Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 80304 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Ba tocmai ca le sustine! Chiar foarte tare. :)
Hai sa ii lasam pe specialistii in constructia de aeroporturi sa faca ce e mai bine, nu? ;)
Metroul se croieste dupa aeroport, nu aeroportul dupa metrou!  :bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Si Costescu are brevet de pilot???
:bere:
Ce nu vreti voi sa admiteti e ca aici e vorba de planificare si dezvoltare de transport multimodal si de urbanism...altfel vom avea un nou aerodrom Baneasa2, mort si sufocat...
:ugeek:

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Pai la "castravete" cred ca am raspuns la propozitie cu propozitie...

O singura idee  noua:
subway guru wrote:
unde vezi tu amplasamentul ideal pentru terminalul cargo???..

Nu stiu daca se pune problema relocarii terminalului cargo, care este inca departe de a fi "sufocat". (Vezi datele oficiale ale Companiei Naționale Aeroporturi București)...
Iar daca devine urgenta problema, atunci varianta propusa de Andrei pentru T2, la nordul pistei de nord, merge perfect !
Atentie, terminalul cargo nu are nevoie de sute de angajati, nu se face check-in, nu se fac controale de securitate individuale samd...
Nu ai nevoie nici de legaturi rutiere pentru mii de autoturisme, ci pentru cateva sute de dubite/camioane...


In rest...
Revin la "buba zero" a "T2 nord": breteaua dinspre terminal care va intersecta pista nord a aeroportului.
Garantia sigura a dezastrului. Poate la 15-20 de ani de la realizare, dar premiza este acolo.
Si pentu ca se va sti asta, pista nord va avea restrictii suplimentare, la fel si traficul "taxi" al avioanelor spre/dinspre noul terminal.
Gandeste-o ca pe o intersectie la nivel intre doua autostrazi. Si la care "participantii la trafic" nu au, "prin natura tehnologiei", frane foarte bune....

Adica, desi teoretic ii vei dubla capacitatea, in realitate il vei mari cu maxim 50%, din cauza restrictiilor suplimentare in miscarea aeronavelor. Deci arunci pe geam juma' din valoarea investitiei...

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ura!!!
Incepem sa vorbim aceeasi limba!...terminalul cargo ici sau colea nu e o problema...desi nu mi-ai raspuns la intrebarea esentiala, daca e mai bine la DN sau la autostrada!
:mrgreen:
In ce priveste terminalul de pasageri T2, am identificat o problemutza!...ceva idei de rezolvare?...ca nu exista problema tehnica fara solutii adecvate...dar solutii solide, nu incropeli de moment!
:bere:
P.S.
Am vazut piste de aeroporturi majore, nu minore ca OTP peste autostrada...daca vrei, poti!
:mrgreen:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu va fi nici un T 2 Nord, va fi cu siguranta T 2 Est, ai si loc, e si intre cele 2 piste,  e si autostrada aproape. Daca vrea sa nu rateze intalnirea cu viitorul, M 6 va trebui sa ajunga si la T2 Est, si sa aiba si o statie intermediara cam pe unde e acum zona CARGO. Deci planificarea pe verticala e esentiala chiar din start, adica de la actuala ( viitoare ) statie.
Care e problemuţa cu T 2 ( Est )  :?:  Ca de alt T 2 nu  vorbim.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

subway guru wrote:
aici e vorba de planificare si dezvoltare de transport multimodal si de urbanism...altfel vom avea un nou aerodrom Baneasa2, mort si sufocat...

Sa-mi fie cu iertare, Baneasa nu a murit din cauza lipsei de planificare in transport multimodal.
Baneasa a murit din cauza lipsei de planificare urbanistice.
Care a permis construirea in draci de locuinte pana in pragul pistei.

Si dupa ce aia si-au facut casele lipite de pista unui aeroport care functiona de 70 de ani, au inceput sa oracaie "Vai, nu putem sa dormim de avioane! Inchideti aeroportul".
Si s-a inchis... :(

Cred ca am gresit la incepul postarii...
A fost o "planificare urbana" foarte bine orchestrata...  :x

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

@andrei11
Pentru ca nu se justifica acel amplasament, e anus contra naturii!!!
Din punctul de vedere metrou, ar fi absolut ok sa mai sapam niscaiva tunele scumpe dar tare inutile!!!
:bere:
Si te asigur ca alt T2 decat la vest...nu va fi in veci!
:ugeek:
TibiV wrote:
subway guru wrote:
aici e vorba de planificare si dezvoltare de transport multimodal si de urbanism...altfel vom avea un nou aerodrom Baneasa2, mort si sufocat...

Sa-mi fie cu iertare, Baneasa nu a murit din cauza lipsei de planificare in transport multimodal.
Baneasa a murit din cauza lipsei de planificare urbanistice.
Care a permis construirea in draci de locuinte pana in pragul pistei.

Si dupa ce aia si-au facut casele lipite de pista unui aeroport care functiona de 70 de ani, au inceput sa oracaie "Vai, nu putem sa dormim de avioane! Inchideti aeroportul".
Si s-a inchis... :(

Cred ca am gresit la incepul postarii...
A fost o "planificare urbana" foarte bine orchestrata...  :x

Aha!!!...gura pacatosului adevar graieste!!!
:bere:
Deci e mai important 'urbanismul' ca aviatorismul!!!
:mrgreen:
P.S.
Stii ce m-a intrebat consultantul JICA atunci cand s-a pornit proiectul M6 'legatura retelei de metrou cu aeroporturile Baneasa si Otopeni'?
Esti sigur ca la data cand se va pune in practica metroul va mai exista aeroport la Baneasa???
Al dreaq consultant japonez...
:popa:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

In conditiile Bucurestiului nu-si aveau rost 2 aeroporturi. Adica ce faceai, aterizai pe unul si dupa aia alergai ca disperatul la celalalt sa prinzi legatura ? Faptul ca a functionat 70 de ani nu e un argument... Cum e acum e perfect, ai totul intr-un loc.
La fel ca si la gara...Vii cu trenul la Obor / Progresu si dupa aia te transferi  la Nord pentru continuarea calatoriei ?
Aeroportul Baneasa si-a trait viata, si-a mancat malaiul, gata, closed. Avand in vedere cum se va dezvolta aeroportul Otopeni nici ca aeroport de curse private nu-si mai are rostul cel de la Baneasa.
Aeroportul Londra Heathrow are tot doua piste cam la aceeasi distanta una fata de cealalta ca si la Otopeni si vad ca ( inca ) face fata. Deci 2 aeroprturi in Bucuresti mi se pare un mare lux.

 


  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

DACA si CAND se va construi la OTP un nou terminal complet (sosiri/plecari/bagaje) pentru pasageri, va fi in partea de est intre piste.

Din cate stiu insa, e mai plauzibil sa reactiveze Baneasa. Chiar MULT mai plauzibil, mai ales pentru aeronave mici (nu ca am avea prea multe mari la OTP). Momentan aici le lipseste mai mult o investitie in amaratul ala de terminal decat orice altceva (plangerile locatarilor sunt cam inutile la scara de care discutam).

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Robert24 wrote:
Intre terminale se poate construi un people-mover, fireste daca se vrea...

:bere:
subway guru wrote:
Ura!!!
desi nu mi-ai raspuns la intrebarea esentiala, daca e mai bine la DN sau la autostrada!
P.S.
Am vazut piste de aeroporturi majore, nu minore ca OTP peste autostrada...daca vrei, poti!

Nu am raspuns pentru ca este un non-issue...
Ce legatura va avea terminalul de pasageri, aceeasi legatura o va avea si "cargo".
Cutiuta cu nu stiu ce "device" venita din Taiwan poate suporta o ora sau doua in plus in trafic...
Omul care in urma cu o ora era in Viena nu va suporta inca o ora intre OTP si Universitate.  
Despre asta vorbim, despre oameni, nu ?!...

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Reactivarea Baneasa e doar o solutie de moment...si nu sunt de acord nici cu andrei11, ca ne baga pe gat Londra, ca nu are doar Heathrow, mai are si Luton...pana si amaratul ala de Berlin are doua...
:bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

TibiV wrote:
Robert24 wrote:
Intre terminale se poate construi un people-mover, fireste daca se vrea...

:bere:
subway guru wrote:
Ura!!!
desi nu mi-ai raspuns la intrebarea esentiala, daca e mai bine la DN sau la autostrada!
P.S.
Am vazut piste de aeroporturi majore, nu minore ca OTP peste autostrada...daca vrei, poti!

Nu am raspuns pentru ca este un non-issue...
Ce legatura va avea terminalul de pasageri, aceeasi legatura o va avea si "cargo".
Cutiuta cu nu stiu ce "device" venita din Taiwan poate suporta o ora sau doua in plus in trafic...
Omul care in urma cu o ora era in Viena nu va suporta inca o ora intre OTP si Universitate.  
Despre asta vorbim, despre oameni, nu ?!...

Nu, un aeroport are functiuni multiple cu cerinte diferite...si aici, oricat ai ocoli problema treaba e clara, pasagerii la vest, legatura la DN, la metrou si la cf, marfurile la est, la autostrada, si tot acolo si restul marafeturilor, kerosen, cargo, posta aeriana, catering si etc...daca inca nu ai inteles ca pentru un transport de calitate trebuie segregate modurile de transport, imi cam pare rau...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

.....
Otopeni.png (2.27 MB; downloaded 4686 times)

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Londra are vreo 6 - Heathrow (LHR) , City (LCY), Gatwick (LGW), Luton (LTN), Stansted (STN) si Southend (SEN), dar chiar nu are termen de comparatie.
Poate singurul termen de comparatie e ca si LHR are doar 2 piste si un trafic de vreo 6-7 ori mai mare decat OTP. Ce-i drept, e super saturat.
Marea problema a OTP-ului inca de acum este zona sosirilor (bagaje). In viitorul mai mult sau mai putin apropiat va fi numarul de porti de imbarcare si numarul de locuri de parcare pentru aeronave (APRON), dar cu T2 se va rezolva pentru o capacitate chiar la 30M pax (capacitate care nu prea cred ca OTP o va atinge vreodata).

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352475 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use