Topic: Discuții diverse
1675 posts, 474188 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Martie 2016
iliutu
De fapt cred ca Gady nu a remarcat ca de fapt sinele stau pe niste structuri turnate pe loc ...
De fapt cred ca Gady nu a remarcat ca de fapt sinele stau pe niste structuri turnate pe loc ...
- gaddy
-
Posted:
-
Re: Martie 2016
gaddy
Exact, chiar dacă vor pune iarbă până la întrarea în staţie sau inclusiv. Şinele vor sta pe acele structuri care seamană ca acele ,,plăci de beton" dale. Trebuie să fie prinse până la urmă altfel ar deraia tramvaiele intruna. De fapt, nici nu vor putea circula. La asta m-am referit. Nu stau şinele pe pământ pe iarbă direct.
iliutu wrote:
De fapt cred ca Gady nu a remarcat ca de fapt sinele stau pe niste structuri turnate pe loc ...
Exact, chiar dacă vor pune iarbă până la întrarea în staţie sau inclusiv. Şinele vor sta pe acele structuri care seamană ca acele ,,plăci de beton" dale. Trebuie să fie prinse până la urmă altfel ar deraia tramvaiele intruna. De fapt, nici nu vor putea circula. La asta m-am referit. Nu stau şinele pe pământ pe iarbă direct.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
N-au absolut nici o legatura "metoda de dinainte de 1989" cu "metoda actuala" de fundatie si incastrare a liniilor de tramvai.
N-au absolut nici o legatura "metoda de dinainte de 1989" cu "metoda actuala" de fundatie si incastrare a liniilor de tramvai.
- V2A
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Reacția Asociației la intenția de achiziționare autobuze
V2A
Pentru cris_m (citat din articolul de pe pagina sa):
”La tramvaie, problema este cea mai gravă. Mai mult de 90% dintre acestea sunt fabricate în anii 1970-1980 şi trecute prin nenumărate procese de recosmetizare, care nu sunt suficiente…”
Cu exceptia Tatrelor, toate tramvaiele sunt fabricate dupa 1993. Cele din anii 1970-1980 au fost casate. Este si mai trist ca niste tramvaie facute dupa 1990 au ajuns sa arate in halul asta...
Pentru cris_m (citat din articolul de pe pagina sa):
”La tramvaie, problema este cea mai gravă. Mai mult de 90% dintre acestea sunt fabricate în anii 1970-1980 şi trecute prin nenumărate procese de recosmetizare, care nu sunt suficiente…”
Cu exceptia Tatrelor, toate tramvaiele sunt fabricate dupa 1993. Cele din anii 1970-1980 au fost casate. Este si mai trist ca niste tramvaie facute dupa 1990 au ajuns sa arate in halul asta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
De unde detii aceasta informatie ?
Un singur exemplu, desi sunt mai multe.
Nu stiu de vreun bidirectional construit dupa 1989.
V2A wrote:
Pentru cris_m (citat din articolul de pe pagina sa):
”La tramvaie, problema este cea mai gravă. Mai mult de 90% dintre acestea sunt fabricate în anii 1970-1980 şi trecute prin nenumărate procese de recosmetizare, care nu sunt suficiente…”
Cu exceptia Tatrelor, toate tramvaiele sunt fabricate dupa 1993. Cele din anii 1970-1980 au fost casate. Este si mai trist ca niste tramvaie facute dupa 1990 au ajuns sa arate in halul asta...
De unde detii aceasta informatie ?
Un singur exemplu, desi sunt mai multe.
