Topic: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
705 posts, 269205 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
andrei11
Ba mie-mi plac, adica nu sunt impotriva lor. Nu inteleg de ce la electrice acceptati doua culori si aici nu. Explicatii ?
Ba mie-mi plac, adica nu sunt impotriva lor. Nu inteleg de ce la electrice acceptati doua culori si aici nu. Explicatii ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
ByOnu
Pentru ca este vorba de uniformitate. In plus, daca te uiti atent pe ultimele doua pagini ale subiectului vei vedea ca exista cel putin doua tipuri de dungi, unele mai lungi si altele mai scurte.
Cum ar fi sa se apuce mecanicii de pe ICE, Taurus sau Maglev sa traga astfel de dungi pe capetele trenurilor? Ba de ce nu chiar la metrou, cum ar fi sa se apuce mecanicii sa faca asta la CAF sau BM?
Pentru ca este vorba de uniformitate. In plus, daca te uiti atent pe ultimele doua pagini ale subiectului vei vedea ca exista cel putin doua tipuri de dungi, unele mai lungi si altele mai scurte.
Cum ar fi sa se apuce mecanicii de pe ICE, Taurus sau Maglev sa traga astfel de dungi pe capetele trenurilor? Ba de ce nu chiar la metrou, cum ar fi sa se apuce mecanicii sa faca asta la CAF sau BM?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
andrei11
Uniformitate la ce ? Si cui i-ar folosi ? Da ce, la RATB, la tramvaie e uniformitate ? Sau la masinile mici ? Ce-ar fi ca un model sa fie comercializat in aceeasi culoare ? Ai cunoaste modelele dupa culoare. Mie-mi place, adica nu-mi displace si nu ma incurcă.
Apropo, dar de ce nu te legi de IVE ca sunt in 3 culori, rosii, galbene si albastre ? De ce ar fi uniformitate ? Sau LDH - urile, astea sigur sunt in mai multe nuante din fabrica. Pana si electricele CFR - ului nu sunt uniforme in culoare. Argumentul e cam subtire, nu tine.
Uniformitate la ce ? Si cui i-ar folosi ? Da ce, la RATB, la tramvaie e uniformitate ? Sau la masinile mici ? Ce-ar fi ca un model sa fie comercializat in aceeasi culoare ? Ai cunoaste modelele dupa culoare. Mie-mi place, adica nu-mi displace si nu ma incurcă.
Apropo, dar de ce nu te legi de IVE ca sunt in 3 culori, rosii, galbene si albastre ? De ce ar fi uniformitate ? Sau LDH - urile, astea sigur sunt in mai multe nuante din fabrica. Pana si electricele CFR - ului nu sunt uniforme in culoare. Argumentul e cam subtire, nu tine.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
stefan_br
Parerile astea cu personalizarea au existat mereu. CFR-ul a acceptat tacit aceste personalizari de cateva decenii asa ca nu inteleg ce atata raca. ByOnu, zici ca exista mai multe tipuri de dungi, pai la CFR Calatori exista mai multe scheme de vopsire atat la locomotive cat si la vagoane, totul este pestrit. Ar trebui sa ne canalizam spre a mentine un anumit standard de curatenie al materialului rulant, problema cu dungile e la coada grijilor. Evident, respect parerile ambelor tabere, asa ca va rog sa nu continuam cu subiectul asta ca o vom da in off-topic si nu are rost. O zi faina!
Parerile astea cu personalizarea au existat mereu. CFR-ul a acceptat tacit aceste personalizari de cateva decenii asa ca nu inteleg ce atata raca. ByOnu, zici ca exista mai multe tipuri de dungi, pai la CFR Calatori exista mai multe scheme de vopsire atat la locomotive cat si la vagoane, totul este pestrit. Ar trebui sa ne canalizam spre a mentine un anumit standard de curatenie al materialului rulant, problema cu dungile e la coada grijilor. Evident, respect parerile ambelor tabere, asa ca va rog sa nu continuam cu subiectul asta ca o vom da in off-topic si nu are rost. O zi faina!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
shoppy
Problema nu este daca sunt urate sau frumoase, este ca locomotivele astea sunt platite din banii publici, nu le face fiecare cum ii taie capul ca asa vrea el, asa pe dreptul smecherului sau tupeistului. La nici o companie, nici macar la Marfa, nu mai vopseste fiecare mecanic locomotivele. Si la RATB, nu mai face fiecare sofer ce vrea, daca sunt diferite sunt pe serii, sau cum au venit tramvaiele de la URAC, nu ca asa le-au facut soferii. Si daca nu era companie de stat atunci mergea sa ii lase patronul sa faca fiecare ce vrea, da uite ca la nici o companie privata nu se intampla asa ceva.
