operatoriei de pasageri din România, cu un tren concepție proprie.
In prezent, trenul Transcarpatic circulă pe ruta Arad-București și retur. Două locomotive cu 12 vagoane formează două garnituri, astfel un tren are șase vagoane: două de dormit cu cabine de duș în compartiment și la capete, trei cușetă cu patru paturi pe compartiment şi un salon. Vagoanele sunt omologate pentru a circula pe rețeaua internaţională RIC.
In Romania, transportul intercity nu este încă suficient de atractiv
Operatorul arădean si-a exprimat intenția de a extinde oferta de servicii pe mai multe linii, inclusiv in afara României.
”Vrem sa mai deschidem încă cel puțin trei linii. Una este Timișoara – Oradea – Baia Mare. Urmează Timișoara – Viena. Pentru a treia linie, încă analizam sa vedem ce trasee sunt mai ocupate”, precizează președintele Astra Vagoane Calatori, Valer Blidar.
Pentru extinderea ofertei de transport feroviar de pasageri, compania Astra Trans Carpatic a decis completarea parcului de material rulant cu noi automotoare.
În ideea de a oferi pasagerilor trenuri viabile si pentru a asigura un confort sporit pe rutele intercity, Astra Trans Carpatic a achiziționat 15 automotoare, de la Căile Ferate din Danemarca DSB. Trei dintre acestea se afla deja in România și urmează să intre în etapa de probe.
Toate cele 15 automotoare vor fi puse în circulație pe rețeaua de transport feroviar din România.
Operatorul Astra Trans Carpatic își diversifica astfel oferta in ideea susținerii unei competiții adecvate cu ceilalți operatori din rețeaua feroviara din Romania. Pe lângă sustinerea competitiei adecvate, Astra Trans Carpatic intentioneaza sa sprijine si consolidarea pietei de transport intercity din Romania.
Un transport regional rapid, confortabil, cu servicii moderne de tipul internet wi-fi, sisteme electronice de informare a calatorilor sau facilități pentru persoanele cu mobilitate redusa, va atrage întotdeauna calatorii, in număr cat mai mare.
Segmentul de transport intercity cunoaste in ultimii ani, cel puțin la nivel european, o creștere semnificativa, deja in avantaj fata de transportul rutier. Spre creșterea acestei cote de piața si de pasageri ar trebui sa tinda si Romania.
In state vest europene precum Austria, Franța, Germania, statele Peninsulei Scandinave, Belgia, Olanda, Italia dar si in tari vecine, din Europa de Est (mai dezvoltate la capitolul transportului de pasageri) precum Polonia, Cehia si chiar Ungaria care dispun de o infrastructura feroviară modernizată, transportul intercity concurează cu succes transportul rutier.
Automotoarele IC2 sunt alimentate de două grupuri motoare diesel, cu emisii scăzute de dioxid de carbon. Fiecare tren este compus din două vagoane articulate cu o lungime totala de 48 m, având o capacitate de a transporta pana la 113 pasageri.
http://clubferoviar.ro/astra-trans-carp ... tomotoare/
______________
Fotografia atașată este parte din articolul citat
IMG-20171027-WA0010.jpg (121.53 KB; downloaded 6459 times)
📖 Pagination options