Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 889279 views
📖 Pagination options
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
survola
Primul vagon 2306, la burduf. O mică distanțare.
Primul vagon 2306, la burduf. O mică distanțare.
20161228_115356.jpg (1.23 MB; downloaded 2624 times)
20161228_115405.jpg (1.25 MB; downloaded 2621 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Pai cum altfel daca este lipit cu...silicon. Si ala aplicat de un Dorel necalificat
Pai cum altfel daca este lipit cu...silicon. Si ala aplicat de un Dorel necalificat
- mcosmin
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
survola
Pe celălalt colț arată asa:
Pe celălalt colț arată asa:
20161228_115530.jpg (1.28 MB; downloaded 2511 times)
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Aceste măști fac obiectul unui retrofit. Primul tren în lucru este UT22. Măștile acelea se demontează în cadrul reviziilor pentru a permite accesul la podetul cu lanț dintre vagoane. În 2017 vor fi modificate toate.
Și nu este prenadez ci silicon transparent aplicat după revizii.
Aceste măști fac obiectul unui retrofit. Primul tren în lucru este UT22. Măștile acelea se demontează în cadrul reviziilor pentru a permite accesul la podetul cu lanț dintre vagoane. În 2017 vor fi modificate toate.
Și nu este prenadez ci silicon transparent aplicat după revizii.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Sincer, nu inteleg de ce s-a implementat un asemenea design, care sa permita accesul acolo numai prin demontarea mastii respective....
Si daca s-a facut asa, de ce oare nu s-au prevazut niste banale suruburi ? Daca acolo era un loc unde nu se umbla decat in cazuri exceptionale, mai intelegeam...
Sincer, nu inteleg de ce s-a implementat un asemenea design, care sa permita accesul acolo numai prin demontarea mastii respective....
Si daca s-a facut asa, de ce oare nu s-au prevazut niste banale suruburi ? Daca acolo era un loc unde nu se umbla decat in cazuri exceptionale, mai intelegeam...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Era o gluma, nu se mai poate cumpara prenandez.
La fel de bine poate sa fie si ciunga, nu fixezi cu adeziv un panou intr-un vehicul cu vibratii si care isi mai ia si suturi de la toti calatorii.
Era o gluma, nu se mai poate cumpara prenandez.
La fel de bine poate sa fie si ciunga, nu fixezi cu adeziv un panou intr-un vehicul cu vibratii si care isi mai ia si suturi de la toti calatorii.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
A gresit, trebuia sa spuna "retro fit", nu "retrofit".
Probabil exista un motiv pentru care au decis sa puna adeziv in loc de suruburi, si probabil acel motiv tine de estetica, desi pe termen lung va fi mai greu de intretinut cu adeziv, dar pana la urma, nu se ocupa CAF de intretinerea lor mai mult de 2 ani, nu?
A gresit, trebuia sa spuna "retro fit", nu "retrofit".
Probabil exista un motiv pentru care au decis sa puna adeziv in loc de suruburi, si probabil acel motiv tine de estetica, desi pe termen lung va fi mai greu de intretinut cu adeziv, dar pana la urma, nu se ocupa CAF de intretinerea lor mai mult de 2 ani, nu?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
De fapt, măștile au niște cleme pe interior doar ca din montari/demontari repetate, tabla de inox tinde sa se încovoaie.
Pentru a nu se vedea urat la îmbinarea intre masca de inox și perete s-a adoptat soluția sigilarii (nu a lipirii) cu silicon.
La început nu s-au dorit șuruburi. După retrofit (termen romanizat) se vor aduce niște mici modificări acestor masti.
Rămâne surpriza pana la ieșirea lui 22 cu măștile modificate.
Și încă o chestie, CAF nu se ocupa de întreținerea trenurilor ci doar de garantia acestora (situații cu implicații diferite) timp de 4 ani.
De fapt, măștile au niște cleme pe interior doar ca din montari/demontari repetate, tabla de inox tinde sa se încovoaie.
Pentru a nu se vedea urat la îmbinarea intre masca de inox și perete s-a adoptat soluția sigilarii (nu a lipirii) cu silicon.
La început nu s-au dorit șuruburi. După retrofit (termen romanizat) se vor aduce niște mici modificări acestor masti.
Rămâne surpriza pana la ieșirea lui 22 cu măștile modificate.
Și încă o chestie, CAF nu se ocupa de întreținerea trenurilor ci doar de garantia acestora (situații cu implicații diferite) timp de 4 ani.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Nu se poate face ceva cu aceste zone? Peterele despartitor a ruginit la baza in zonele fara protectie (designul asta, bata-l vina). Deja vopseaua crapa usor usor. Ar fi pacat sa vede, vopsea de alta nuanta data cu pensula pe zonele respective, ca pana la urma la asta se va ajunge...
Nu se poate face ceva cu aceste zone? Peterele despartitor a ruginit la baza in zonele fara protectie (designul asta, bata-l vina). Deja vopseaua crapa usor usor. Ar fi pacat sa vede, vopsea de alta nuanta data cu pensula pe zonele respective, ca pana la urma la asta se va ajunge...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Si mai exact ce presupune acest "retrofit"?
puidemorosan wrote:
...După retrofit (termen romanizat) se vor aduce niște mici modificări acestor masti.
Si mai exact ce presupune acest "retrofit"?
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Legat de zonele de la peretele de cabina se va începe în februarie o operațiune de recuperare a zonelor afectate incluzând operațiuni de curățare a vopselei, pasivare a aluminiului din perete,aplicare de impregnare și vopsire.
Vorbim de zone de 2-3 cm patrati.
Legat de modificarea coltarelor de inox, estimez ca în maxim 2 săptămâni veţi vedea singuri despre ce este vorba. Stati cu ochii pe UT22.
Sărbători frumoase.
Legat de zonele de la peretele de cabina se va începe în februarie o operațiune de recuperare a zonelor afectate incluzând operațiuni de curățare a vopselei, pasivare a aluminiului din perete,aplicare de impregnare și vopsire.
Vorbim de zone de 2-3 cm patrati.
Legat de modificarea coltarelor de inox, estimez ca în maxim 2 săptămâni veţi vedea singuri despre ce este vorba. Stati cu ochii pe UT22.
Sărbători frumoase.
📖 Pagination options