Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1310221 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
RATB ar trebui sa facă un experiment timp de o luna și sa anunțe publicul călător cu o săptămâna înainte. După se pot trage concluziile, varianta 1 e Ok sau varianta 2 e Ok și gata.
RATB ar trebui sa facă un experiment timp de o luna și sa anunțe publicul călător cu o săptămâna înainte. După se pot trage concluziile, varianta 1 e Ok sau varianta 2 e Ok și gata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
RATB - ul ar trebui să facă socoteli înainte, există formule de calcul care deja s-au inventat și se aplică. Am impresia că RATB - ul merge după ureche.
RATB - ul ar trebui să facă socoteli înainte, există formule de calcul care deja s-au inventat și se aplică. Am impresia că RATB - ul merge după ureche.
- drbm
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Imi pare rau ca nu am apucat sa va arat cum au "executat" bordurile de la Piata Sudului (Statia liniilor 1, 11) - Sens Romprim ...
In alta ordine de idei, ceea ce am vazut ieri, in "treacat", e de domeniul penibilului si exprima situatia reala a regiei. Mai fratilor (sa vorbesc ca Radu Banciu), stiti cum se face monitorizarea tramvaielor de la Sudului?
Se ia una doamna controlor, ii dai sticla de apa si mancare, o foaie cu un pix si o pui sa stea toata dupa-amiaza spre seara in intersectie. Nu am mai fost pe la Sudului de vreo 2 saptamani (poate mai putin), dar aseara, cat si la ultima vizita, aceeasi femeie statea nestingherit pe un butoi din acela de separat traficul, notand ora de trecere a tramvaielor si numarul de parc. Sa nu mai zic ca pe unii ii mai si certa ))
Imi pare rau ca nu am apucat sa va arat cum au "executat" bordurile de la Piata Sudului (Statia liniilor 1, 11) - Sens Romprim ...
In alta ordine de idei, ceea ce am vazut ieri, in "treacat", e de domeniul penibilului si exprima situatia reala a regiei. Mai fratilor (sa vorbesc ca Radu Banciu), stiti cum se face monitorizarea tramvaielor de la Sudului?
Se ia una doamna controlor, ii dai sticla de apa si mancare, o foaie cu un pix si o pui sa stea toata dupa-amiaza spre seara in intersectie. Nu am mai fost pe la Sudului de vreo 2 saptamani (poate mai putin), dar aseara, cat si la ultima vizita, aceeasi femeie statea nestingherit pe un butoi din acela de separat traficul, notand ora de trecere a tramvaielor si numarul de parc. Sa nu mai zic ca pe unii ii mai si certa ))
- misterr
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
@misterr: Asta-i alta. Vad ca e dotata. Are agenda
Cea cu care m-am intersectat mereu era ieri cu o foaia A4, impaturita in 4 ...
@misterr: Asta-i alta. Vad ca e dotata. Are agenda
Cea cu care m-am intersectat mereu era ieri cu o foaia A4, impaturita in 4 ...
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
3mil
Înainte de înființarea liniei 1 nu au ajuns Bucur LF la Romprim? Eu așa îmi amintesc. Cel puțin 401 dacă nu și restul pana la 405. S-au bazat doar pe una dintre liniile din terminal atunci?
Victor92 wrote:
S-au facut probe de gabarit cu BucurLF si bordurile din preajma celui de-al doilea peron de plecari (linia 11) arata in felul urmator in urma cu cateva ore ...
Înainte de înființarea liniei 1 nu au ajuns Bucur LF la Romprim? Eu așa îmi amintesc. Cel puțin 401 dacă nu și restul pana la 405. S-au bazat doar pe una dintre liniile din terminal atunci?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Ca la fiecare autobaza, sunt soferi si soferi, asa cum in viata sunt oameni si oameni. Dar uneori este bine sa ii scoatem in evidenta pe cei rai si cara pateaza imaginea unui garaj care intr-o proportie destul de mare detine un grup de conducatori care isi vad de treaba lor si nu ies in evidenta in sensul rau.
Pe scurt, astazi am sa va povestesc despre soferul titular de la schimbul 2, de pe 4905. Il stiu din vedere cam de 3-4 ani de cand lucreaza pe aceasta masina. Mereu l-am zarit seara, la ultima semicursa spre Romana, din 368 (cand mai lucreaza in aceasta linie), ca pleaca de la Valea Oltului cu firma stinsa spre garaj in loc sa ia calatori, dar l-am vazut scurtand traseul liniei 696 jos, la Academia Militara (cand autobuzele circulau pe Carol Davila). Ei bine, in urma cu 3-4 luni, l-am zarit lucrand tot in 696, iar pe sensul spre Gara Basarab, in statia "Bulevardul Dinicu Golescu" (daca nu, mai devreme), stingea firma si facea la stanga pe Dinicu Golescu, fara sa o mai ia pe Parcalabu, Strada Garii de Nord, Gara de Nord si de aici pe Dinicu Golescu pana la Basarab. Nu, el a taiat-o direct ca sa ajunga la capat mai devreme si sa stea degeaba.
