Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 80282 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Robert, n-am vrut sa ma dau 'mare' in ce priveste Londra, de aia am citat doar Luton!
Oricum nu se compara...
Si vorbim despre strategia de dezvoltare a OTP, nu de prostioare la control pasapoarte sau bagaje...e ca si cum am vorbi despre turnicheti si taxatoare in loc de magistrale si statii de metrou!
:bere:
andrei11 wrote:
Nu va fi nici un T 2 Nord, va fi cu siguranta T 2 Est, ai si loc, e si intre cele 2 piste,  e si autostrada aproape. Daca vrea sa nu rateze intalnirea cu viitorul, M 6 va trebui sa ajunga si la T2 Est, si sa aiba si o statie intermediara cam pe unde e acum zona CARGO. Deci planificarea pe verticala e esentiala chiar din start, adica de la actuala ( viitoare ) statie.
Care e problemuţa cu T 2 ( Est )  :?:  Ca de alt T 2 nu  vorbim.

Ti-am zis parerea mea ferma...nu va fi niciun T2 la est, doar cargo acolo...
:bere:
Si am si eu ceva 'fler' in 'banalitati' din astea...
:mrgreen:
Mai util ar fi sa 'puneti burta pe carte' si sa incercati sa schitati cum ar trebui sa arate acest OTP al viitorului asa cum vi l-am descris eu pe scurt...
:ugeek:

 


  • Author: cavver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Eu vad un terminal in oglinda , impartind cu cel vechi calea de rulare lima cu fingerul vechi. Ca avantaje - ambele ar fi deservite de o singura statie de metrou, ai avea o singura zona pentru plecari , nu ar trebui sa construiesti parcari noi , nici people movere .

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Stii cum e treaba cu terminalul?
Am o magazie in mijlocul curtii si o casa la strada...mai vreau sa construiesc o aripa noua, dar nu o fac pe locul magaziei ci in fundul curtii!
:bere:

 


  • Author: cavver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

andrei11 wrote:
Adica ce am schitat eu aici ?
viewtopic.php?f=221&t=1703&start=56#p220369

Exact asa , cu prelungirea caii de rulare Oscar pentru a avea porti si pe partea nordica. Bineinteles ca o sa se intrebe lumea de ce e nevoie sa darami ceva construit , dar pe ansamblu pare mai ieftin sa tii ambele terminale grupate; o capacitate de  20MPax mi se pare suficienta pentru un aeroport ca Otopeni.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

De acord si cu tine si cu guru la faza asta, cu cât mai compact cu atât mai bine.
Intrebare :
Casele acelea construite acolo apartin de aeroport sau sunt niste particulari ? Daca apartin de aeroport e ok, pot fi realocate, daca apartin unor particulari cine[bip] le-a dat lor teren acolo ? Oricum eu acum speculez, logic ar fi sa apartina aeroportului si atunci nu ar fi problema cu despagubirea, ar costa numai realocarea.
10-10-2016 4-33-53 PM.png (1.41 MB; downloaded 3073 times)

 


  • Author: cavver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Acolo cred ca e sediul constructorilor care au facut vioara.

 


  • Author: Bogdan MD
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Bogdan MD

Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Sunt numeroase planuri de dezvoltare, vise umede pe foaia de hârtie. Trebuie tinut cont de realitati si de traficul real de persoane / aeronave. Intre T 2 si solutia propusa de mine cateva postari mai sus :
10-10-2016 5-04-42 PM.png (487.28 KB; downloaded 3048 times)
sunt clar pentru varianta mea. Ai totul intr-un loc. De unde stii tu de la ce poarta se va face imbarcarea pentru cursa ta ?
Daca totusi se va opta pentru T 2  M 6 va ajunge si acolo foarte simplu. Plus o statie intermediara pe la actualul CARGO, care asa cum arata cifrele poate sa mai stea acolo ani buni ca nu are trafic de marfa.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Si daca magazia cargo nu-si justifica de niciun fel existenta ei acolo...de ce ar ramane asa?
Si de ce daca 'operatorii' aerogarii nu au suficienta viziune trebuie injurati 'altii' cu ceva mai multa experienta in programe de dezvoltare???
Ca nu are metroul pretentia sa 'contracteze' studiile de dezvoltare ale OTP???
Dar are tot dreptul sa ceara o conceptie clara privind intentiile lor de dezvoltare...pe care nu le prea au...din pacate...si sa ridice obiectiuni perfect justificate acolo unde nu exista suficienta 'viziune'...la fel ca voi toti!
:bere:
Programele de dezvoltare aeroportuara se fac pe 20-30 de ani, programele de metrou se fac pentru 120ani...cam asta e diferenta 'de viziune'... :ugeek:v
Cum zicea cronicarul?...ca tara asta nu e a noatra si nici a urmasilor nostri, e a urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor nostri...cam atat inseamna 120ani, cca. 6generatii...  :mrgreen:
:bere:
Bogdan MD wrote:
Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

Adevar graiesti, sunt doar operatori 'vremelnici', n-au niciun 'expert recunoscut autoritate in domeniu in sustinerea acelor elucubratii improvizate'!...nimic, nada, nothing... :twisted:
Treaba romaneasca 'originala'...
Tu acum ce ai vrea, sa le faca metroul treaba pentru care sunt angajati si platiti!!!
Hai, ca esti de-a dreptul 'haios', daca nu rau intentionat...ca sa nu suspicionam mai rau...  :ugeek:
Vrei un plan de rezerva???...sa-i pui pe liber si sa angajezi pe altii capabili sa raspunda la cerintele din fisa postului...na, ca am spus-o!  :bere:

 


  • Author: cavver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Bogdan MD wrote:
Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

Numai doua statii de metrou la aeroport lipseau. Personal cred ca banii pentru M6 ar fi mai bine cheltuiti pe magistrala rahova fundeni ; grecii inca au metroul din aeroport la interval de jumatate de ora (asa era si in 2006 ) - si asta cu 18Mpax anual.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Cu mov incap aproape 4 cladiri la fel de mari ca actualul terminal plecari ( tot terminalul, cel marit ). Deci inca 4. Platforma de imbarcare mai castiga 100 m latime. Nu stiu daca e suficient. Ceea ce trebuie mutat este drumul de acces, implicit trebuie demolate unele cladiri.
Cred ca inca 4 terminale la fel de mari ca cel actual sunt arhisuficiente pentru Otopeni 100 de ani de acum incolo. E strict parerea mea.
10-10-2016 9-23-35 PM.png (1.71 MB; downloaded 3052 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Spatiul e un pic mai putin generos daca iei in consideratie si o viitoare pista suplimentara...dar concluzia e tot aceeasi!
:twisted:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Nu stiu, nu ma pricep, sunt amator 100 % aici, ceea ce am desenat eue o idee. Nimic mai mult. Se poate cizela, se muta drumul de acces mai la nord, eventual se face o alta subtraversare a pistei taxi, rezolvari exista, trebuie sa stim ceea ce urmărim. Sa ne fie clar stadiul final.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352474 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use