Topic: Întrebari și răspunsuri
1059 posts, 310180 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
zapacitu
Cam de pe coltul actual al magazinului Unirea, cu vedere direct spre Domnita Balasa.
Cam de pe coltul actual al magazinului Unirea, cu vedere direct spre Domnita Balasa.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
rosetti61
Pentru poza 2 ai un gogoloi albastru pe planul 1, unde a stat fotograful (intersectia strazilor Olteni, Vintila si Iuliu Barasch). Intr-o prima faza cred ca s-a circulat pe relatia Olteni-Goldfaden cateva luni si apoi s-a mutat traseul in continuare asa cum e cu rosu. Cristian Popescu si Cristian Malide au fotografiat zona in perioada iulie-septembrie 1985; in septembrie era totul ras, doar tramvaiele mai circulau, inca. Sa nu uitam de liniile 134 si 142 deviate pe strazile ramase intregi sau partial ruinate - de la Dudesti intrau pe Traian si apoi pe Bradului pana la podul Marasesti de unde o luau pe splai spre Unirii.
Pentru poza 2 ai un gogoloi albastru pe planul 1, unde a stat fotograful (intersectia strazilor Olteni, Vintila si Iuliu Barasch). Intr-o prima faza cred ca s-a circulat pe relatia Olteni-Goldfaden cateva luni si apoi s-a mutat traseul in continuare asa cum e cu rosu. Cristian Popescu si Cristian Malide au fotografiat zona in perioada iulie-septembrie 1985; in septembrie era totul ras, doar tramvaiele mai circulau, inca. Sa nu uitam de liniile 134 si 142 deviate pe strazile ramase intregi sau partial ruinate - de la Dudesti intrau pe Traian si apoi pe Bradului pana la podul Marasesti de unde o luau pe splai spre Unirii.
- martinica
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
martinica
In ce an s-a construit linia de tramvai care duce spre Complex RATB Titan ?
In ce an s-a construit linia de tramvai care duce spre Complex RATB Titan ?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
rosetti61
Linia care duce spre depou sau toata linia ?
Linia de pe Camil Ressu in 1934, prelungirea ei pana la Policolor in 1967 iar pana la intrare sat Catelu in 1972 (scurtata in 1990 din cauza lucrarilor la metrou).
Linia spre depou in 1982, depoul functioneaza la intreaga capacitate in 1983.
Linia care duce spre depou sau toata linia ?
Linia de pe Camil Ressu in 1934, prelungirea ei pana la Policolor in 1967 iar pana la intrare sat Catelu in 1972 (scurtata in 1990 din cauza lucrarilor la metrou).
Linia spre depou in 1982, depoul functioneaza la intreaga capacitate in 1983.
- martinica
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
martinica
Linia de pe Camil Ressu din 1934, era cuprinsa intre Dristor si Salajan?
Linia de pe Camil Ressu din 1934, era cuprinsa intre Dristor si Salajan?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Robert24
Data inaugurarii a fost 26 nov 1933. Pana la Comuna Dudesti-Cioplea (primarie) - aprox. locul de intersectie actuala cu Bd. N. Grigorescu.
Initial a circulat linia 8 de la Isvor (Stadion), dar cateva zile mai tarziu, prin faptul ca dincolo de Dristor era linie simpla si tramvaiele se asteptau intre ele, a aparut linia 81 (un fel de 8 barat), iar linia 8 s-a scurtat din nou pana la Dristor.
Data inaugurarii a fost 26 nov 1933. Pana la Comuna Dudesti-Cioplea (primarie) - aprox. locul de intersectie actuala cu Bd. N. Grigorescu.
Initial a circulat linia 8 de la Isvor (Stadion), dar cateva zile mai tarziu, prin faptul ca dincolo de Dristor era linie simpla si tramvaiele se asteptau intre ele, a aparut linia 81 (un fel de 8 barat), iar linia 8 s-a scurtat din nou pana la Dristor.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
rosetti61
Pe vederea aeriana din 1966 (fostulbucuresti) se vede o urma de bucla inainte de actuala intersectie, in timp ce pe harta din 1962 este figurata la intersectia de azi.
In anii 40 a fost o tentativa de prelungire a lui 16 pana in Dudesti-Cioplea si 18 ar fi circulat ca naveta pana la Pulberaria Armatei de la Catelu.
Pe vederea aeriana din 1966 (fostulbucuresti) se vede o urma de bucla inainte de actuala intersectie, in timp ce pe harta din 1962 este figurata la intersectia de azi.
In anii 40 a fost o tentativa de prelungire a lui 16 pana in Dudesti-Cioplea si 18 ar fi circulat ca naveta pana la Pulberaria Armatei de la Catelu.
bucla.JPG (56.86 KB; downloaded 5197 times)
1962 harta bucla dudesti.jpg (66.97 KB; downloaded 5194 times)
1945mar18_linia16b_18.PNG (41.5 KB; downloaded 5198 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Puss in Boots
Se mai au in vedere alte reabilitari de mijloace de transport?
