Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5449 posts, 1080473 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Tocmai acum cateva minute cautam un paznic in tot trenul ca venise o colindatoare cu un bebelus in brate.
Totusi, hidosenia care urla colinde parea familiara cu cersetoarea care s-a luat de mine la Aviatorilor in August ca am pârât-o de nșpe mii de ori la acces.
Tocmai acum cateva minute cautam un paznic in tot trenul ca venise o colindatoare cu un bebelus in brate.
Totusi, hidosenia care urla colinde parea familiara cu cersetoarea care s-a luat de mine la Aviatorilor in August ca am pârât-o de nșpe mii de ori la acces.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Normal, s-a reprofilat...A urmat cursuri de colindatoare...
Normal, s-a reprofilat...A urmat cursuri de colindatoare...
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
bogdan5ful
Cine știe ce a fost/va fi aici? Poze este făcută la Gara de Nord 2, pe M4, ieșirea J. (Îmi cer scuze dacă nu am postat în topicul potrivit)
Cine știe ce a fost/va fi aici? Poze este făcută la Gara de Nord 2, pe M4, ieșirea J. (Îmi cer scuze dacă nu am postat în topicul potrivit)
po.png (750.83 KB; downloaded 2550 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Am rezolvat cu imaginea rasturnata.
Nesemificativ, acolo era stocata poarta antiatomica, e o incapere ca oricare alta. Probabil ca exista si o usa normala care ajunge in acea incapere.
Am rezolvat cu imaginea rasturnata.
Nesemificativ, acolo era stocata poarta antiatomica, e o incapere ca oricare alta. Probabil ca exista si o usa normala care ajunge in acea incapere.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Si cu liftul interior de la U2 ce faceti ? Ce l-ati prevazut in partea dinspre Manuc. Mai montam unul ? Sau un sistem de scripeti catre pasaj pentru handicapati ...
subway guru wrote:
Actualul pasaj s-ar putea amenaja nu foarte greu pentru handicapati, dar numai in situatia descongestionarii lui.
Si cu liftul interior de la U2 ce faceti ? Ce l-ati prevazut in partea dinspre Manuc. Mai montam unul ? Sau un sistem de scripeti catre pasaj pentru handicapati ...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
zapacitu
Cand am vazut prima data metroul visam la un soi de catapulte care sa ma arunce de la peron direct sus ca sa nu ma mai inghesui...
Cand am vazut prima data metroul visam la un soi de catapulte care sa ma arunce de la peron direct sus ca sa nu ma mai inghesui...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
@sab
De ce nu?...inginerul roman e mai ingenios decat ti-ai putea inchipui!
Pentru problemele de la Unirii as avea patru asi si cativa septari in maneca oricand...numai eu, fara sa pun la socoteala ceilati colegi metroisti!
E suficient sa vrei sa-ti pui un pic mintea la contributie...
@sab
De ce nu?...inginerul roman e mai ingenios decat ti-ai putea inchipui!
Pentru problemele de la Unirii as avea patru asi si cativa septari in maneca oricand...numai eu, fara sa pun la socoteala ceilati colegi metroisti!
E suficient sa vrei sa-ti pui un pic mintea la contributie...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Eu as avea un singura propunere, o pasarela/scara direct de pe pe peronul U1 catre camera de captare (adica zona scarilor fixe si rulante), fara sa mai ocolesti aiurea (cel putin) jumatate din statie.
Eu as avea un singura propunere, o pasarela/scara direct de pe pe peronul U1 catre camera de captare (adica zona scarilor fixe si rulante), fara sa mai ocolesti aiurea (cel putin) jumatate din statie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Eu am o gandire mai 'sofisticata'..bazata pe instalarea mai multor paserele metalice intre consolele statiei U1
Lift peron/console in dreptul pasajului + lift care sa coboare la baza scarilor rulante
Alte doua paserele cu scari rulante decalate specializate urcare/coborare catre capetele peronului, corelat cu dublarea pasajului pietonal cu sensuri dedicate...
In situatia actuala e cat de cat bine asa cum e, ocolisul mai rasfira fluxurile...altfel ar fi 'macel'!
La U2 e mai simplu...dar nimic nu e 'logic' fara dublarea pasajului pietonal de transfer...
Pana atunci...pauza si pe loc repaus!
Eu am o gandire mai 'sofisticata'..bazata pe instalarea mai multor paserele metalice intre consolele statiei U1
Lift peron/console in dreptul pasajului + lift care sa coboare la baza scarilor rulante
Alte doua paserele cu scari rulante decalate specializate urcare/coborare catre capetele peronului, corelat cu dublarea pasajului pietonal cu sensuri dedicate...
In situatia actuala e cat de cat bine asa cum e, ocolisul mai rasfira fluxurile...altfel ar fi 'macel'!
La U2 e mai simplu...dar nimic nu e 'logic' fara dublarea pasajului pietonal de transfer...
Pana atunci...pauza si pe loc repaus!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Pai exact asta este cel mai greu, dublarea pasajului. Ca trebuie facut ceva cu Dambovita care, din pacate, curge exact pe acolo... Altfel, daca nu ar fi Dambovita, sa sapi si sa toni niste beton...floare la ureche.
Practic, din ce inteleg, abia acum s-ar face un pasaj adevarat de la zero, cu devierea râului Dambovita. Ca prima data râul a fost deviat prin conducte, dar asta s-a facut pentru subtraversarea M1 de catre M2. Ulterior s-a profitat de situatia creata si s-a facut pasajul utilizand camera de captare ramasa "fara obiect" dupa revenirea raului in matca. N-a existat neaparat un proiect clar de la inceputul M2 cum sa se faca legatura M1-M2, daca inteleg eu bine.
Partea cu "sensuri dedicate" este o idee buna, dar nu stiu cum poate fi pusa in practica. Poate doar cu turnicheti/porti de sens.
Pai exact asta este cel mai greu, dublarea pasajului. Ca trebuie facut ceva cu Dambovita care, din pacate, curge exact pe acolo... Altfel, daca nu ar fi Dambovita, sa sapi si sa toni niste beton...floare la ureche.
Practic, din ce inteleg, abia acum s-ar face un pasaj adevarat de la zero, cu devierea râului Dambovita. Ca prima data râul a fost deviat prin conducte, dar asta s-a facut pentru subtraversarea M1 de catre M2. Ulterior s-a profitat de situatia creata si s-a facut pasajul utilizand camera de captare ramasa "fara obiect" dupa revenirea raului in matca. N-a existat neaparat un proiect clar de la inceputul M2 cum sa se faca legatura M1-M2, daca inteleg eu bine.
Partea cu "sensuri dedicate" este o idee buna, dar nu stiu cum poate fi pusa in practica. Poate doar cu turnicheti/porti de sens.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Sau boadiguarzi care sa pazeasca sa nu intre lumea pe contrasens; ocolisul nu este asa de grav, decat sa se blocheze peronul ca la Victoriei M1 mai bine sa ai unde sa cobori din tren.
Sau boadiguarzi care sa pazeasca sa nu intre lumea pe contrasens; ocolisul nu este asa de grav, decat sa se blocheze peronul ca la Victoriei M1 mai bine sa ai unde sa cobori din tren.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
sab, pasajul si tunelele M2 au fost gandite 'impreuna', nu mai tot aburi lumea ca a fost o 'improvizatie' de moment!!!
Ce nu a fost prevazut a fost vizita lui Gorbaciov si dorinta subita a 'carmaciului' de a acoperi rapid totul si a abandona restul de lucrari prevazute acolo...daca nu ar fi fost cativa oameni curajosi si ingeniosi era cat pe ce sa ramai si fara jumatatea asta de pasaj...
sab, pasajul si tunelele M2 au fost gandite 'impreuna', nu mai tot aburi lumea ca a fost o 'improvizatie' de moment!!!
Ce nu a fost prevazut a fost vizita lui Gorbaciov si dorinta subita a 'carmaciului' de a acoperi rapid totul si a abandona restul de lucrari prevazute acolo...daca nu ar fi fost cativa oameni curajosi si ingeniosi era cat pe ce sa ramai si fara jumatatea asta de pasaj...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Daca tu spui ca ce avem in teren este cam ce era si in plan...nasol. Chiar si daca era dublat . Parerea mea.
Nu stiu de ce ramasesem cu ideea ca folosirea camerei de captare a fost o idee de ultima ora si ca pasajul initial trebuia sa fie mai spre capatul de la Horoscop de la U1 (unde este si distanta cea mai mica intre U1 si U2).
Eu pur si simplu incerc sa pun cap la cap anumite informatii sau franturi de informatii care s-au spus asa, in trecat, in diferite momente. Daca lucrurile s-ar spune clar si complet, viata ar fi minunata.
Acum deduc ca, de fapt, inaugurarea U2 fara legatura cu U1 se datoreaza vizitei lui Gorbaciov si faptului ca lucrarile nu erau gata. Corect ?
Daca tu spui ca ce avem in teren este cam ce era si in plan...nasol. Chiar si daca era dublat . Parerea mea.
Nu stiu de ce ramasesem cu ideea ca folosirea camerei de captare a fost o idee de ultima ora si ca pasajul initial trebuia sa fie mai spre capatul de la Horoscop de la U1 (unde este si distanta cea mai mica intre U1 si U2).
Eu pur si simplu incerc sa pun cap la cap anumite informatii sau franturi de informatii care s-au spus asa, in trecat, in diferite momente. Daca lucrurile s-ar spune clar si complet, viata ar fi minunata.
Acum deduc ca, de fapt, inaugurarea U2 fara legatura cu U1 se datoreaza vizitei lui Gorbaciov si faptului ca lucrarile nu erau gata. Corect ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Ma vad nevoit sa intervin. Ideile sunt urmatoarele :
Ideea minus 58 : Cum s-a proiectat pasajul de legatura se vede acum ca este un semifiasco rasunator, mai ales ca in curând va veni si M 5...Bine, o parte vor schimba la Victoriei, dar o parte vor schimba tot la Unirii.
Ideea miunus 32 : Guru, suntem totusi in anul 28 de la schimbarea orientarii proprietatii oamenilor muncii asupra mijloacelor de productie.
a) S-au facut atâtea studii de (pre)fezabilitate aiurea in tramvai ( metrou ) de mii de km de autostrada, de magistrale de metrou, de blablabla. Cât poate sa coste un studiu tehnic pentru un pasaj dimensionat corespunzator ?
b) Nu cred ca tehnic nu e posibil, nu Dambovita, dar sa fi curs Sena pe acolo si cred ca in 2017 e posibil o subtraversare a unui râuşor...
Ăsta-i aproape bluff. Nu cred ca nu s-ar fi facut pana la urma legatura intre magistrale la Unirii...
____________
Dar ( legat de acest aspect ) nu stiu de ce infierezi cu atat aplomb SC*, vad ca si noua SC* nu e in stare sa faca o legatura normala intre statii la Unirii...Normala ca si dimensionare conform cerintelor de transfer...
_____________
Nota : SC ---> Societatea Comunista / Societatea Capitalista, luati-o in ce sens vreti fiecare....
_______________
Guru, poza de mai jos e facuta până in anul 1910 când s-a inaugurat o statie de metrou in imediata vecinatate a Senei, implicit cand s-a circulat pe acolo. ( Pe partea cealalta a Senei statia era in functiune din 1908 ). Oamenii ăştia subtraversau Sena cu liniile de metrou. Noi nu putem sa subtraversam cele 6 ( sase ) conducte prin care trece Dambovita 110 ani mai târziu ?
Ma vad nevoit sa intervin. Ideile sunt urmatoarele :
Ideea minus 58 : Cum s-a proiectat pasajul de legatura se vede acum ca este un semifiasco rasunator, mai ales ca in curând va veni si M 5...Bine, o parte vor schimba la Victoriei, dar o parte vor schimba tot la Unirii.
Ideea miunus 32 : Guru, suntem totusi in anul 28 de la schimbarea orientarii proprietatii oamenilor muncii asupra mijloacelor de productie.
a) S-au facut atâtea studii de (pre)fezabilitate aiurea in tramvai ( metrou ) de mii de km de autostrada, de magistrale de metrou, de blablabla. Cât poate sa coste un studiu tehnic pentru un pasaj dimensionat corespunzator ?
b) Nu cred ca tehnic nu e posibil, nu Dambovita, dar sa fi curs Sena pe acolo si cred ca in 2017 e posibil o subtraversare a unui râuşor...
subway guru wrote:
daca nu ar fi fost cativa oameni curajosi si ingeniosi era cat pe ce sa ramai si fara jumatatea asta de pasaj...
Ăsta-i aproape bluff. Nu cred ca nu s-ar fi facut pana la urma legatura intre magistrale la Unirii...
____________
Dar ( legat de acest aspect ) nu stiu de ce infierezi cu atat aplomb SC*, vad ca si noua SC* nu e in stare sa faca o legatura normala intre statii la Unirii...Normala ca si dimensionare conform cerintelor de transfer...
_____________
Nota : SC ---> Societatea Comunista / Societatea Capitalista, luati-o in ce sens vreti fiecare....
_______________
Guru, poza de mai jos e facuta până in anul 1910 când s-a inaugurat o statie de metrou in imediata vecinatate a Senei, implicit cand s-a circulat pe acolo. ( Pe partea cealalta a Senei statia era in functiune din 1908 ). Oamenii ăştia subtraversau Sena cu liniile de metrou. Noi nu putem sa subtraversam cele 6 ( sase ) conducte prin care trece Dambovita 110 ani mai târziu ?
1-8-2017 12-31-53 PM.png (1.85 MB; downloaded 1466 times)
📖 Pagination options