Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

264 posts, 118200 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB ByOnu

Conform discutiilor avute in timpul dezvoltarii PMUD, RATB vrea sa duca reteaua de la Unirii pana la Romana. Deci se are in vedere asta.

Dar eu unul nu m-as omora atat de mult cu asta acum. Sa avem mai intai troleibuzul inapoi la Sudului, ca din ce aud de la colegi s-ar putea sa nu mai fie posibil tehnic(?!). :shock: Sper ca nu le-a trecut prin minte sa desfiinteze capatul de la Sudului. :lol: Troleibuzul local din Berceni este foarte util pentru cartier.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Victor92

Troleibuzul din Berceni ar trebui prelungit pe Metalurgiei (cel putin) pana la rondul/giratie (cum spun timisorenii  :lol: ) Metro/Auchan/Jumbo...

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB BIGRED1984

S-a aglomerat foarte mult zona de dupa Tr.Magurele, daca te duci la ora de varf stai foarte mult sa treci intersectia, in orice directie.
S-a construit foarte mult si se blocheaza cam tot pe acolo.
Nu cred ca e viabil

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB drbm

Ba este. Dacă se suprima bucla de întoarcere a troleibuzelor din Turnu Măgurele. Și dacă se reconfigureaza intersecția printr-un giratoriu mare. Că încape.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Florinds

linia 69 wrote:
Dupa terminarea lucrarilor de la Piata Sudului reteaua din cartierul Berceni ar trebui dusa pana undeva, nu stiu unde e mai indicat, unde sa poata fi legata cu cea mare din Bucuresti, adica sa nu mai fie izolata.    
Sustin ideea colegilor care vad o legatura (utila) in piata Garii de Nord intre reteaua de pe Calea Grivitei si cea care merge spre Calea Plevnei .....      
In ambele situatii avantajele banuiesc ca le intuiti ! (legaturi mai facile intre depouri, linii noi sau uniri de trasee posibile cu troleibuzele existente, situatii de avarii - devieri).

Am citit pe topicul cu Sudului ca vor intoarce pe sub pasajul Mihai Bravu. Si totusi, nevoia era sa preia fluxul de la metrou, deci probabil ca vor cara aer pe Vacaresti si vor dubla aiurea tramvaiul...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB GPS

Părerea unui om care sta de 15 ani in Berceni și care timp de 8 ani a mers zilnic cu troleibuzul pe aici:
1. Prelungirea pana la Metalurgiei (Metro, PGB sau Vulcan) e una benefică pentru linia 73.
2. Prelungirea liniilor la Bd. Tineretului va fi și ea benefică: acces mai ușor la Parcul Tineretului.
3. Desființarea buclei de la Sudului nu va afecta transportul in zona, Văcăreștiul va deveni mai liber, deci nu se pierde vremea in trafic.

Propunerea mea pentru linii:
1 -> 73 Vulcan Berceni - Bd. Obregia - Vacaresti - Bd. Tineretului
2 -> 74 Bd. Obregia - E. Racoviță - Vacaresti - Șincai - Piața Unirii
3 -> 76 Piața Reșița - N. Vasile - Vacaresti - Șincai - Piața Unirii (cu o eventuala prelungire la Romană)
Linia 76 va circula mai mult la orele de vârf suplinind linia 381.
4 -> 77 Piața Reșița - N. Vasile - Vacaresti - Bd. Tineretului

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Daddy

Discutia de sus mi-a adus aminte ca, undeva prin anul 2000, am auzit la radio un reprezentant de la RATB vorbind despre extinderea retelei din Berceni pana la Timpuri Noi. A fost singura data cand am auzit despre asa ceva dar o asemenea varianta a existat. Ar fi fost mai bine sau mai rau decat tentativa de refacere a rutei istorice de pe Cantemir?
ByOnu wrote:
Prelungirea troleibuzelor locale pana la pasajul Mihai Bravu nu va face decat sa scada frecventa troleibuzelor...
... Capatul de la abator il va face initul pentru cea mai mare parte a calatorilor, daca ar merge pana la Unirii ar fi alta treaba. Imi mentin parerea ca liniile locale din Berceni au rolul de a prelua fluxurile constante de la metrou si dispersarea lor in cartier.

Citind acest forum, am constatat ca multi au considerat aceste linii de cartier inutile, ca pot fi desfiintate pentru ca dubleaza autobuzele. In fapt, in conditiile in care majoritatea calatorilor merg pana la Sudului, fara ele este un infern, lucru care se observa si acum. Prelungirea la Mihai Bravu inseamna de fapt Costache Stamate ca ultima statie, la Gladitei nu vad cum s-ar amenaja o statie acolo unde stationeaza autobuzele. O varianta ar fi sa intoarca dupa intersectia cu bd. Tineretului (cum o facea la sfarsitul anilor 80) ca sa poata sa aiba statie comuna cu 133 si sa fie cat de cat utile dar nu stiu daca tehnic e posibil.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB andrei11

Capul troleului de la Vasile Pârvan.
Îmi spune și mie cineva ce este aceasta ? ( Montat pe firul din dreapta ).
1.jpg (114.3 KB; downloaded 6889 times)
Detaliu :
2.jpg (28.96 KB; downloaded 6889 times)
Acolo e prins și un fir care ajunge până la primul stâlp, Iată-l :
3.jpg (86.38 KB; downloaded 6892 times)
Și care fir ajunge în pământ :
4.jpg (131.26 KB; downloaded 6887 times)
În altă ordine de idei, această piesă la ce folosește ? ( fotografiată în aceeași stație ) :
5.jpg (140.8 KB; downloaded 6888 times)
Dă senzația ca să împiedice să se atingă cele două fire, deși distanța intre cei doi stâlpi e chiar mai mică decât cea normală.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Costin

Ultima piesa este distantier pentru fire. Prima probabil e o alimentare pentru echipamente, direct de la fir.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB andrei11

Firul din dreapta nu e nulul ?
Distanțierul la ce folosește ? Așa cum am precizat, distanța intre doi stîlpi acolo e de vreo 30 m, ce, riscau să facă scurtcircuit ?

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Trole

Năzbâtia aia de pe fir pare a fi o barieră optică, pentru a declanșa secvența „verde pentru troleibuz/roșu pentru strada Vasile Pârvan” a semaforului amplasat la ieșirea din bucla de întoarcere. Semaforul a fost montat de câțiva ani, dar a funcționat mereu pe galben intermitent.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB WT_fan06

andrei11 wrote:
Distanțierul la ce folosește ? Așa cum am precizat, distanța intre doi stîlpi acolo e de vreo 30 m, ce, riscau să facă scurtcircuit ?

No expert here, dar cred e vorba despre mentinerea distantei dintre fire atunci cand stalpii sunt rari/nu aveau loc sa amplaseze stalpi. Mai este un exemplu si in intersectia Baba Novac, sens GdN/Vasile Pirvan.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Victor92

Iata "sarma" despre care va povesteam ca am zarit-o ancorata de reteaua de sub Pasajul Mihai Bravu (imi cer scuze daca tehnic nu am folosit cuvintele potrivite) ....
DSC_0631.JPG (90.7 KB; downloaded 6666 times)

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Trole

Exces de material buclat frumos. Nimic interesant, deocamdată...

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419461 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use