Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 490213 views
 
Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Sincer eu as inlocui autobuzele cu autobuze electrice, nu cu firobuze... firobuzele presupun o infrastructura scumpa si rigida (a se vedea cum dispar liniile de troleibuz atunci cand se fac lucrari pe parcurs; cu autobuzele se modifica traseele si gata).

Punctual nu prea mai vad rolul lui 92; are linia comuna cu 70 si difera de acesta doar prin ultimele doua respectiv trei statii. In conditiile noului Rebreanu, se justifica aceste trei-patru statii suplimentare? Exista troleibuze suficiente sau vorbim de 1 pe ora? Sunt niste bani care se cam pierd aici. Nici nu prea ai cum sa zici ca elimini o linie de bus si bagi fire in locul lor - niciunul din autobuze nu urmeaza traseul catre Parvan.

Ah si mai e ceva: vechiul 92 are capatul pe acolo pe unde se va lucra 15 ani la metru  :roll: Deci avem nevoie de alte idei de traseu. Nu pe Rebreanu in jos, ca acolo avem si 330 si tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

Desfiintam linia 70 si realocam troleibuzele pe 79 si 92. Maine insa daca s-ar face asta, cred doar ca s-ar muta 70 pe traseul lui 92, fara vehicule in plus, nici pentru 79, nici pentru 92.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului nemo

Traseul lui 70 este bun asa cum e acum. 79 vine o data la 20-25 de minute, deci nu ar fi recomandabil sa ramana singur pe Lucretiu Patrascanu. Desi sunt adeptul troleibuzelor, avand in vedere ca pe Rebreanu circula in prezent 3 linii de autobuz (330, 335 si 253) intre bd. Grigorescu si intersectia cu 1 Decembrie (si in viitor tramvaiul), consider ca troleibuzul nu si-ar mai avea rostul acolo.

Pentru cine ar dori (la fel ca mine, de altfel) ca reteaua de troleibuz de pe Rebreanu sa nu ramana doar in istorie, auzisem la un moment dat ca ar fi existat o intentie de proiect pentru "electrificarea" liniei de autobuz 253, prin construirea retelei pe Soseaua Fundeni si Morarilor, retea deja existand pe tronsoanele Soseaua Colentina-Spitalul Fundeni (linia 66), si de la Costin Georgian incolo (pe Bd. Lucretiu Patrascanu). Deci nu ar fi nevoie "decat" de o conectare a acestor doua zone, macar asa s-ar evita arderea inutila a zecilor de litri de motorina zilnic in cozile de pe Fundeni, la semaforul de la intersectia cu Sos. Pantelimon.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Pai ca și în situația tramvaielor. Există troleibuze?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Mda...
E bine ca n-au abandonat, dar se misca tare greu.
Iar gardul bisericii este tot acolo...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Cum arata azi acest punct? Anul trecut era tot in santier, abandonat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Acum lipseste stalpul. In rest pare "normal". Pun ghilimele pentru ca ma refer la normalu' de Romania, nu normalu' de bun simt.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Intre incet si foarte incet.
Dar mai bine decat "pe loc"...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Mai e vreun proiect derulat de PMB care sa mearga altfel?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Da: pe langa incet si incetisor, exista si a treia "viteza" numita de regula "pe loc" sau "deloc". Ceva gen cum au fost incapabili sa abordeze unitar bulevardul asta si l-au facut "pe segmente".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului serbanandrei

Salut
Văd ca optimismul este in floare. S-a ""atacat"" inca o straduta.  Si uite asa putin cate putin catre victoria finala  anul 2018.  Speram.!!!

Ce-am ajuns : sa facem misto pe seama unor constructori si IDIOTI din Primaria Capitalei care isi bat joc de noi in modul cel mai josnic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

E jenant si penibil ca s-a ajuns la un asa nivel de ***** cu orice lucrare in orasul asta (care nu e un nou supermarket, de ex). Mie mi-ar fi rusine. Cred ca fiecare constructor primeste pe saptamana un sac de ciment, un sac de nisip, o galeata de var si probabil un bidon de 5l de apa. Hai o placa doua de faianta sau gresie (depinde ce se lucreaza si unde). Omu semneaza de primire si se descurca apoi cum poate. O parte o fura sa dea de mancare la copii, o parte se strica din varii motive si uite asa avansam cu o bordura pe saptamana si o groapa sapata ici colo. :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Reveniţi la discuţii pe baza lucrarilor ? Multumesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

#serbanandrei ba pardon, aici se discuta strict despre lucrari.

Despre nemultumiri, aici: viewtopic.php?f=16&t=3652

 


Go to page:  1  ... 143 144 145 146 147 148 149  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422239 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use