Topic: Autobuze electrice BYD in teste (2015)
79 posts, 43074 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
ByOnu
Pe la suprafata opreste prin alte statii? Daca tot dureaza 5 min in plus, macar sa merite!
Pe la suprafata opreste prin alte statii? Daca tot dureaza 5 min in plus, macar sa merite!
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
ikarus13
Daca nu poate sa mearga prin pasaj, de ce l-au bagat pe 381? Pe 313 nu era bine? E tot o linie aglomerata care trece prin centru si e la aceeasi autobaza..asa mi se pare ca se complica.
Daca nu poate sa mearga prin pasaj, de ce l-au bagat pe 381? Pe 313 nu era bine? E tot o linie aglomerata care trece prin centru si e la aceeasi autobaza..asa mi se pare ca se complica.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Gabi23
Totusi practic axa cea mai importanta dpdv al vizibilitatii, inclusiv pentru marketing/reclame o reprezinta tronsonul Piata Victoriei - Piata 21 Decembrie 1989 - Piata Unirii. Cum singurele linii cate se "potivesc" acestei axe sunt 381 si 783, a fost aleasa linia normala 381. O strategie mai buna de imagine era daca le-ar fi folosit alternativ si pe alte linii mai "vizibile" cum ar fi: 104, 123, 131, 137, 168, 301, 331, 335, 336, 368, 385 etc.
Totusi practic axa cea mai importanta dpdv al vizibilitatii, inclusiv pentru marketing/reclame o reprezinta tronsonul Piata Victoriei - Piata 21 Decembrie 1989 - Piata Unirii. Cum singurele linii cate se "potivesc" acestei axe sunt 381 si 783, a fost aleasa linia normala 381. O strategie mai buna de imagine era daca le-ar fi folosit alternativ si pe alte linii mai "vizibile" cum ar fi: 104, 123, 131, 137, 168, 301, 331, 335, 336, 368, 385 etc.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
PaulIP
Nu cred ca barele acelea "ciudate la atingere" sau usile greoaie ar reprezenta un motiv sa nu achizitionam BYD-uri.
Pana la urma, acestea sunt in teste, iar daca se doreste o comanda mai "consistenta", autobuzele ar putea fi fabricate dupa cerintele clientului (RATB), cu alte motorase la usi si bare normale.
Nu cred ca barele acelea "ciudate la atingere" sau usile greoaie ar reprezenta un motiv sa nu achizitionam BYD-uri.
Pana la urma, acestea sunt in teste, iar daca se doreste o comanda mai "consistenta", autobuzele ar putea fi fabricate dupa cerintele clientului (RATB), cu alte motorase la usi si bare normale.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
ByOnu
Sa stiti ca mie imi plac. Daca la pret de un Citaro putem lua 3 din acestea, sa fie intr-un ceas bun. Spre deosebire de autobuzul ceh din martie, acesta chiar arata bine, este spatios si pot spune ca imi place in special sistemul de deschidere al usilor (cel din Cehia avea sistemul similar ca la V3A, pe cand acestea culiseaza ca la metrou).
Astazi in schimb au venit 5 autobuze 381 in trenulet, am stat 40 de minute sa vina ceva...
Sa stiti ca mie imi plac. Daca la pret de un Citaro putem lua 3 din acestea, sa fie intr-un ceas bun. Spre deosebire de autobuzul ceh din martie, acesta chiar arata bine, este spatios si pot spune ca imi place in special sistemul de deschidere al usilor (cel din Cehia avea sistemul similar ca la V3A, pe cand acestea culiseaza ca la metrou).
Astazi in schimb au venit 5 autobuze 381 in trenulet, am stat 40 de minute sa vina ceva...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Gabi23
Azi au fost și tot felul de manifestări prin oraș (spectacole, crosuri, proteste s.a). Dar sunt destule cazuri în care 381 vine în trenuleț de 2-3 autobuze...
Decât să se achiziționeze aceste autobuze electrice pe care restul orașelor europene le evită, mai bine s-ar suține achiziția de troleibuze (cu motor termic auxiliar). Rețeaua o avem destul de bine dezvoltată și orașul permite extinederea ei în mult mai multe zone și costurile de întreținere și exploatare ar fi mai mici decât la aceste autobuze.
ByOnu wrote:
Astazi in schimb au venit 5 autobuze 381 in trenulet, am stat 40 de minute sa vina ceva...
Azi au fost și tot felul de manifestări prin oraș (spectacole, crosuri, proteste s.a). Dar sunt destule cazuri în care 381 vine în trenuleț de 2-3 autobuze...
Decât să se achiziționeze aceste autobuze electrice pe care restul orașelor europene le evită, mai bine s-ar suține achiziția de troleibuze (cu motor termic auxiliar). Rețeaua o avem destul de bine dezvoltată și orașul permite extinederea ei în mult mai multe zone și costurile de întreținere și exploatare ar fi mai mici decât la aceste autobuze.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Costin
Poate invers...
ByOnu wrote:
Daca la pret de un Citaro putem lua 3 din acestea, sa fie intr-un ceas bun.
Poate invers...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
ByOnu
Atunci nu. Cu o investitie decenta am putea repara toate autobuzele picate. Dar transportul oilor bucurestene nu este pe ordinea de zi a lui oprescu... el INCA viseaza cu un tupeu nesimtit autostrazi zburatoare.Scuze de offtopic.
Atunci nu. Cu o investitie decenta am putea repara toate autobuzele picate. Dar transportul oilor bucurestene nu este pe ordinea de zi a lui oprescu... el INCA viseaza cu un tupeu nesimtit autostrazi zburatoare.Scuze de offtopic.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
PaulIP
Imi cer anticipat scuze pentru off topic:
Ce e evident e ca Oparica si-a facut hatarul cu testarea unor autobuze electrice prin urbea noastra. Nu cred ca se gandeste sa cumpere asa ceva. Ca nu cumpara nimic in materie de transport in comun e partea a doua, dar cred ca nu l-ar da banii afara din Primarie ca sa dea pe un "chinez" cat pe 3 Citaro noi.
De achizitionarea unor noi trolee cred ca nici nu vrea sa auda. Poate doar de desfiintarea lor, daca asta il va "creste" in ochii electoratului...
Din moment ce nu se investeste un leu nici intr-o noua fabrica de tramvaie la marginea Bucurestiului (care sa fie dotata asa cum trebuie si sa aiba o capacitate de productie asijderea, in loc sa ne raportam la 2 LF-uri pe an), si nici in repararea parcului existent, sunt de parere ca nici ele nu stau cu mult mai bine...
Sper sa nu apuc ziua in care Bucurestiul va lua urma Constantei...
Imi cer anticipat scuze pentru off topic:
Ce e evident e ca Oparica si-a facut hatarul cu testarea unor autobuze electrice prin urbea noastra. Nu cred ca se gandeste sa cumpere asa ceva. Ca nu cumpara nimic in materie de transport in comun e partea a doua, dar cred ca nu l-ar da banii afara din Primarie ca sa dea pe un "chinez" cat pe 3 Citaro noi.
De achizitionarea unor noi trolee cred ca nici nu vrea sa auda. Poate doar de desfiintarea lor, daca asta il va "creste" in ochii electoratului...
Din moment ce nu se investeste un leu nici intr-o noua fabrica de tramvaie la marginea Bucurestiului (care sa fie dotata asa cum trebuie si sa aiba o capacitate de productie asijderea, in loc sa ne raportam la 2 LF-uri pe an), si nici in repararea parcului existent, sunt de parere ca nici ele nu stau cu mult mai bine...
Sper sa nu apuc ziua in care Bucurestiul va lua urma Constantei...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Chev Celios
Oprica nu are nici o legatura cu testarea de autobuza. RATB este bagat intr-un program de testare a autobuzelor ecologice si cu combutibili alternativi in diferite situati de exploatare. Tot in acest program a fost acum cativa ani si acel Solaris Urbino 18 Hibrid pe hidrogen.
Oprica nu are nici o legatura cu testarea de autobuza. RATB este bagat intr-un program de testare a autobuzelor ecologice si cu combutibili alternativi in diferite situati de exploatare. Tot in acest program a fost acum cativa ani si acel Solaris Urbino 18 Hibrid pe hidrogen.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
133 313
Prima intalnire, prima impresie: daca nu casti ochii... astea nu fac zgomot, te trezesti cu ele peste tine.
Prima intalnire, prima impresie: daca nu casti ochii... astea nu fac zgomot, te trezesti cu ele peste tine.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Victor92
Cateva cadre si de azi ...
De mentionat faptul ca IF01BYD s-a retras cu o cursa mai devreme pentru ca, in momentul in care a ajuns la Piata Romana la ora 18:25, soferul a constatat ca mai avea doar 19% "carburant"
Cateva cadre si de azi ...
De mentionat faptul ca IF01BYD s-a retras cu o cursa mai devreme pentru ca, in momentul in care a ajuns la Piata Romana la ora 18:25, soferul a constatat ca mai avea doar 19% "carburant"
CapatPiataResita.JPG (226.3 KB; downloaded 5799 times)
IF01BYD - 381 - 11.05.2015.JPG (260.45 KB; downloaded 5807 times)
IF01BYD + 4786 - 11.05.2015.JPG (238.59 KB; downloaded 5803 times)
IF02BYD - 11.05.2015.JPG (348.71 KB; downloaded 5805 times)
DSC_3857.jpg (263.69 KB; downloaded 5801 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
iliutu
Ar fi putut si chinezul sa puna o boxa acolo
133 313 wrote:
Prima intalnire, prima impresie: daca nu casti ochii... astea nu fac zgomot, te trezesti cu ele peste tine.
Ar fi putut si chinezul sa puna o boxa acolo
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Autobuze electrice BYD in teste la Bucuresti
Florinds
E mai subtirel decat Citaro sau e iluzie optica? Can urata faza cu 19% carburant, sper ca a mers ceva pana atunci. Cat dureaza incarcarea acumulatorului?
E mai subtirel decat Citaro sau e iluzie optica? Can urata faza cu 19% carburant, sper ca a mers ceva pana atunci. Cat dureaza incarcarea acumulatorului?
📖 Pagination options