Topic: Coridorul IV
360 posts, 146739 views
📖 Pagination options
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Ieri ciprebbe @ pum a postat o filmare legata de deschiderea autostrazii Arad-Nadlac si a punctului de trecere a frontierei. 2 capturi de ecran:
Noul punct de trecere al frontierei, vazut din aer:
Nodul cu Centura Arad:
Video:
Sursa : PeUndeMerg.ro
Ieri ciprebbe @ pum a postat o filmare legata de deschiderea autostrazii Arad-Nadlac si a punctului de trecere a frontierei. 2 capturi de ecran:
Noul punct de trecere al frontierei, vazut din aer:
Nodul cu Centura Arad:
Video:
Sursa : PeUndeMerg.ro
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Pregatiri pentru deschiderea autostrazii care ne leaga de Europa - imagini TV Arad
Jurnal TV Arad 9 iulie 2015
Sursa : PeUndeMerg.ro
Pregatiri pentru deschiderea autostrazii care ne leaga de Europa - imagini TV Arad
Jurnal TV Arad 9 iulie 2015
Sursa : PeUndeMerg.ro
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Punctul de trecere a frontierei spre Ungaria, Nadlac 2 (filmat de sus)
arq.ro : Ponta a ajuns în cârje la tăierea panglicii inaugurale a PTF Nădlac II
Punctul de trecere a frontierei spre Ungaria, Nadlac 2 (filmat de sus)
arq.ro : Ponta a ajuns în cârje la tăierea panglicii inaugurale a PTF Nădlac II
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Lotul 2, Arad – Pecica si retur 11.07.2015
Autostrada A1: Nadlac – Arad
PTF Nadlac… si o drona PROFI
A1 PTF Nadlac 11.07.2015
MAKO – PTF Nadlac
Sursa : PeUndeMerg.ro
Lotul 2, Arad – Pecica si retur 11.07.2015
Autostrada A1: Nadlac – Arad
PTF Nadlac… si o drona PROFI
A1 PTF Nadlac 11.07.2015
MAKO – PTF Nadlac
Sursa : PeUndeMerg.ro
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Autostrada Nadlac (Punct Trecere Frontiera) – Arad
Sursa : PeUndeMerg.ro
Autostrada Nadlac (Punct Trecere Frontiera) – Arad
Sursa : PeUndeMerg.ro
- neaguionutu
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
neaguionutu
Acest articol este o sesizare cat se poate de serioasa, adresata Ministerului Public în legătură cu o posibilă stare de pericol ce poate afecta vieţi şi valori materiale.
Ministerul Transporturilor şi CNADNR cunosc situaţia dar o ignora !
Pericol iminent! Autostrada Sibiu-Orăştie a plecat la vale!
Vesti despre benzinarii: MOL si Petrom de la Nadlac pana la Sibiu.
S-a stabilit: Mol si Petrom ne vor alimenta autoturismele pe autostrada A1
Acest articol este o sesizare cat se poate de serioasa, adresata Ministerului Public în legătură cu o posibilă stare de pericol ce poate afecta vieţi şi valori materiale.
Ministerul Transporturilor şi CNADNR cunosc situaţia dar o ignora !
Pericol iminent! Autostrada Sibiu-Orăştie a plecat la vale!
Vesti despre benzinarii: MOL si Petrom de la Nadlac pana la Sibiu.
S-a stabilit: Mol si Petrom ne vor alimenta autoturismele pe autostrada A1
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
shoppy
Deci , aia intai recunosc ca singura lor sursa de informare pe gratis este dl. Craciun, dupa care il ridica la rangul de specialist, dupa care il citeaza cand zice ca nu se declara specialist, aici e forum serios, nu mai postati toate tampeniile, doar nu o sa inchida CNADNR o autostrada dupa ce scrie un autodeclarat nespecialist pe un forum.
Si apoi sursa pentru toate filemele acelea este youtube sau Digi24, ca daca imi fac si eu un forum si postez linkuri la 10 mii de filme de pe youtube atunci nu inseamna ca eu sunt sursa pentru 10 mii de filme.
Deci , aia intai recunosc ca singura lor sursa de informare pe gratis este dl. Craciun, dupa care il ridica la rangul de specialist, dupa care il citeaza cand zice ca nu se declara specialist, aici e forum serios, nu mai postati toate tampeniile, doar nu o sa inchida CNADNR o autostrada dupa ce scrie un autodeclarat nespecialist pe un forum.
