Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310161 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Legat de schimbarile de trasee aparute zilele, am constatat ieri urmatoarele:
- in toate statiile si tramvaiele de pe linia 1 au fost lipite foi ce anuntau modificarea traseului prin Soseaua Oltenitei (in statii au fost puse foi plastifiate  :mrgreen: )
- placutelor de pe Vitan, Nerva Traian si Serban Voda le-a fost adaugat un "9" dupa "1"
- pe placutele din statiile de la Vitan pana la Dristor unde opreste si 135, a fost sters 634
- pe Giurgiului, 11 a fost sters de pe placute si adaugat 19
- in statiile de la Vitan pana la Sudului, placutele nu au fost acoperite

Aspect negativ: intrucat anuntul nu include si o harta cu traseele schimbate, cauzeaza confuzie printre calatori;
Aspect pozitiv: fiind implementata de duminica, luni lumea nu va mai fi atat de confuza. (poate anunta si la stiri...)

Anuntul din 4016




Si in statia de la Cimitirul Eroii Revolutiei




Placuta de pe Giurgiului




Una de pe Vitan




Si una neacoperita


 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V2A

Pe 19 sunt 4 tramvaie de la Dep. Giurgiului (093, 135, 236, 255) şi un tramvai de la Dep. Titan (222). Foarte puține!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Este parc redus duminica de aceea!
De mâine intra in pâine cu adevarat 19 si 34. ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

Trafic intens de dimineata, multe tramvaie pe Mihai Bravu.
Am intalnit un singur 19, l-am pus in sectiunea dedicata.
Tot un singur 34, dar 3 de 1...
Ora fiecarei poze este in numele fisierului.
157 in statia Penes Curcanul
20170910_110841.jpg (1.4 MB; downloaded 3206 times)

4022 pe linia 34, intre Baba Novac si Dristor
20170910_111236.jpg (1.76 MB; downloaded 3265 times)

413 la Gheorghe Petrascu
20170910_111330.jpg (1.57 MB; downloaded 3205 times)

323 in statia Mieilor (de ce nu se numeste Maior Coravu nu imi dau seama...)
20170910_111425.jpg (1.57 MB; downloaded 3206 times)

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB IK4

V2A wrote:
Pe 19 sunt 4 tramvaie de la Dep. Giurgiului (093, 135, 236, 255) şi un tramvai de la Dep. Titan (222). Foarte puține!


"Noul" 19 va fi un fel de 42 sau 47. Un obiectiv bifat pentru statistici, dar nici o imbunatatire reala pentru calatori.
Nu este de mirare ca RATB nici nu s-a mai obosit sa publice pe site anuntul cu modificarile si programele de circulatie.
Pentru comparatie, ca sa vedem dimensiunile bataii de joc, fosta linie 50 cu traseul Faur Poarta 4-Sura Mare (deci mult mai scurta, fara sectiunile CFR Progresul-Sura Mare, 1 Decembrie-RATB Titan si fara ocol prin Vitan) avea in weekend 6 tramvaie de la Dudesti in conditiile in care dubla linia 19 ce avea o frecventa mult mai buna.

Este nevoie de o achizitie urgenta de tramvaie second-hand pentru a mai drege cat de cat situatia. O livrare masiva de tramvaie noi va dura cel putin 4 ani pentru ca nici macar o licitatie nu este anuntata oficial. In plus, liniile "modernizate" sunt deja intr-o stare de uzura si degradare nepermisa pentru vechimea lor din cauza lipsei unei mentenante preventive si corective eficiente. Nu stiu ce tramvai nou va putea intra in circulatie pe aceste linii peste inca 4 ani in care nu se prevad investitii pentru punerea la punct a infrastructurii (in special in curbe, capete de linii, macazuri si incrucisari). Pe ce avem acum si Tatrele se rup (vezi curbele de la Viilor/Istrate si Istrate/Sos.Progresului, Timisoara/V. Cascadelor s.a m.d.).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

RATB (Regia Autonomă de Țepuit Boboru') nu a pus nici măcar informativ pe site-ul propriu noile trasee.
11 "circulă" tot la Zețari iar 34 și 19 lipsesc cu desăvârșire.
Curat murdar, coană Firico!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

IK4 wrote:
...nu se prevad investitii pentru punerea la punct a infrastructurii (in special in curbe, capete de linii, macazuri si incrucisari).

