Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)

 

Topic: Tronsonul Deva - Lugoj

125 posts, 40222 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Deva - Lugoj shoppy

Inca o filmare, se vede cum mult_laudatii_specialistii_perfecti_la_care_nu_are_dreptate_nimeni_sa_le_reproseze_ceva au construit ditai rambleul langa un rau(sondaje ceva?), si a inceput sa se scufunde(al naibii ceasca a aruncat pamant peste toate mlastinile ca sa faca agricultura), si dupa buruienile crescute pe rambleu rezulta ca au stat cam 1 an sa se gandeasca ce sa faca(penalizari ceva sau toti ministrii de la transporturi sunt tampiti?), si acum si-l demoleaza ca sa indrepte greseala(nasol sa-ti demolezi ca sa reconstruiesti cand ai luat contractul la 30% sub pret, cand or da faliment tot statul e de vina ca are proiecte proaste).


 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

Felicitari shoppy pentru efort !

Doar ca
shoppy wrote:
mult_laudatii_specialistii_perfecti_la_care_nu_are_dreptate_nimeni_sa_le_reproseze_ceva

sunt ALTII !!!...

Nici nu trebuia sa faci vreun efort de documentare.

Ar fi fost suficient sa privesti inceputul video-ului postat de tine si ai fi aflat (scrie clar acolo, alb pe negru) ca este vorrba despe alt lot, mai exact este Lotul 3 Lugoj-Deva (LD3), unde antreprenor este asocierea Teloxim-COMSA... ;)

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj shoppy

Sa ma scuze, astia nu sunt incompetenti-destepti, sunt incompetenti-prosti, ca sunt altii.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Deva - Lugoj GPS

Zona nodului Soimus.


DSC05327 by mihaipăcurețu, on Flickr


DSC05328 by mihaipăcurețu, on Flickr


DSC05329 by mihaipăcurețu, on Flickr


DSC05330 by mihaipăcurețu, on Flickr

Viadactul in zona dealului.


DSC05331 by mihaipăcurețu, on Flickr

Stiu ca se repeta poza, dar are legatura si cu acest topic.


DSC05332 by mihaipăcurețu, on Flickr

Pozele sunt tot de sambata, stiu ca nu se compara cu reportajele PUM, dar m-am gandit ca nu ar strica cateva poze. :D

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj Tavi

Foarte frumoase pozele! Big like GPS! :bere:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Deva - Lugoj GPS

Mulțumesc mult pentru aprecieri. :bere:

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj drbm

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comu...oimu%C8%99

Lucrări la Șoimuș

Astăzi, 23.10.2017, Antreprenorul care construiește Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj - Deva,  Asocierea Tehnostrade S.R.L. – Spedition UMB SRL, începe montarea grinzilor pentru realizarea viaductului de la km 97+750, respectiv la pasajul de la km 99+210 de pe lotul amintit.

Din acest motiv, se impune închiderea circulației pe DN 76, după cum urmează:

Pentru execuția lucrărilor de realizare a viaductului proiectat al autostrăzii A1 (km 97+750 din proiect) se închide circulația pe DN 76, pentru câte 30 de minute la interval de 2 ore, pe sectorul cuprins între km 2+415 – 2+480 – localitatea Șoimuș;
Pentru execuția lucrărilor de realizare a viaductului proiectat al autostrăzii A1 (km 99+210 din proiect) se închide circulația pe DN 76 pentru câte 30 de minute, la interval de 2 ore, pe sectorul cuprins între 0+000 – km 0+690 (Podul Șoimuș).
Sectoarele amintite vor fi închise complet, motiv pentru care rugăm participanții la trafic să manifeste înțelegere sau să aleagă una dintre rutele alternative:

Dacă circulă pe A1 de la Sibiu spre Deva, să coboare de pe autostradă la Nodul Simeria;
Dacă circulă spre Sibiu, să traverseze Deva – Simeria și să urce pe A1 la Nodul Simeria.
Dacă circulă spre Brad, să folosească DJ 709 A, Brănișca – Țebea.
Pentru execuția lucrărilor de realizare a viaductelor de pe autostrada A1, Lotul 4, se instituie restricții de circulație pe DN 76 și pe sectorul cuprins între km 4+135 – 4+240, în zona localității Bejan, jud. Hunedoara, pe jumătate de cale, circulația fiind dirijată cu semafoare. Toate lucrările se execută numai în timpul zilei, atâta timp cât permite lumina naturală.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 și pe prima pagina, în caseta din stânga: http://www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Situatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/ si de TWITTER, @CNADNR.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

ASCORO (Asociatia lui Mihai Craciun) a publicat astazi o filmare facuta duminica in zona nodului temporar de la Holdea pe Lotul 3 Lugoj-Deva.
Pentru cine nu stie, este capatul vestic al lotului respectiv, iar nodul respectiv (giratoriul) nu erau in planul initial, dar se contruieste pentru a putea folosi autostrada pana acolo, La 500-600 de metri de nod incepe sectiunea E a lotului 2, sectiunea cu tunelurile.
Cum tunelurile nici macar nu au fost scoase la licitatie, autostrada A1 va avea "cap de linie" la Holdea inca multi ani de aici incolo...





Cateva observatii personale:
1. Un pic de zapada joaca rolul de "curbe de nivel", devine mult mai evidenta adancimea/inaltimea debleelor/rambleelor.
2. Pe baza punctului 1. mi se pare destul de evident ca cele doua ecoducte sunt "de bun simt"si ca erau necesare ambele.
3. Mai e de munca la lotul 3... DN68A (cel pe care circula acum masinile) va trebui relocat prin giratoriu si pasaj, iar creasta pe care este amplasat acum DN68A va disparea.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

Aceeasi sursa, ASCORO.







 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj shoppy

Uite de ce nu merge treaba la autostrazi, vin cainii si ne mananca excavatoarele. :D








 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

Cainele de mai sus este foarte simpatic...

Avem insa alte probleme mult mai mari.
De exemplu faptul ca chiar daca se va da in functiune Lotul 3 (Ilia-Holdea), pentru cel putin 5-7 ani traficul intre Margina si Holdea va circula pe DN68A - cu serpentine, cratere in sosea si tot dichisul...

Deocamdata sunt relativ putini cei care aleg ca de la iesirea de pe A1 la Deva (Soimus) sa o ia pe DN68A spre Margina (unde reintra pe A1) pentru ca majoritatea prefera totusi ca de la Deva sa o ia pe DN7.
Si totusi, de la traficul "suplimentar relativ redus" care a aparut pe DN68A din urma cu fix un an (cand s-a deschis LD2, adica Lotul 2 Lugoj-Deva LD2, pana la Margina) drumul s-a deteriorat catastrofal...
Ia priviti o filmare facuta duminica, 1 aprilie 2018, intre Cosava (aproape de Margina) si Sibiu (sunt 2h15 min pana la Sibiu, dar esentiale sunt primele 15 minute, de la Cosava pana la Cosevita/Holdea).

DN68A este praf peste tot, darintre minutul 05.00 si 10.00 este un cosmar .
La 14.15 se vede viitoarea iesire/intrare  temporara A1 de la Holdea.
Practic, din momentul in care se va deschide LD3, tot traficul va intra pe amaratul asta de DN68A intre Holdea (Cosevita) si Margina (Cosava).
Si asta, repet, PENTRU INCA 5-7 ANI, pana cand vor fi construite "tunelele pentru ursi"...



 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj alliens

Pai de ce sa dureze 5-7 ani tunelele acelea? Si daca le-ar face cu TBM-uri (asamblat/dezamsablat/transportat) ar iesi mult mai repede.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

Pentru ca:
1. Licitatia nici macar nu a fost lansata.
Experienta arata ca la noi de la lansarea licitatiei pana la semnarea contractului dureaza minim 2 ani.
2.Saparea tunelurilor in sine va dura minim 3 ani.
Uita-te la tunelurile CF de pe M300 la iesirea din Sighisoara. S-a inceput lucrul la ele de vreo 4 ani, si inca nu sunt gata...
3. Nu prea foloseste nimeni TBM-uri. Uita-te la vecini (bullgari, greci, sarbi, croati, muntenegreni...) Aia construiesc tuneluri in draci. Nimeni nu a folosit TBM-uri. Motivele ti le poate explica mai bine guru...

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj TibiV

Filmari aeriene proaspete (din avion, nu din drona) de la benzinari...
Sensul este de la Deva spre Lugoj.

Lot 4 Soimus-Ilia




Lot 3 Ilia-Holdea


 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use