Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovVehicule utilitare STB

 

Topic: Tramvaie pentru deszăpezire

93 posts, 42078 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaie pentru deszăpezire Aron

HAHa dar 029 nu o avea frigiderul plin dupa ce a decorat masinile + un autobuz? :lol: ...frumos :D

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire Victor92

Astazi la "treaba": 07 (Maternitatea Giulesti) si 035 (Afi Palace Cotroceni).
07.JPG (194.28 KB; downloaded 5397 times)
035 Afi Palace.JPG (230.41 KB; downloaded 5397 times)

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire Victor92

#030 la lucru



 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire Victor92

029 in actiune pe linia 41.



 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire Calaretul

023 mergea astazi in jur de ora 16 spre Republica..pentru ce anume?
20160128_151720.jpg (816.85 KB; downloaded 4966 times)

 



Re: Tramvaie pentru deszăpezire Rathgeber2523

05 pe Calea Dudesti


 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire adila

La lucru pe Maica Domnului in data de 6 ianuarie 2017


 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire andrei11

Intreb si eu asa, sa ma aflu in treaba, la ce-i trebuie acestui tramvai 2 ( două ) pantografe ? ( practic puse unul lângă altul )  :?:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaie pentru deszăpezire GPS

Din același motiv pentru care ii trebuie doua pantografe si unui V3A-93-2S. Doua posturi de conducere individuale in același tramvai. De exemplu la un 2S, daca se defectează o parte din sistemul unui post de conducere (sa zicem ca rămâne fără pantograf) cealaltă parte (post de conducere) nu este afectată.

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire Costin

Pentru ca sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Nu exista nimic "inteligent" (adica electronica) in designul lor...

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire andrei11

GPS, e total ilogic ceea ce spui. Dupa acest rationament de ce nu sunt dotate toate tramvaiele cu 2 pantografe ? Asa, sa fie.
Extrapolând, ar trebui sa-mi cumpar doua masini ( de spalat ), sa am in casa doua circuite electrice complet independente, la o adica doua intrari in apartament, scara de incendiu pentru fiecare apartament, de ce si nu 2 autoturisme ? Doua perechi de incalatari ( una s-o iau in desagă ), blablabla, blablabla. Mi se pare un nonsens sa pui la anumite tramvaie doua pantografe si la majoritatea doar unul.
Si ce legatura este intre pantograf si cele doua posturi de conducere ?
Ce, tie iti intra in casa doua surse de curent independente pentru cele 2 camere ? ( trei, patru, etc ). Nu, iti intra in casa o singura sursa de curent care apoi se distribuie.
______________
La locomotive am inteles ratiunea, dar la tramvaie nu...

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire PaulIP

@andrei11: asa cum spunea si domnul Costin, sunt 2 tramvaie intr-unul singur. Pe buna dreptate sunt V3A-2S (si, candva, si V2A-2S) numite "siameze": au un corp comun, doua organisme diferite si doua capete. E ca si cum ai avea doua tramvaie V3A normale cuplate spate-n spate.
Deci, la V3A-2S (si la plugurile 2VU si 3VU), fiecare pantograf alimenteaza circuitul electric si dispozitivele alimentate de la acesta (stergator, usi, faruri etc) de pe segmentul pe care se afla.
Eu nu vad nimic neclar in ce a spus colegul "GPS", desi solutia asta tehnic este depasita in cel mai fericit caz.

 


Re: Tramvaie pentru deszăpezire andrei11

Totul e clar ( a fost clar de la inceput ), cred ca am pus eu intrebarea gresit.
Intrebare :
Era asa de greu sa se proiecteze ( sa se faca modificarea ) la acest tramvai / la siameze ca sa fie necesar un singur pantograf ?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vehicule utilitare STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use