:?:  :shock:

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB IK4

Tramvaiele astea noi pe care le tot asteptam nu sunt asa de tolerante cu infrastructura uzata/prost intretinuta. Nu am vazut la RATB vreo masina adevarata de corectat uzuri la sina prin polizare (nu junghiul ala de EP arhaic), o masina de incarcat cu sudura zonele uzate sau macar unele inchiriate pentru executia periodica pe intreaga retea unor servicii de genul acesta. Acum multi ani am vazut o mica masina de burat dar cred ca si aia e data disparuta. Totul se face stand pe vine cu aparatul de sudura (daca au electrozi) si cu barosul. Zone cu diferente mari de planeitate. Nu exista aparate de uns sina in curbe sau nu mai sunt de mult functionale. Macazurile cu comanda electronica se fac cu ranga din dotare. Diferenta de la cer la pamant fata de Praga sau Budapesta unde s-au introdus tramvaie moderne.




Vezi sina rupta din stanga jos.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

WT_fan06 wrote:
Printre strategiile de transport se regaseste si ideea sa existe multe linii cu intervale proaste care reunite fac intervale bune. La fel si la 27+19. Cererea e foarte mare de la RATB Titan pana la Ramnicu Sarat, unde e degrevat masiv de 23 care circula mult mai bine. Insa, mi s-ar fi parut mai logic sa fie corelat cu 19 astfel incat un 19+27 sa asigure un flux constant de calatori pe Ressu si Pallady.
Aia ca exista metrou e discutabila. Cum justifici atunci faptul ca exista multi oameni care iau tramvaiul pe acea portiune? "Ca doar aveau si metrou..."


Pai problema este ca pleaca lipite daca au capete comune sau fac cum fac si se intalnesc la intervale mici diferenta dupa care le mai astepti mult si bine. Si mai dau ca exemplu 16 si 5. La fiecare al doilea 16 vine trenulet un 5 dinspre Sf. Gheorghe, pleaca impreuna. Lasand ulterior intervale de +10 min pe Armand Calinescu si Vasile Lascar. Idem si 69 si 85. Dupa ce ca circula la 20 minute in cel mai bun caz, vin trenulet. Daca ar interesa pe cineva le-ar intercala pe toate acestea astfel incat pe portiunile comune a doua linii cu frecventa scazute sa se circule la intervale cat de cat egale.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Cata nesimtire si dezinteres pe site-ul RATB. Nu doar ca traseele "noi" nu apar, dar remarc faptul ca figureaza linia 10 ca legatura cu 7, 11, 1 si 25. In afara de membrii MetrouUsor, cata lume stie ce-i aia "linia 10"? Mentalitate cretina de autobaza, nomenclatura pe care daca o inteleg ei intern e suficient, ce conteaza ca nu intelege al de le plateste leafa! Cu management privat omul ce ocupa de site ar fi penalizat in secunda 2

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Thebiggestxyz

Pai,scrieti celor de la RATB sa puna pe site liniile noi

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Eu am mai zis ca treaba asta cu 10 tre sa ramana in intern fara a aparea pe site-uri oficiale. Le cauta lumea apoi si nu le gaseste.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Dar sa devina si publica, chiar ar ajuta enoriasii sa se orienteze altfel. Idem treaba cu liniile de noapte, sunt afisate cu 5XX pe afisajele din autobuze si pe validatoare. Daca nu esti "initiat" intr-ale RATB-ului e imposibil de inteles. Nu noi trebuie sa le invatam nomenclatorul, ei sa invete sa vorbeasca limba calatorului

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Trole

Azi, pe Mihai Bravu, în stația de la Kaufland (pe sensul spre Calea Vitan) era o mică manifestație. Probabil că  lumea constata cu bucurie că nu mai e atât de simplu să ajungi cu cumpărăturile acasă. Ia mai bagă 15-20 de minute de așteptare după 19... O linie gumilastic. Cu un traseu prin Rebreanu apărut ca urmare a devierilor pentru construcția metroului, pe Calea Vitan ca urmare a unei investiții niciodată finalizate integral și o prelungire impusă la Gara Progresul de prostia cu 1 circular... În concluzie, exact pe zona unde se impune să fie prezent, e cel mai anemic...

 


Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419403 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use