Topic: Accidente și incidente în România
951 posts, 338426 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Pantografe se pot rupe in orice moment, incompetentii trebuiau sa trimita tamponul din Chitila.
Pantografe se pot rupe in orice moment, incompetentii trebuiau sa trimita tamponul din Chitila.
- drbm
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
drbm
Parcă era și catenara avariată pe firul cu pricina. Cum putea atunci rebrusa "tamponul" pentru preluarea garniturii, dacă linia a necesitat scoaterea de sub tensiune?
Parcă era și catenara avariată pe firul cu pricina. Cum putea atunci rebrusa "tamponul" pentru preluarea garniturii, dacă linia a necesitat scoaterea de sub tensiune?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
CF acolo are 2 fire, se poate scoate de sub tensiune doar unul dintre ele, drept dovada ca un singur tren a fost afectat.
CF acolo are 2 fire, se poate scoate de sub tensiune doar unul dintre ele, drept dovada ca un singur tren a fost afectat.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
drbm
Pentru a ajunge la garnitura imobilizata, o electrică trebuie să folosească firul respectiv. Dacă firul nu era scos de sub tensiune/avariat, nu era greu să miște trenul până în prima gară folosind celalalt pantograf. Ceea ce nu reiese că s-a petrecut. Ideea cu "tamponul" e utilă DACĂ e diesel, în situația dată. E o chestiune de logică. Ori era tensiune de alimentare și trenul ar fi putut să se mobilizeze cu ajutorul celuilalt pantograf, ori a fost decuplat sau avariat firul respectiv și atunci a fost necesara intrventia drezinei-pantograf pentru remedierea segmentului afectat. Apropos, DUPĂ remediere, ce locomotivă a fost utilizată la tracțiune?? Nu cumva tocmai "tamponul" de care pomeneai?
Pentru a ajunge la garnitura imobilizata, o electrică trebuie să folosească firul respectiv. Dacă firul nu era scos de sub tensiune/avariat, nu era greu să miște trenul până în prima gară folosind celalalt pantograf. Ceea ce nu reiese că s-a petrecut. Ideea cu "tamponul" e utilă DACĂ e diesel, în situația dată. E o chestiune de logică. Ori era tensiune de alimentare și trenul ar fi putut să se mobilizeze cu ajutorul celuilalt pantograf, ori a fost decuplat sau avariat firul respectiv și atunci a fost necesara intrventia drezinei-pantograf pentru remedierea segmentului afectat. Apropos, DUPĂ remediere, ce locomotivă a fost utilizată la tracțiune?? Nu cumva tocmai "tamponul" de care pomeneai?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Offf greu sa explici o chestie simpla...
Deci: "Impreuna cu pantograful locomotivei s-a rupt si catenara, si aceasta nu se mai putea pune sub tensiune, iar cum pe acea zona se foloseste tractiunea electrica, asa si locomotiva de rezerva este tot electrica, si degeaba a venit aceasta rapid dupa doar o ora pentru ca nu putea interveni, si decat sa aducem o locomotiva diesel a fost mai rapid sa asteptam sa intervina Infra sa repare catenara si sa intervenim cu locomotiva electrica".
Offf greu sa explici o chestie simpla...
Deci: "Impreuna cu pantograful locomotivei s-a rupt si catenara, si aceasta nu se mai putea pune sub tensiune, iar cum pe acea zona se foloseste tractiunea electrica, asa si locomotiva de rezerva este tot electrica, si degeaba a venit aceasta rapid dupa doar o ora pentru ca nu putea interveni, si decat sa aducem o locomotiva diesel a fost mai rapid sa asteptam sa intervina Infra sa repare catenara si sa intervenim cu locomotiva electrica".
- drbm
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Gabi23
Recente:
EA 112 a lovit o bovină:
http://www.digi24.ro/stiri/economie/tra...aca-766127
EA 811 a luat foc:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...foc-766782
Recente:
EA 112 a lovit o bovină:
http://www.digi24.ro/stiri/economie/tra...aca-766127
EA 811 a luat foc:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...foc-766782
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
ClaudiuL
Cea mai tare declaratie care in traducere inseamna : NU calatoriti cu CFR Calatori ca uite ce puteti patii.
ALINA PREDESCU, purtator de cuvant CFR Calatori: "CFR Calatori are zilnic in circulatie 1200 de trenuri. Practic, sunt posibile 1200 de astfel de situatii".