Si de folosit imaginea foloseste, o companie trebuie sa aiba o imagine, care sa transmita un mesaj, nu asa o sorcova unde fiecare furnizor face ce vrea ca sa se promoveze si fiecare mecanic e lasat sa faca ce vrea ca poate asa inchide ochii la celelalte mizerii.
Drept dovada ca atunci cand s-a facut intelegerea cu MAV sa mearga Siemensuri si Elodii pe Bucuresti - Budapesta, cand au trimis romanii Elodii cu steme sau modificate ei le-au refuzat ca nu erau conforme cu protocolul, ca ei nu au Siemensuri care sa arate fiecare altfel.
Problema nu este daca sunt urate sau frumoase, este ca locomotivele astea sunt platite din banii publici, nu le face fiecare cum ii taie capul ca asa vrea el, asa pe dreptul smecherului sau tupeistului. La nici o companie, nici macar la Marfa, nu mai vopseste fiecare mecanic locomotivele. Si la RATB, nu mai face fiecare sofer ce vrea, daca sunt diferite sunt pe serii, sau cum au venit tramvaiele de la URAC, nu ca asa le-au facut soferii. Si daca nu era companie de stat atunci mergea sa ii lase patronul sa faca fiecare ce vrea, da uite ca la nici o companie privata nu se intampla asa ceva.
Si de folosit imaginea foloseste, o companie trebuie sa aiba o imagine, care sa transmita un mesaj, nu asa o sorcova unde fiecare furnizor face ce vrea ca sa se promoveze si fiecare mecanic e lasat sa faca ce vrea ca poate asa inchide ochii la celelalte mizerii.
Drept dovada ca atunci cand s-a facut intelegerea cu MAV sa mearga Siemensuri si Elodii pe Bucuresti - Budapesta, cand au trimis romanii Elodii cu steme sau modificate ei le-au refuzat ca nu erau conforme cu protocolul, ca ei nu au Siemensuri care sa arate fiecare altfel.
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Mihai Nicolae
GM 990 pe Valea Vișeului, Județul Maramureș
GM 990 pe Valea Vișeului, Județul Maramureș
IMG_9306 (43).jpg (118.57 KB; downloaded 2780 times)
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Lixandru Dragos-Liviu
19 iulie 2016, Bucureşti Nord, linia 8, în jur de ora 6 a.m., GM-ul 92 53 0 661002-1 RO-SNTFC, cu un regio.
19 iulie 2016, Bucureşti Nord, linia 8, în jur de ora 6 a.m., GM-ul 92 53 0 661002-1 RO-SNTFC, cu un regio.
92 53 0 661002-1 RO-SNTFC
DSCN7400.jpg (279.52 KB; downloaded 2677 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Gabi23
După compunere/oră este de fapt IR1771 București - Galați.
După compunere/oră este de fapt IR1771 București - Galați.
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Gaby
CFR Călători 92 53 0 640981-4
O mică manevră înainte de a se retrage la depou.
GMul a sosit cu IR1661 București Nord - Iași și a efectuat manevra lui R5406-1 Iași - Adjud, după ce mașina de la manevră s-a defectat.
14.09.2016, Iași
CFR Călători 92 53 0 640981-4
O mică manevră înainte de a se retrage la depou.
GMul a sosit cu IR1661 București Nord - Iași și a efectuat manevra lui R5406-1 Iași - Adjud, după ce mașina de la manevră s-a defectat.
14.09.2016, Iași
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
stefan_br
65-1384-0 strabatand codrii dintre Armasesti si Dridu cu IR1774.
65-1384-0 strabatand codrii dintre Armasesti si Dridu cu IR1774.
- Gaby
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)
Gaby
Cu ocazia Sf. Parascheva, CFR Călători a suplimentat trenurile ca vin și pleacă din Iași.
Cu ocazia aceasta am surprins la Bârnova trenul Inter Regio 1666 Iași - București Nord care a plecat cu 9 vagoane din Iași, fiind suplimentat cu 6 vagoane.
92 53 0 640956-4 RO-SNTFC (Depoul Iași)
14.10.2016, Plecare din Bârnova
Cu ocazia Sf. Parascheva, CFR Călători a suplimentat trenurile ca vin și pleacă din Iași.
Cu ocazia aceasta am surprins la Bârnova trenul Inter Regio 1666 Iași - București Nord care a plecat cu 9 vagoane din Iași, fiind suplimentat cu 6 vagoane.
92 53 0 640956-4 RO-SNTFC (Depoul Iași)
14.10.2016, Plecare din Bârnova
📖 Pagination options