Topic: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
705 posts, 269318 views
📖 Pagination options
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
640 956 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR TUTOVA la tracțiunea trenului IR 12664 Iași - București Nord, Județul Vaslui (03.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
640 956 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR TUTOVA la tracțiunea trenului IR 12664 Iași - București Nord, Județul Vaslui (03.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
956.jpg (123.08 KB; downloaded 4370 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
65-1204 RO-SNTFC al Depoului București Călători detașat la Depoul CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR VASLUI la tracțiunea trenului IR 12660 Iași - București Nord, 03.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
65-1204 RO-SNTFC al Depoului București Călători detașat la Depoul CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR VASLUI la tracțiunea trenului IR 12660 Iași - București Nord, 03.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
1204.jpg (94.44 KB; downloaded 4332 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
957 RO-SNTFC aparținând Depoului CFR Sibiu surprins în Depoul CFR BRAȘOV, 09.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
957 RO-SNTFC aparținând Depoului CFR Sibiu surprins în Depoul CFR BRAȘOV, 09.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
957.jpg (141.13 KB; downloaded 4297 times)
- Andrei ?tefan
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Andrei ?tefan
Constanța în plin cod roșu de viscol și căderi masive de zăpadă.
Whiteout. by Constantin Andrei Stefan, on Flickr
Constanța în plin cod roșu de viscol și căderi masive de zăpadă.
Whiteout. by Constantin Andrei Stefan, on Flickr
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
640 925 RO-SNTFC al Depoului CFR Sibiu surprins în Stația CFR BRAȘOV la tracțiunea trenului internațional „Dacia”, Wien Hauptbahnof - București Nord (09.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
640 925 RO-SNTFC al Depoului CFR Sibiu surprins în Stația CFR BRAȘOV la tracțiunea trenului internațional „Dacia”, Wien Hauptbahnof - București Nord (09.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
925.jpg (110.67 KB; downloaded 4332 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
640 1227 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului internațional IR 460 Istanbul - București Nord, 11.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
640 1227 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului internațional IR 460 Istanbul - București Nord, 11.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
1227.jpg (95.17 KB; downloaded 4306 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
stefan_br
Iar pe 12.09 a fost trimis catre depoul de care apartine cu IR 402.
Iar pe 12.09 a fost trimis catre depoul de care apartine cu IR 402.
IMG_9766.jpg (460.61 KB; downloaded 4260 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
661-132 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în Stația CFR IAȘI la tracțiunea trenului IR 12663 București Nord - Iași, 02.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
661-132 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în Stația CFR IAȘI la tracțiunea trenului IR 12663 București Nord - Iași, 02.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/
1132.jpg (107.88 KB; downloaded 4218 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Costin
Am modificat mesajul de mai sus pentru ca locomotiva era identificata ca fiind seria 66, ceea ce este gresit (acelea sunt fostele DC-uri). In acest caz va rog pe toti sa scrieti seria corecta (din 3 cifre) pentru a evita confuziile.
Am modificat mesajul de mai sus pentru ca locomotiva era identificata ca fiind seria 66, ceea ce este gresit (acelea sunt fostele DC-uri). In acest caz va rog pe toti sa scrieti seria corecta (din 3 cifre) pentru a evita confuziile.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Andrei Andraș
Teoretic, ar trebui să fie clasa 64, deoarece înainte a fost clasa 65. Iar cele ce au fost 63 devin 66.
Teoretic, ar trebui să fie clasa 64, deoarece înainte a fost clasa 65. Iar cele ce au fost 63 devin 66.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Gabi23
Indiferent de clasificarea veche sau nouă tot locomotiva 1132 rămâne și probabil are această clasificare acum pentru că e ”fâșneață”. Rămân la părerea că oricum clasificarea UIC s-a făcut haotic, fiecare companie a clasificat cum a vrut. Particular, la CFR Călători fiecare depou a lipit cum și unde a vrut. N-a contat stratul de jeg și faptul că altele erau prioritățile. S-au comandat UIC, enorm de scump, pe locomotive imobilizate de ani de zile, care clar nu au cum să circule. S-au jumulit în mod barbar vechile plăci din diverse motive neoficiale. Pe aceste GM s-a comandat UIC, deși se știa că intră la reparații la Craiova...
