Topic: Știri, noutăți, perspective
367 posts, 183685 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
Am observat o chestie. Trolebuzele care veneau dinspre Pod Inalt faceau stanga la Soseaua Vestului dupa care dreapta si intrau pe Malul Rosu. Acum am observat ca reteaua a fost modificata astfel ca trolebuzele vin dinspre depoul de tramvaie si fac stanga pe Malul Rosu. Aceasta modificare are cumva legatura cu lucrarile de pe Sos. Vestului care au avansat destul de mult?
Am observat o chestie. Trolebuzele care veneau dinspre Pod Inalt faceau stanga la Soseaua Vestului dupa care dreapta si intrau pe Malul Rosu. Acum am observat ca reteaua a fost modificata astfel ca trolebuzele vin dinspre depoul de tramvaie si fac stanga pe Malul Rosu. Aceasta modificare are cumva legatura cu lucrarile de pe Sos. Vestului care au avansat destul de mult?
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Adrian.B
44 întodeauna a facut stânga pe Malu Roșu de pe Șoseaua Vestului. Dinspre Pod Înalt vin doar de la depou.
44 întodeauna a facut stânga pe Malu Roșu de pe Șoseaua Vestului. Dinspre Pod Înalt vin doar de la depou.
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Adrian.B
Se pare ca sicriul asta cu baterii a ajuns si la Ploiesti
ASTĂZI, CĂLĂTORII TCE PLOIEŞTI VOR AVEA O SURPRIZĂ. CÂT COSTĂ. GALERIE FOTO
De astăzi şi până pe 22 septembrie, TCE Ploieşti va testa un autobuz electric. Este vorba de modelul EBN 10.5, produs în Republica Cehă, de către compania SOR. Autobuzul a mai fost folosit de probă în oraşele Braşov, Brăila, Focşani, Galaţi, Râmnicu Vâlcea, Slatina şi Suceava. Pe parcusul acelor teste s-au înregistrat consumuri minime de 0,5 kW/km ceea ce ar corespunde unui cost de 27 bani/km. Comparativ, un autobuz diesel consumă echivalentul în lei a 2,5 RON/km, fără a mai pune la socoteală alte costuri de mentenanţă care sunt mult mai mari la autobuzele diesel decât la cele electrice. Cum preţul unui model depăşeşte 350.000 de euro, este greu de crezut că TCE Ploieşti, companie aflată într-o situaţie financiară dificilă, îşi va permite cumpărarea de astfel de autobuze.
sursa: observatorulph.ro
Se pare ca sicriul asta cu baterii a ajuns si la Ploiesti
ASTĂZI, CĂLĂTORII TCE PLOIEŞTI VOR AVEA O SURPRIZĂ. CÂT COSTĂ. GALERIE FOTO
De astăzi şi până pe 22 septembrie, TCE Ploieşti va testa un autobuz electric. Este vorba de modelul EBN 10.5, produs în Republica Cehă, de către compania SOR. Autobuzul a mai fost folosit de probă în oraşele Braşov, Brăila, Focşani, Galaţi, Râmnicu Vâlcea, Slatina şi Suceava. Pe parcusul acelor teste s-au înregistrat consumuri minime de 0,5 kW/km ceea ce ar corespunde unui cost de 27 bani/km. Comparativ, un autobuz diesel consumă echivalentul în lei a 2,5 RON/km, fără a mai pune la socoteală alte costuri de mentenanţă care sunt mult mai mari la autobuzele diesel decât la cele electrice. Cum preţul unui model depăşeşte 350.000 de euro, este greu de crezut că TCE Ploieşti, companie aflată într-o situaţie financiară dificilă, îşi va permite cumpărarea de astfel de autobuze.
sursa: observatorulph.ro
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Robert24
Serios? Ce te face sa il declari "sicriu"? Ai facut cumva tu personal vreo evaluare tehnica corespunzatoare? Sau stii pe cineva care a facut asta?
Daca tie personal nu iti place e alta treaba, asta nu inseamna ca nu e bun pentru anumite orase...