Nu stiu de vreun bidirectional construit dupa 1989.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reacția Asociației la intenția de achiziționare autobuze
GPS
Mai pe scurt, tramvaiele V3A sunt din 70-80, 264 si 136 fiind ultimele rămase si casate in 2007 când au fost înlocuite de CH-PPC-uri, iar cele de acum sunt V3A-93 sau derivate ale acestuia, prototipul acestuia fiind realizat in anul 1993 si având nr. de parc 354, fiind urmat după de 355 si multe altele! Datorită capacității reduse a URAC se încearcă trimiterea la modernizat si spre alte uzine: Faur si Electroputere, de aici rezultând tramvaiele: V3A-H (192,205,361) si V3A-93M Faur (V3A-A3) si V3A-93M Electroputere (tot aici intra si 358 si 359, care nu sunt V3A-93)! După anul 2004 modernizările se fac numai la URAC, ieșind după mai multe derivate ale modelului V3A-93, cel mai cunoscut fiind V3A-93-CH-PPC. Începând cu 2010 se trece la modernizarea V3A-93-urilor in V3A-2010-CA, primele doua au fost gata in 2012 si au avut nr. de parc 204 si 076; pana anul trecut proiectul a luat o pauza, după care a ieșit 063, urmând ca după el sa mai iasă 053 si 149!
Acesta fiind spuse, cam asta este istoria pe scurt a modernizarii V3A>V3A-93, plus istoria recenta cu CA-izarea!
De reținut ca la modernizarea V3A in V3A-93 tramvaiele vechi s-au casat, iar la CA-izarea 93-urilor doar s-a modificat caroseria!
Mai pe scurt, tramvaiele V3A sunt din 70-80, 264 si 136 fiind ultimele rămase si casate in 2007 când au fost înlocuite de CH-PPC-uri, iar cele de acum sunt V3A-93 sau derivate ale acestuia, prototipul acestuia fiind realizat in anul 1993 si având nr. de parc 354, fiind urmat după de 355 si multe altele! Datorită capacității reduse a URAC se încearcă trimiterea la modernizat si spre alte uzine: Faur si Electroputere, de aici rezultând tramvaiele: V3A-H (192,205,361) si V3A-93M Faur (V3A-A3) si V3A-93M Electroputere (tot aici intra si 358 si 359, care nu sunt V3A-93)! După anul 2004 modernizările se fac numai la URAC, ieșind după mai multe derivate ale modelului V3A-93, cel mai cunoscut fiind V3A-93-CH-PPC. Începând cu 2010 se trece la modernizarea V3A-93-urilor in V3A-2010-CA, primele doua au fost gata in 2012 si au avut nr. de parc 204 si 076; pana anul trecut proiectul a luat o pauza, după care a ieșit 063, urmând ca după el sa mai iasă 053 si 149!
Acesta fiind spuse, cam asta este istoria pe scurt a modernizarii V3A>V3A-93, plus istoria recenta cu CA-izarea!
De reținut ca la modernizarea V3A in V3A-93 tramvaiele vechi s-au casat, iar la CA-izarea 93-urilor doar s-a modificat caroseria!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
Andrei bidirecționalele au fost modernizate in 2006, respectiv 2009; adică au fost casate V3A-2S si V2A-2S (cu excepția lui 4042, păstrat pentru muzeu ) si înlocuite cu V3A-93-2S! Deci au fost construite in secolul XXI, după 1989!
Doua poze cu 2S-urile din 2009 in prima zi de circulație, sursa nu o mai mentionez se vede clar in poze!
Un link spre vechiul 4042, care zace in conservare in Depoul Victoria:https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=22&start=98#p178547
andrei11 wrote:V2A wrote:
Pentru cris_m (citat din articolul de pe pagina sa):
”La tramvaie, problema este cea mai gravă. Mai mult de 90% dintre acestea sunt fabricate în anii 1970-1980 şi trecute prin nenumărate procese de recosmetizare, care nu sunt suficiente…”
Cu exceptia Tatrelor, toate tramvaiele sunt fabricate dupa 1993. Cele din anii 1970-1980 au fost casate. Este si mai trist ca niste tramvaie facute dupa 1990 au ajuns sa arate in halul asta...
De unde detii aceasta informatie ?