Si apoi sursa pentru toate filemele acelea este youtube sau Digi24, ca daca imi fac si eu un forum si postez linkuri la 10 mii de filme de pe youtube atunci nu inseamna ca eu sunt sursa pentru 10 mii de filme.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Costin
Si daca trecem, totusi, peste balbele de redactare ale articolului (in paranteza fie spus, titlul alarmist de tip Click, Libertatea si Can-Can ma zgarie pe retina rau de tot) acolo avem de-a face cu o problema reala. Pe care CNADNR si constructorul o arunca de la unul la altul cateodata, iar de cele mai multe ori, o ascund sub preș. Stim de problema asta de ani de zile si nici macar o singura solutie nu am vazut. Nici macar o roaba de pietre la baza dealului sa-l "stabilizeze", nimic.
Si daca trecem, totusi, peste balbele de redactare ale articolului (in paranteza fie spus, titlul alarmist de tip Click, Libertatea si Can-Can ma zgarie pe retina rau de tot) acolo avem de-a face cu o problema reala. Pe care CNADNR si constructorul o arunca de la unul la altul cateodata, iar de cele mai multe ori, o ascund sub preș. Stim de problema asta de ani de zile si nici macar o singura solutie nu am vazut. Nici macar o roaba de pietre la baza dealului sa-l "stabilizeze", nimic.
- dr4qul4
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
dr4qul4
CNADNR a pus in dezbatere publica Autostrada Pitesti-Sibiu, infiintand un forum propriu si publicand cele 5 variante de traseu.
Momentan opinia publica este impartita intre 2 variante : Rosu (traseul clasic pe Valea Topologului) si Verde (prin Parcul National Cozia, traseu care presupune 10km de tunel in plus..).
Comparatia CNADNR intre preturi:
varianta 1 (rosu) : 1,606,091,000 EUR
varianta 4 (verde) : 1,850,684,000 EUR
Tinand cont ca Varianta verde costa aproape 250 mil euro in plus (cf estimarii CNADNR) si nici nu ajuta Rm Valcea pe directia Bucuresti , consider ca varianta ROSIE este mult mai buna, dar ar trebui adaugat si un drum de legatura intre nodul TIgveni si Rm Valcea precum si modernizarea
Rosu: cel mai apropiat nod de Rm Valcea este la Tigveni (21 km) si include si o "centura pt Tigveni". Oricum DN73C ar tb modernizat sau chiar creat un drum nou. Pt Calimanesti avem nod la Valeni (19 km pe DJ703G care ar tb deasemenea modernizat)
Verde: pe langa costul mai mare (datorat celor 10 km de tunel in plus) se va scumpi si cu un eventual nod intre Daesti si Seaca, langa acel centru expozitional aflat la 15-20 km de Rm Valcea.
Tinand cont ca pentru directia Bucuresti-Rm Valcea se va folosi exclusiv nodul Tigveni, iar pentru directia Rm Valcea (zona sud unde avem DN67, DN64 si Oltchimul) - Sibiu, ocolul ar fi de doar 15 km pe autostrada (pe DN se merge la fel) nu vad de ce am arunca aproape 250 mil euro in plus si am trece autostrada printr-o zona protejata......
Cu cei 250 mil de euro putem denivela toate intersectiile de pe DNCB si o putem face cu 2 benzi pe sens....
CNADNR a pus in dezbatere publica Autostrada Pitesti-Sibiu, infiintand un forum propriu si publicand cele 5 variante de traseu.
Momentan opinia publica este impartita intre 2 variante : Rosu (traseul clasic pe Valea Topologului) si Verde (prin Parcul National Cozia, traseu care presupune 10km de tunel in plus..).
Comparatia CNADNR intre preturi:
varianta 1 (rosu) : 1,606,091,000 EUR
varianta 4 (verde) : 1,850,684,000 EUR
Tinand cont ca Varianta verde costa aproape 250 mil euro in plus (cf estimarii CNADNR) si nici nu ajuta Rm Valcea pe directia Bucuresti , consider ca varianta ROSIE este mult mai buna, dar ar trebui adaugat si un drum de legatura intre nodul TIgveni si Rm Valcea precum si modernizarea
Rosu: cel mai apropiat nod de Rm Valcea este la Tigveni (21 km) si include si o "centura pt Tigveni". Oricum DN73C ar tb modernizat sau chiar creat un drum nou. Pt Calimanesti avem nod la Valeni (19 km pe DJ703G care ar tb deasemenea modernizat)
Verde: pe langa costul mai mare (datorat celor 10 km de tunel in plus) se va scumpi si cu un eventual nod intre Daesti si Seaca, langa acel centru expozitional aflat la 15-20 km de Rm Valcea.
