Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 324621 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
Mai degraba camere video... limitatoare de viteza in pasaj n'am vazut niciunde, si in nici un caz limitare la 30 km/h... Si oricum, e politica primariei de a NU monta limitatoare de viteza acolo unde circula RATB, atat cat se poate.
Mai degraba camere video... limitatoare de viteza in pasaj n'am vazut niciunde, si in nici un caz limitare la 30 km/h... Si oricum, e politica primariei de a NU monta limitatoare de viteza acolo unde circula RATB, atat cat se poate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
S-a vazut efectul camerelor video din intersectii...
S-a vazut efectul camerelor video din intersectii...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Dar in care intersectii s-au pus camere? S-a dat vreo amenda?
La Unirea la nivelul unde se poate busi cu masina trebuie montat parapet de beton armat, ca sa nu se mai distruga si perete pasajului odata cu masina fiecarui ametit.
Dar in care intersectii s-au pus camere? S-a dat vreo amenda?
La Unirea la nivelul unde se poate busi cu masina trebuie montat parapet de beton armat, ca sa nu se mai distruga si perete pasajului odata cu masina fiecarui ametit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Sunt camere cica inteligente in toate intersectiile cuprinse in SMT, la inaugurare se spunea ca acestea stiu sa calculeze cand se face rosu semaforul si sa citeasca numerele masinilor care trec pe rosu pentru a emite automat amenzile
La Pasajul Victoriei tin minte ca inainte sa vina Oprescu in decembrie erau sparte 2 placi in urma unui accident, au rezolvat baietii problema punand o tabla, ce-i drept arata parca era de acolo
Sunt camere cica inteligente in toate intersectiile cuprinse in SMT, la inaugurare se spunea ca acestea stiu sa calculeze cand se face rosu semaforul si sa citeasca numerele masinilor care trec pe rosu pentru a emite automat amenzile
La Pasajul Victoriei tin minte ca inainte sa vina Oprescu in decembrie erau sparte 2 placi in urma unui accident, au rezolvat baietii problema punand o tabla, ce-i drept arata parca era de acolo
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
smokeone
Adevarul este ca nici autoritatile nu prea isi fac treaba cum trebuie,dar daca ar fi si soferii mai civilizati ar fi cu totul si cu totul altceva.
Adevarul este ca nici autoritatile nu prea isi fac treaba cum trebuie,dar daca ar fi si soferii mai civilizati ar fi cu totul si cu totul altceva.
- shoppy
-
Posted:
-
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
smokeone
Pana la a se ajunge la amenzi,ar trebui sa se gandeasca inainte de a faca greseala.
Inainte sa se urce la volan sub influenta bauturilor alcoolice sa se gandeasca si el :"bai stai ca nu e bine ce fac,poate produc un accident,poate iau o viata nevinovata"
Inainte sa treaca pe culoarea rosie a semaforului,ar trebui sa se gandesca: "poate trece prin intersectie cineva care circula regulamentar si produc o tragedie",parerea mea este ca trebuie sa fii atent la volan..
Pana la a se ajunge la amenzi,ar trebui sa se gandeasca inainte de a faca greseala.
Inainte sa se urce la volan sub influenta bauturilor alcoolice sa se gandeasca si el :"bai stai ca nu e bine ce fac,poate produc un accident,poate iau o viata nevinovata"
Inainte sa treaca pe culoarea rosie a semaforului,ar trebui sa se gandesca: "poate trece prin intersectie cineva care circula regulamentar si produc o tragedie",parerea mea este ca trebuie sa fii atent la volan..
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Pentru mine, a da voie cuiva sa mearga cu masina pe drumurile publice e ca si cum i-ai permite sa mearga cu o arma incarcata si pregatita de tragere. Este exact acelasi lucru, bashca ca dintr-un foc se poate sa faci mai multe victime. Fiecare sofer este un posibil criminal, prietenii rad de mine ca incetinesc la trecerile de pietoni (acolo unde nu am vizibilitate ce-i drept) dar e felul meu de a ma asigura ca nu iau viata unui copil neatent sau a unei babe cu gandul la tineretea pierduta. La fiecare 5 ani ar trebui sa trecem toti soferii pe la o testare PSIHOLOGICA PE BUNE...poate asa nu mai au acces toti nebunii pe strada.
