Parent forum: Operatori privați din România

 

Topic: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

26 posts, 11525 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Marian Andrei

Dr2005 wrote:
în afară de osii şi de pantograf nu ştiu ce se mai poate salva din ea.


Daca au ars si in zona motoarelor e posibil sa se fi deformat si acestea.
Mie imi suna a ventilatie prost realizata in "colaborare" cu avertizor de temperaturi ridicate defect sau care nu a indicat la timp problemele (din ce stiu locomotivele modernizate au asa ceva, nu stiu cea in cauza cat de mult a fost upgradata).

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Dr2005

Totuşi, ce putea să ardă aşa? Înseamnă că transformatorul nu a fost bun, că de la un cablu nu putea să ardă aşa (mai ales că cablurile sunt - sau ar trebui - să fie ignifuge).

Oricum, la asta s-a încercat o ,,tentativă" de manşă care acţiona graduatorulul (adică motoraşul acestuia), care graduator acţionează asupra transformatorului.
O altă sursă de foc ar putea fi serviciile auxiliare, care aveau instalaţii noi.

Chiar în cazul în care temperatura ar fi fost indicată undeva pe bord, de un' să ştie mecanicul cât e temperatura periculoasă?!

Colaborarea asta Remarul - Promat a fost foarte dezastruasă... nu că Remarul ar fi făcut lucruri excelente (la automotoarele pentru TFG s-a crescut turaţia de relanti a motoarelor diesel cu 100 rot/min pentru că vibrau prea tare, plus că majoritatea pleacă în 2 motoare şi ajung la destinaţie doar cu unul  :shock: ), dar, de când cu Promat (curios, EC-urile modernizate la Promat, gen 44-0058 merg ireproşabil) chiar s-a ales praful:
- locomotiva 60-1402 (vorba vine, 1402 original e ars şi zace prin curtea Remarului 16 Februarie) cu servicii auxiliare de c.a. şi suspensie half-hourglass zace când în Dep. Dej, când în curte la Remarul
- locomotiva ,,Carpathia" a ajuns, cu chiu, cu vai, în remiza Rm. Vâlcea, dar nu ştiu dacă trage ceva
- 40-0791 a luat foc în prima zi de traseu

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Dr2005

Se pare că locomotiva era în probe pentru omologare, iar în zona unde a luat foc era o pantă cu declivitatea de 22 la mm/m.

http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... 676#111676

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) shoppy

Locomotiva nu se trimite in probe cu un mecanic habarnist ci cu o echipa de oameni care stiu ce trebuie sa se intample, de stau cu ochii cat cepele pe ecrane si cu mana pe ciuperca de avarie(si de acum inainte sigur o sa mai fie unu care o sa stea cu un stingator in brate).

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Marian Andrei

Focul a pornit de la motorul 4 al locomotivei. Echipamentele de pe locomotiva erau de INDA.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Marian Andrei

189-701-6 la Baneasa

IMG_9403.JPG (352.51 KB; downloaded 3913 times)


IMG_9405.JPG (291.92 KB; downloaded 3906 times)


IMG_9406.JPG (421.93 KB; downloaded 3925 times)


IMG_9409.JPG (424.44 KB; downloaded 3918 times)

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Marian Andrei

Aceasta astepta sosirea unui tren dinspre Voluntari, pentru a-l prelua.

IMG_9422.JPG (415.56 KB; downloaded 3908 times)


IMG_9426.JPG (402.23 KB; downloaded 3919 times)


IMG_9427.JPG (367.29 KB; downloaded 3906 times)


IMG_9428.JPG (398.09 KB; downloaded 3921 times)

 


  • Author: stakee
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) stakee

Dupa 4 ani de exploatare aceste locomotive Siemens ES64F4 arata ca si noi. Pacat ca doar astea primesc acest "moft"

 


  • Author: Gaby
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Gaby

RO-CTV 92 53 0 601216-0, Lețcani, direcția Todireni, 08.02.2016




RO-CTV 91 53 0 400971-6, staționând în Lețcani, Iași așteptând să se întoarcă garnitura plecată la Todireni, 08.02.2016


 


  • Author: Mihai Nicolae
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: Mihai Nicolae
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Mihai Nicolae

Siemens 701 CTV în Depoul Suceava Nord, 09.02.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

16681980_1816757491910482_6696782290351233419_n.jpg (91.53 KB; downloaded 2647 times)

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Marian Andrei

CTV a inceput sa isi vanda electricele EA urmand sa treaca la LEMA si poate mai mult. Momentan 1091 a ajuns la Tehnotrans si va urma 791.

 


  • Author: SirVlady
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) SirVlady

791 între timp a ajuns la VTR.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since , our 1798 forum members have written 352007 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use