Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 80445 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Raspuns pripit...
Analiza trebuie sa o pornesti de la cele doua axe terestre majore ce marginesc aerodromul, DN1 si autostrada si de la dotarea actuala cu 'facilitati' pentru pasageri...
:bere:
Cateva repere initiale, facilitatile pentru pasageri sunt la vest, un terminal de pasageri e cu mult mai scump ca un terminal de marfuri, terminalul de marfuri are nevoie de o autostrada nu de un DN, reamplasarea nu costa mare branza, ceva hale ieftine ce se pot ridica in cateva luni, facilitatile militare trebuie 'coagulate' intro singura zona 'securizata' nu raspandite, alimentarea cu kerosen nu se mai face demult pe cf in lume, e mai scurt si mai comod cu autocisterne pe auto de la Ploiesti, legatura cf 'de marfuri' ramane disponibila, etc...deci ghici ciuperca ce-i...est sau vest???
:bere:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Parcă e mai clar aici...Dar e cam acelasi lucru cu prima schita. Sunt mai multe, dar toate se invârt cam in aceeasi parametrii.
Otopeni.png (1.08 MB; downloaded 3995 times)

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Dragi colegi,
stiu foarte bine ce avem acum pe OTP.

Spuneti-mi un singur argument gresit din cele expuse de mine.

Incpand in primul rand cu cel despre intersectia dintre viitoarea bretea principala si pista de nord...

Daca vi se pare o abordare "safe", inseamna ca degeaba am lucrat 11 ani in aviatie... Mai bine ma duc si ma culc... ;)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Toate se invart intre aceleasti tampenii, cu consecinte idioate...
:bere:
Tibi, ai apucat sa citesti ce am scris?
Te rog eu mult, sa nu ramai 'incremenit in proiect', ce exista trebuie refolosit in mod inteligent si creativ si mai ales cu 'viziune' spre viitor...
:bere:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Guru, n-am inteles unde bati...Din punct de vedere al metroului cum ti-ar conveni dezvoltarea aeroportului ? Si mie mi se pare foarte logic desenul de mai sus.
Guru, vad ca ai postat "intercalat".
In West nu prea ai unde sa te mai duci...
In Nord vad ca e zona Cargo iar zona militara e in Sud.
In Est ai si facilitatea accesului din autostrada.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Pai schitele alea sunt total 'neprofesioniste' si nu rezista la o analiza obiectiva...si nu e vorba doar de M6, e vorba si de legatura ceferistica...ce v-am propus si v-am si argumentat e clar si simplu, toate terminalele de pasageri  actuale si viitoare la vest, toate terminalele cargo la est, la autostrada...
Daca vrei punem si pariu ca oricat s-ar invarti unii in jurul cozii cu alte fantezii, asa va fi, cum v-am descris eu in linii mari...ori asa...ori deloc!
:bere:
M6 e conceputa in baza expozeului de mai sus, nu altfel...ca 'altfel' nu bate nici cu ce ar trebui sa se intample nici cu OTP si nici cu restul zonei...
:ugeek:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu stiu, nu ma pricep, nu ma bag chiar deloc.
Oricum indiferent cum se va dezvolta aeroportul probabil ca statia actuala de metrou care se va construi la aeroport va lasa loc de prelungiri viitoare indiferent in ce parte  o va lua aeroportul. Sau oricum aeroportul poate sa-si dezovolte propriul sistem de transport care sa convearga spre statia de metrou. Totusi gandesc ca peronul statiei  de metrou de pe acum trebuie gandit ceva mai lat decat  la majoritatea statiilor, ma gandesc la  un peron gen Unirii 2. Si la o adancile suficienta care sa permita subtraversari fara batai de cap. Dar iarasi imi dau cu parerea aiurea, nu  ma pricep.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Am citit cu mare atentie...

subway guru wrote:
Analiza trebuie sa o pornesti de la cele doua axe terestre majore ce marginesc aerodromul, DN1 si autostrada si de la dotarea actuala cu 'facilitati' pentru pasageri...
:bere:

Pana aici perfect de acord... Mai ales cu... :bere:
subway guru wrote:
facilitatile pentru pasageri sunt la vest, un terminal de pasageri e mai scump ca un terminal de marfuri,

Asa, si ?....
subway guru wrote:
terminalul de marfuri are nevoie de o autostrada nu de un DN, reamlasarea nu costa mare branza, ceva hale ieftine ce se pot ridica in cateva luni

Corect.
Nici macar nu am amintit terminalul de marfuri, amplasat in prezent intre cele doua piste...
Care oricum se descurca si acum doar cu DN1, fara autostrada...
subway guru wrote:
facilitatile militare trebuie 'coagulate' intro singura zona 'securizata' nu raspandite