Serios? Ce te face sa il declari "sicriu"? Ai facut cumva tu personal vreo evaluare tehnica corespunzatoare? Sau stii pe cineva care a facut asta?
Daca tie personal nu iti place e alta treaba, asta nu inseamna ca nu e bun pentru anumite orase...
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Adrian.B
Nu neaparat, in primul rand pentru 2014-2015 asta chiar nu e design de autobuz (gen arata ca o duba spre microbuz), in al doilea rand nu am spus ca nu e bun pentru oras, din contra, chiar e eficient un astfel de sistem.. Dar ma uit in orase din Vest unde se folosesc autobuze hybrid cat si full-electric si totusi nu arata asa..
Robert24 wrote:
Serios? Ce te face sa il declari "sicriu"? Ai facut cumva tu personal vreo evaluare tehnica corespunzatoare? Sau stii pe cineva care a facut asta?
Daca tie personal nu iti place e alta treaba, asta nu inseamna ca nu e bun pentru anumite orase...
Nu neaparat, in primul rand pentru 2014-2015 asta chiar nu e design de autobuz (gen arata ca o duba spre microbuz), in al doilea rand nu am spus ca nu e bun pentru oras, din contra, chiar e eficient un astfel de sistem.. Dar ma uit in orase din Vest unde se folosesc autobuze hybrid cat si full-electric si totusi nu arata asa..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
133 313
Supergiratoriul (mai degraba supercretinismul, dar ma rog...).
Supergiratoriul (mai degraba supercretinismul, dar ma rog...).
IMG1162.jpg (46.29 KB; downloaded 4485 times)
IMG1163.jpg (74.58 KB; downloaded 4490 times)
IMG1164.jpg (52.01 KB; downloaded 4486 times)
IMG1165.jpg (92.74 KB; downloaded 4487 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
De ce ?
133 313 wrote:
Supergiratoriul (mai degraba supercretinismul, dar ma rog...).
De ce ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Gabi23
Pentru ca subventia a fost ilegala, gratuitatea pentru transportul in comun din Ploiesti dispare
De la 1 ianuarie 2016, cetățenii municipiului Ploiești, care au venituri mai mici de 3000 lei/ lună, nu vor mai primi legitimații gratuite de călătorie pe mijloacele de transport în comun ale TCE.Decizia, care se cunoștea de câteva câteva săptămâni, a fost anunțată de viceprimarul cu atribuții de primar Iulian Teodorescu.Măsura vine în mod logic, după ce Curtea de Conturi a demonstrat că subvenția a fost cam ilegală și că beneficiarii nu puteau fi decât anumite categorii sociale, cu reale probleme financiare.Directorul TCE Ploiești, Cristian Iancovici, a declarat în exclusivitate pentru max-media.ro: “Aceste gratuități au făcut mai mult rău. Mi-e teamă că, de la 1 ianuarie 2016, va fi o adevărată problemă să-i reobișnuim pe ploieșteni că trebuie să-și cumpere bilete. La început, probabil vor refuza, pentru că de 2 ani nu o mai fac.“
http://www.max-media.ro/pentru-ca-subve...spare.html
Pentru ca subventia a fost ilegala, gratuitatea pentru transportul in comun din Ploiesti dispare
De la 1 ianuarie 2016, cetățenii municipiului Ploiești, care au venituri mai mici de 3000 lei/ lună, nu vor mai primi legitimații gratuite de călătorie pe mijloacele de transport în comun ale TCE.Decizia, care se cunoștea de câteva câteva săptămâni, a fost anunțată de viceprimarul cu atribuții de primar Iulian Teodorescu.Măsura vine în mod logic, după ce Curtea de Conturi a demonstrat că subvenția a fost cam ilegală și că beneficiarii nu puteau fi decât anumite categorii sociale, cu reale probleme financiare.Directorul TCE Ploiești, Cristian Iancovici, a declarat în exclusivitate pentru max-media.ro: “Aceste gratuități au făcut mai mult rău. Mi-e teamă că, de la 1 ianuarie 2016, va fi o adevărată problemă să-i reobișnuim pe ploieșteni că trebuie să-și cumpere bilete. La început, probabil vor refuza, pentru că de 2 ani nu o mai fac.“
http://www.max-media.ro/pentru-ca-subve...spare.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
andrei11
Pe cuvânt de onoare că nu înţeleg.
Daca"Ploiesti" nu este o republica independenta si de sine statatoare inseamna ca practic 95 % din oameni nu plateau bilet ? Cunosc extrem dar extrem de multi bucuresteni care nu ajung la 3000 lei / luna...
Sau e ceva care-mi scapa mie din text ?
Gabi23 wrote:
De la 1 ianuarie 2016, cetățenii municipiului Ploiești, care au venituri mai mici de 3000 lei/ lună, nu vor mai primi legitimații gratuite de călătorie ...
Pe cuvânt de onoare că nu înţeleg.
Daca"Ploiesti" nu este o republica independenta si de sine statatoare inseamna ca practic 95 % din oameni nu plateau bilet ? Cunosc extrem dar extrem de multi bucuresteni care nu ajung la 3000 lei / luna...
Sau e ceva care-mi scapa mie din text ?
- shoppy
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
iliutu
Salariul era de 3000 (trei mii lei). Era si la stiri despre Ploiesti. Cred ca a fost o manevra ca sa asigure transport gratuit pentru locuitorii Ploiestiului.
Salariul era de 3000 (trei mii lei). Era si la stiri despre Ploiesti. Cred ca a fost o manevra ca sa asigure transport gratuit pentru locuitorii Ploiestiului.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Florinds
Decat sa dea banii pe tot felul de diafragme si betonari inutile...
Decat sa dea banii pe tot felul de diafragme si betonari inutile...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Robert24
IN ATENTIA PUBLICULUI CALATOR CETATENI AI MUNICIPIULUI PLOIESTI UTILIZATORI AI MIJLOACELOR DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL ALE SC TCE SA PLOIESTI:
INCEPAND CU 01.01.2016 CA URMARE A INCETARII APLICABILITATII GRATUITATII ACORDATE CETATENILOR PLOIESTENI,
TITLURILE DE CALATORIE VALABILE PE MIJLOACELE DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL SUNT:
Notă:
tarifele sunt aprobate în ședința Consiliului Local al Municipiului Ploiești din data de 21.12.2015 și conțin TVA 20%; abonamentul unic este valabil pe toate traseele din Municipiul Ploiești
BILET CU 1 CĂLĂTORIE 2,00
BILET CU 2 CĂLĂTORII 4,00
ABONAMENT UNIC LUNAR 63,00
ABONAMENT UNIC SĂPTĂMÂNAL 19,00
LEGITIMAŢIE 1 ZI 7,00
...
http://www.ratph.ro/
IN ATENTIA PUBLICULUI CALATOR CETATENI AI MUNICIPIULUI PLOIESTI UTILIZATORI AI MIJLOACELOR DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL ALE SC TCE SA PLOIESTI:
INCEPAND CU 01.01.2016 CA URMARE A INCETARII APLICABILITATII GRATUITATII ACORDATE CETATENILOR PLOIESTENI,
TITLURILE DE CALATORIE VALABILE PE MIJLOACELE DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL SUNT:
Notă:
tarifele sunt aprobate în ședința Consiliului Local al Municipiului Ploiești din data de 21.12.2015 și conțin TVA 20%; abonamentul unic este valabil pe toate traseele din Municipiul Ploiești
BILET CU 1 CĂLĂTORIE 2,00
BILET CU 2 CĂLĂTORII 4,00
ABONAMENT UNIC LUNAR 63,00
ABONAMENT UNIC SĂPTĂMÂNAL 19,00
LEGITIMAŢIE 1 ZI 7,00
...
http://www.ratph.ro/
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
SPA29
De curiozitate, stie cineva, inainte de a intra in vigoare gratuitatea, care erau preturile?
De curiozitate, stie cineva, inainte de a intra in vigoare gratuitatea, care erau preturile?
📖 Pagination options