Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3189 posts, 904544 views
📖 Pagination options
- Fabi284
-
Posted:
-
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
abc_XC
Tramvaiul cu numarul de parc 144 circula astazi pe linia 24 si dupa cum arata parea ca s-a intors de la RK ( complet revopsit, inca nu avea montata masca din fata).
Tramvaiul cu numarul de parc 144 circula astazi pe linia 24 si dupa cum arata parea ca s-a intors de la RK ( complet revopsit, inca nu avea montata masca din fata).
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
Da a avut parte de RK la URAC #144. El este la al 3-lea RK in 20 de ani. A fost modernizat (reconstruit) în anul 1996, apoi a avut primul RK-ul pt 41, în vara anului 2002, continuând cu un nou RK în toamna anului 2007. Fiind un vagon destul de defectuos, a fost retras din circulație și a stat imobilizat de la începutul anului 2012...
Da a avut parte de RK la URAC #144. El este la al 3-lea RK in 20 de ani. A fost modernizat (reconstruit) în anul 1996, apoi a avut primul RK-ul pt 41, în vara anului 2002, continuând cu un nou RK în toamna anului 2007. Fiind un vagon destul de defectuos, a fost retras din circulație și a stat imobilizat de la începutul anului 2012...
-
- MelkCool
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
MelkCool
Cam asa arata setul de usi numarul 4 ( primul de pe tronsonul 3 ) al tramvaiului # 197.
Foaia din dreapta este cea cu care a iesit din uzina cand a fost si vopsit in roz, pentru linia 41.
Sunt curios care a fost "nefericitul" donator al foii din stanga. Nici Alexandria nu mai este ceea ce a fost, lasand "panterele" sa decada.
Cam asa arata setul de usi numarul 4 ( primul de pe tronsonul 3 ) al tramvaiului # 197.
Foaia din dreapta este cea cu care a iesit din uzina cand a fost si vopsit in roz, pentru linia 41.
Sunt curios care a fost "nefericitul" donator al foii din stanga. Nici Alexandria nu mai este ceea ce a fost, lasand "panterele" sa decada.
IMG_20170104_124427.jpg (346.68 KB; downloaded 3069 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
A revenit #023 de la Bucureștii Noi, după o imobilizare de jumatate de an pentru un motor defect. Defecte / indisponibile: 021, 025, 047, 049, 050, 055, 075, 094, 098, 101, 127, 143, 144, 151, 158, 160, 164, 196, 218, 221, 256, 266, 273, 278, 288, 316, 318, 349, 362...
A revenit #023 de la Bucureștii Noi, după o imobilizare de jumatate de an pentru un motor defect. Defecte / indisponibile: 021, 025, 047, 049, 050, 055, 075, 094, 098, 101, 127, 143, 144, 151, 158, 160, 164, 196, 218, 221, 256, 266, 273, 278, 288, 316, 318, 349, 362...
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
mihai565
A revenit #083 de la Giurgiu , după o imobilizare de aproape 2 ani !
A revenit #083 de la Giurgiu , după o imobilizare de aproape 2 ani !
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Victor92
Punctez revenirea lui #166. Il gasiti astazi, la schimbul 2, pe linia 23.
166 - Linia 23 - Bulevardul Theodor Pallady (aproape de statia IOR 2)

Punctez revenirea lui #166. Il gasiti astazi, la schimbul 2, pe linia 23.
166 - Linia 23 - Bulevardul Theodor Pallady (aproape de statia IOR 2)

-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
Păi a plecat la URAC pentru reparația tamponării frontale, în urma accidentului de la Vitan cu Mihai Bravu, din 13 octombrie 2014
. Autobuzul implicat atunci #4291, a revenit în circulație din decembrie 2015.
Păi a plecat la URAC pentru reparația tamponării frontale, în urma accidentului de la Vitan cu Mihai Bravu, din 13 octombrie 2014

- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
GPS
Am uitat de acest incident si am crezut ca il duc la RK! Multumesc pentru informații.
Am uitat de acest incident si am crezut ca il duc la RK! Multumesc pentru informații.

-
- ikarus13
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
nathalael
De #099 stie cineva ceva ca nu l-am mai vazut de cativa ani?
De #099 stie cineva ceva ca nu l-am mai vazut de cativa ani?
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
#013 a stat imobilizat de la începutul anului 2014 și din 2008 după ce a avut RK tot a avut perioade destul de lungi de imobilizare. Este poate o greseală să se insiste cu reparația sa, mai ales că este un vagon (re)construit în anul 1995, are sistemul de frânare pe federe și o rată foarte mare de defectări. S-ar impune retragerea definitivă și transformarea în CA-PPC...
#099 este imobilizat de aproape 5 ani, la un moment dat avea dosarul să plece la URAC la RK (la schimb cu #134).
La Giurgiu mai sunt ”dispărute” de foarte mult timp și #029, #090, #140, #333.
De la Bucureștii Noi a revenit săptămâna aceasta #021, iar de la Alexandria #4025.
#013 a stat imobilizat de la începutul anului 2014 și din 2008 după ce a avut RK tot a avut perioade destul de lungi de imobilizare. Este poate o greseală să se insiste cu reparația sa, mai ales că este un vagon (re)construit în anul 1995, are sistemul de frânare pe federe și o rată foarte mare de defectări. S-ar impune retragerea definitivă și transformarea în CA-PPC...
#099 este imobilizat de aproape 5 ani, la un moment dat avea dosarul să plece la URAC la RK (la schimb cu #134).
La Giurgiu mai sunt ”dispărute” de foarte mult timp și #029, #090, #140, #333.
De la Bucureștii Noi a revenit săptămâna aceasta #021, iar de la Alexandria #4025.
📖 Pagination options