Cea mai tare declaratie care in traducere inseamna : NU calatoriti cu CFR Calatori ca uite ce puteti patii.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
abc_XC
Sursa este pagina de CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
Bucureşti, 29 iulie 2017
Circulația trenurilor este oprită la această oră între Predeal şi Timişu de Sus din cauza unui deranjament la linia de contact.
Menționăm că deranjamentul a fost cauzat de un copac care s a prăbuşit pe ambele fire de contact.
La fața locului se intervine pentru remediere cu 2 drezine pantograf.
5 trenuri de călători staționează la această oră în gările Timişu de Sus (R 3010), Dârste (IR 1635), Predeal (R 3005 şi IR 1939) şi Braşov (IR 1622 şi IR 1746), iar IR 1527 staționează temporar între Predeal şi Timişu de Sus.
Sursa este pagina de CFR Infrastructura:https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
Cei patru evanghelisti au fost trei: Luca si Matei....
Linkul de fapt este asta: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1676459615722233
5 trenuri de călători staționează la această oră în gările Timişu de Sus (R 3010), Dârste (IR 1635), Predeal (R 3005 şi IR 1939) şi Braşov (IR 1622 şi IR 1746)...
Cei patru evanghelisti au fost trei: Luca si Matei....
Linkul de fapt este asta: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1676459615722233
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Robert24
Dezinformare a la CFR Calatori...
Sunt probleme intre Timisul de Sus si Predeal. Bun, nu e vina lui CFR Calatori.
Daaaar, de ex. trenul 1746 e afisat pe tabela din Gara de Nord ca are o intarziere de 120 min, deci ar trebui cf acestei tabele sa ajunga peste vreo 10 min. Doar ca nici la aceasta ora (21.15) nu a plecat inca din Timisul de Sus. Adica va mai face inca vreo 2 ore jumate. Deci intarzierea reala momentan e de minim 270 minute, dar probabil vor fi peste 300...
Altul interesant: 1635 care trebuie sa plece catre Constanta (ultimul tren al zilei catre CT). E afisat ca va pleca cu 120 min int. Doar ca acum e in Darste de 4 ore!!!!
Rusine CFR Calatori !!!!!
Dezinformare a la CFR Calatori...
Sunt probleme intre Timisul de Sus si Predeal. Bun, nu e vina lui CFR Calatori.
Daaaar, de ex. trenul 1746 e afisat pe tabela din Gara de Nord ca are o intarziere de 120 min, deci ar trebui cf acestei tabele sa ajunga peste vreo 10 min. Doar ca nici la aceasta ora (21.15) nu a plecat inca din Timisul de Sus. Adica va mai face inca vreo 2 ore jumate. Deci intarzierea reala momentan e de minim 270 minute, dar probabil vor fi peste 300...
Altul interesant: 1635 care trebuie sa plece catre Constanta (ultimul tren al zilei catre CT). E afisat ca va pleca cu 120 min int. Doar ca acum e in Darste de 4 ore!!!!
Rusine CFR Calatori !!!!!
Screenshot_20170729-210859.jpg (442.75 KB; downloaded 2858 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
Robert24
In final, intarzierile au fost foarte mari!
- 1746 - 267 min int in Bucuresti - a stat 143 min in Brasov si 63 min in Timisul de Sus
- 1622 - 229 min int in Bucuresti - a stat 224 min in Brasov
- 1646 - s-a anulat din Brasov - probabil ca a sosit in Bucuresti cuplat cu 1622
- 1635 - 319 min int in Bucuresti / 300 min int in Constanta - a stat 290 min in Darste
- 1538 - 218 min int in Bucuresti - a stat 194 min in Brasov
- 3010 - 395 min int in Bucuresti - a stat 414 min in Timisul de Sus
- 3012 - 428 min int in Bucuresti - a plecat la 0:11 din Brasov si a stat inca 51 min in Timisul de Sus
In final, intarzierile au fost foarte mari!
- 1746 - 267 min int in Bucuresti - a stat 143 min in Brasov si 63 min in Timisul de Sus
- 1622 - 229 min int in Bucuresti - a stat 224 min in Brasov
- 1646 - s-a anulat din Brasov - probabil ca a sosit in Bucuresti cuplat cu 1622
- 1635 - 319 min int in Bucuresti / 300 min int in Constanta - a stat 290 min in Darste
- 1538 - 218 min int in Bucuresti - a stat 194 min in Brasov
- 3010 - 395 min int in Bucuresti - a stat 414 min in Timisul de Sus
- 3012 - 428 min int in Bucuresti - a plecat la 0:11 din Brasov si a stat inca 51 min in Timisul de Sus
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination