MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3164 posts, 830806 views
 
Go to page:  1  ... 180 181 182 183 184 185 186  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF Mihai Nicolae



 


Re: Trenurile CAF georgica2704

CAF Dunarea  de la minutul 2.50 intra in statia C.Brancoveanu.  :)

 


Re: Trenurile CAF survola

Primul vagon 2306, la burduf. O mică distanțare.
20161228_115356.jpg (1.23 MB; downloaded 2323 times)
20161228_115405.jpg (1.25 MB; downloaded 2319 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Pai cum altfel daca este lipit cu...silicon. Si ala aplicat de un Dorel necalificat  ;)

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Seamana suspicios de mult cu prenadez...

 


Re: Trenurile CAF survola

Pe celălalt colț arată asa:
20161228_115530.jpg (1.28 MB; downloaded 2210 times)

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Aceste măști fac obiectul unui retrofit. Primul tren în lucru este UT22. Măștile acelea se demontează în cadrul reviziilor pentru a permite accesul la podetul cu lanț dintre vagoane. În 2017 vor fi modificate toate.
Și nu este prenadez ci silicon transparent aplicat după revizii.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Sincer, nu inteleg de ce s-a implementat un asemenea design, care sa permita accesul acolo numai prin demontarea mastii respective....
Si daca s-a facut asa, de ce oare nu s-au prevazut niste banale suruburi ? Daca acolo era un loc unde nu se umbla decat in cazuri exceptionale, mai intelegeam...

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Era o gluma, nu se mai poate cumpara prenandez.
La fel de bine poate sa fie si ciunga, nu fixezi cu adeziv un panou intr-un vehicul cu vibratii si care isi mai ia si suturi de la toti calatorii.

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

A gresit, trebuia sa spuna "retro fit", nu "retrofit".
Probabil exista un motiv pentru care au decis sa puna adeziv in loc de suruburi, si probabil acel motiv tine de estetica, desi pe termen lung va fi mai greu de intretinut cu adeziv, dar pana la urma, nu se ocupa CAF de intretinerea lor mai mult de 2 ani, nu?

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

De fapt, măștile au niște cleme pe interior doar ca din montari/demontari repetate, tabla de inox tinde sa se încovoaie.
Pentru a nu se vedea urat la îmbinarea intre masca de inox și perete s-a adoptat soluția sigilarii (nu a lipirii) cu silicon.
La început nu s-au dorit șuruburi. După retrofit (termen romanizat) se vor aduce niște mici modificări acestor masti.
Rămâne surpriza pana la ieșirea lui 22 cu măștile modificate.
Și încă o chestie, CAF nu se ocupa de întreținerea trenurilor ci doar de garantia acestora (situații cu implicații diferite) timp de 4 ani.

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Nu se poate face ceva cu aceste zone? Peterele despartitor a ruginit la baza in zonele fara protectie (designul asta, bata-l vina). Deja vopseaua crapa usor usor. Ar fi pacat sa vede, vopsea de alta nuanta data cu pensula pe zonele respective, ca pana la urma la asta se va ajunge...



 


Re: Trenurile CAF mcosmin

puidemorosan wrote:
...După retrofit (termen romanizat) se vor aduce niște mici modificări acestor masti.

Si mai exact ce presupune acest "retrofit"?

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Legat de zonele de la peretele de cabina se va începe în februarie o operațiune de recuperare a zonelor afectate incluzând operațiuni de curățare a vopselei, pasivare a aluminiului din perete,aplicare de impregnare și vopsire.
Vorbim de zone de 2-3 cm patrati.
Legat de modificarea coltarelor de inox, estimez ca în maxim 2 săptămâni veţi vedea singuri despre ce este vorba. Stati cu ochii pe UT22.
Sărbători frumoase.

 


Go to page:  1  ... 180 181 182 183 184 185 186  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2316 forum members have written 423882 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use