Indiferent de clasificarea veche sau nouă tot locomotiva 1132 rămâne și probabil are această clasificare acum pentru că e ”fâșneață”. Rămân la părerea că oricum clasificarea UIC s-a făcut haotic, fiecare companie a clasificat cum a vrut. Particular, la CFR Călători fiecare depou a lipit cum și unde a vrut. N-a contat stratul de jeg și faptul că altele erau prioritățile. S-au comandat UIC, enorm de scump, pe locomotive imobilizate de ani de zile, care clar nu au cum să circule. S-au jumulit în mod barbar vechile plăci din diverse motive neoficiale. Pe aceste GM s-a comandat UIC, deși se știa că intră la reparații la Craiova...
- mureseanu_976
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
mureseanu_976
Si nu te-ai gandit nici o secunda ca a fost "upgradata" pentru v.max. = 120 km/h prin schimbul de boghiuri cu alta locomotiva ? Aici nu este eroare de editare. Daca ramanea de 100 km/h ramanea tot seria 64.
Chiar e relevant acest aspect ? Nu toata lumea stie ca s-au fabricat ~ 1406-1407 locomotive 060-DA pentru operatorul de stat, dar care si-au pastrat numerele de ordin +1000 inclusiv la modernizarea realizata cu General Motors. A scrie 661 132 ar insemna pentru un citior "neavizat" ca s-au fabricat doar "132" locomotive, or numarul de parc 1132 urmat de seria sasiului prevaleaza in toate arhivele pana la inmatricularea retarda in format UIC (care s-a intamplat sa fie folosita in "interesul personal" al firmelor care le-au editat si tiparit).
Daca mergeam la Krakow si prindeam locomotive poloneze cu 2 sisteme de numerotare ambele prezente bine-mersi, care ma obligai sa il scriu ? Cel "nationalist" ET22-1059 sau mizeria fara sens cu font mai mic de sub (care nici numar de parc corespondent "1059" nu a pastrat) ?
ET22-1059 Trzebinia by Andy Thomas 5910, on Flickr
Andrei17 wrote:
Teoretic, ar trebui să fie clasa 64, deoarece înainte a fost clasa 65. Iar cele ce au fost 63 devin 66.
Si nu te-ai gandit nici o secunda ca a fost "upgradata" pentru v.max. = 120 km/h prin schimbul de boghiuri cu alta locomotiva ? Aici nu este eroare de editare. Daca ramanea de 100 km/h ramanea tot seria 64.
Costin wrote:
Am modificat mesajul de mai sus pentru ca locomotiva era identificata ca fiind seria 66, ceea ce este gresit (acelea sunt fostele DC-uri). In acest caz va rog pe toti sa scrieti seria corecta (din 3 cifre) pentru a evita confuziile.
Chiar e relevant acest aspect ? Nu toata lumea stie ca s-au fabricat ~ 1406-1407 locomotive 060-DA pentru operatorul de stat, dar care si-au pastrat numerele de ordin +1000 inclusiv la modernizarea realizata cu General Motors. A scrie 661 132 ar insemna pentru un citior "neavizat" ca s-au fabricat doar "132" locomotive, or numarul de parc 1132 urmat de seria sasiului prevaleaza in toate arhivele pana la inmatricularea retarda in format UIC (care s-a intamplat sa fie folosita in "interesul personal" al firmelor care le-au editat si tiparit).
Daca mergeam la Krakow si prindeam locomotive poloneze cu 2 sisteme de numerotare ambele prezente bine-mersi, care ma obligai sa il scriu ? Cel "nationalist" ET22-1059 sau mizeria fara sens cu font mai mic de sub (care nici numar de parc corespondent "1059" nu a pastrat) ?
ET22-1059 Trzebinia by Andy Thomas 5910, on Flickr
📖 Pagination options