In ceea ce priveste pasajele, sunt indicatoare ce limiteaza viteza la 40 la ora, mie mi se pare rezonabila spre mica, oricum nu tine nimeni cont de ea, eu as pune 50 sau chiar 60 dar cu camera automata si sa te ia si la 60,5 la ora.
PS: am trecut azi prin pasajul Unirii, e groaznic de murdar si intuneric (din cauza jegului). Chiar o fi atat de scump sa-l speli o data pe luna? PAcat de toate panourile acelea colorate montate acolo ca acum sunt toate NEGRE (sau gri).
Pentru mine, a da voie cuiva sa mearga cu masina pe drumurile publice e ca si cum i-ai permite sa mearga cu o arma incarcata si pregatita de tragere. Este exact acelasi lucru, bashca ca dintr-un foc se poate sa faci mai multe victime. Fiecare sofer este un posibil criminal, prietenii rad de mine ca incetinesc la trecerile de pietoni (acolo unde nu am vizibilitate ce-i drept) dar e felul meu de a ma asigura ca nu iau viata unui copil neatent sau a unei babe cu gandul la tineretea pierduta. La fiecare 5 ani ar trebui sa trecem toti soferii pe la o testare PSIHOLOGICA PE BUNE...poate asa nu mai au acces toti nebunii pe strada.
In ceea ce priveste pasajele, sunt indicatoare ce limiteaza viteza la 40 la ora, mie mi se pare rezonabila spre mica, oricum nu tine nimeni cont de ea, eu as pune 50 sau chiar 60 dar cu camera automata si sa te ia si la 60,5 la ora.
PS: am trecut azi prin pasajul Unirii, e groaznic de murdar si intuneric (din cauza jegului). Chiar o fi atat de scump sa-l speli o data pe luna? PAcat de toate panourile acelea colorate montate acolo ca acum sunt toate NEGRE (sau gri).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Dr2005
Balizele sunt produse de Vesta Investment, societate care a primit cadou în ultimele zile ale lui Vidanjă contractul pentru semne de circulaţie şi stâlpişorii de rigoare, de au pus pe Prel. Ghnecea din 5 în 5m stâlpi cu oprirea interzisă, când existau şi stâlpi de iluminat )
Au mai apărut asemenea balize şi pe Şos. Antiaeriană, între sensurile de circulaţie.
Balizele sunt produse de Vesta Investment, societate care a primit cadou în ultimele zile ale lui Vidanjă contractul pentru semne de circulaţie şi stâlpişorii de rigoare, de au pus pe Prel. Ghnecea din 5 în 5m stâlpi cu oprirea interzisă, când existau şi stâlpi de iluminat )
Au mai apărut asemenea balize şi pe Şos. Antiaeriană, între sensurile de circulaţie.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cornel001
Parca ii vad ca pun si pe pantelimon, unde ca sa intorc masina la electroaparataj altfel, tre sa trec prin 3 semafoare si 1 cedeaza trecerea doar in cativa zeci de metri
Parca ii vad ca pun si pe pantelimon, unde ca sa intorc masina la electroaparataj altfel, tre sa trec prin 3 semafoare si 1 cedeaza trecerea doar in cativa zeci de metri
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Deci pe toata Antiaeriana, daca vii dinspre Ghencea, nu mai poti sa faci nicaieri stanga ca sa intrii pe strazile spre Rahova?
Deci pe toata Antiaeriana, daca vii dinspre Ghencea, nu mai poti sa faci nicaieri stanga ca sa intrii pe strazile spre Rahova?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Dr2005
Faci stânga unde puteai face şi înainte (nu era linie continuă). A, că unii virau ILEGAL peste linia dublă continuă e altă mâncare de peşte.
Faci stânga unde puteai face şi înainte (nu era linie continuă). A, că unii virau ILEGAL peste linia dublă continuă e altă mâncare de peşte.
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options