Topic: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
8 posts, 4029 views- Robert24
-
Posted:
-
Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Vom incepe prezentarea in detaliu a materialului rulant expus. Vom incepe cu tramvaiele.
Primul produs prezentat este tramvaiul polonez Pesa Krakowiak.
Varianta adusa la InnoTrans este cea care este livrata in Cracovia (s-au comandat 36 de tramvaie), avand 4 sectiuni si o lungime totala de aproape 43m. Capacitatea declarata este de 284 persoane (la o incarcare de 5 persoane / m2).
Tramvaiul poate fi produs si in configutatii de doua sau trei sectiuni.
Vom incepe prezentarea in detaliu a materialului rulant expus. Vom incepe cu tramvaiele.
Primul produs prezentat este tramvaiul polonez Pesa Krakowiak.
Varianta adusa la InnoTrans este cea care este livrata in Cracovia (s-au comandat 36 de tramvaie), avand 4 sectiuni si o lungime totala de aproape 43m. Capacitatea declarata este de 284 persoane (la o incarcare de 5 persoane / m2).
Tramvaiul poate fi produs si in configutatii de doua sau trei sectiuni.
pesa krakowiak 1 (Medium).JPG (242.65 KB; downloaded 3700 times)
pesa krakowiak 2 (Medium).JPG (253.11 KB; downloaded 3709 times)
pesa krakowiak 3 (Medium).JPG (289.9 KB; downloaded 3703 times)
pesa krakowiak 4 (Medium).JPG (234.19 KB; downloaded 3707 times)
pesa krakowiak 5 (Medium).JPG (233.93 KB; downloaded 3700 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: "Metrou Ușor" la InnoTrans 2016
Robert24
Turcii de la Durmazlar Makina San au prezentat tramvaiul bi-directional Panorama.
Acesta este un tramvai 100% low-floor, cu 5 sectiuni si o lungime de 33m. Capacitatea tramvaiului este de 290 locuri (ei dau la 8 calatori / m2...) din care 50 de locuri pe scaune.
Turcii de la Durmazlar Makina San au prezentat tramvaiul bi-directional Panorama.
Acesta este un tramvai 100% low-floor, cu 5 sectiuni si o lungime de 33m. Capacitatea tramvaiului este de 290 locuri (ei dau la 8 calatori / m2...) din care 50 de locuri pe scaune.
durmazlar panorama 1 (Medium).JPG (297 KB; downloaded 3691 times)
durmazlar panorama 2 (Medium).JPG (272.97 KB; downloaded 3686 times)
durmazlar panorama 3 (Medium).JPG (218.3 KB; downloaded 3685 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Tramvaiul Siemens Avenio QEC, face parte din proiectul "Educational City" din capitala Qatarului, Doha.
Este primul proiect feroviar din Qatar, ruta avand aprox. 12 km
Acesta este un tramvai fara catenara, hibrid cu un sistem de stocare a energiei prin capacitori, dar si cu acumulatori, adaptat conditiilor climatice ale Qatarului.
Tramvaiul este bi-directional, 100% LF, are 3 sectiuni si o lungime de 27,7m.
Pentru acest proiect, Doha a comandat 19 unitati.
Platforma Avenio este una foarte variata, Siemens avand posibilitatea de a-l customiza de la 2 sectiuni (18m) pana la 8 sectiuni (72m)
Mai multe informatii aici: http://www.siemens.com/press/pool/de/ev...atar-e.pdf
Tramvaiul Siemens Avenio QEC, face parte din proiectul "Educational City" din capitala Qatarului, Doha.
Este primul proiect feroviar din Qatar, ruta avand aprox. 12 km
Acesta este un tramvai fara catenara, hibrid cu un sistem de stocare a energiei prin capacitori, dar si cu acumulatori, adaptat conditiilor climatice ale Qatarului.
Tramvaiul este bi-directional, 100% LF, are 3 sectiuni si o lungime de 27,7m.
Pentru acest proiect, Doha a comandat 19 unitati.
Platforma Avenio este una foarte variata, Siemens avand posibilitatea de a-l customiza de la 2 sectiuni (18m) pana la 8 sectiuni (72m)
Mai multe informatii aici: http://www.siemens.com/press/pool/de/ev...atar-e.pdf
Siemens Avenio QEC 1 (Medium).JPG (172.43 KB; downloaded 3591 times)
Siemens Avenio QEC 2 (Medium).JPG (181.64 KB; downloaded 3586 times)
Siemens Avenio QEC 3 (Medium).JPG (248.7 KB; downloaded 3593 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Solaris a adus modelul Tramino livrat in orasul polonez Olsztyn.
Modelul expus este bi-directional si are 29,3m.
Mai multe informatii aici: https://www.solarisbus.com/vehicle/tramino-olsztyn
Solaris a adus modelul Tramino livrat in orasul polonez Olsztyn.
Modelul expus este bi-directional si are 29,3m.
