Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresDEx12 (Pitești - Craiova)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

21 posts, 4771 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

TibiV wrote:
A fost lansata astazi in SEAP licitatia pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Pitesti - Craiova".

Valoare estimata: 39,408,762.53 RON
Termen depunere oferte: 12.01.2017

Eu spun  ca e campanie electorala...

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Sau astia au impresia ca nu stim unde este Craiova, si cum citim "Autostrada Pitesti" neaparat ne bucuram cu gandul la Valea Oltului.

Da sa promita A3 - Buzau ca este doar camp!, sau moldovenii sunt deja complet pacificati?

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Ce am inceput in decembrie a murit in mai....

Preiau integral postarea de la "benzinari", caci este a unui expert in domniul licitatiilor si contestatiilor...

NGC20 wrote:
11.05.2017

In urma verificarii unor proceduri de revizuire a unor Studii de Fezabilitate, Curtea de Conturi a Romaniei a dispus in baza Deciziei CCR nr. III/19 incadrarea ca prejudiciu a unor cheltuieli platite in cadrul contractelor de revizuire pentru activitati similare derulate si in contractul initial de elaborare a Studiilor de Fezabilitate initiale. Mai mult decat atat, s-a dispus extinderea verificarilor si pentru celelalte contracte similare din cadrul CNAIR. Urmare acestui raport, CNAIR a reanalizat specificatiile prezentei documentatii de atribuire. Avand in vedere ca unele dintre activitatile incluse in caietul de sarcini sunt similare cu unele activitati derulate in cadrul contractului initial de elaborare a studiului de fezabilitate, se impune modificarea acestuia si implicit a valorii estimate a procedurii.
Astfel, avand in vedere necesitatea modificarii prevederilor caietului de sarcini, implicit a modificarii valorii estimate a contractului, autoritatea contractanta se afla în imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la încalcarea prevederilor art. 12 coroborate cu prevederile art. 172 alin. 5 din Legea nr. 98/2016.
Drept urmare,Autoritatea Contractanta a decis, in conformitate cu prevederile art. 212 aliniat (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 anularea procedurii de licitatie deschisa.

Informatia a fost publicata in 11.05.2017, dar a devenit vizibila public abia astazi [16 mai 2017 - nota TibiV], cu o zi inainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.

andrei11 wrote:
Eu spun  ca e campanie electorala...

Nu a fost campanie electorala, caci cei care au lansat licitatia pe 6 decembrie nici macar nu au candidat....
Dar astia care au anulat-o, da, au candidat.
Si au si castigat... :(

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Uite ca nu m-am uitat in normative, care  e latimea benzii la DN - uri si la Express si care sunt razele minime la curbe  :?:
Si daca intra in carti Craiova - Pitesti, Alexandria rămâne fară autostradă  :?:

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

andrei11 wrote:
Uite ca nu m-am uitat in normative, care  e latimea benzii la DN - uri si la Express si care sunt razele minime la curbe  :?:

Au pus colegii benzinari normativul DX  ( drum express ) - este foarte mare, fisier PDF de 112 pagini, 2,5 Mb
http://proinfrastructura.ro/docs/dx/Normativ-DX-AND_546-2013_AND_589-2013.pdf

La DN si DX ( drum express )  latimea benzii este de 3,5 m, la A 3,75 m.

dr4qul4 wrote:
Pg 24. Sectiunea a 2-a:
Art 12.
-  platforma 21,5 m
- zona mediana de 3 m (include zona pt parapete)
- 2 cai de 7 m fiecare cu 2 benzi de 3,5 m
- 2 acostamente de 2,25 m fiecare, in care 0,75 m banda de incadrare cu aceeasi structura rutiera ca a benzilor de circulatie si restul de 1,5 m acostament consolidat
- fasia pt parapepte de min 0,75 m, la marginea exterioara a acostamentelor

Asadar acostamentul are 1,5 m, dar nu este asfaltat!

