Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5493 posts, 758954 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 233 234 235 236 237 238 239  ... 393
 
 

📖 Pagination options
  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Înseamnă că racordurile de tramvai Văcărești - Șura Mare și Șura Mare - Văcărești nu vor mai fi folosite, deci au fost făcute degeaba? Au mai tuns și bordurile...

Să nu uităm de situațiile de avarie...Mai sunt macazuri / linii nefolosite Dinicu Golescu - Berzei ; Griviței - Berzei ; etc.

 


  • Author: Dan 72
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dan 72

Thebiggestxyz wrote:
Dan 72, sursa  ??

Sursa o am de la ctr.cap linie ROMPRIM.

 


  • Author: Trole
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Trole

Pe pagina de discuții diverse de la Pasajul Piața Sudului e un zvon privind mutarea capătului liniei 1 de la Șura Mare la Romprim. Ideea e foarte bună și perfect fezabilă. Ar fi o bună întâmplare să devină realitate.
Principalele avantaje ar fi următoarele:
- călătorie fără întrerupere în zona Șura Mare, eliminarea transbordării sau a necesității de aștepta un 11
- eliminarea necesității de a taxa două bilete pentru o călătorie ce traversa zona Șura Mare
- reducerea frecvenței de succedare între Piața Sudului și Romprim
- îmbunătățirea utilizării stațiilor la Piața Sudului în funcție de direcția de mers - o singură stație pentru direcția Calea Văcărești (presupunând că 34 diminuat rămâne la Romprim), transfer facil pentru efectuarea călătoriilor dinspre Calea Văcărești spre Șura Mare și invers
- simplificarea circulației în intersecția de la Piața Sudului - este clar că orice manevră în minus conduce la creșterea stabilității timpilor de parcurs și, de ce nu, a siguranței circulației
- o mai bună deservire a relației Calea Văcărești - Romprim care atrăgea în mod cert un număr suficient de călători ce nu erau dispuși sa schimbe tramvaiul la Piața Sudului, traversând pe jos toată intersecția... (printre altele pentru că 11 venea aleator).
În plus - s-ar elibera terminalul de la Șura Mare pentru capătul lui 19, care, cu același număr de tramvaie, ar putea asigura un interval de succedare mai scurt.
Ca idee de numerotare, aș fi optat pentru păstrarea lui 10 pe inelul interior, în sens orar. S-ar putea face și o ghidușie de campanie de informare în care să te folosești de o sinonimie 10 = 1(în sens)Orar, sau 10=1O (un powerpoint simpatic pe pagina RATB nu cred că era greu de făcut...)
Un posibil dezavantaj e legat de minunăția de concept de taxare învechit. Probabil liniile 1 și 1O vor fi considerate o singură linie și validatoarele vor fi setate pe 1. În caz contrar nu văd cum s-ar vinde celebrele abonamente pe una sau pe două linii plus combinațiile cu preorășeneștile...
Iar la sfârșit, o incertitudine... 11 clar se poate limita la Șura Mare, dar parcă nu e o variantă perfect naturală... În fapt, întrebarea e - călătoriile care își au punctul de origine în Giulești, unde se termină preponderent?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Singurul dezavantaj este pentru cei care vin de la gârlă și vor să meargă la Bellu sau viceversa.
În acest caz lui 34 nu-i mai văd nici un viitor.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

De la moderator citire :
# drbm --> am făcut modificările in postarea ta, acum discuția are o desfășurare logică.
viewtopic.php?f=244&t=656&start=5334#p254959
_____________
# Dan 72, e în regulă, nicio problemă.

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Eu as face altfel:Desfiintarea liniei inelare 1,mentinera liniilor 11 si 34 pe aceleasi trasee si prelungirea lui 46 pana-n Militari via Pasaj Basarab,iar tramvaiele din linia 1 sa fie introduse in linia 46.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Si eu văd o problema in 1, nu in 34.