Locatia propusa la nord de piste este la "doar 1,5 km" de aerogara actuala.
Indiferent ca vorbim de 1,5 km sau de 3 km, este clar ca nu putem vorbi despre "coagulare"
subway guru wrote:
alimentarea cu kerosen nu se mai face demult pe cf, e mai scurt si mai comod cu autocisterne pe auto de la Ploiesti, legatura cf 'de marfuri' ramane disponibila

Nu stiu daca chiar au renuntat la alimentarea pe CF.... Poate.
Dar vorbim despre alimentarea principalului aeroport al tarii. Ceva "back-up" nu este cumva obligatoriu ?... ;)

Iar despre "legatura cf 'de marfuri'... Cine a zis ceva despre ea ?
Nu cred ca a exista vreodata...
Nici un avion nu va cara atata marfa (nici 10 avioane, de fapt...) incat sa fie nevoie de un tren pentru a o prelua.
Este fix pe dos ca la kerosen.
La kerosen se justifica transortul CF, la "cargo" nu se justifica - mii de colete pe mii de adrese... Solutia este TNT, care de altfel chiar are terminal acolo, cu vama, linie de cartare/triere etc... Tot tacamul. I've been there ! ;)

:bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Macar sa ai increderea ca proiectantii de metrou sunt obisnuiti sa 'priveasca in viitor!...nu ca multi altii ce nu vad decat pe mandate de cel mult patru ani...
:bere:
Tibi, hai sa o luam pe pasi marunti...unde vezi tu amplasamentul ideal pentru terminalul cargo???...sa nu-mi vi cu argumente gen TNT, ca aia se relocheaza oriunde li se ofera o locatie mai buna in mai putin de 24h!
:bere:

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Primul mandat a fost de 11 ani...
(Recunosc, dupa aia am schimbat 3 mandate in 2 ani... Deh, inceputurile "tranzitiei" catre... NU stim inca exact catre ce...)
Dar ultimul "mandat" este neschimbat de 21 de ani.

Deci nu ma poti acuza de "trasesim"....
:bere:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nu ma refeream la tine...de cate ori trebuie sa-ti repet, chiar nu inteleg de ce o iei mereu in nume personal???...ma refeream la politicieni, ce era asa de greu de 'subinteles'???
Esti politician si nu stim???
 :bere:
Hai mai bine sa revenim la lucrurile 'adevarate'...cum zicea Toma Caragiu...la 'castravete'!
:lol:  :lol:  :lol:
La ce am scris, te rog sa le iei pe rand si sa dai argumentele tale pro sau contra...
:mrgreen:
Pornim sau nu de la 'dotarea' rutiera actuala, DN1+autostrada?...se intrevede ceva substantial schimbat intr-un viitor previzibil?
Da sau ba???
:o

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

T2 pasageri va fi exact ca si in planurile de extindere la est intre cele doua piste (26R si 26L).
Taxiway "C" va fi prelungit pana in zona lui T2.
Cu siguranta vor mai fi si alte taxiwayuri perpendiculare intre cele doua piste intre care se pot creea noi "APRON"-uri (parcari de aeronave).

In felul acesta T2 va avea acces direct catre A3. Intre terminale se poate construi un people-mover, fireste daca se vrea...

La nord de 26R sunt prevazute pentru constructie noi terminale de marfa cu un taxiway suplimentar, fireste si acestea cu acces  atat catre A3 cat si cu posibilitatea unui racord catre CF.

otp.PNG (88.42 KB; downloaded 3952 times)

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Castravetele arata asa :
Deocamdata pasagerii sunt in West.
Schitele gasite de mine nu stiu cat de profesioniste sau nu sunt, dar parerea proprie este ca daca va fi o dezvoltare taman in Est o sa fie intre cele 2 piste. Mai ales ca e si autostrada acolo.
Metroul trebuie sa fie pregatit atat pe orizontala ( peroane late )cat si pe verticala ca sa o poata coti acolo unde vor vrea dezvoltatorii aeroportului.
Pe de alta parte atât cargo-ul cat si  terminalul de pasageri pot imparti aceeasi autostrada ( A 3 ) fara sa supere pe nimeni.
_____________
Parerea mea proprie este ca schita gasita are mari sanse sa se si materializeze si ca nu a fost facuta << la derută >>.
PS :
Referitor la schita lui Robert :
Eu v-am spus, toate schitele publicate converg catre aceeasi structura :
- pasageri Est si West
-cargo Nord
- sectiunea militara ramane in Sud.
Concluzia :
Metroul trebuie sa se replieze pe aceste coordonate. Mai ales pe verticala Stiu eu de ce.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Robert, tu ai citit ce am scris???...sau citezi din clasicii marxist-leninisti ca asa a hotarat partidul comunist...defunct!
Planul ala...nu se sustine cu niciun fel de argumente plauzibile...tehnico-economice!
:bere:
Cum zicea Costescu???...Elefantii albi...
:twisted:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352584 posts in 4214 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use