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Yessssssssss  :!:  S-a zis cu Bucuresti - Alexandria  :!:   :bere:

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Numai in curbe o s-o tii din Craiova in Pitesti.
Eu spun asa, uitându-mă si la normativ.
Latimea benzilor ca pentru express, banda de siguranta ca pentru express, curbele ca pentru autostrada. Dupa aceea selectie naturala, sa se descurce.
Cum au facut podul peste linia CF Pantelimon - Bucuresti Obor de la D-na Ghica, panta e proiectata ca si cand am avea tramvai acolo. Idem la pasajul de la NG / Splai. Că nu sunt sanse sa se puna tramvai, asta e cu totul altceva.
Asadar când vor face cândva autostrada Craiova - Pitesti nu au decat sa lateasca calea de rulare in mod corespunzator.
Eu asa as concepe expressul acesta, Craiova - Pitesti.
__________________________
Acum sa nu fiu răutăcios, oamenii politici vin si pleaca, regimurile politice se mai si schimba dramatic ( sau nu ), etc, etc.
Drumul spre Alexandria este aglomerat numai in anumite zile si tine ( inca ) de legaturile ( de rudenie ) intre oras si sat. Cel putin de la iesirea din Bucuresti si până unde se crede de cuviinţă  se poate lati drumul la 4 benzi, exact cum s-a facut odinioara intre Bucuresti si Ploiesti sau mai recent intre Bucuresti si Giurgiu.
PS : Ceausescu a latit drumul până la Mihăileşti. Noi putem continua până la Ghimpati. Mai incolo numai daca e strict necesar.
_____________________________
Eu am facut drumul acesta Bucuresti - Alexandria de mai multe ori. Dupa Ghimpati nu mai e nimeni pe sosea până la Alexandria...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Discutiile despre viteza legala s-au mutat la Siguranta Rutiera

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Apropo  de plansele de la documentatia tehnica, hârtia suportă orice...Asta e parerea mea proprie...Sunt frumos colorate...

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

abc_XC wrote here:
Comunicat oficial CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-au-semnat-primele-3-contracte-pentru-realizarea
S-au semnat primele 3 contracte pentru realizarea Drumului Expres Craiova - Pitești
Directorul General al CNAIR SA, Narcis Neaga, a semnat astăzi, 03 decembrie 2018, la Craiova, primele 3 contracte pentru proiectarea și execuția a 3 loturi ale Drumului Expres Craiova – Pitești.

Cele 3 contracte semnate astăzi sunt aferente următoarelor tronsoane ale drumului expres Craiova – Pitești:

Tronsonul 1 (17,7 km) se întinde între km 0+000 și km 17+700 și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova (unde este prevăzută amenajarea unui nod rutier), iar ca punct final limita județelor Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești.

Specificatii tehnice:

Lungime: 17,7 km din care 10,165 km sunt situați pe curbe ceea ce reprezinta 57% din traseu
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabilă: 2 x 7,00 metri
Benzi de încadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spațiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri

Noduri rutiere: km 0+000 - intersecția cu DN65F - Centura Nord Craiova
km 1+400 - intersecția cu DC4 - Craiova Vest

Principalele Poduri și Pasaje:

1. Pasaj la DN65 F la nod rutier Centura Nord Craiova - lungime: 108 m
2. Pasaj la DC4 la nod rutier Craiova Vest - lungime: 78 m
3. Pod la km 3+635 peste Valea Ursoaia - lungime: 54 m
4. Pod la km 6+410 peste paraul Teslui - lungime: 78 m
5. Pod la km 7+120 peste DJ 641 - lungime: 42 m
6. Pod la km 12+385 peste Valea Langa - lungime: 42 m
7. Pod la km 15+700 - lungime: 120 m
8. Pasaj la km 16+200 peste Calea Ferata 101 - lungime:78 m
9. Pasaj la km 16+640 peste DN 65 - lungime: 78 m

Parcare de scurtă durată la km 14+190
Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 1 este TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA). Valoarea contractului este de 358.179.480,69 LEI fără TVA, echivalentul a 76 milioane Euro fără TVA, avand un cost/km de 4,3 milioane euro fără TVA.

Tronsonul 2 (39,85 km), format din două loturi, - se întinde între km 17+700 și km 57+550 și are ca punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final în apropierea municipiului Slatina, la intersecția cu DN 65B în zona localității Valea Mare. Acesta traversează teritoriile administrative ale urmatoărelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare.

Lotul 1 (18,5 km) - Varianta de ocolire BALȘ - se întinde intre km 17+700 – Km 36+200. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt.
Lotul 2 (21,35 km) - Varianta de ocolire SLATINA - se întinde intre km 36+200– km 57+550. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare.