Tinand cont ca pentru directia Bucuresti-Rm Valcea se va folosi exclusiv nodul Tigveni, iar pentru directia Rm Valcea (zona sud unde avem DN67, DN64 si Oltchimul) - Sibiu, ocolul ar fi de doar 15 km pe autostrada (pe DN se merge la fel) nu vad de ce am arunca aproape 250 mil euro in plus si am trece autostrada printr-o zona protejata......
Cu cei 250 mil de euro putem denivela toate intersectiile de pe DNCB si o putem face cu 2 benzi pe sens....
- andrei11
-
Posted:
-
- dr4qul4
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
dr4qul4
http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=327
http://forum.cnadnr.ro/viewtopic.php?f=3&t=9&sid=b87def942866e97b6aaafda1ef7412ce
https://www.xfile.ro/download/71a5078adffa29be0218cdaefcd3347f.html si linkul cu pdf-ul de 183 MB cu planul complet
http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=327
http://forum.cnadnr.ro/viewtopic.php?f=3&t=9&sid=b87def942866e97b6aaafda1ef7412ce
https://www.xfile.ro/download/71a5078adffa29be0218cdaefcd3347f.html si linkul cu pdf-ul de 183 MB cu planul complet
- Shogom
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
Shogom
Cand vezi ce se intampla, te gandesti la premeditare," hai sa gresim, statul plateste, noi sifonam" .
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...ras+100+de
Cand vezi ce se intampla, te gandesti la premeditare," hai sa gresim, statul plateste, noi sifonam" .
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...ras+100+de
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
cris_m
Din cetatea Devei, lucrarile la autostrada A1, tronson Deva- Lugoj, 4 iulie 2016:
Nota: dimensiunea pozei a fost lasata la cea a aparatului (3008x2000), pentru a nu se pierde detaliile. Nu recomand vizualizarea de pe mobil, poza avand 1.6 MB!
Din cetatea Devei, lucrarile la autostrada A1, tronson Deva- Lugoj, 4 iulie 2016:
Nota: dimensiunea pozei a fost lasata la cea a aparatului (3008x2000), pentru a nu se pierde detaliile. Nu recomand vizualizarea de pe mobil, poza avand 1.6 MB!
A1 Deva-Lugoj, 4 iulie 2016
DSC_7116 - Copy.JPG (1.65 MB; downloaded 5266 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Coridorul IV
TibiV
A fost nevoie de 4 ani si 8 luni dupa darea in folosinta pentru a receptiona 32 km de autostrada ?!?!...
Constructia a durat 3 ani si 2 zile...
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2019%2007%202016%20receptie%20finala%20Arad%20-%20Timisoara%20.pdf
A fost nevoie de 4 ani si 8 luni dupa darea in folosinta pentru a receptiona 32 km de autostrada ?!?!...
Constructia a durat 3 ani si 2 zile...
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2019%2007%202016%20receptie%20finala%20Arad%20-%20Timisoara%20.pdf
Recepţie finală pentru Autostrada Arad - Timişoara
19.07.2016
În data de 14.07.2016 a avut loc Recepţia Finală a obiectivului de investiţii Autostrada Arad - Timişoara,
km 12+250 - km 44+500.
Precizăm că deschiderea traficului pentru acest obiectiv a avut loc în data de 17 decembrie 2011, astfel:
pe ambele căi de rulare între km 12+250 – km 44+500, precum şi prin impunerea limitării de viteză de
100 km/h, pentru asigurarea condiţiilor de siguranţă a traficului.
Reiterăm faptul că în data de 15 decembrie 2008, a fost semnat contractul de execuţie lucrări între
CNADNR S.A. şi JV FCC Construccion/ASTALDI SpA, cu o valoare de 482.920.350,22 RON (fără
TVA). Contractul de executie lucrari a avut la bază “Condiţiile contractuale pentru construcţii clădiri şi
lucrări inginereşti proiectate de către Beneficiar – FIDIC 1999 – Cartea Rosie”.
Sursele de finanţare ale Contractului sunt contractul de finanţare BEI 22.417/2003, ratificat prin Legea
250/9 iunie 2004, contractul de finanţare nr. 41/09.12.2010 al proiectului din cadrul Programului
Operational Sectorial – Transport 2007-2013 şi contribuţia Guvernului României.
CNADNR SA
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination