Topic: V3A-93-PPC
370 posts, 149493 views
📖 Pagination options
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
hADRIAN
Si a functionat fix pana azi. In aceasta seara era tractat de 124 defect spre depou.
Si a functionat fix pana azi. In aceasta seara era tractat de 124 defect spre depou.
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Axel
A revenit in circulatie vagonul #181 care a fost revopsit recent, observandu-l la datorie pe linia 25 unde a fost de baza ani de zile
A revenit in circulatie vagonul #181 care a fost revopsit recent, observandu-l la datorie pe linia 25 unde a fost de baza ani de zile
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
SirVlady
Se mai aude ceva de 164 sau stă imobilizat în depou?
Se mai aude ceva de 164 sau stă imobilizat în depou?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Aceeași situație la #164. Au trecut 3 ani de la momentul când a fost tras pe dreapta...
Aceeași situație la #164. Au trecut 3 ani de la momentul când a fost tras pe dreapta...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Atât #181, cât și #206 circulă în mod constant pe liniile Depoului Giurgiului:
Atât #181, cât și #206 circulă în mod constant pe liniile Depoului Giurgiului:
181 - RET - 09.03.2017.JPG (335.99 KB; downloaded 5987 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Victor92
008 - O aparitie mai rara si interesanta - Astazi pe linia 42 ...
008 - O aparitie mai rara si interesanta - Astazi pe linia 42 ...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
De astăzi a revenit în circulație și vagonul #164. A stat imobilizat în depou din 26 septembrie 2013, cu trenul de rulare blocat prin URAC vreo 2 ani și jumătate. Din păcate, deși a stat atâta timp imobilizat și era timp sufient, nu s-au ocupat să îi fie cosmetizată podeaua uzată pe suprafețe mari. Vizibil se mai poate observa că i-a fost schimbat scaunul de la vatman și parbrizul, care cel mai probabil au ajuns între timp pe alte vagoane. Caroseria vagonului se prezintă încă în condiții foarte bune, fiind reparată în vara anului 2013. Probabil va mai avea nevoie de unele reglaje în perioada următoare. De apreciat și faptul că a fost spălat în interior înainte de a fi retrimis în circulație.
De astăzi a revenit în circulație și vagonul #164. A stat imobilizat în depou din 26 septembrie 2013, cu trenul de rulare blocat prin URAC vreo 2 ani și jumătate. Din păcate, deși a stat atâta timp imobilizat și era timp sufient, nu s-au ocupat să îi fie cosmetizată podeaua uzată pe suprafețe mari. Vizibil se mai poate observa că i-a fost schimbat scaunul de la vatman și parbrizul, care cel mai probabil au ajuns între timp pe alte vagoane. Caroseria vagonului se prezintă încă în condiții foarte bune, fiind reparată în vara anului 2013. Probabil va mai avea nevoie de unele reglaje în perioada următoare. De apreciat și faptul că a fost spălat în interior înainte de a fi retrimis în circulație.
164 - 41 - 31.03.2017 (1).JPG (411 KB; downloaded 5659 times)
164 - 41 - 31.03.2017 (2).JPG (198.98 KB; downloaded 5656 times)
164 - 41 - 31.03.2017 (3).JPG (202.2 KB; downloaded 5655 times)
164 - 41 - 31.03.2017 (4).JPG (351.67 KB; downloaded 5656 times)
164 - 41 - 31.03.2017 (5).JPG (339.28 KB; downloaded 5656 times)
- AlexMisuRailfan
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
AlexMisuRailfan
181 pe 23 cu firma neactualizata.
181 pe 23 cu firma neactualizata.
20170903_184114-2.jpg (488.32 KB; downloaded 5342 times)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Victor92
S-a discutat (cred) pe forum intr-un alt topic despre situatia acestor tramvaie.
Despre cele de la Depoul Bucurestii Noi va pot spune ca "functioneaza" ambele, fiind repartizate in ultima zi de primavara:
- 008 - Linia 24;
- 164 - Linia 45.
008 - Linia 24 - Bulevardul Bucurestii Noi
S-a discutat (cred) pe forum intr-un alt topic despre situatia acestor tramvaie.
Despre cele de la Depoul Bucurestii Noi va pot spune ca "functioneaza" ambele, fiind repartizate in ultima zi de primavara:
- 008 - Linia 24;
- 164 - Linia 45.
008 - Linia 24 - Bulevardul Bucurestii Noi
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
PaulIP
Si celelalte 2 sunt OK. Intamplarea a facut sa le vad in aceeasi zi.
Si celelalte 2 sunt OK. Intamplarea a facut sa le vad in aceeasi zi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
cris_m
Probabil saptamana trecuta cand unul a fost in 23, celalalt in 19
Probabil saptamana trecuta cand unul a fost in 23, celalalt in 19
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Sâmbătă 008 căra ”nimic” pe linia 42. S-a mai discutat de-a lungul anilor această situație, din păcate incompetența și prostia din STB și în cazul de față strict la cei care fac repartizarea vagoanelor la Bucureștii Noi nu are limite. După ce că singurul scop real al liniei 42 este să țină ”caldă” linia pe Expoziției și ar fi arhi-suficient să trimită orice vehicul, se insistă destul de des să trimită pe această liniei vagoane bune. Atât 008, cât și 164 (momentan defect în depou) sunt trimise foarte des pe 42 sau 24/45. Măcar acea podea PPC a vagoanelor 008 și 164 să fie utilizată corect, nu pe linia 42, unde să fim serioși nu e necesar...
Și când pe linia 11 circulă supraîncărcate epavele alea de Tatre, pentru că nu se vrea o relocare de parc , Bucureștii Noi nefiind dispuși să cedeze V3A la Militari (evident când ai în medie 25-30 de vagoane defecte, nu ai cum).
Sâmbătă 008 căra ”nimic” pe linia 42. S-a mai discutat de-a lungul anilor această situație, din păcate incompetența și prostia din STB și în cazul de față strict la cei care fac repartizarea vagoanelor la Bucureștii Noi nu are limite. După ce că singurul scop real al liniei 42 este să țină ”caldă” linia pe Expoziției și ar fi arhi-suficient să trimită orice vehicul, se insistă destul de des să trimită pe această liniei vagoane bune. Atât 008, cât și 164 (momentan defect în depou) sunt trimise foarte des pe 42 sau 24/45. Măcar acea podea PPC a vagoanelor 008 și 164 să fie utilizată corect, nu pe linia 42, unde să fim serioși nu e necesar...
Și când pe linia 11 circulă supraîncărcate epavele alea de Tatre, pentru că nu se vrea o relocare de parc , Bucureștii Noi nefiind dispuși să cedeze V3A la Militari (evident când ai în medie 25-30 de vagoane defecte, nu ai cum).
008 - 42 - 03.11.2018.JPG (351.18 KB; downloaded 4061 times)
- alliens
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
alliens
Intr-o firma normala de transport nu un sef de garaj stabileste politica companiei
Intr-o firma normala de transport nu un sef de garaj stabileste politica companiei
📖 Pagination options