Un singur exemplu, desi sunt mai multe.
Nu stiu de vreun bidirectional construit dupa 1989.
Andrei bidirecționalele au fost modernizate in 2006, respectiv 2009; adică au fost casate V3A-2S si V2A-2S (cu excepția lui 4042, păstrat pentru muzeu ) si înlocuite cu V3A-93-2S! Deci au fost construite in secolul XXI, după 1989!
Doua poze cu 2S-urile din 2009 in prima zi de circulație, sursa nu o mai mentionez se vede clar in poze!
Un link spre vechiul 4042, care zace in conservare in Depoul Victoria:https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=14&t=22&start=98#p178547
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Reiau ca m-am exprimat eu gresit.
Nu contest ca aceste tramvaie au fost modernizate, dar cred ca sasiul a ramas acelasi.
In acelasi cadru al discutiilor,
Farurile tramvaielor sunt luate dupa modelul farurilor folosite la Dacia 1100
iar pozitia / frana / semnalizatoarele sunt luate dupa modelul remorcilor din anii '970 construite la Medgidia si care sunt si pe metrourile IVA, numai ca la IVA semnalizatorul portocaliu a fost inlocuit de o sticla rosie si s-au eliminat cele 3 sectiuni, fiind doar una. Ca o paranteza la IVA farurile sunt cele de Dacia 1300.
Asa ca daca farurile nu s-au inloicuit ideea e ca si sasiul e acelasi de cand a fost fabricat tramvaiul initial.
Reiau ca m-am exprimat eu gresit.
Nu contest ca aceste tramvaie au fost modernizate, dar cred ca sasiul a ramas acelasi.
In acelasi cadru al discutiilor,
1.png (578.74 KB; downloaded 2801 times)
Farurile tramvaielor sunt luate dupa modelul farurilor folosite la Dacia 1100
2.png (359.22 KB; downloaded 2802 times)
3.png (507.09 KB; downloaded 2803 times)
4.png (245.12 KB; downloaded 2801 times)
Asa ca daca farurile nu s-au inloicuit ideea e ca si sasiul e acelasi de cand a fost fabricat tramvaiul initial.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Robert24
La unele poate. La altele, clar nu!
Cel putin ch-ppc-urile si v3a-93-2s-urile sunt de la zero.
La unele poate. La altele, clar nu!
Cel putin ch-ppc-urile si v3a-93-2s-urile sunt de la zero.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
GPS
Stiu ca repet ce a spus si Robert, dar in acel link sunt poze cu V2A-2S-ul 4042! Pe lângă acesta mai exista si cel lung, deci e logic ca nu poate avea șasiul celui vechi!
Stiu ca repet ce a spus si Robert, dar in acel link sunt poze cu V2A-2S-ul 4042! Pe lângă acesta mai exista si cel lung, deci e logic ca nu poate avea șasiul celui vechi!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Tin sa va multumesc pentru ca v-ati facut timp sa cititi ce am scris in acel articol. Inseamna mult pentru mine!
Acum sa trecem la lamuriri:
-procentul de 90% l-am pus din burta pentru ca nu aveam o situatie clara a parcului... acum ca o fi 70/80% putin intereseaza, tot este inacceptabil!
-in conceptia mea, nu stiu de ce aveam impresia ca CH-PPC-urile au elemente refolosite de la tramvaie vechi (sasiu, boghiurui etc). Aici este clar vina mea ca nu m-am documentat cum trebuie inainte
-pana la urma daca stam sa ne gandim la V3A-93, ele de fapt tot cele vechi sunt inauntru, doar cu alte haine pe ele.... aceeasi Marie cu alta palarie. Nu contest schimbarile in bine ale acestui model, insa sunt de parere ca ce face URAC este in mare parte din cazuri, mai mult carpeala, pentru ca nu au mijloacele tehnice performante pentru a face ceva durabil si performant.... . Singurele care intr-adevar mi se par reusite, sunt CH-PPC-urile si tramvaiele Bucur albastre care daca ar fi intretinute cum trebuie ar fi extraordinare!
Eu va multumesc ca ati punctat si punctele slabe ale articolului, orice critica este bine venita! Putin mai incolo o sa modific greselile pentru a oferi infromatii corecte cititorilor, asa cum am promis de cand am infiintat pagina de Facebook Transport Civilizat in Romania... Daca mai vedeti greseli, trageti-ma de maneca si corectati-ma, va rog
Tin sa va multumesc pentru ca v-ati facut timp sa cititi ce am scris in acel articol. Inseamna mult pentru mine!
Acum sa trecem la lamuriri:
-procentul de 90% l-am pus din burta pentru ca nu aveam o situatie clara a parcului... acum ca o fi 70/80% putin intereseaza, tot este inacceptabil!
-in conceptia mea, nu stiu de ce aveam impresia ca CH-PPC-urile au elemente refolosite de la tramvaie vechi (sasiu, boghiurui etc). Aici este clar vina mea ca nu m-am documentat cum trebuie inainte
-pana la urma daca stam sa ne gandim la V3A-93, ele de fapt tot cele vechi sunt inauntru, doar cu alte haine pe ele.... aceeasi Marie cu alta palarie. Nu contest schimbarile in bine ale acestui model, insa sunt de parere ca ce face URAC este in mare parte din cazuri, mai mult carpeala, pentru ca nu au mijloacele tehnice performante pentru a face ceva durabil si performant.... . Singurele care intr-adevar mi se par reusite, sunt CH-PPC-urile si tramvaiele Bucur albastre care daca ar fi intretinute cum trebuie ar fi extraordinare!
Eu va multumesc ca ati punctat si punctele slabe ale articolului, orice critica este bine venita! Putin mai incolo o sa modific greselile pentru a oferi infromatii corecte cititorilor, asa cum am promis de cand am infiintat pagina de Facebook Transport Civilizat in Romania... Daca mai vedeti greseli, trageti-ma de maneca si corectati-ma, va rog
- marian51
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
marian51
In legătură cu farurile si stopurile folosite sunt mult mai vechi decat spuneti sa le luam in ordine;Farurile si stopurile rotunde sunt aceleasi tip cu cele folosite pe camioanele Bucegi si Carpati in ani '70 farurile dreptunghiulare au fost pe autocamioanele Roman.Este adevarat ca mult timp inainte au fost folosite si faruri de Dacia la V3A-urile din ani '70.Daca intereseaza pe cineva,cam. Bucegi si Carpati au fost licienta Ford iar Roman au fost Man.
In legătură cu farurile si stopurile folosite sunt mult mai vechi decat spuneti sa le luam in ordine;Farurile si stopurile rotunde sunt aceleasi tip cu cele folosite pe camioanele Bucegi si Carpati in ani '70 farurile dreptunghiulare au fost pe autocamioanele Roman.Este adevarat ca mult timp inainte au fost folosite si faruri de Dacia la V3A-urile din ani '70.Daca intereseaza pe cineva,cam. Bucegi si Carpati au fost licienta Ford iar Roman au fost Man.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nicu24
De multa vreme voiam sa întreb și eu de următoarele tramvaie ce se mai întâmplă cu ele ca nu le-am mai văzut pe strada.
:#354,#263,#155,#290,#253,#310,166,#292 de la Ratb Titan.
Sunt la URAC sau defecte în depou? Cineva poate știe mai bine situația lor, mulțumesc !
De multa vreme voiam sa întreb și eu de următoarele tramvaie ce se mai întâmplă cu ele ca nu le-am mai văzut pe strada.
:#354,#263,#155,#290,#253,#310,166,#292 de la Ratb Titan.
Sunt la URAC sau defecte în depou? Cineva poate știe mai bine situația lor, mulțumesc !
📖 Pagination options