Prin execuția Lotului 1 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Balș, iar prin execuția Lotului 2 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Slatina, prin redirecționarea traficului greu în afara acestor localități.

Specificații tehnice Tronsonul 2 - Lotul 1:

Lungime: 18,5 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri

Noduri rutiere: km 19+370 - DN65 Bals Vest
km 27+630 DJ 644 Barza Nord
km 35+685 - intersectia cu DC13 - Piatra Olt Nord - Vest

Principalele Poduri si Pasaje:
1. Pod la km 22+410 peste raul Oltet - lungime: 550 m
2. Pod la km 24+260 peste paraul Gengea - lungime: 30 m
3. Pasaj la km 26+235 peste Calea Ferata 101 - lungime:135 m
4. Pod la km 30+015 peste paraul Birlui - lungime: 405 m
5. Pasaj la km 19+870 peste DC 154A - lungime: 78 m
6. Pasaj la km 19+370 peste DN65 la nod rutier Bals Vest - lungime: 78m
7. Pasaj la km 27+630 peste DJ 644 la nod rutier Barza Nord - lungime: 78 m
8. Pasaj la km 35+685 peste DC13 - Piatra Olt Nord - Vest - lungime: 78 m

Parcări: la km 29+450 stânga și dreapta

Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 2 - Lotul 1 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 661.452.009,54 LEI fără TVA, echivalentul a 141 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,6 milioane euro fără TVA.

Specificatii tehnice Tronsonul 2 - Lotul 2:

Lungime: 21,35 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri

Noduri rutiere: km 50+095 la intersectia cu DJ 546 - Slatina Sud - Est

Principalele Poduri si Pasaje:
1. Pod la km 39+220 peste Paraul Coarnes - lungime: 40 m
2. Pod la km 39+780 peste paraul Negrisoara - lungime: 40 m
3.Pod la km 44+510 peste raul Olt - lungime: 1690 m
5. Pod la km 47+875 peste paraul Milcov - lungime: 405 m
6. Pod la km 48+710 peste Calea Ferata - lungime: 112 m
6. Pod la km 52+200 peste DJ 653 - lungime: 42 m
7. Pod la km 52+490 peste CF 101- lungime: 78 m

Parcări: la km 55+300 stânga și dreapta

Operatorul economic care va realiza proiectarea si executia Tronsonului 2 - Lotul 2 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 792.189.981,56 LEI fără TVA, echivalentul a 168 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,8 milioane euro fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 36 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 7 ani.

Lungimea totală a drumului expres este de 120 km, din care cele trei contracte semnate astăzi însumeaza o lungime de 57,55 km
Valoarea totală a celor 3 contracte este de 1.811.821.471,79 lei fără TVA, aproximativ 385.000.000 euro fără TVA
Sursa de finantare: POIM - Fonduri Europene Nerambursabile.


Ăsta-i blabla. Finanțare au ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Vom vedea in curand ce avem in bugetul anului 2019. Eu sper sa gaseasca bani, mai ales ca e o lucrare cu finantare europeana si o parte din costuri se vor deconta.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Tavi

Asa e. Sa vedem ordinul de incepere si dupa aia mai discutam.

 


Re: Stiri, noutati, perspective TibiV

Este pe finanţare UE. Altfel nu începeau nici licitația.

Problema este că beneficiarul trebuie să plătească înainte, ca pe DNCB.... ;)
UE rambursează după ce lucrările au fost executate și plătite de către beneficiar...
Distanţa în timp depășește deseori un an.
Adică cheltuieli făcute în anul N vor fi rambursare de UE în anul N+1...
Nashpa pentru un buget înglodat în pomenile electorale de anul ăsta...

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

drbm wrote here:
CNAIR a lansat licitația pentru „PROIECTARE SI EXECUTIE „Drum Expres Craiova – Pitesti” Tronsonul 3” , în valoare de 999 milioane lei, fonduri obținute prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM. Lucrările vizează tronsonul km 57+550 – km 89+300.
Ofertele pot fi depuse până la data de 08.11.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 08.05.2020.

https://mobilitate.eu/cnair-licitatia-tr ... pitesti/

30th September 2019

Ăștia parcă sunt de la Penny cu cele 999 de milioane ale lor  :evil:

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: DEx12 (Pitești - Craiova)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420794 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use