Mai multe informatii aici: https://www.solarisbus.com/vehicle/tramino-olsztyn
Solaris Tramino (Medium).JPG (262.77 KB; downloaded 3578 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Stadler Variobahn pentru orasul danez Aarhus este un tramvai bi-directional, 100% LF, cu 5 sectiuni si o lungime totala de 32,56m. Au fost comandate 14 unitati.
Informatii suplimentare aici: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7....t0515e.pdf
Stadler Variobahn pentru orasul danez Aarhus este un tramvai bi-directional, 100% LF, cu 5 sectiuni si o lungime totala de 32,56m. Au fost comandate 14 unitati.
Informatii suplimentare aici: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7....t0515e.pdf
Stadler Veriobahn Aarhus DK 2 (Medium).JPG (212.84 KB; downloaded 3585 times)
Stadler Veriobahn Aarhus DK 3 (Medium).JPG (246.94 KB; downloaded 3584 times)
Stadler Veriobahn Aarhus DK 4 (Medium).JPG (246.16 KB; downloaded 3589 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Stadler Citylink Hybrid Tram Train (in parteneriat cu Vossloh)
Operatorul german Verkehrsverbund MittelSachsen (VMS) a comandat pentru regiunea Chemnitz 12 tramvaie-tren hibride in 2012-2015.
Tramvaiele sunt bi-directionale si permit o viteza maxima de 100km/h. Au 3 sectiuni si o lungime de 37,2m.
In oras sunt operate in sistem electric cu alimentare prin catenara, iar pe calea ferata in sistem diesel.
Mai multe informatii: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7....s0116e.pdf
Stadler Citylink Hybrid Tram Train (in parteneriat cu Vossloh)
Operatorul german Verkehrsverbund MittelSachsen (VMS) a comandat pentru regiunea Chemnitz 12 tramvaie-tren hibride in 2012-2015.
Tramvaiele sunt bi-directionale si permit o viteza maxima de 100km/h. Au 3 sectiuni si o lungime de 37,2m.
In oras sunt operate in sistem electric cu alimentare prin catenara, iar pe calea ferata in sistem diesel.
Mai multe informatii: https://wwwstadlerrailcom-live-01e96f7....s0116e.pdf
Stadler Vossloh Hybrid Citylink 2 (Medium).JPG (253.55 KB; downloaded 3620 times)
Stadler Vossloh Hybrid Citylink 3 (Medium).JPG (229.08 KB; downloaded 3578 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Robert24
Škoda a prezentat tramvaiul ForCity Plus livrat in Bratislava (ecartament metric).
Tramvaiul expus este bi-directional, 92% low-floor, si are o lungime de 32,5 m.
Mai multe informatii aici: http://www.skoda.cz/en/products/tramcar...mcar-30-t/
si aici: http://www.skoda.cz/en/products/tramcar...source.pdf
Fotofrafii cu ele in Bratislava, gasiti si pe forum: viewtopic.php?f=305&t=3472
Škoda a prezentat tramvaiul ForCity Plus livrat in Bratislava (ecartament metric).
Tramvaiul expus este bi-directional, 92% low-floor, si are o lungime de 32,5 m.
Mai multe informatii aici: http://www.skoda.cz/en/products/tramcar...mcar-30-t/
si aici: http://www.skoda.cz/en/products/tramcar...source.pdf
Fotofrafii cu ele in Bratislava, gasiti si pe forum: viewtopic.php?f=305&t=3472
Skoda ForCity Bslava 1 (Medium).JPG (251.68 KB; downloaded 3579 times)
Skoda ForCity Bslava 2 (Medium).JPG (298.1 KB; downloaded 3577 times)
- Trole
-
Posted:
-
Re: Prezentarea exponatelor de la InnoTrans 2016
Trole
Câteva imagini cu bordul tramvaiului Škoda ForCity Plus.
De asemenea, în cabina există și un scaun rabatabil, precum și o priză electrică de 230V. Configurația sugerează posibilitatea folosirii acestei dotări pentru activități de diagnosticare/depanare, dar și pentru activități de instruire/urmărire în parcurs a activității vatmanilor.
Și două imagine din interior, în care se observă și zonele cu podea înaltă, existente doar la extremități, în fața cabinelor de conducere.
Câteva imagini cu bordul tramvaiului Škoda ForCity Plus.
20160920_162511-1.jpg (86.08 KB; downloaded 3537 times)
20160920_162518-1.jpg (101.26 KB; downloaded 3538 times)
De asemenea, în cabina există și un scaun rabatabil, precum și o priză electrică de 230V. Configurația sugerează posibilitatea folosirii acestei dotări pentru activități de diagnosticare/depanare, dar și pentru activități de instruire/urmărire în parcurs a activității vatmanilor.
20160920_162627-1.jpg (58.02 KB; downloaded 3541 times)
Și două imagine din interior, în care se observă și zonele cu podea înaltă, existente doar la extremități, în fața cabinelor de conducere.
20160920_162931-1.jpg (127.55 KB; downloaded 3536 times)
20160920_162941-1.jpg (115.64 KB; downloaded 3540 times)