Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

673 posts, 303267 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 49
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Utilizator anonim

480-001-3 este prima locomotiva din aceasta serie derivata din locomotiva EA 060 si Phoenix.
Ii uram bun venit in peisajul cailor ferate romane si asteptam sa o vedem pe trenurile ce tranziteaza Valea Prahovei.

480-001-3 04.10.2010.JPG (289.04 KB; downloaded 17916 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

La expozitia de astazi...

IMG_7589.JPG (217.29 KB; downloaded 17934 times)


IMG_7814.JPG (242.69 KB; downloaded 17889 times)


IMG_7817.JPG (217.38 KB; downloaded 17929 times)


IMG_7820.JPG (243.81 KB; downloaded 17890 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

Alte vederi...

IMG_7827.JPG (225.99 KB; downloaded 17903 times)


IMG_7830.JPG (233.81 KB; downloaded 17892 times)


IMG_7845.JPG (227.4 KB; downloaded 17880 times)


IMG_8077.JPG (252.81 KB; downloaded 17889 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

Postul de conducere

IMG_7990.JPG (194.08 KB; downloaded 17887 times)


IMG_7991.JPG (211.67 KB; downloaded 17891 times)


IMG_7992.JPG (214.33 KB; downloaded 17890 times)


IMG_7993.JPG (271.23 KB; downloaded 17882 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

Locomotiva este echipata cu pantografe marca Stemman Technik

IMG_8103.JPG (142.71 KB; downloaded 17883 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat  :P€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat  :P€


Este cu perna de aer daca vad eu bine ?  :?

 


Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Chev Celios

Da si ea si Carpathia LDE are tot pe perne de aer.

 


Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) shoppy

La Carpathia sunt clasicele Half-Hourglas pe care le-am mai vazut si la alte modernizari de Sulzer, nici o noutate aici.
La TransMontana e interesant, nu cred ca s-a mai incercat modificarea suspensiei secundare la boghiul de EA.

(Andrei, vezi ca faci toate pozele inclinate spre stanga, poti alinia marcajele de pe ocular cu linii din poza care stii sigur ca sunt verticale/orizontale si asa sigur iese dreapta.)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

Acum văd mesajele de aici...

Pernă de aer este doar la automotorul VT614 (dintre vehiculele prezentate la expoziţie; în rest, o mai găseşti pe Z6100 seria 3xxx, pe ramele de metrou IVA şi BM şi pe o multitudine de autobuze şi camioane - vorbesc strict despre ţărişoara noastră). La LDE 2300 este folosită suspensia Half-Hourglass (tradus în română înseamnă ,,jumătate de clepsidră), formată din nişte perne de cauciuc pe un suport metalic (element metalastic). La ,,Transmontana" soluţia este asemănătoare, numai că este vorba de ,,clepsidra" întreagă, principiul fiind acelaşi.
Perne de aer la un vehicul de 120 t nu prea o să vezi... cel puţin nu de dimensiunile alea, ci mult mai mari şi / sau mai multe.€

 


Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Chev Celios

Imi parea mie cam ciudat cum tineau acele perne de aer toata locomotiva.
Oricum sper ca sunt mult mai bune decat cea pe arcuri,sau si aici ma insel? :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

Tot în categoria ,,arcuri" intră şi suspensia Hourglass/Half-Hourglass. Deasemenea, ea necesită amoritzoare. Cred, totuşi, că e mai ieftin de produs (arcurile elicoidale sunt greu de produs şi, mai ales, de testat, nu mai zic de cele în foi, la care trebuie testată individual fiecare foaie, după aia asamblat şi testat iară...), chiar dacă au şi ele problemele specifice (de exemplu, trebuie lăsat loc pentru a permite cauciucului să refuleze). Cred că avantajul lor e că sunt mai sensibile şi înmagazinează şocurile mai bine, cumulat cu preţul de achiziţie.€

 


Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) ByOnu

Pun o intrebare mai 'tampita' aparitia acestei noi serii (TransMontana) inseamna neaparat ca seria Phoenix e 'done'? :oops:

Si o intrebare mai omeneasca acum, se lucreaza cumva la urmatorul exemplar TransMontana, sau se asteapta mai intai sa existe o cerere? Ca n-am mai auzit nimic despre acest proiect de la expo. :?:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Utilizator anonim

Montana si Pheonix sunt serii diferite, dar Sotronic au cautat sa isi faca o gama mai larga de produse.
La expozitie reprezentantul Softronic a spus ca sunt puse bazele realizarii unei a doua locomotive din aceasta serie, dar probabil mai dureaza. Sa nu uitam ca nici nu este omologata aceasta masina, stand momentan in depoul Softronic.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use