La fel s-a intamplat si in aceasta seara. A fost turul 1 in linia 696 si a procedat la fel in jurul orei 19:50 cand a trecut pe Dinicu Golescu cu firma stinsa. Nu am reusit sa ii fac poza sau sa-l filmez pentru ca era prea intuneric, dar i-am tras cateva cadre la capatul de la Basarab. De mentionat faptul ca in momentul in care a ajuns la capat, celalalt coleg repartizat - 4583 / Turul 2 - a plecat la ora corecta (19:53), iar cel de pe 4905 avea sa zaca la capat 22 de minute (pana la 20:15 cand avea plecarea). I-am atras atentia controlorului de trafic de la Gara Basarab care mi-a sugerat sa ii fac plangere la RATB, in loc sa el sa faca ceva pe moment ...
Cel mai bine lasam povestea aici.
Ca la fiecare autobaza, sunt soferi si soferi, asa cum in viata sunt oameni si oameni. Dar uneori este bine sa ii scoatem in evidenta pe cei rai si cara pateaza imaginea unui garaj care intr-o proportie destul de mare detine un grup de conducatori care isi vad de treaba lor si nu ies in evidenta in sensul rau.
Pe scurt, astazi am sa va povestesc despre soferul titular de la schimbul 2, de pe 4905. Il stiu din vedere cam de 3-4 ani de cand lucreaza pe aceasta masina. Mereu l-am zarit seara, la ultima semicursa spre Romana, din 368 (cand mai lucreaza in aceasta linie), ca pleaca de la Valea Oltului cu firma stinsa spre garaj in loc sa ia calatori, dar l-am vazut scurtand traseul liniei 696 jos, la Academia Militara (cand autobuzele circulau pe Carol Davila). Ei bine, in urma cu 3-4 luni, l-am zarit lucrand tot in 696, iar pe sensul spre Gara Basarab, in statia "Bulevardul Dinicu Golescu" (daca nu, mai devreme), stingea firma si facea la stanga pe Dinicu Golescu, fara sa o mai ia pe Parcalabu, Strada Garii de Nord, Gara de Nord si de aici pe Dinicu Golescu pana la Basarab. Nu, el a taiat-o direct ca sa ajunga la capat mai devreme si sa stea degeaba.
La fel s-a intamplat si in aceasta seara. A fost turul 1 in linia 696 si a procedat la fel in jurul orei 19:50 cand a trecut pe Dinicu Golescu cu firma stinsa. Nu am reusit sa ii fac poza sau sa-l filmez pentru ca era prea intuneric, dar i-am tras cateva cadre la capatul de la Basarab. De mentionat faptul ca in momentul in care a ajuns la capat, celalalt coleg repartizat - 4583 / Turul 2 - a plecat la ora corecta (19:53), iar cel de pe 4905 avea sa zaca la capat 22 de minute (pana la 20:15 cand avea plecarea). I-am atras atentia controlorului de trafic de la Gara Basarab care mi-a sugerat sa ii fac plangere la RATB, in loc sa el sa faca ceva pe moment ...
Cel mai bine lasam povestea aici.
4905 - 696 - 11.10.2017 (2).JPG (242.95 KB; downloaded 2984 times)
4905 - 696 - 11.10.2017 (3).JPG (290.6 KB; downloaded 2982 times)
4905 - 696 - 11.10.2017 (4).JPG (307.57 KB; downloaded 2984 times)
4905 - 696 - 11.10.2017.JPG (257.21 KB; downloaded 2982 times)
696.jpg (139.88 KB; downloaded 2985 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Chev Celios
Sincer linia aia nici nu stiu de mai exista. Absolut nimeni cu ea. Tinem 2 autobuze degeaba in 696 cand am putea sa le bage pe alte linii de la Floreasca care ar avea nevoie de ele.
Sincer linia aia nici nu stiu de mai exista. Absolut nimeni cu ea. Tinem 2 autobuze degeaba in 696 cand am putea sa le bage pe alte linii de la Floreasca care ar avea nevoie de ele.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ByOnu
Fa-i plangere la RATB, parerea mea. Astfel de comportamente de taximetrist nu au ce cauta in transportul public.
Fa-i plangere la RATB, parerea mea. Astfel de comportamente de taximetrist nu au ce cauta in transportul public.
- Victor92
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Daca aveai pozele sau filmuletul pe care spui ca n-ai putut sa le faci dadea mai multa greutate sesizarii. Tu fa-o ca nu pierzi nimic. Dar tinand cont de cloaca de acolo, n-am mari asteptari. Oricum nu cred ca aflam noi de rezultatul pe bune al sesizarii. Asa un raspuns politicos probabil or sa-ti dea. Sau poate nu.
Daca aveai pozele sau filmuletul pe care spui ca n-ai putut sa le faci dadea mai multa greutate sesizarii. Tu fa-o ca nu pierzi nimic. Dar tinand cont de cloaca de acolo, n-am mari asteptari. Oricum nu cred ca aflam noi de rezultatul pe bune al sesizarii. Asa un raspuns politicos probabil or sa-ti dea. Sau poate nu.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Din acest motiv am o rezerva, dar si daca as trimite, probabil raspunsul va fi unul standard. Am mai avut eu dovezi fotografice acum 3 ani intr-un caz si am fost trimis la plimbare ...
Din acest motiv am o rezerva, dar si daca as trimite, probabil raspunsul va fi unul standard. Am mai avut eu dovezi fotografice acum 3 ani intr-un caz si am fost trimis la plimbare ...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination