Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 82600 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Ionut
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Ionut

Azi am explicat si la radio, la RFI Romania, cum sta treaba cu asfaltarile astea. Cei care ascultati RFI e posibil sa auziti interventia mea. Nu stiu cand vor da (a fost inregistrat).

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Eu nici nu inteleg de ce se chinuie Otopeni cu anunturi, oricum au monopol in toata aria Brasov - Craiova - Varna - Galati, sa te apuci tu care ai monopol sa explici ca ai reinventat apa calda, pentru ce ?  Nu vad nici un beneficiu.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Apropo, cică in Iunie 2020 ( ceva cu fotbalul ) M 6 ( Otopeni ) va fi inaugurat ca să ducă suporterii de la aeroport la stadion.
Problema e cum arată pistele acum
11-25-2017 3-58-56 PM.jpg (202.67 KB; downloaded 1984 times)
în 2020 s-ar putea să nu mai avem aeroport deloc.  :twisted:

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

Marcajele de pe pista imi sugereaza ca zona incercuita nu e parte din "active runway". Avioanele ori nu decoleaza pe acea portiune, ori pot sa evite complet acea portiune (cum ar fi si logic pentru a nu crea conflicte in trafic) si sa intre pe pista folosind al doilea taxiway. Fix langa zona incercuita ai acea "zebra" numita "threshold markings", care identifica sfarsitul/inceputul pistei propriu-zise.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Pista au scurtat-o că nu mai corespunde dpdv tehnic, e degradată. Nici cealaltă pista, nici aceasta porțiunea activă nu se prezintă în condiții mulțumitoare.
11-25-2017 5-04-09 PM.jpg (166.59 KB; downloaded 1987 times)

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Este vorba despre Pista 2  (08L-26R) care este neoperabila pe o treime din lungimea ei din 2015... :(
In primavara un Turkish Airlines a iesit de pe pista 08L - o pista mult prea scurta in conditii de vreme proasta / ploaie...

COMUNICAT DE PRESĂ – 4 iulie 2017
Situația pistelor aeroportului Henri Coandă București

Referitor la starea suprafeței de mișcare, în special a pistelor Aeroportului Internațional Henri Coandă, CN Aeroporturi București face următoarele precizări:
-          Pistele de decolare-aterizare ale aeroportului sunt funcționale și respectă integral cerințele de siguranță impuse de autoritățile din aviația civilă. Întreaga suprafață de mișcare este inclusă într-un program de urmărire specială.
-          Pe ambele piste se efectuează lucrări periodice de întreținere și reparații curente. Astfel, în a doua jumătate a anului 2016 s-au efectuat lucrări de reparații curente la stratul de uzură al pistei de decolare aterizare nr. 1 (08R-26L) pe o suprafață de 40.800 mp, urmând ca, în cursul lunilor iulie-august a.c., să se efecteaze lucrări similare pe alți 38.000 mp.
-          Pista de decolare aterizare nr. 2 (08L-26R) este operată cu pragul 08 decalat, pe o lungime de 2.200 metri, încă din 15 august 2015, ca urmare a respingerii recepției lucrărilor efectuate pe prima treime a acesteia. În perioada imediat următoare se va efectua o evaluare a acestor suprafețe, în vederea operaționalizării și redeschiderii pistei pe întreaga sa lungime  (3.500m).
-          În trimestrul al doilea din anul 2017, pe suprafața de mișcare s-au efectuat lucrări constând în așternere de covor asfaltic pe căi de rulare și platforme, totalizând 15.800 mp. Totodată, au fost înlocuite dale de beton la căile de rulare și platforme, pe o suprafață totală de 1.900 mp, alți 825 mp fiind în lucru.
-          De asemenea, în aceeași perioadă, s-a obținut aprobarea, prin Ordin de ministru, a indicatorilor tehnico-economici pentru extinderea către nord a platformei 1, cu patru poziții de parcare aeronave și s-a parcurs etapa de întocmire a proiectului tehnic, urmând etapa de contractare și execuție a lucrărilor.
-          Personalul CN Aeroporturi București a depus și va depune în continuare toate eforturile pentru a asigura un nivel înalt de siguranță, securitate și confort pentru toți pasagerii care tranzitează aeroporturile bucureștene, precum și pentru operarea în deplină siguranță și securitate a tuturor aeronavelor civile și militare.

Serviciul Comunicare
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti

 


  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] zapacitu

Sincer, starea actuala a pistelor nu e o problema majora in sine. 08L/26R poate prelua orice avion mic, iar la Otopeni rar vin avioane mari (daca nu ma insel sunt doar 3 stand-uri de avioane mari).

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

Depinde ce intelegi prin "avioane mari". Eu cred ca A320, B737 sunt avioane mari. Si vin destule pe OTP.
In plus, daca apare vreo urgenta in zbor peste Romania, iar avionul (de exemplu un 777) trebuie imediat redirectionat, unde merge? OTP e aeroport international si e si cel mai important. Sa refaca  :evil:  pistele alea!

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Merge pe Sofia, tot s-au bagat o groaza de fonduri UE intr-un aeroport care sta gol, la noi nu se baga nimic si sta plin.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

A320, B737  sunt << mijlocii >>
ATR -urile sunt mici. În categoria avioanelor mici mai intră și Falcon 900B, Bombardier Global 5000,  Bombardier Challanger 604, etc.
Mai sunt alea ultraușoare.
B 777 , 747, etc sunt << mari >>
O singură pistă de 3500 m ( cea << de Sud >> folosită și de baza militară la o adică ) este arhisuficientă pentru traficul  << sufocant >> de pe OTP.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Poate vrea sa spuna ca 777 este mare iar 747 este jumbo (sau heavy).

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

....
11-26-2017 3-25-23 PM.jpg (67.22 KB; downloaded 1919 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Hai, nu va mai ciondaniti inutil...cert e ca avem o pista invalida, nu suntem in stare sa o insanatosim de atata amar de vreme si nici cealalta nu se simte prea bine...

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

andrei11 wrote:
A320, B737  sunt << mijlocii >>
ATR -urile sunt mici. În categoria avioanelor mici mai intră și Falcon 900B, Bombardier Global 5000,  Bombardier Challanger 604, etc.
Mai sunt alea ultraușoare.
B 777 , 747, etc sunt << mari >>
O singură pistă de 3500 m ( cea << de Sud >> folosită și de baza militară la o adică ) este arhisuficientă pentru traficul  << sufocant >> de pe OTP.

Pista nu a fost suficientă nici pentru un A320, nici pentru un B738. Este vorba de incidentul "Turchiş" şi de incidentul "Ryanair". De-aia le consider mari (cel puțin pentru OTP)... :)

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1813 forum members have written 354948 posts in 4248 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use