Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovDiverse vehicule în teste în București / Ilfov

 

Topic: Autobuze electrice BYD in teste (2015)

79 posts, 43532 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Victor92

Florinds wrote:
E mai subtirel decat Citaro sau e iluzie optica? Can urata faza cu 19% carburant, sper ca a mers ceva pana atunci. Cat dureaza incarcarea acumulatorului?


Daca autobuzul este conectat cu o singura priza, durata de incarcare este de 8 ore. Daca sunt folosite doua, timpul scade la jumatate.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Chev Celios

Adica vrei sa spui ca se pot conecta doua stati de incarcare simultan??? Si o intrebare mai am: De ce Voltaj este bateria?

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Tom

Nu se pot instala sisteme de încărcare care să folosească infrastructura electrică existentă de tramvai sau troleibuz, la capete de linie sau undeva unde pot staționa autobuzele? A fost măcar gândit un scenariu privind utilizarea unor asemenea autobuze în București?
Ar fi fost ideal să fi instalat măcar câte o priză la niște capete mari comune sau apropiate de capete de linie electrică (Titan, Ghencea, Piața Presei, Bujoreni, Militari (capătul lui 61 sau 62), șos. Giurgiului (capătul tramvaiului), Piața Reșița &c și să fi rulat autobuzele pe mai multe linii.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Florinds

8 ore mi se pare foarte mult... Ganditi-va daca si masina personala ar avea nevoie tot de 8 ore in conditiile in care sunt sa spunem 1 milion de masini in Bucuresti si toate ar fi electrice.
Alta problema, priza incarca doar maximum 3 autobuze intr-o zi, de cate prize e nevoie daca schimbi tot parcul de autobuze in asa ceva. Daca iei doar cateva, ce rost mai are. Cred ca e nevoie totusi de altceva in Bucuresti.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti florin

Normal ar fi să se încarce la capetele de linie în cursul zilei, în zonele unde există tramvai/troleu bănuiesc că e chiar ușor, nici în rest nu ar trebui să fie foarte complicat.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Tom

Dar mai demult, chinezii prezentasera un autobuz electric care se încărca printr'un pantograf la capăt de linie, iar încărcarea dura câteva minute și ajungea pentru o cursă. Presupun că într'o oră ar fi fost suficient să se încarce cât pentru câteva curse sau mai mult. Cu 3 autobuze încărcate pe zi la o priză, chiar e complicată situația. Putem presupune că într'o autobază ar putea instala totuși suficiente prize. Totul e să suporte rețeaua. Și în general, e bine de gândit în perspectivă înainte de o trecere pe curent electric pe scară largă, altfel o să-i mulțumim Partidului că ne oprea curentul doar 1-2 ore pe zi.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Chev Celios

Ideea e ca daca acumulatorul nu isi face tot ciclul de incarcare, durata de viata a acestuia scade. Si cu cat il supui la mai multe astfel de incarcari scurte acesta va ajunge sa nu mai tina nici macar o semicursa. Parerea mea e ca aceste autobuze care sunt electrice nu sunt viabile din cauza acumulatorilor. Poate in viitor cand tehnologia acumulatorilor ca ajunge ca  o ora de incarcare sa iti permita sa faci o zi de munca pe linii precum 335 atunci ai putea sa zici ca se merita. Pana atunci pauza.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Florinds

E clar, tot troleibuzul e o varianta mai buna... Cam greu cu strutocamila asta.

 



Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti survola

Poziţie nefirească pentru 381  :D



by survola, on Flickr

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Tom

Am mers astăzi cu unul dintre autobuze, mi-a făcut în general o impresie bună.
Legat de ce s'a mai discutat despre infrastructura necesara, ce ar însemna și ce ar implica montarea pe aceste autobuze a unor captatori și transformarea lor în "autotroleibuze"? Astfel, autobuzele ar putea merge ca autobuze în regim normal și ca troleibuze când trebuie să se reîncarce (inclusiv să stea cu captatorii ridicați și în depou pentru încărcare). Eventual, autobuzele cu acumulatori uzați ar putea funcționa exclusiv ca troleibuze până la înlocuirea acumulatorilor sau repararea unor echipamente legate de încărcarea acestora. Cred că o soluție de acest gen ar fi mai bună pentru moment, dacă nu implică niște costuri prea mari și nu reduce semnificativ capacitatea de transport prin ocuparea spațiului cu echipamente suplimentare.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Robert24

FYI

byd.PNG (40.85 KB; downloaded 6587 times)

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Chev Celios

Nu stiu ce teste mai trebuiesc facute la aceste autobuze. Aeroportul Shiphol din Amsterdam este dotat aprox. 150 de BYD-uri cu 3 usi care sunt folosite in interiorul aeroportului.

 


Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti Costin

Pai cate ore pot merge in interiorul aeroportului si cate ore in Bucuresti, la o incarcare?...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diverse vehicule în teste în București / Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use