 


  • Author: Trole
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Trole

Avantajul liniei 1 este că asigură niște legături logice ce traversează Pasajul Basarab. 34 se îneacă la mal. 11 e tangentă pasajului. Nu cred că putem propune soluții acum care să ignore existența pasajului. Și, în fond, pentru un flux de călători între Vitan/Sudului și Romprim, 34 nu are nevoie să ajungă până la Banu Manta.
Să nu uităm că problema asta s-a pus încă de la construcția Pasajului Basarab. Atunci a existat propunerea unirii lui 34 cu 35 și a înființării liniei 12. Evident, în scenariul acesta 25 dispare.
Dar, din ce există azi, 8 și 25 sunt cu mult mai utilizate decât 35. 1 e plin în zona pasajului. Nu am văzut să se golească complet nici la Banu Manta, nici la Grozăvești. 35 e o glumă proastă și, dacă n-ar fi linie de abonament (din nou dezavantajele schemei de tarifare), ar putea fi eliminat. Nu face decât să încurce fluența traficului în intersecția de la AFI. Asta pentru că utilitatea sa e afectată din cauza poziționării diferite a stațiilor pentru sensurile spre Depoul Militari, respectiv Gara Basarab și a intervalelor mari de succedare. E mai stabil ca timp de parcurs transferul între liniile 1 și 25 / 8, decât așteptarea unui ipotetic 35.
În aceeași ordine de idei, un 46 îmbunătăți ar adăuga capacitate de transport, inclusiv în zone unde nu e necesară. Ar necesita mai multe tramvaie, doar pentru a se asigura traversarea Pasajului Basarab. Traseul străbate unele din cele mai proaste porțiuni ale căii de rulare, care conduce la viteze mici și timpi mari de parcurs, deci la necesitatea asigurării a și mai multor tramvaie pentru a asigura o cadență corespunzătoare.
Ca și concluzie, orice linie dinspre Piața Sudului care depășește zona Obor / Lizeanu, e firesc să traverseze Pasajul Basarab. După pasaj, ar putea exista ca variante de punct terminus Depoul Militari sau terminalul Ghencea. În oricare din variante, linia 12 ar trebui să reapară, ceea ce ar duce automat la canibalizarea liniei 25. În acest context, deși e un ușor coșmar pentru exploatare, linia 1 / 10 la Romprim e o alternativă perfect OK. 34 ar putea dispărea cu totul, iar dacă se dorește și o legătură de abonament dinspre Vitan/Văcărești și Șura Mare, se poate înființa cu o frecvență oarecare linia 17, până la Lacul Tei. Și înainte de desființare 17 aproape se golea la Piața Sudului, dar câțiva călători comozi se găseau să-l folosească...
Cât despre 11, poate ar fi o idee interesantă un traseu Ferentari - Giulești, însoțit de limitarea lui 8 între Ghencea și Depoul Militari. Un 8 în formă de U poate părea ciudat, dar odată cu metroul la Răzoare, ar fi un feeder ok.

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

S-au facut probe de gabarit cu BucurLF si bordurile din preajma celui de-al doilea peron de plecari (linia 11) arata in felul urmator in urma cu cateva ore ...
DSC_0501.JPG (331.66 KB; downloaded 2213 times)

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

RATB ar trebui sa facă un experiment timp de o luna și sa anunțe publicul călător cu o săptămâna înainte. După se pot trage concluziile, varianta 1 e Ok sau varianta 2 e Ok și gata.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

RATB - ul ar trebui să facă socoteli înainte, există formule de calcul care deja s-au inventat și se aplică. Am impresia că RATB - ul merge după ureche.

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Mai rău, Andrei, într-o ureche...

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Imi pare rau ca nu am apucat sa va arat cum au "executat" bordurile de la Piata Sudului (Statia liniilor 1, 11) - Sens Romprim ...
In alta ordine de idei, ceea ce am vazut ieri, in "treacat", e de domeniul penibilului si exprima situatia reala a regiei. Mai fratilor (sa vorbesc ca Radu Banciu), stiti cum se face monitorizarea tramvaielor de la Sudului?
Se ia una doamna controlor, ii dai sticla de apa si mancare, o foaie cu un pix si o pui sa stea toata dupa-amiaza spre seara in intersectie. Nu am mai fost pe la Sudului de vreo 2 saptamani (poate mai putin), dar aseara, cat si la ultima vizita, aceeasi femeie statea nestingherit pe un butoi din acela de separat traficul, notand ora de trecere a tramvaielor si numarul de parc. Sa nu mai zic ca pe unii ii mai si certa :)))

 


  • Author: misterr
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


Go to page:  1  ... 233 234 235 236 237 238 239  ... 393
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352388 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use