Se mai au in vedere alte reabilitari de mijloace de transport?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
GPS
Dacă te referi la alte restaurări, in Depoul Victoria se mai păstrează pentru restaurare tramvaiul V2A-2S 4042. Acesta este ultimul V2A rămas, după ce in 2010 4032 a pierit sub Flacăra autogenului, pentru ca unii sunt cam incompetenți, și tot in 2010 a pierit și fratele lui 4042, 4039. Acesta (4042) trebuia sa intre la restaurat după ce ieșea 6001, dar deocamdată nu se mai aude nimic, oricum nu prea e nimic concret la RATB...
Aici câteva poze cu el din 2015: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=22&start=98#p178547
Dacă te referi la alte restaurări, in Depoul Victoria se mai păstrează pentru restaurare tramvaiul V2A-2S 4042. Acesta este ultimul V2A rămas, după ce in 2010 4032 a pierit sub Flacăra autogenului, pentru ca unii sunt cam incompetenți, și tot in 2010 a pierit și fratele lui 4042, 4039. Acesta (4042) trebuia sa intre la restaurat după ce ieșea 6001, dar deocamdată nu se mai aude nimic, oricum nu prea e nimic concret la RATB...
Aici câteva poze cu el din 2015: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=22&start=98#p178547
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Puss in Boots
Scuze da, restaurari, nu stiu ce mi-a venit merci de raspuns pacat ca nu au luat un V3A-C de la Constanta.....dar na, ce sa ceri si cui....
Scuze da, restaurari, nu stiu ce mi-a venit merci de raspuns pacat ca nu au luat un V3A-C de la Constanta.....dar na, ce sa ceri si cui....
- GPS
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
GPS
Probabil s-a mai discutat subiectul. 6001 actual este de fapt un alt tramvai, cel original fiind cel cu fata modificata de EP original și casat mai târziu in Depoul Victoria? Dacă da, îmi puteți spune ce număr a avut înainte actualul 6001.
Probabil s-a mai discutat subiectul. 6001 actual este de fapt un alt tramvai, cel original fiind cel cu fata modificata de EP original și casat mai târziu in Depoul Victoria? Dacă da, îmi puteți spune ce număr a avut înainte actualul 6001.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Puss in Boots
Cautand cu totul altceva pe google maps street view am ajuns pe calea Giulesti unde imaginile fusesera luate intr-un moment cand functionau bidirectionalele (probabil se lucra la pasajul Basarab? nu mai imi aduc aminte, nu e o zona pe care sa o frecventez nici acum nici in trecut) si interesant a fost ca era si V2A 4042-ul acolo
Cautand cu totul altceva pe google maps street view am ajuns pe calea Giulesti unde imaginile fusesera luate intr-un moment cand functionau bidirectionalele (probabil se lucra la pasajul Basarab? nu mai imi aduc aminte, nu e o zona pe care sa o frecventez nici acum nici in trecut) si interesant a fost ca era si V2A 4042-ul acolo
- GPS
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
GPS
Pe perioada lucrărilor la Pasajul Basarab toate V3A-93-2S și V2A-2S au ajuns la Depoul Giulești pentru a menține parcul liniei 44. După apariția noului lot de V3A-93-2S cele care înlocuiau tramvaiele V2A-2S, primele au ajuns pe trailer la Depoul Giulești, iar tramvaiele V2A-2S înlocuite erau casate direct in Depou. Au mai scăpat de acolo, ca V2A-2S doar 4039 și 4042 de aici in Depoul Victoria ca mai apoi 4039 sa ajungă in URAC...
După terminarea lucrărilor vagoanele ajung la Victoria, Depoul Giulești a fost desființat in anul 2013...
Pe perioada lucrărilor la Pasajul Basarab toate V3A-93-2S și V2A-2S au ajuns la Depoul Giulești pentru a menține parcul liniei 44. După apariția noului lot de V3A-93-2S cele care înlocuiau tramvaiele V2A-2S, primele au ajuns pe trailer la Depoul Giulești, iar tramvaiele V2A-2S înlocuite erau casate direct in Depou. Au mai scăpat de acolo, ca V2A-2S doar 4039 și 4042 de aici in Depoul Victoria ca mai apoi 4039 sa ajungă in URAC...
După terminarea lucrărilor vagoanele ajung la Victoria, Depoul Giulești a fost desființat in anul 2013...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Puss in Boots
merci! Dragut e ca pe street view intr-unul din instantanee depoul e al RATB, apoi in urmatorul sunt tiruri parcate un fel de timelapse.
merci! Dragut e ca pe street view intr-unul din instantanee depoul e al RATB, apoi in urmatorul sunt tiruri parcate un fel de timelapse.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination